Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Salutare,

 

M-am lovit de urmatoarea problema - ornamentul cromat de pe butonul de reglaj al vitezei ventilatorului de la climatizare s-a exfoliat pe alocuri lasand sa se vada culoarea alba de dedesubt. Butonul seamana foarte bine cu cel de pe Aveo (vezi poza). Am gasit un spray cu crom si asa vrea sa dau jos butonul, sa maschez zonele negre cum trebuie si sa-l vopsesc. Am incercat sa trag de el in fata insa nu a iesit.

 

Stie cineva cum se poate scoate butonul, eventual fara sa dau jos unitatea audio?

 

Multam!

 

post-4287-0-94385500-1302093061_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Astazi am gasit o informatie foarte interesanta pt posesorii de Epica, probabil si pt cei de Cruze:

 

Pana acum credeam ca functia "one touch" sau cum se cheama este posibila doar pentru deschiderea geamului de la sofer, nu si pentru inchiderea lui. Totusi citind pe un forum "concurent" am gasit ca functia "one touch" pt ridicarea gemaului este prezenta, trebuie doar sa fie activata. Pentru activarea ei nu trebuie decat sa puneti contactul (fara a porni motorul) si sa tineti butonul de actionarea a geamului de la sofer timp de 5 secunde in pozitia sus. Apoi eliberati butonul si aduceti cheia pe pozitia OFF. Dupa aceea functia de ridicare cu one touch va functiona atat pt ridicare cat si pt coborare :thumbl: .

Share this post


Link to post

functia asta la mine merge si fara sa mai fac chestia cu contactul. se poate sa fi fost activata, acum offtopic, stiti ca epica are subwoofer, am citit in manual si am vazut scris si la panoul de sigurante :D

Share this post


Link to post

Unde are Epica subwoofer? Sau am citit eu gresit.

Share this post


Link to post

asta am gasit in manual, azi m-am uitat la panoul din interiorul masinii si am vazut siguranta ptr subwoofer chiar scrie pe placuta din plastic, ma gandeam sa scot siguranta sa vad daca are un efect ceva

post-33523-0-89038600-1310590734_thumb.jpg

Share this post


Link to post

@adrynoo: Eu n-am simtit cine stie ce bass in Epica mea :) . S-ar putea sa fie doar pe modelul LT. Chestia cu geamul cred ca era deja activata la tine ;) .

 

Ieri am descoperit cum se da jos ornamentul cromat de pe butoanele de la clima - se trage de partea cauciucata spre inainte. Aceasta va forta in ornamentul cromat care va sari din clipsurile cu care este prins pe buton. Ca sa se inteleaga mai bine ce vreau sa spun, pun niste poze:

 

Butonul comanda ventilatie fara cauciuc si ornament:

post-4287-0-25554700-1310648255_thumb.jpg

 

Ornamentul cromat si cauciucul care imbraca butonul:

post-4287-0-29964100-1310648282_thumb.jpg

 

Close-up pe ornamentul cromat. Se pot observa zonele albe unde s-a cojit cromul:

post-4287-0-77809800-1310648317_thumb.jpg

 

Acum pozele cu lucrarea de restaurare a ornamentului. Cum ma apucam de treaba pt buton, am zis sa reconditionez si partea galbena a siglei Chevy de pe spate sub care intrase apa si se dezlipise pe alocuri => aspec inestetic :P . Am cromat-o pe spate ca sa arate ca pe masina, in mod normal e doar un plastic semitrasparent galben. Intentionez sa o lipesc pe partea metalica a siglei cu Bison Epoxy.

post-4287-0-49640800-1310650702_thumb.jpg post-4287-0-04452000-1310651312_thumb.jpg post-4287-0-79037200-1310651323_thumb.jpg

post-4287-0-60794500-1310651349_thumb.jpg post-4287-0-64574300-1310651354_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Am aceeasi problema cu sgla de pe spate, adca a intrat apa.Se scoate greu?

 

Multumesc

Edited by Mircea
citare integrala a mesajului anterior.

Share this post


Link to post

Se scoate relativ usor daca tragi de colturi. Poti folosi un cutit sau ceva asemanator in prima faza. Atentie, eu am scos doar partea de plastic, nu toata sigla de pe masina.

 

Pt detalii, uite aici cum am procedat:

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/37038-reconditionare-emblema-chevy/

Edited by ches

Share this post


Link to post

O problema enervanta care a aparut odata cu incalzirea vremii: au inceput sa se auda scartaituri din zona spate (mai exact roata stanga spate) atunci cand trec peste denivelari cu o oarecare viteza (masina face balans). Banuiesc ca este o bucsa ceva si avand in vedere ca au fost schimbate bucsele de la bara stabilizatoare, as da vina tot pe ele. Vreo alta idee cum pot sa-mi dau seama mai exact de la ce scartaie fara sa ajung la un service?

 

Banuiesc ca a intrat praf/mizerie de asta iarna si asta ar fi motivul, sper ca dupa curatare sa scap de el fara sa schimb bucsa/bucsele.

Share this post


Link to post

Posibil sa fie ceva in portbagaj?

 

La mine cand sunt sub 5-6 grade afara mi se aprinde martorul de la frana de mana chiar daca frana este jos. Ai patit si tu asta?

Share this post


Link to post

Poate ai prea putin lichid de frana, ai verificat?

Share this post


Link to post

Se prea poate sa fie din portbagaj pt ca azi am luat doi colegi si i-am pus sa se lase si sa se ridice cu portbagajul deschis. Nu s-a auzit nimic, desi in masina, la denivelari se aude un scartait puternic. Am scos trunghiul si vesta din portbagaj, erau indesate langa roata de rezerva. O sa vad daca mai face...

 

N-am patit-o niciodata cu frana de mana, vezi sa nu fie ce a zis Andrei. La mine cam scartaie daca incerc sa o imping cu frana de mana trasa, trebuie saraca curatata, o sa ma ocup de ea intr-o zi cu soare :) .

Share this post


Link to post

Pai ce treaba are frana de mana cu lichidul de frana? Eu banuiesc ca e de vina contactul care se inchide cand trag frana de mana dar nu stiu unde este amplasat.

Share this post


Link to post

Martorul de la frana de mana se aprinde si cand nivelul de lichid de frana scade sub o anumita limita.

Daca e deja putin, fiind frig se contracta si nivelul scade si mai mult.

Share this post


Link to post

@danepicu: Este pe maneta franei de mana, in consola de podea (vezi poza), e nitel de desfacut, dar nu e f greu de ajuns la el. Totusi verifica intai ce au zis baietii.

post-4287-0-09078800-1333959311_thumb.png

Edited by ches

Share this post


Link to post

@andreib si @mr_alexandru au avut dreptate si le multumesc pt. sfat. Nivelul lichidului de frana era pe minim. Dupa completare martorul s-a stins.

Share this post


Link to post

Vin si eu cu o intrebare pt tine, danepicu :) : La tine se aprinde becul "Change Oil Soon" cand pui contactul (la initializare)?

Share this post


Link to post

La Lacetti se aprinde la fiecare punere de contact si trebuie sa se stinga aproape imediat. Asa e normal sa se intample cu orice martor de avertizare, pentru a i se verifica functionarea.

Share this post


Link to post

@danepicu - daca nu ai pierderi de lichid de frana, nivelul scade odata cu uzura placutelor de frana. Le-ai verificat?

Share this post


Link to post

@ches la mine se intampla la fel ca la @mircea. Daca martorul "Change Oil Soon" nu se stinge il poti reseta chiar tu punand contactul si apoi apasand de 5 ori (sau de 3 ori) pedala de acceleratie pana la podea. Procedura este descrisa in manualul masinii si la mine a functionat.

@ratusca am 52000 km cu placutele originale si este clar ca nivelul de lichid a scazut datorita uzurii acestora. La 40000km erau uzate 50%. Sper sa ma tina pana la revizia de 3 ani (65-70000 km).

Share this post


Link to post

Buun, deci la mine e ars. Am niste becuri de bord de la Nubira (si mici si mari), sper sa se potrivesca o sa-l desfac sa il inlocuiesc cand am timp.

 

Multam pt ajutor baieti!

Share this post


Link to post

Daca desfaci chiar tu bordul sa schimbi becul ala inseamna ca ai o rabdare si tenacitate pentru care te invidiez. Spune-ne si noua daca si cum ai rezolvat problema. Succes!

Share this post


Link to post

Am facut deja asta la Nubira, deci am oarece antrenament. Partea proasta e ca la Epica sunt multe de desfacut si trebuie sa am chef/timp sa ajung la panoul de bord. Poate schimb si unitatea audio cu ocazia asta (am luat una cu 6 CD changer pt Lacetti-ul sora-mii si poate accepta un schimb).

Share this post


Link to post

La Epica? Multe?

Hint: Chevrolet TIS 02/2011 (09/2011 nu mai are Epica).

Share this post


Link to post

Acolo m-am uitat :D . Trebuie desfacute: ornamentul de pe consola centrala, apoi ornamentele tip "aluminiu" care ascund niste suruburi, apoi scoasa partea de plastic cu aeratoarele si abia apoi ceasurile de bord. Nu stiu cum e la Cruze, dar fata de Nubira sunt mai multe de desfacut :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...