Jump to content
Sign in to follow this  
vtraian

Instalatia De Racire

Recommended Posts

...dragii mei ..am un Chevrolet Kalos ..1.4 v8...care cred ca se incalzeste excesiv...!...i-am schimbat pompa de apa si lichidul de racire...cum se face aerisirea...sau ce sa fac sa nu se mai incalzeasca asa...?..este adevarat ca motorul de OPEL...funct. la temp. f. ridicata..?....de ce jumatatea de sus a radiatorului e ff. fierbinte si cea de jos este mai rece..?

...va multumesc anticipat...!

Share this post


Link to post

Unde sta acul care indica temperatura?

Share this post


Link to post

Unde sta acul care indica temperatura?

..la mijloc...nu depaseste mijlocul scarii dar motorul este fff.fierbinte..nu am mai vazut asa ceva la o masina cind ridici capota..!

 

..acul sta la mijlocul scarii dar motorul este excesiv de fierbinte...!

Share this post


Link to post

De unde stii tu ca se incalzeste motorul excesiv? Spui ca indicatorul de temperatura nu indica o crestere anormala a temperaturii motorului. Citind intrebarea ta referitoare faptul ca radiatorul este mai incins in partea de sus si mai rece jos constat ca esti complet antitehnic (cunostinte slabe de fizica) si iti recomand sa nu mai deschizi capota motorului decat atunci cand iti apare o indicatie (de culoare rosie) la bord.

Eu cred ca masina nu are nimic si ca ai schimbat pompa degeaba.

Succes.

Edited by danepicu
  • Like 1

Share this post


Link to post

Eu cred ca pompa a schimbat-o dupa noul plan de revizii... asta nu inseamna ca nu a fost degeaba, mai ales ca are motorul in 8V.

Share this post


Link to post

De unde stii tu ca se incalzeste motorul excesiv? Spui ca indicatorul de temperatura nu indica o crestere anormala a temperaturii motorului. Citind intrebarea ta referitoare faptul ca radiatorul este mai incins in partea de sus si mai rece jos constat ca esti complet antitehnic (cunostinte slabe de fizica) si iti recomand sa nu mai deschizi capota motorului decat atunci cand iti apare o indicatie (de culoare rosie) la bord.

Eu cred ca masina nu are nimic si ca ai schimbat pompa degeaba.

Succes.

 

...am facut revizia la 60000 de km si am sch. si pompa de apa...pe linga celelalte ..curele...fulii...role...etc..am ramas cu becusorul de la "abs"..aprins ..se mai stinge el citeodata...cind pornesc masina...nu stiu de ce...!..vorba ta...stiu ca sint cam nepregatit in domeniul auto...dar masina tot se incalzeste excesiv...se simte si in interior ca vine caldura de la motor...temp. nu creste din cauza ca ventilatorul merge mai tot timpul...si nu stiu daca e normal...intrebasem daca stie cineva ce temperatura trebuie sa aiba motorul ptr. conditii normale de lucru..!...oricum va multumesc...prob. ca m-am speriat degeaba si nu mai deschid capota...asa cum am facut in acesti cinci ani si ceva...a mers f. bine masina...sint multumit...si voua va multumesc...!

Share this post


Link to post

Salut,

Poate ai intradevar probleme, mergi sa vezi (la o diagnoza ceva) daca ai probleme la senzorul de temperatura sau la termostat

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...