Jump to content
Sign in to follow this  
creep

Sarit Joja Dimineata

Recommended Posts

Help!

Dimineata a pornit la sfert si am plecat dupa 10 min. Nu am iesit bine din parcare si constat ca nu pot da mai mult de a 2-a ca dadea in nas. Am zis ca nu s-a incalizt bine si am mers asa in suturi 1 km. La un moment nu mai tragea de loc, dar statea la relanti. Ridic caoota si ma sperii: ulei peste tot si joja sarita. Panica in tunel!! Am pus joja innapoi si s-a stabilizat. Am mers pana intr-o parcare si astept sa se raceasca sa verific nivelul.

Ce naiba s-a intamplat?

Sunt in Bucuresti si trebuie sa ajund la Iasi cu ea.

Abia am facut revizia de 120k acum 1 saptamana.

Uleiul e Mobil 1 5w40

 

Un sfat rapid ar fi grozav.

 

Masina e aveo de 1,2 HB

Ajung cu ea pana la Iasi?

Share this post


Link to post

ulei peste tot si joja sarita

 

 

Probabil ca au inghetat vaporii de apa pe circuitul de aerisire carter. Daca s-a incalzit si s-a dezghetat, ar trebui sa mearga fara probleme.

 

Bafta!

Share this post


Link to post

:uff: Macar nu sunt singurul. Dimineata a sarit si la aveo 1.2 al maicamii joja. Asta dupa ce meganul nu a schitat nici un gest la tentativa de pornire si la kalosul sotiei batea un culbutor dupa de ziceam ca sare iar. La aveo tot ulei Mobil 5w-40 este in motor. Afara erau -26 de grade. Incep sa am indoieli de calitatea uleiului Mobil de la noi. Problema este ca cca 60-70 de secunde nu prea ajuns ulei la axul cu came, suiera, de asta am si deschis capota si am vazut nenorocirea.

post-2014-126451029741_thumb.jpg

post-2014-126451043612_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Da' la tine in carte scrie ca trebe ulei 5w40, cumva? Ca stiam de 5w30.

Share this post


Link to post

La pornirea la rece se comporta fix la fel.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Aceeasi problema o am si eu. Am depistat-o si sper sa o rezolv maine. Este vorba despre un epurator in fundat (a inghetat mizeria).

Solutia este sa scoateti capacul la culbutori si sa curatati/spalati cu benzina pe ambele parti, ar trebui sa fie un fel de sita acolo. Eu am scos furtunul respectiv si bagat o sarma si am scos ulei cu mizerie de acolo.

Problema la mine este ca daca scot busonul la ulei, sufla aer f tare, se simte chiar de la ~30 de cm. Sunt curios daca si la voi e la fel. Ma gandesc ca scoate surplusul de aer pe acolo, cand desfac capacul. Normal nu ar trebui sa faca asa!

 

Atasez o poza "imprumutata), pentru ca la mine arata exact la fel, cu epuratorul.

 

Era sa uit...trebuie sa va cumparati si o garnitura pt capacul de la culbutori!

post-10094-1264621977_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Aceeasi treaba se intampla si la benzinarele de 1.4 de la wlokswagen...alea pana in 2003.

Share this post


Link to post

Am umblat astazi la gaura aia de la capacul culbutorilor si intradevar era aproape infundata. Mai ciudat este ca dupa ce am scos furtunul ala a curs apa din el.

Share this post


Link to post

am ajuns cu ea la Iasi in siguranta.

Am completat cu ulei la nivel si am spalat tot de pe acolo.

Masina se comporta normal, doar ca a facut mizerie.

 

5w40, fata de 5w30 cuprinde o zona de temperatura mai mare.

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...