Jump to content
Notificare GDPR și date personale Read more... ×

Sign in to follow this  
DANNY WOO

Axa Cu Came Cielo

Recommended Posts

Domnii mei am o intrebare,unde poate gasi un prieten de-al meu o axa cu came noua pt Cielo,dar nu de la Daewoo ca 6milioane si nu are banii astia acum.Am inteles de la el ca ar merge si una de Kadett GT,ca este mult mai buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 milionae? :shock:

cu tot cu manopera nu?

din cate stiam eu pe la magazinele de piese daewoo costa 3 milioane

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand nu cre ca e atatia bani (poate cu manopera cu tot) si in al doilea rand daca-si pune de cadet sa-si pregateasca buzunarul pentru benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la Daewoo Craiova 6 milioane doar axa cu culbutorii.La un magazin autorizat Daewoo din Bucuresti a gasit si cu 2.400.000.Dar din moment ce mecanicul lui i-a spus ca asta pe care o are acum,si tacane ca toate alea cand merge,il mai tine 3000km si pe urma nu o sa mai stea in masina de zgomot.Si atunci si-a indreptat atentia spre Kadett GT (tot la recomandarea mecanicului).

Share this post


Link to post
Share on other sites

E foarte bun pretul de 6 mil. cu culbutorii.Daca vrei sa tacane in 5k km pune din ala de 2-3 miloane sau de kadet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul de fata va recomand sa schimbati urmatoarele repere (toate originale GM):

 

ax cu came - 2.930.000 lei

culbutori - 8 x 220.000 lei = 1.760.000 lei

garnitura capac culbutori - 70.000 lei

simering supapa - 8 x 25.000 lei = 200.000 lei

total: 4.960.000 lei

 

Ar fi ideal sa schimbati si uleiul impreuna cu filtrul de ulei. Incercati sa folositi un ulei sintetic cit mai popular care sa aiba provenienta dovedita (ex. Castrol TXT cumparat din statiile de carburanti Castrol sau distribuitori autorizati Castrol). Uleiul este cea mai importanta "piesa" intr-un motor. El este cel care dicteaza longevitatea fiecarui reper din motor.

 

Daca tot umblati la motor si cureaua de distributie are deja app 50.000 km sau nu va amintiti cind ati schimbat-o, faceti un efort (o curea de distributie Gates costa 470.000 lei) si inlocuiti si acest reper.

 

Poate vi se va parea cam scumpa reparatia (app 6.5 mil piesele si inca app 1 mil manopera) dar cu aceste repere inlocuite si cu un ulei bun (pe care sa aveti grija sa il schimbati la timp) ar trebui ca la axul cu came sa nu umblati decit peste minim 300.000 km.

Edited by nicubarbu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina respectivului are 75.500km.Plus ca de abia are banuti de axa cu came.Cea de Kadett genereaza chiar un consum chiar asa de mare,comparativ cu cea de la Daewoo?Ca doar nu ia de GSI. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

O solutie ar fi sa ia un ax cu came bun de la sh (app 1.3 mil - mesaj privat si iti dau un nr de tel de la o firma care vinde asa ceva cu garantie). Trebuie totusi sa fie sigur ca axul cu came e problema (mai ales ca nu are bani de reparatii prin incercari).

Uzura axului cu came e vizibila cu ochiul liber. Poate ca problema zgomotului vine de la un ulei de calitate inferioara sau folosit mult peste rulajul recomandat de producator.

E posibil ca, daca axul cu came nu prezinta uzura, inlocuirea uleiului sa duca la cedarea zgomotului si vibratiilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul l-a schimbat imediat ce a cumparat masina si tot tacane cand merge cu ea.Asa a ajuns la concluzia ca trebuie schimabata axa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o intrebare

zgomotul facut de o axa cu came uzata este la fel de pronuntat indiferent ca motorul este la relanti sau in sarcina?de fapt zgomotul il fac tachetii nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgomotul produs de axa cu came este constant (si in mers si la relanti) si se aude exact ca un tacanit metal pe metal.Nu stiu exact daca sunt tachetii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am pus ax cu came original Coreea, a fost 3 milioane si de atunci am aproape 10 mii de km si nu a mai facut nici un zgomot. E drept, odata cu schimbarea am spalat si baia de ulei, iar uleiul ce-l folosesc este Havoline 10W40, nu foarte scump dar se pare ca bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×