Jump to content
Sign in to follow this  
barabula

Chevrolet Cruze - Probleme Tehnice

Recommended Posts

Am aceasi problema ca si toxxiqman. De citeva zile difuzorul din dreapta fata a inceput sa distorsioneze, categoric nu este vorba de reglaj. Am fost la reprezentanta si au spus ca il schimb pe garantie, problema e ca nu il au pe stoc deci astept... Oricum e ciudat cum cedeaza difuzorul dupa citeva luni de utilizare, mentionez ca nu am dat discoteca in masina. Ramine de vazut daca nu mai apare problema asta si la alte masini.

Share this post


Link to post
... Oricum e ciudat cum cedeaza difuzorul dupa citeva luni de utilizare, mentionez ca nu am dat discoteca in masina. Ramine de vazut daca nu mai apare problema asta si la alte masini.

Vezi daca radio-cd-ul are in menu conditie de nivel volum la punerea in functiune. Socul generat poate descentra ansamblul bobina+membrana.

Share this post


Link to post

Este setat pe volum mic. Totusi daca asta ar fi cauza de ce nu face la fel si cel din stinga? Defect de fabricatie?

Edited by EM!L
Foloseşte AddReply sau FastReply, nu mai cita integral mesajul anterior

Share this post


Link to post

Posibil. Oricum, sunt difane de masa (serie), ieftine, chiar daca dealerii le vand scump.

Share this post


Link to post

Interesant, doi useri aceias probleme, difuzorul dreapta.

Eu vad urmatoarele probleme

- ori cercul ala de pe panou vibreaza

- ori a intrat ceva in usa (cind ati deschis gemu la maxim)

- ori a intrat umezeala in difuzorul membranei (desfacind si instalind panoul spate am observat ca difuzorul nu pare bine protejat la umezeala - poate ma insel intrucit nu cred ca producatorul sa nu faca teste in acest sens intrucit chestia este arhi cunoscuta)

- ori un conector (difuzor/panou usa) nu face contact (eventual nu a fost introdus bine la montaj - se mai intimpla cind operatorii pe linie sunt schimbati,...)

- ori probleme electronice cu RadioCD-ul.

 

Concluzia mergeti la reprezentanta pentru diagnostic si reparatie.

Reveniti cu concluziile.

 

Ori fi difurile ieftine dar ca materiale sunt mai scumpe si mai calitative decit multe de la noi. Membrana de hirtie e cea mai buna pentru acustica si este si impregnata anti umezeala.

Difuzoarele nu se deregleaza de la nivelul sonor dar in timp se "uzeaza" de la folosire.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Se descentraza de la depasirea cursei, n-au cursa infinita, se strica suspensia, nu membrana sau bobinajul.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Am fost ieri la garantie pentru problema cu boxa, din pacate nu mi s-a schimbat nimic. Mi-a apasat cel de acolo intr-un anumit fel pe capitonajul portierei si nu se mai auzea nici un zgomot. Mi-a motivat faptul ca problema se datoreaza vibratiilor materialelor din portiera, iar desfacerea capitonajului pentru a investiga, nu este operatiune care se face pe garantie. Asa o fi ? (Stiu ca este o fraza in carnetul de service, in care se spune ca vibratiile materialelor nu fac obiectul garantiei, sau ceva de genul acesta).

 

Pe langa aceasta problema -bineinteles, dupa ce am plecat din service :( - am observat o chestie foarte ciudata. Vreau sa va cer parerea , inainte de a ma duce cu masina la reprezentanta.

 

Pe pragul exterior de pe partea stanga a masinii vopseaua are un fel de striatii/denivelari pronuntate. Acestea se observa atat vizual cat si tactil, pe toata suprafata pragului. Pe pragul din partea dreapta nu pare a fi nici o striatie.. Este vreo antifonare sau vreun procedeu special de vopsire pentru praguri ? Sau este un grosolan defect de fabricatie (vopsitorie) ?

 

Va multumesc!

Edited by toxxiqman

Share this post


Link to post

Problema noua, pana acum am sperat ca mi se pare:

Cu motorul rece, si de obicei in curbe (dar nu obligatoriu), schimb a 2-a: parca nu-si face chiar cursa completa (maneta schimbatorului); cand ridic piciorul de pe ambreiaj, caraie si sare din viteza.

Partea proasta este ca nu se intampla tot timpul, iar pe loc intra ok in a 2-a.

 

La faza asta ce ar trebui sa fac? Ce ar putea cauza asta? Daca ma duc la dealer cu problema, e clar ca aia or sa zica "am verificat, n-are nimic".

Share this post


Link to post

Ca o gluma,eu zic sa reglezi un pic mana, ca-i din incheietura!67000000.gif

 

Tehnic vorbind, sunt mai multe ce-ar putea interveni. Dupa cum spuneam, cautati servisurile, ca de aia ai garantie.

Rece fiind e mai vascos uleiul, dar si asa, daca zici ca sare, inseamna ca n-o aduci unde trebuie..., sincroane, roti dintate, etc; ia-o mai lent si pe linii drepte,excat ca pe pictograma de pe schinbator.

 

Nu cred ca esti tu ghinionistul cu cutia varza din prima...smilies29.gif

 

N-am reusit cu zeci de combinatii, cu cartea-n mana si cu 20-30 de minute pe langa masina, sa-i refac comanda de deschidere portbagaj din interior.

Cred ca mi s-a anulat cand am vrut sa vad daca sare in mers.

Pana la urma comanda mi se pare si-o aiureala din moment ce la deschiderea unei usi se deblocheaza auto capacul la benzina si lasa acces la porbagaj din exterior. La ce ar mai trebui sa sara din interior? Ca sa te poate face la portbagaj in semafor!24000000.gif

Singura solutie, pus laptop la servis si readaugata comanda, asta ca sa-mi satisfac un moft.

Edited by Axix

Share this post


Link to post

Oh well, se pare ca intr-adevar sunt ghinionist.

 

La service o sa ajung, dar tre' sa ma documentez un pic inainte.

Nu e prima masina, nu e nici prima masina noua pe care o conduc, si nu mi s-a mai intamplta pana acum sa-mi sare alta masina din viteza. Si asta, sare numai din a 2-a. Numai cu motorul rece, si nici atunci tot timpul. Ce sa-mi zica la service? probabil ca m-am tampit eu.

 

Revenind la faptul ca trage dreapta - am schimbat rotile de pe fata intre ele. Nu mai trage dreapta, trage stanga.

Presiunea am verificat-o, si ma indoiesc ca ar putea fi de la echilibrat - se simte si la viteza f. mica.

 

Intrebare: La voi TC-ul se dezactiveaza instant la apasarea butonului? In carte scrie ca trebuie tinut apasat 2 secunde, la mine se dezactiveaza imediat ce-l apesi. Mi se pare riscant, din cauza pozitiei butonului 20000000.gif

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

Cand sare din viteza prima lucru de verificat e nivelul uleiului in cutie.

Relativ la roti, schimba fata cu spatele, ideal ar fi sa le cantaresti insa si sa alegi perechea cu cea mai mica diferenta de greutate.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

 

Intrebare: La voi TC-ul se dezactiveaza instant la apasarea butonului? In carte scrie ca trebuie tinut apasat 2 secunde, la mine se dezactiveaza imediat ce-l apesi. Mi se pare riscant, din cauza pozitiei butonului 20000000.gif

 

 

Relativ repede, ca la carte, dar nu instantaneu.

 

Cu cutia du-te-n servis, nu mai sta, ca daca-i grav poate sa-ti ramana si blocata in treapta. Nu stiu ce-ai tu pe-acolo,dar te documentezi degeaba pe forum. Problema ta e de mecanica nu de discutii.

 

 

Share this post


Link to post

Salut,

Dupa treui luni am inceput sa am probleme cu Cruze-ul meu...20000000.gif

Cand pornesc motorul, radio nu mai porneste automat, iar dupa ce-l pornesc de la buton, nu-mi afiseaza meniul Climatronicului (temperaturi, viteza ventilatorului, etc). Mai mult, radio se opreste dupa 30 minute ( ca si cum masina ar fi oprita). Meniul de configurare al masinii nu merge (mesajul spune ca poate fi folosit numai cu motorul pornit..).

Concluzia: CB crede ca motorul este oprit...

Alta problema: pe drum, pasagerul din dreapta si-a desfacut centura, a inceput sa piuie avertizorul...si nu s-a mai oprit pana n-am tras pe dreapta si am oprit/pornit masina.

Senzorii de parcare nu mai functioneaza..chiar daca am sters bara spate (senzorii) de mi-a venit rau.

 

Probabil toate problemele au o cauza comuna..da' e naspa...

Edited by Whoops

Share this post


Link to post

Salut,

Dupa treui luni am inceput sa am probleme cu Cruze-ul meu...20000000.gif

Cand pornesc motorul, radio nu mai porneste automat, ...

 

Salut Whoops,

astept cu nerabdare continuarea ...

mi-ar place si mie un cruze, tocmai de aceea te-astept cu noi info

Poate e doar o problema de CB si cu un reset se rezolva.

 

@ALiCE

mersi pt. documentatia Chevrolet, acum doar timp mai trebuie sa gasesc, poate se vinde pe la un supermarket :)

Cum mai merge masinuta?

 

Edited by tezeu

Share this post


Link to post

Eu am un Cruze si de cand a venit zapada sunt foarte dezamagit de el, este inadmisibil ca o masina produsa in 2009 cu injectie multipunct sa se innece ca o dacie din 86. Am dus-o in service si ei o tot tin pe a lor ca sunt eu incompetent si apas acceleratia cand o pornesc. Am incercat sa le explic degeaba ca nu apas acceleratia. Asa ca drept urmare, masina sta in parcare innecata si ma gandesc serios sa o vand pentru ca asa nu se mai poate. Aaa si una peste alta cei de la service ma si pun sa platesc o ora de manopera pentru ca o masina innecata nu face obiectul garantiei. Ca si concluzie ma intorc la vechiul passat din 99 care pana acum nu m-a dezamagit si care poate fi pornit de 100 de ori cu pedala de acceleratie apasata la fund si Cruze-ul va ajunge pe Autovit. Din punctul meu de vedere este o masina pe care nu te poti baza si sunt complet dezamagit. :(

Share this post


Link to post

Eu nu inteleg nimic din ce descriii tu aici. Detaliaza ,,innecarea".

Share this post


Link to post

Mi s-a intimplat de 3 ori pana acum :

Cand pornesc masina la rece , porneste si radioul (CD , etc), se stinge afisajul radio - Infotainment, (celelalte lumini , semne , afisaje din bord , etc, sunt OK ) .

Prima oara s-a intimplat cand afara erau - 140 C .

Opresc radioul, il repornesc , totul revine la normal.

Sa fie din cauza difuzoarelor montate in spate sau e bug de computer?

A mai aparut la cineva aceasta problema ?

Nu e ceva deranjant, dar ar fi prima problema, aparuta in 9 000 Km.

 

Referitor la comportamentul pe zapada sunt incantat de tinuta de drum, (o singura data s-a aprins becul de la ESP) inca nu am montat cauciucuri de iarna, astept sa-mi vina jante de tabla pentru ca sa am un schimb complet iarna /vara .

 

Sarbatori fericite, La Multi Ani !

Share this post


Link to post

Eu nu inteleg nimic din ce descriii tu aici. Detaliaza ,,innecarea".

 

Pur si simplu se inneaca, adica ajunge o cantitate mult mai mare de combustibil in camerele de ardere, uda bujiile care la randul lor nu mai dau scanteia necesara pentru a aprinde combustibilul. Asta este specific masinilor pe carburatie la care trebuia sa apesi un pic acceleratia cand le porneai. Ideea este ca mi s-a intamplat deja a 3-a oara sa se innece, ceea ce nu este prea placut. Si mai neplacut este sa incerci sa le explici unor "destepti" ca nu ai apasat acceleratia, si ei mai ca te fac prost in fata si iti spun "Domne, tu sigur ai apasat acceleratia ca altfel nu se inneca". Incepusem si eu sa cred ca sunt prost, pana ultima data cand s-a innecat stand cu un picior in afara masinii la pornire, deci clar nu mai aveam cum sa ating acceleratia.

Share this post


Link to post

se inneaca, adica ajunge o cantitate mult mai mare de combustibil in camerele de ardere, uda bujiile care la randul lor nu mai dau scanteia necesara pentru a aprinde combustibilul.

Si de unde stii tu ca se intampla chestia asta la tine ?!

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

...Incepusem si eu sa cred... pana ultima data cand s-a innecat stand cu un picior in afara masinii la pornire, deci clar nu mai aveam cum sa ating acceleratia.

Clar ca lumina zilei. Noroc ca ti-ai amintit detaliul asta. Nu cumva aveai socul tras?

Share this post


Link to post

"Udarea" bujiilor la motoarele cu injectie de benzina este specifica fenomenului de misfire, altfel, la rece, amestecul bogat este chiar necesar (10,5:1), nu-ti va functiona motorul fara el. Misfire apare in sezonul rece datorita utilizarii benzinei proaste (neaditivata pentru iarna). Aditivarea in sezonul rece este necesara pastrarii gradului de volatilitate, in lipsa volatilitatii, benzina nu se aprinde. In plus, daca bateria nu are incarcarea suficienta, tensiunea pe bujii scade la actionarea demarorului, deci, favorizeaza misfire. Porneste motorul fara sa apesi vreo pedala, mai ales cea de la ambreiaj si nu astepta ceva dupa stabilirea contactului, presiunea benzinei din instalatie este numai buna unei porniri rapide.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Tolin, ti-a mai zis cineva pe aici ca te bagi ca musca... Desi avea dreptate, postul lui a fost sters.

Cat despre mistoul lui Abramburel, oricat m-as chinui, nu ii inteleg rostul.

 

1. Nu a fost gerul bobotezii ca sa fie din vina benzinei. Si sunt convis ca nu e nici prima lui masina, si nici nu baga in ea cea mai proasta benzina.

2. S-a mai scris pe thread-ul asta, si scrie si in manual: Cruze NU PORNESTE daca nu ai pedala de ambreiaj (frana la automata) apasata. Deci, daca omul a pornit masina cu un picior afara, e clar ca celalalt era pe ambreiaj.

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

Salutare tuturor,

 

Azi am fost instintat de chemare in service pentru resoftare ECU probabil ABS ESP ceva de genu asta din ce am inteles (sa exprimat doamna ECU Chassis sau CAR Body - nu mai tin exact minte)

 

Eu sunt de principiu ca daca ceva merge bine nu trebuie modificat si as fi impotriva. In principiu am acceptat.

 

Voi aveti idee ce ar putea fii?

 

Mai e careva care a fost chemat?

 

Phonyx poti prelungi garantia de la 3 la 5, dar mai platesti in plus, si o poti face, daca tin bine minte, numai in prima jumatate de an de la cumpararea masini.

Eu nu sunt excitat de garantii, in curind o sa pun GPL pe ea.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Azi am fost instintat de chemare in service pentru resoftare ECU probabil ABS ESP ceva de genu asta din ce am inteles

 

Aha, deci pina la urma am avut dreptate cu resoftariile la masini. :rolleyes:

Share this post


Link to post

Aha, deci pina la urma am avut dreptate cu resoftariile la masini. :rolleyes:

Se pare ca unele ECM-uri raman blocate in modul transport, in care nu activeaza multe functii ale motorului. Exista o directiva a GM prin care se dezactiveaza modulul transport.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...