Jump to content
Sign in to follow this  
Sam Chuck Yin

De Ce Nu Respectam Vitezele Legale Pe Soselele Din Romania?

Respectarea vitezei legale  

150 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Partea interesanta e ca chiar au.

Se numeste ambuteiaj si e pretty cool.

 

 

Ambuteiajul e alta mancare de peste, nu apare chiar brusc iar astfel de accidente, precum cel descris de tine, sunt cauzate de opusul situatiei de care discutam. Daca circuli in curul unuia si nu vezi in fata lui, mi se pare destul de probabil sa se intample asa...

  • Like 1

Share this post


Link to post

De aia nu e bine sa stai in curu nimanui, ci sa-l depasesti :P

Share this post


Link to post

In ideea ta de "drum" intra numai asfaltul, sau si ceilalti participanti la trafic? La ei e diferenta. Pe A2 "ma astept" ca cei care circula pe langa mine sa aibe undeva in jurul vitezei de 130 kmh. "Undeva" as in "nu cu mai mult de 10 - 15 kilometri peste". Pe vreun autobahn din Germania ma astept ca altii sa circule cu cat ii duce tartareata, daca pe respectiva portiune nu-i limita de viteza. Ce zici, conteaza suficient de mult diferenta asta?

 

Dar de ce ar trebui sa ma intereseze cu ce viteza circula altii? Din partea mea sa circule si cu 80 la ora pe banda 1, numai sa nu se bage pe banda a doua ca orbii. Nu de alta, dar dupa mirifica lege romaneasca, ala de pe banda 2 e vinovat, pentru ca nu a circulat cu o viteza care sa permita "evitarea oricarui pericol", nu nea Gheorghe care a tras brusc de volan.

 

Eu unul nu-s ca multi romani, invidios pe masinile puternice ale altora, sincer ma doare in 14 daca merg pe A2 pe banda 1 si pe banda 2 trece vreunul cu peste 200 la ora, din partea mea ii urez drum bun, de asta-i autostrada, ca sa poti sa o calci.

 

Asta ca sa nu mai zic de cati draci mi-am facut anul trecut pe A1 pana la Pitesti, unde pe banda 1 circulau toate gloabele de masini cu 80, care gloabe nu stiu de ce nu mergeau ele frumos pe DN-ul alaturat, iar pe banda a 2-a se circula cu 140-160; eu eram cu Matizul, cum gaseam bresa libera inchideam AC-ul si o calcam pana in 140-150, ma bagam in depasire, dupa care ma flashuiau cei cu viteza maxima mai mare decat a lui Maty, asa ca trebuia sa ma bag pe banda 1, unde da-i in frana de la 140-145 real pana la 80, ca altfel reproiectam usile spate pline de rugina ale Tranzit-ului model 86 ce cara pepeni pe A1.

Edited by laurentziu83
  • Like 2

Share this post


Link to post

Raduxule, tu vii cu stiri din libertatea? :) )

 

Acolo e un bmw m3 sau seria 3 coupe cu numere de germania si stirea e e de m5 in canada, iar soferul e un pustan de 19 ani care nu stie pe ce lume traieste si o fi vrut si el sa ajunga celebru pe undeva pe fuckbook ca multi si pe la noi. Daca nu recunostea scapa basma curata, el a vrut putin lobby la fete :)

Ce discutie avem acolo? :)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Eu nu stiu la ce te astepti, dar legea spune sa te asiguri inainte de schimbare de banda.

 

 

Dar de ce ar trebui sa ma intereseze cu ce viteza circula altii? Din partea mea sa circule si cu 80 la ora pe banda 1, numai sa nu se bage pe banda a doua ca orbii. Nu de alta, dar dupa mirifica lege romaneasca, ala de pe banda 2 e vinovat, pentru ca nu a circulat cu o viteza care sa permita "evitarea oricarui pericol", nu nea Gheorghe care a tras brusc de volan.

 

Chestia asta cu asigurarea functioneaza in anumite limite. Mi se pare foarte dificil sa "te asiguri" cand cel din spate vine cu 200-250 kmh si tu ai 100 kmh eventual si depasesti vreun camion care merge cu 90 kmh. Da, poti merge pe principiul "laconic" al legii dar daca un TIR face manevra asta si nu te observa ca tu vii ca racheta poti muri, ce-i drept cu dreptatea in brate conform legii. TIR-ul poate face manevra nasoala si cand ai tu 140 kmh, dar la 200+, probabilitatea sa o patesti creste dramatic. Unele lucruri trebuie sa le faci din instinct de conservare, nu doar cum e la lege.

  • Like 2

Share this post


Link to post

DA, valabila asta cu instinctul de conservare, cand functioneaza. Spre exemplu, mie instinctul de conservare imi spune ca pe autostrada sa nu schimb banda decat dupa ce sunt 1000% sigur ca pe cealalta banda nu trece alta masina. Si din acelasi instinct de conservare nu schimb benzile pe autostrazi decat pe liniile drepte, indiferent de viteza de deplasare pe care o am si sa nu depasesc alta masina decat dupa ce sunt sigur ca cel in cauza m-a observat (flash sau statie).

Dau bonus cui stie de ce nu e recomandat sa schimbi benzile in curbe.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu vezi bine in oglinzi cred ca vrei sa spui. Eu tai benzile in curbe intotdeauna cand e liber :) Bonusuri? Multiplu de 20? :) )

Share this post


Link to post

Sunt multi care nu vad bine in oglinzi nici in linie dreapta, isi regleaza oglinzile in asa fel incat vad fundul masinii, nu strada si in unghiul mort..

  • Like 1

Share this post


Link to post

Vezi in oglinzi Tom, dar nu vezi suficient de departe si te poti trezi cu un motor sau chiar un turism care merge cu mult peste limita legala (si peste spiritul de conservare) calare pe tine. Si putin imi pasa daca eu am dreptate sau el are dreptate, nu ma incalzeste cu nimic daca mor sau daca-mi fac masina praf.

Mr_ am vazut si oglinzi NEREGLATE! "Tu vezi in oglinda asta, ca eu vad pe campuri?" "A, nu, dar eu nu ma uit decat in asta di-nauntru"....

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

A miza pe faptul ca te remarca cel din fata, fara siguranta ca te-ai remarcat singur, este cauza principala a deceselor pe motocicleta. Daca nu invatam din asta, riscam aceeasi finalitate. Eu sunt uimit de numarul mare de soferi care "stau" in unghiul mort al oglinzilor celui dinainte. Aceasta pozitie este cea mai stupida solutie aleasa, atat pe stanga, dar mai ales pe dreapta.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

... de ce nu e recomandat sa schimbi benzile in curbe.

Fiindca nu stii ce apare de dupa cotitura :) )ori de dinainte ori de dinapoi. Vizibilitate este mult mai scazuta in zona curbelor si practic, in functie evident si de caz, singurul lucru sigur in zona unei curbe este sa iti pastrezi banda si reduci putin viteza.

Pareeeeaaaa meeeaaa :lavolan:

Share this post


Link to post

Pe autostrada nu-ti apare nimic din fata, poate doar vreo musca :D

Share this post


Link to post

Pe autostrada nu-ti apare nimic din fata ...

Valabil acolo unde traseul este inconjurat cu garduri inalte, neciordite de catre reciclatori. Primul accident s-a petrecut la doua zile de la taierea panglicilor scoase pe nas de catre bok-bercica, cand un autoturism a intrat intr-o turma de oi.

Share this post


Link to post

True, totusi pe A2 nu mi s-a intamplat niciodata (si o fac cam de 2 x pe luna cel putin) sa vad animale sau cadavre de animale, ceea ce ma face sa cred ca totusi incidenta acestor evenimente este foarte mica. A2 este destul de bine pazita si patrulata iar gardurile sunt la locul lor.

Share this post


Link to post

Pe A1 au fost/sunt frecvente cazurile în care animalele (inclusiv cele cu 2 picioare, exponenţii acelei categorii căreia îi lipseşte cu desăvârşire instinctul de conservare) au fost accidentate. Îmi vine-n minte cazul şoferului care a murit după ce, pe timp de noapte, a dat cu maşina într-un cal :|

Eu consider A1 ca fiind un drum cu 2 benzi pe sens, şi cu asfalt bunicel. Dpdv al siguranţei de a merge cu max. 130-140 e sub multe "europene" din ţară.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Eu am intalnit odata o oaie pe A2. Ce-i drept, era de paste.

  • Like 1

Share this post


Link to post

You know what happens to nice little boys like you that have to go to jail for reckless driving?

Ass will be hurting for a month… I suggest you slow down and do 70 or you will get violated.

http://www.liveleak.com/view?i=ba6_1286420697

  • Like 1

Share this post


Link to post

Foarte tare, seriozitate nu gluma.

 

 

LE. N-as avea nimic de comentat daca un Politist de-al nostru mi-ar vorbi astfel, adica pe acest ton. Sigur, daca-s vinovat.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Pan' la urma, ala conducea cu 160 in zona de 120 si nu i-a dat amenda, desi era "iepure de coloana". Prefer politisti care sa sperie nitel pustanii vitezomani in masini inchiriate, decat spagari burtosi care vaneaza viteze de 81-82 km/h in limite de 70.

Share this post


Link to post

Vitezomanul mergea cu 98 la limita de 70. Legea se executa nu se discuta, asta-i important.

Share this post


Link to post

98 mile pe ora in zona de 70, 1 mila terestra = 1.6 km.

Share this post


Link to post

O, multumesc. La asta nu m-am gindit.

 

LE. Stai putin ca nu pre inteleg, limita de 70 ii data in mile, deci el mergea cu 28 mile peste, sau nu?

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

E foarte distractiv cand oamenii se uita la acelasi lucru dar vad chestii complet diferite.

 

 

Pan' la urma, ala conducea cu 160 in zona de 120 si nu i-a dat amenda, desi era "iepure de coloana". Prefer politisti care sa sperie nitel pustanii vitezomani in masini inchiriate, decat spagari burtosi care vaneaza viteze de 81-82 km/h in limite de 70.

 

Turistii se iarta. Noi n-avem, altfel ai fi obisnuit cu asa ceva. Iar la ei vanatoarea este mult mai perversa ca la noi, pentru ca nu au nevoie de radar. Nici asta nu avea radar, il ridica pentru wreckless driving. Get it? Daca nu ii placea fata lui, hopa sus.

 

Vitezomanul mergea cu 98 la limita de 70. Legea se executa nu se discuta, asta-i important.

 

Tocmai s-a discutat. Mai uita-te o data. Doar discuta. Get it?

Share this post


Link to post

Turistii se iarta. Noi n-avem, altfel ai fi obisnuit cu asa ceva. Iar la ei vanatoarea este mult mai perversa ca la noi, pentru ca nu au nevoie de radar. Nici asta nu avea radar, il ridica pentru wreckless driving. Get it? Daca nu ii placea fata lui, hopa sus.

 

 

Unde se iarta? eu am luat amenda cu numere romanesti in Ungaria, Franta si Viena :) de 3 ori am trecut, de 3 ori amendat. Iar chestia cu "reckless driving" are un maaaare, mare potential pentru a fi utilizata necorespunzator.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...