Jump to content
Sign in to follow this  
speleus

Symbol 2010 Sau Aveo 2010

Recommended Posts

salut,

 

m-am decis sa upgradez felicia mea...musai sa ma indrept spre o masina de buget...si in categoria asta am doar reno symbol si chevy aveo.

amandoua ies cu promotie si rabla pe la 6500 cam cu toate optiunile poate cu un plus pentru aveo la anumite dotari.

chiar nu ma pot hotari.

- mi-ar fi pacut motorul de 1.2 de la aveo (am inteles de la dealer ca e distributia pe lant...adica live forever) dar din pacate nu pot lua climatronic decat la Platinum care are 1.4, in schimb la reno pot lua aer automat chiar de la variantele de mai jos.

- in aveo am mai mult spatiu (mai ales in spate) , in reno stau putin mai inghesuit (am 1,82).

- la revizii din cate am citit sunt cam la fel.

Ceva sfaturi aveti pentru mine?

multumesc.

Share this post


Link to post

Eu as merge pe renoaie, is mult mai fiabile in comparatie cu aveo. Nu sunt fan renault ! :mrgreen:

Share this post


Link to post

Ado, generatia noua de aveo a scapat de belele tineretii, respectiv mil aprins si casete de directie cu probleme.

Speleus, fa drive test cu amandoua, si nu numai o data si alege masina care se potriveste cel mai bine nevoilor tale. Intradevar motorul de 1.2 de la aveo are distributia pe lant si admisie variabila :)

Share this post


Link to post

Mai, nu am condus nici una si nici alta, dar per ansamblu stiu ca renault-urile sunt scumpe la intretinere...ba uneori foarte scumpe, in plus Symbol-ul care e la noi aproape sigur vine din Turcia :mda: . Aveo pe de alta parte...ia-o asa, mie unuia mi se pare ca arata de 1000 de ori mai bine decat Symbol-ul din generatia asta, plus ca, mai ai un avantaj, esti deja inscris pe forumul potrivit :D .

Edited by raven84

Share this post


Link to post

Ado, generatia noua de aveo a scapat de belele tineretii, respectiv mil aprins si casete de directie cu probleme.

Speleus, fa drive test cu amandoua, si nu numai o data si alege masina care se potriveste cel mai bine nevoilor tale. Intradevar motorul de 1.2 de la aveo are distributia pe lant si admisie variabila 10000000.gif

 

 

40000001.gif de la admisia asta variabila vine consumul acela redus (cel putin in specificatii) la motorul de 1.2? 39000000.gif

Share this post


Link to post

Indirect da. De fapt admisia variabila optimizeaza deschiderea supapelor la turatii mici, astfel incat ai cuplu de la turatii joase si constant. Asta favorizeaza consumul mic :)

Share this post


Link to post

Aveo pe de alta parte...ia-o asa, mie unuia mi se pare ca arata de 1000 de ori mai bine decat Symbol-ul din generatia asta

Aveo nu poate să arate de 1000 de ori mai bine decât Symboala pentru că pur şi simplu Symboala nu arată bine, arată doar deosebit de naşpa. Mai drăguţ mi se pare Loganul.

La Fiat Albea n-ai băgat un ochi?

Edited by rm.popa

Share this post


Link to post

Eu n-as alege niciuna dintre ele, mi se par doua tigai amandoua, una mai breaza ca alta. Mai degraba mi-as lua un Logan sau un Sandero, sunt mai ieftine de intretinut, trebuie doar sa te impaci cu designul.

In Symboala noua ai comenzile aiurea (volanul prea sus, pedalele nustiucum, scaunul prea jos), plus stabilitatea de 2 lei pe sosea, e mai barca decat generatia anterioara, pe care am avut-o eu. La drum intins, la 140-150 la ora, simteam cum "falfaie" botul pe sosea, ceea ce n-am patit la Symbol-ul meu la drum drept.

Singurul lucru care mi-a placut la ea era motorul de 1.4 16V pe care l-am condus, la care ii intra limitarea la 6700 de ture, cu care puteai ajunge la 130 la ora in a 3-a si cu a 4-a pana in 170 la ora, e ideal pentru soselele noastre aglomerate atunci cand te grabesti. Nu stiu cum e cu motorul de 1.2 16V, dar eu zic ca, daca il tii sus in ture, compenseaza neajunsul puterii.

Intretinerea la Reno nu e mai scumpa ca la concurenta, e la fel, prima revizie la Symbol 1.2 16V costa cam 520 de lei, si include schimb de ulei (4 litri), filtru de ulei, filtru de aer si filtru de habitaclu (nu are filtru de benzina).Distributia intr-adevar se schimba la 60 de mii de km, dar eu nu as alege o masina dupa criteriul asta, oricum la cat costa acum o masina (benzina, casco, rca, rata lunara, etc), sa dai 1100-1200 de lei in plus fata de revizia normala, odata la 4 ani, nu mi se pare mare sfaraiala. Ca si fiabilitate, din cate Symboale noi au facut revizia pana acum, n-am schimbat nimic in garantie pana acum, n-au nici o problema. Bine, acum n-a sarit niciuna de 50 de mii de km ca sa-mi dau cu parerea.

 

Faza cu "e scumpe piesele la Reno", o aud in general de la taranoii la care revizia se rezuma la un schimbat de ulei in fata la vulcanizare si un legat cu sarma daca se rupe ceva, piese pe sistemul de directie si suspensie se schimba doar cand pica masina ITP-ul, cine face reviziile la reprezentante, la orice masina, realizeaza ca asa e normal. Cu toate ca piesele sunt scumpe la Reno, cred ca e singura retea de service-uri de reprezentanta la care nu bate vantul in vremurile astea, cum bate la Opel sau la Ford, de exemplu.

Edited by laurentziu83
  • Like 1

Share this post


Link to post

Mda, pai eu sunt taranoi si nu imi convine sa dau 520 de lei pe consumabile de 250. In fine, garantia e si ea o modalitate de a face bani. In plus, ai dreptate si stii mai bine decat multi dintre noi situatia pretului la piesele Renault, insa existenta pieselor pe stoc este motivata doar de existenta unui numar foarte mare de Renault-uri si derivate (a se citi Dacia) pe piata romaneasca. In plus de asta, sincer, Symbol-ul este in viziunea mea una dintre cele mai "that sucks" masini la capitolul design. Recunosc, nici Sandero nu-mi placea, de fapt nu-mi place nici acum, insa m-am mai obisnuit cu el, e suportabil, dar symbol-ul... #-o si-au batut joc de aspectul saracii masini.

Share this post


Link to post

Dintre cele doua as alege sandero sau logan!

 

Avem un symbol din asta nou ca masina de servici. Este PENALA! Dupa 200km cobori anchilozat din ea, oricum ai regla scaunul si volanul tot aiurea stai. Suspensia este adio-mama, pur si simplu ai impresia ca masina nu are contact cu asfaltul, este ultra barca (si asta venind de la un posesor de nubira care si aia e barcuta). In curbe se inclina f f puternic si mai toata lumea care a mers cu masina aia confirma ca iti e rau de mori in ea... Motorul e fain (1.4 16v), trage bine dar consuma cam cu o lingura mai putin decat nubira... Siguranta in masina aia nu se poate discuta, un coleg a loviy un caine cu o portiera si a infundat-o de avea bombeu invers :| .

 

Aveo nici aia nu-mi face o impresie mai buna, fragila, cheapish si cu doamne ajuta in caz de accident. Nu am codus ca sa spun cum e la drum...

Share this post


Link to post

un sfat pe care l-am mai dat pe aici, banii sint la tine, parerile le vei auzi mult prea mult si nu vei inclina definitiv.

cel mai simplu este sa le incerci pe amindoua, ti-as recomanda chiar sa inchiriezi pe vreo 2 zile cite una din ele pierzi maxim 60 de euro, dar vei avea parerea ta.

trebuie sa vezi cu ce minusuri poti sa le accepti, ca de plusuri nimeni nu vorbeste de rau oricum

sa ne spui ce ai ales headscratch.gif

Edited by redflame
  • Like 1

Share this post


Link to post

Mai degraba mi-as lua un Logan sau un Sandero,

Dintre cele doua as alege sandero sau logan!

Şi eu tot Sandero aş alege. 1.2 16v, eventual.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Şi eu tot Sandero aş alege. 1.2 16v, eventual.

 

la serviciu toata ziua rulez un logan dci mcv asa ca dupa ce ajung acasa vreau sa ma urc in altceva drive.gif ...daca mai am timp headbang2.gif

clar ca m-am gandit si la Dacia, dar pe motivul de mai sus si datorita faptului ca promotiile la cele 2 marci vizate aduc preturile acestora in zona dacia am zis ca musai sa... respir alt aer in timpul liber smilies39.gif.

 

normal ca daca as avea mai multi euroi 20_grumpy.gif , m-as baga la o octavia (ca tot am una din familia skoda in dotare - si nu m-a lasat pe drumuri) dar bugetul meu maxim e 6500 cu toate promotiile si rablele incluse.

 

am fost la un drive test la reno si acuma astept telefonul de la dealerul de la chevrolet ca momentan nu avea masina de test.

o idee buna mi-ati dat cu inchirierea pe una doua zile ca e clar ca din 5 km nu poti sa-ti dai seama de prea multe.

o sa incerc si varianta asta dupa ce ma dau cu aveo.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Unele diferente esentiale (pentru unii) le observi la urcare sau la coborare din masina, altele dupa ce parcurgi 200 km de sosea variata.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Chiar daca pot fi acuzat de subiectivism, eu as zice sa iei Aveo. Motorul de 1.2 cu distributie pe lant ar fi primul motiv, spatiul interior al doilea, aspectul general al trebilea. As mai adauga ca GMDAT s-a descotorosit, prin ultimul facelift, de unele greseli ale tineretii modelului Aveo. Nu stiu exact cum sta treaba la Symbol, iti pot spune doar ca intretinerea unui Aveo nu reprezinta o problema pentru buzunar.

 

Din scurtul meu contact cu noul Symbol nu am ramas cu o impresie prea buna. Cam anchilozezi in el (am 1.93 si am stat rau conducand unul vreo 250km), lucru pe care nu-l patesc in Aveo si nu l-am patit nici in Kalos. Nu cred ca urmaresti prea mult aspectul, ci doar o masina care sa mearga bine, dar eu am impresia ca designerii care s-au ocupat de noul Symbol erau beti.

 

Asadar, eu votez pentru Aveo, dar... trebuie neaparat sa faci un testdrive cu amandoua inainte. Nu ai de unde sa stii care iti place mai mult pana nu le incerci. Sustin si ideea cu inchirierea uneia ptr o zi. Pierzi in jur de 50 EUR si poti testa linistit fiecare model pentru o zi. Uita-te doar sa fie in stare buna cele pe care le inchiriezi, sa nu fie cazute si sa iti formeze o impresie gresita.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Are dreptate Tolin si mai umbla vorba ca o masina te cucereste in 15 sec, dar sint si lucruri pe care le vei descoperi in timp (bune si rele)

  • Like 1

Share this post


Link to post

Şi eu tot Sandero aş alege. 1.2 16v, eventual.

 

 

Cei care recomandati Logan sau Sandero... ati condus vreunul mii de km? Eu am avut nesansa, avem un Logan la firma... sincer va spun ca prefer sa merg cu trenul! E jale pt sale, pt ceafa... nu stiu daca scaunele sunt de vina, sau toata masina, dar pur si simplu la destinatie trebuie neaparat sa dau extra money pe masaje :D .

 

Cat despre Symbol - detin unul, dar e generatia anterioara, nu prea stiu care sunt asemanarile si diferentele cu generatia actuala. In general este o masina cinstita, cat ai platit atata face, si intretinerea este extrem de ieftina (cateva sute de lei, parca 400 lei ultima revizie, revizia facuta la 2 ani). Intre un Symbol si un Logan as alege oricand cu ochii inchisi Symbolul. Topicul e altul, dar nu stiu nimic despre Aveo.

Bafta in alegere.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Generatia anterioara de Symbol mi s-a parut mai confortabila decat actuala, intr-adevar, cum zici si tu... o masina cinstita.

 

Trebuie testate ambele masini, 100-200km. Sustin ideea cu inchiriatul. Nu stiu de ce recomanda lumea Dacia, omul nici macar nu o are printre optiuni. Nu-s fan Dacia, sunt masini decente dar... tot nu mi-as lua.

 

PS: io mi-as lua Aveo :mrgreen:

Edited by fry
  • Like 1

Share this post


Link to post

La Fiat Albea n-ai băgat un ochi?

 

Zic si eu... Linea, Grande Punto? Vad ca incep de pe la 9 mii si ceva amandoua si la echiparea de baza au cam de toate. Nu le-am condus, dar parca imi plac mai mult decat aveo, symbol sau dacia

Share this post


Link to post

Linea mi se pare si mie cea mai reusita dintre toate variantele. Arata foarte bine si la interior si la exterior.

Ar fi o idee chiar una second, veche de aproximativ 1 an. Vazusem una la un dealer fiat de la iesirea pe A1 din Bucuresti cu 8700 EUR negociabil, motor diesel cu 21.000 KM, fabricata in octombrie 2008. Era ca din tipla scoasa si pliiiiina de optiuni. Ai putea sa cauti si astfel de oferte.

Edited by fry
  • Like 2

Share this post


Link to post

3 cuvinte - nu lua Fiat. Masinile slabe calitativ - in special linea - si service-ul extrem de scump si slab.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Ehh... se pot naste discutii multe pe tema asta. Un Linea nou sau aproape nou, la un pret redus si cu dotari multe poate fi o optiune viabila. La fel si Aveo si Symbol. Sunt masini apropiate ca pret si ca intretinere, important este pana la urma sa isi raspunda la intrebarea "care imi place mai mult". Nu va ramane in drum cu niciuna dintre aceste masini iar reviziile nu il vor duce la sapa de lemn. Important e sa-i placa si sa stea bine in ea.

 

Eu, insa, as exclude Symbol-ul, pe care il consider nereusit ca design si deficitar d.p.d.v. al confortului interior. Aveo sau Linea ofera design atragator si spatiu bine calculat la interior iar de mers... merg amandoua.

Share this post


Link to post

Am luat decizia finala. Aveo sedan Platinum.

De ieri a inceput AMR-ul si pentru minerolleyes.gif .

Dealerul zice ca masina vine in aproximativ o luna jumate.

Sper sa se incadreze in termen.

Numai bine!

 

 

 

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos si tine cont de o vorba din batrani(de fapt doua): "a mea e cea mai tare" si "alegerea mea e cea mai buna" :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...