Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Chevrolet Cruze - Consum Benzina

Recommended Posts

1,8 LS+, 750 km la bord, 11% in Bucuresti mers linistit, 6,5% Bucuresti - Brasov 110km/h .Consumurile sunt cele aratate de BC, inca nu am testat metoda plin-plin.

Share this post


Link to post

Eu am un 1.8 si am un consum de 10,5% mixt (insemnand 20% extraurban si 80% urban, pentru ca locuiesc la 6 km de Constanta). Am 700 de km rulati, fara absolut nicio problema aparuta. Am luat in considerare CBul, dar si la plin-plin tot 10% mi-a iesit.

Edited by HardB

Share this post


Link to post

Buna seara.

am un Cruze LS+ 1.6 din iulie 2010 cumparat de la GTT(Bucuresti) cu care am parcurs exact 5400km astazi si consumul nu este nici pe departe cel dat de producator pe sursele oficiale si anume :asta vara nu am putut scoate in oras ,care nu este foarte aglomerat ca Bucurestiul ,decat un consum de 14.7 l /100km care este dat de CB si testul pompa plin plin. In afara(concendiu odihna) 7.8 l/100 km cu ceva bagaje cu 3 adulti si un copil .Am visat la aceasta masina crezand ca intradevar este cea ce am dorit facand uriase eforturi pt a o cumpara.Ma gandesc cu seriozitate ca la un an (conform contractului Rabla)sa o vand .Masina este bine construita ,exact pentru pretentiile mele inafara de motorul care este subdimensionat pt caroseria foarte grea.Imi pare rau ca nu am mai avut inca 700E pentru diferenta de la 1.6 la 1.8.Am fost la reprezentanta la GTT sa intreb pe specialistii de la sevice de consum si raspunsul a fost ca daca nu exista un martor pe bord care sa arate o problema atunci masina este conform standardelor.Conduc de 20 ani ,am avut 4 masini pana acum ,conduc foarte cumpatat ,dar pur su simplu nu stiu cum sa rezolv aceasta problema.Cred ca varianta de a o vinde este cea mai buna.Ma gandeam chiar la o reclamatie la OPC pentru ca masina nu corespunde specificatiilor producatorului ,dar am renuntat .Cine se bate cu un gigant ca Chevrolet!!!!

Multumesc

Edited by kaas1234

Share this post


Link to post

De curiozitate: mergi cu el subturat? Schimbi la maxim 2500 ture?

Share this post


Link to post

Si ideea cu vanzarea nu este chiar asa buna, vei pierde mult din valoarea masinii dupa 1 an la revanzare. De banii pe care o sa-i pierzi mai bine alimentezi si nu-ti mai faci atatea griji. Asa sunt ele...

 

 

Share this post


Link to post

Buna seara,

schimb vitezele intre 2500 si 3500 rot/min. Cred ca totusi masina are o problema undeva (calculator,soft).Este foarte sprintena la acceleratie, tinand cont de motor, care raman la parerea ca este pentru o caroserie mai usoara gen Aveo.O fi supralimentata excesiv cu benzina din calculator. Dupa parerea mea Cruzul este din punct de vedere al ochiului este unul din cele mai reusite modele din ultimii ani.Datorita crizei acum ma mai uit si la consum care pur si simplu ma scooate din minti .Cei de la vanzari GTT stiu sa-si vanda marfa foarte bine.La cumparare am intrebat de consum si mi-au spus ca este de 9 , 9 si ceva in oras.Dar care oras poate unul nelocuit si fara semafoare.Am avut inainte o alta marca care consuma foarte putin mai mult decat consumul oficial.

Va rog sa-mi dati ceva sfaturi ,ponturi pentru a mai reduce ceva consumul la acest model.

Share this post


Link to post

O fi supralimentata excesiv cu benzina din calculator.

Dea, toate ie din calculator.

Share this post


Link to post

Cu consumul din pacate nu este multumit nici un posesor de cruze, si eu am un 1.6 si sunt multumit cum trage, pot sa zic ca sunt incantat mai ales cand sunt singur in masina :) , cu 4 persoane si bagaje se cam simte diferenta si la tras si la consum, consumul mediu il am undeva intre 9-10 l iar cel extra pe la 7-7,5 si consumul urban pur 100% urban pe la 13% ( curse scurte de 15-20 minute cat trec podul dimineata si dupamasa ),, pana acum am la bord 3500Km, problema nu e consumul ci pretul care creste continu.

Share this post


Link to post

la motorul de 1.6 asa consuma,can cu galeata numai ca la bunii consuma cu 1 litru mai mult

cei din service nu au gasit explicatia decat in talpa proprietarului care e mai grea, punand masinile pe tester nu s-a descoperit nici o anomalie

deci efectiv ei nu au ce sa faca masinii, ideea e ca masine REAL se lasa si merge foarte bine abia dupa 10 000 km, de ce? nu va pot spune decat ca la Clio asa am patit eu, bun mai poate fi un reglaj defectuos referitor la sistemul de actionare al clapeteide acceleratie- de ex ar trebui sa masoare cursa ludera a petalei si deschiderea sa zicem a clapetei aer la apsare maxima a pedalei, oricum banuiesc ca atunci cand aveti pedala la mahim se tureaza 6000 la limitare nu?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Eu sunt multumit de consum: Cruze 1.8 LS cutie automata, 11000km din iulie 2010. Consum: intre 9-10% in oras, intre 7-8 autostrada. Nu e rau. Inainte am avut un Megane 1.6 cutie automata si e drept ca papa mai putin, dar e ok si asa.

Share this post


Link to post

Dupa parerea mea, este mare teapa este sa iti iei Cruze benzina 1.6 . Consuma mai mult si ai si mult mai putini cai. E oarecum generala treaba asta. Am mai vazut masini cu motoare subdimensionate pt greutatea lor si, tot asa, consumau mult mai mult decat o versiune mai puternica.

Sunt sigur ca nimeni nu va regreta cei 700-800E investiti in motor.

@mikai24 - Si la mine tot la fel... dupa vreo 7-8000 de km masina a inceput sa se miste mai bine, sa ii scada un pic consumul, etc (acum am 11mii)

 

 

 

Share this post


Link to post

In weekend am bagat un drum de Satu Mare - Baia Mare si napoi in jur de 140 km, am resetat consumul la plecare si am obtinut un consum de 6.5% cu 2 persoane si benzina de 95 petrom, condus normal.

Share this post


Link to post

apropo de consum 12 -14 in oras astae e media de cuvânt_urât

Share this post


Link to post

Am un Cruze 1.6 LS si aproximativ 2500km, si cosumul e undeva pe la 11% mixt :( la o viteza medie de ~30km/h..) CB-ul l-am resetat la 1500 km (pana atunci era tot pe la valoarea asta.. deci nu pot spune ca am vazut nici o imbunatatie inca, sper ca sa se mai schimbe in viitor ceva in aceasta privinta).

Nu am stat sa analizez exact cat am facut in oras si cat in afara dar oricum mi se pare un consum destul de mare.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

fratilor chervolet cruz ee cea mai proasta alegere facuta de mine e ultima masina de pe TERAAA   creca ma cunosc si cainii de la gold platin in primil randa     1. E FOARTE RIGIDA  BATE PE FATA DE ZICI CA SE RUPE   2.SCARTIE  SCAUNELE PE FATA AMBELE   3.CONSUM INTRE 12 si 14  IN ORAS  3.CUTIA DE VITEZA LA 1500 DE KM MI A CAZUT   4.DISCURI PE FATA SCHIBATE   SAU OVALIZAT   5. VOLANUL A INCEPUT SA MI SE DECOLOREZE   ( proasta vopsea care a vopsit pielea)  6.cel   mai bine cred eu ca merge masina asta la valeeeeeee    ,,,ca la deal creca am indoit podeaua de sub acceleratie.       EEEEE   VARZAAAAAAAA        eu cred  ca am sa fac un afis cu toate problemele ei si am sa i le pun in geam si am s o las in fata reprezentantiiii      chervolet           apropo aore ce ma mai asteapta la iaaaa    .....

Share this post


Link to post

Depinde si de noroc...

Referitor la consum, a mea de 1.6 consuma cam 11-12% in oras( nu mers pri trafic foarte aglomerat)

Probleme pana acum (15000 km) au fost;

- SCHIMBAT ULEIUL LA SERVO DIRECTIE

-RESOFTAT CALCULATORUL

-INLOCUIT VOLAN(era decojit)

 

Primele doua probleme au aparut in primi 2000km, una peste alta este ok, exceptie face consumul(dar ce pretentie sa ai cand in care i-ti da consum de 9.5 urban)

 

P.S Locuiesc in Bucuresti

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut,

la aproape 14.000 km, revin cu informatii calde: (echipare de iarna)

in oras: 12-13%

in afara: 7,5-8%

mda, dar o si turez. :)

 

ps: am schimbat si primul bec, se arsese faza scurta

Share this post


Link to post

Cluj-Napoca

7000km

oras 9,3 ( vad ca se mentine asa de cand a dat frigul)

afara 6,8-7,5 ( 4 pers plus bagaje)

Schimb de la 2500 spre 3000 la mers normal.

 

PS la peste 3500 fiara se dezlantuie, doar stim cu totii ca la 4200 are cuplul maxim...

Edited by EM!L
Nu mai cita INTEGRAL mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Cruze 1.6 oras cu carburant petrom 95 am un consum de 13%, de mentionat ca nu prea ajung la treapta 3-a din cauza aglomeratiei bara la bara si sincer ambreajul aprope ca il tin tot timpul apasat datorita opririlor bara la bara ( Satu Mare e mic dar din pacate avem aglomeratie de Bucuresti la orele de varf )

A da am la bord aproapr 5000 km

Share this post


Link to post

oameni buni eu am 3500km si pot sa spun ca nu io-am facut un rodaj ca la carte, am mers mai turat, 90% in oras si din punct de vedere tehnic masina mi se pare super...am avut si un lacetti si observ un mare pas in fata pentru chevrolet la toate capitolele...iar despre consum, este normal ca o masina de 1400 kg si 1.8 benzina sa consume peste 10 in oras...cat despre consumul meu, 11.6 % in oras in ultimii 2000 km in care am facut un exterior de 100 mi se pare super, iar inainte sa dea zapada cam un 10.5 lua...sfatul meu este bagati benzina de la rompetrol si mergeti mai turat

Share this post


Link to post

Cineva a pus o turbina de 400 ron pe cruze 1.6 LS ( turbina porneste undeva la 1800-2000rpm ) , dupa cateva sute de km parcursi mi-a zis ca a scazut consumul cam cu 1 L si e mai puternica .

A mai incercat cineva sa si puna turbina pe 1.6 ?

Share this post


Link to post

Ce turbina? Din aceea electrica?

Share this post


Link to post

Turbina electrica e un mare bullshit, mai ales aia de 400RON - probabil asta: http://forum.4tuning.ro/465-turbine-and-blow-off/60786-vand-turbina-electrica-universala.html.

 

Uita-te la grosimea firelor de alimentare ale ei si o sa iti dai seama ca mai mult de 0.5-1A nu baga in pocaria aia de motoras, deci o mare frectie. Ati putea la fel de bine sa va puneti un ventilator de cooler de procesor :) ) , va avea acelasi efect. Nu mai vorbesc de plasticul din care este construita, se vede din poze "calitatea" lui.

 

Eu zic sa tineti banii pentru benzina :D .

 

PS: Chiar producatorul turbinei specifica un castig de maxim 2-3cp, adica fix cat filtrul ala sport. Motorasul e pus doar de decor, pardon, e pus ca sa infraneze aerul care intra in admisie.

Share this post


Link to post

eu unul sunt curios daca scoate vreun sunet specific sau ceva care sa dea macar spre turbo...sunt ferm convins ca simti nimic la pedala cu 100 de euro

Edited by VAXXi
Nu mai cita mesajul anterior !

Share this post


Link to post

@socio: uite aici ceva care suna mai bine ca un turbo - http://www.edishop.ro/index.php?main_page=product_info&cPath=71&products_id=800&zenid=i1jenj3ggee2djdmkjhfq01qu7

 

Si e numai 125ron :) )

 

In plus gandeste-te ce depresiune se creaza in galeria de admisie cand calci acceleratia si o sa iti dai seama ca nici-un motor electric de dimensiunea aia nu face fata. Practic motorasul ala o sa devina o frana in calea aerului care intra in admisie. Ventilatorul ala se va invarti, dar nu de la curentul electric care intra in el, ci de la curentul de aer care trece prin admisie. Ca sa creezi o depresiune de valoare comparabila cu cea din galeria de admisie iti trebuie un motor electric de >2000W - ceva gen motor de aspirator. Dar ca sa bagi curent intr-un asemenea motor o sa il tragi din alternator, deci vei pierde cp pe partea cealalta.

 

Cred ca mai castigat ca sound si putere vei fi daca vei cumpara un filtru de aer sport de calitate (spre exp K&N). Vei plati o suma asemanatoare, dar macar pui o piesa de incredere, nu o chinezarie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...