Jump to content
Sign in to follow this  
barabula

Chevrolet Cruze - Probleme Tehnice

Recommended Posts

1.Mass air flow out of range.

2.Ai fi scapat de problema daca ar (mecanicii) fi ajustat chiar si din pila urechile de culisare a placutelor.

 

Atat de simplu ...

Share this post


Link to post

Salutare tutror.

Sunt nou-nout pe aici si daca am postat gresit...scuze.

Am o problema aparuta de vreo 2 luni. Clipeste martorul de baterie din bord.

Am fost la service - masurat infasurari din alternator - f bune. Schimbat releu de incarcare - Martorul clipeste in continuare.

Sigurantele de sub bord sunt ok.

Problema este ca acum vreo 2 saptamani - pentru vreo 4 zile - nu a mai clipit...apoi si-a reluat „numarul”. Clipeste in continuu...

Incarcare 14,0...14,2.

SUgestii, va rog?

Multumesc.

 

Edited by Dorin Panaite

Share this post


Link to post

Salut?

 

Mai e activitate pe acest forum? :) Chevrolet ne-a cam parasit (cel putin aici in Cluj...)

 

Am un Chevrolet Cruze 2.0D (Z20D1), 78 mii km, cu probleme la pornitul la rece,.

Electromotorul invarte, insa nu porneste usor sau deloc.

 

Acum cateva luni am dus-o in service, si diagnosticul a fost: releu bujii defect => s-a schimbat cu original, fara sa simt diferenta dupa

 

In weekend masina n-a mai vrut sa ne duca acasa de pe munte, dupa ce a stat 2 zile nepornit.

Cred ca am chinuit bateria prea mult, incercand s-o pornesc. Intr-un final am legat la o alta masina, si dupa mai multe incercari a pornit.

A doua zi dimineata a pornit, cum porneste de obicei de o vreme incoace, mai greu, insa la prima cheie.

 

Bateria a fost testata ieri, fiind inca in garantie (www.principalauto.ro - baieti de treaba, testeaza baterile achizitionate de la ei, gratis)

 

Ce ziceti, ce poate fi cauza?

 

Banuisc bujiile incandescente. Aveam in plan sa masor rezistenta la bujii (care, din ce am citit ar trebui sa fie sub 1ohm) azi dimineata (multimetru legat la minus si la bujie), insa nu am reusit sa dau jos fisele.

Am incercat sa le trag, insa nu am vrut sa fortez, sa nu cumva sa se rupa. Pareau fragile, din plastic...

Oare trebuie numai trase mai puternic?

 

Adam

 

 

 

 


Am uitat sa precizez: martorul de bujii se stinge inainte sa pornesc motorul.

 

Share this post


Link to post

Va salut,

Am si eu o problema cu un Cruze 1.8 benzina cu GPL. De vreo 2 ani dupa ce pornea indiferent iarna vara la scrt timp se bâlbâia motorul mergea intrerupt.Cam de 7 luni face mai rau intrerupr brusc si scade in turatie pe la 4-5 sute de rotati si se opreste. Daca plec cu ea se opreste motorul imediat cum am scos-o din viteza.Daca incerc sa o pornesc imediat porneste foarte greu . Daca o las cam 20 de secunde o ia imediat. Cam dupa 3 minute de mers nu se mai opreste dar consumul de carburant a crescut considerabil la rece si nu trage nu are putere. La viteza 1 am 40% si a doua 35%. I-am facut o diagnoza la reprezentanta si ei spun ca totul e in regula. 

La sfatul unor mecanici luat urmatoarele masuri dar nimic.

Buji, senzor lichid racire de pe motor , termostat care are si el senzor inlocuite.

Corp clapeta curatat dar nu necesita era curat.

Nu stiu ce sa_i mai fac. Pare ca merge innecata ca si cum amestecul carburant aer nu este cel corect. Mersul motorului se schimba brusc de la 1000 rpm cade in 500.

Nu stiu daca snzorul de temperatura de pe radiator este luat in considerare de ECU pentru amestec. Am si un filmulet care il postez.

Daca ma poate ajuta cineva care a mai întâmpinat asa ceva.

Share this post


Link to post

Si pe benzina si pe GPL se manifesta la fel? Daca problema e dor pe GPL, schimba filtrele.

Share this post


Link to post
13 hours ago, nt98adu said:

Si pe benzina si pe GPL se manifesta la fel? Daca problema e dor pe GPL, schimba filtrele.

Pe benzina face asa. Pe GPL trece dupa ce motorul ajungr cam la 40 de grade. GPL -ul e brc segvential euro 5 si l-am verificat la brc service nu au gasit nimic anormal. Au verificat si membrana de la regulatorul de gaz si filtrele. Are aceasta anomalie numai pe benzina.Toti spun ca totul e in regula. Nu stiu daca se poate monitoriza senzorii de temperatura in timp real sa vad daca sunt ceva anomalii sau variatii bruste. Am pornit-o fara burduful de legatura dintre filtru si clapeta si in momentul in care pica in turatie brusc corpul clapeta accelereaza sa mentina turatia dar degeaba.

 

Share this post


Link to post

Mergi si verifica pe un tester ca lumea (la reprezentanta Opel) timpii de injectie, air fuel ratio samd. Posibil sa ai  probleme cu unul sau mai multe injectoare blocate pe deschis, de aici si amestecul prea bogat. Daca era problema de la aer, banuiesc ca trebuia sa faca si pe gaz.

Share this post


Link to post
On 12/4/2018 at 9:34 AM, ches said:

Mergi si verifica pe un tester ca lumea (la reprezentanta Opel) timpii de injectie, air fuel ratio samd. Posibil sa ai  probleme cu unul sau mai multe injectoare blocate pe deschis, de aici si amestecul prea bogat. Daca era problema de la aer, banuiesc ca trebuia sa faca si pe gaz.

Am facut o diagnoza la opel si mi-au spus ca nu au gasit nimic toti parametri ok si nu au gasit coduri de eroare memorate. Au vazut si ei ca se opreste la rece ca am lasat-o la ei cu o zi inainte.

Nu stiu ce sa mai cred or fi supapele ?

 

Share this post


Link to post

Daca erau probleme cu supapele si pe GPL si pe benzina functiona neregulat cu balbaiala caracteristica la esapament. 

Verifica presiunea benzinei in rampa de injectie. Posibil pompa din rezervor e cam gata.

Share this post


Link to post
3 hours ago, nt98adu said:

Daca erau probleme cu supapele si pe GPL si pe benzina functiona neregulat cu balbaiala caracteristica la esapament. 

Verifica presiunea benzinei in rampa de injectie. Posibil pompa din rezervor e cam gata.

Multumesc pentru raspunsuri. Orice sugestie e bine venită.

Au verificat cei de la opel cand am facut diagnoza. Am fost si eu acolo de fata au pus un manometru parca avea 4 bari. Si vacumul l-au verificat.

Au verificat si senzorii de presiune de la axele cu came      ( sitele erau curate)

Share this post


Link to post

Salutare, am si eu o problema la Chevrolet Cruze 1.8 cutie atutomata.
 In timp ce mentin viteza, 40km/h spre exemplu iar turatia indica 1600 daca apas medium spre tare pe acceleratie, simt vibratii in interior iar in bord imi licare ESP si martorul de motor in timp ce mentin apasat, daca iau piciorul de pe acceleratie acestea dispar iar totul este ok.

Impresia mea este ca, cutia de viteze incearca sa schimbe in treapta inferioara ca sa primeasca mai multa putere de la motor in timp ce eu apas mai tare pe acceleratie dar nu reuseste.

S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Multumesc tuturor, o zi frumoasa! 
 

Share this post


Link to post

Salut! 

Din lipsa voastra de activitate inteleg ca doar eu am o masina cu probleme. Asa ca va rog sa ma sfatuiti si pe mine: am probleme cu volanta, face ca toate animalele padurii... am vazut ca sunt unii care se lauda ca repara volante. 

E cineva care a facut treaba asta? Daca da, unde, cat l-a costat si cum i se pare interventia (a meritat, acum totul este ok, etc...)

Multumesc anticipat de atentie!

 

Share this post


Link to post

Nu sunt multi cu Cruze diesel... La mine la Epica si Captiva cand a inceput sa bata tare am schimbat-o cu una noua. Bineinteles merita sa schimbi tot sistemul de ambreiaj. La cata munca este ca sa schimbi volanta, eu nu as merge pe volanta reconditionata/reparata.\

Ca sa protejezi volanta e bine sa pornesti si sa opresti masina cu piciorul pe ambreiaj, cel putin asa am fost sfatuit de un mecanic.

Share this post


Link to post

Salutare,

Nu stiu daca acest topic mai este activ, dar imi incerc norocul:

Am un Chevrolet Cruze Hatchback, 2.0 Diesel, manual 6+1 163CP, an achizitie 2013 (dar nu este facelift) nou, din reprezentanta, 220.000 km la activ.

Pana in anul 2016, masina a rulat in cadrul firmei mele la un angajat care a mers cu ea destul de "babeste"; adica o schimba la sub 2000 de turatii, ceea ce este nasol, dar din fericire nu am stat cu ea in service deloc.

Dupa ce el a plecat, masina a ajuns in posesia mea si inca o conduc si acum. Pot spune ca este destul de comfortabila la drum lung, merg des cu ea in strainatate (RO-DE-NL) si nu am avut probleme cu ea pana acum un an-doi. Eu o schimb intre 2500-3500, eu am un stil de condus mai agresiv in oras. In afara orasului sunt ok, respect limitele pentru ca asta e omeneste si de bun simt si este foarte ok. 

Consum? intre 6 si 8 in afara, si peste 8, chiar si 10 in oras. E normal sa consume asa in oras, doar avem bara la bara mai mereu...

Acum doi ani, din cauza condusului "babeste" al angajatului meu, furtunul de la turbina s-a fisurat. No problem, l-am schimbat; in schimb, turbina face un zgomot ca si cum ar fi ceva in ea la turatii mai mari. M-am gandit s-o reconditionez. Cine stie undeva ok sa fac asa ceva pls dati un link.

Acum un an a inceput sa faca figuri la pornitul sub zero grade. Am schimbat bujii, am schimbat baterie, nimic. Tot n-a mers. Nu am persistat cu problema pentru ca unde stau eu am garaj si sta la caldura. In schimb, as vrea sa remediez asta si vreau sa stiu ce ati facut voi. In pandemie a stat 2 luni nepornita (martie-mai) si a pornit pe 20 mai de la prima cheie fara absolut nici o problema. M-am gandit ca ar fi de la demaror, fiind actionat electronic ar trebui schimbat. Plus pompa de motorina. M-am gandt sa o duc si la o curatare de DPF pentru ca scoate un pic de  fum daca o calc la podea chiar si in neutru, chiar si la turatii maricele.

Mai am cateva chestii:

- atunci cand pun cruise control-ul intre 130 si 140, cumva nu reuseste sa il tina la viteza aia si tot oscileaza, cred ca e din cauza turbinei. In rest, la orice viteza il tine foarte ok si la dealuri o accelereaza rapid ceea ce este f interesant de comparat cu alte masini mai premium la care mai stai 2-3 secunde pana se gandeste sa accelereze singura (si mai noi)

- anul asta am mers in Germania pe timpul verii, iar ultimii 20.000 de km facuti au fost rulati in Austria, Olanda, Germania si Elvetia. Am mers pe Autobahn ca de fiecare data cu viteze mari (sub 160 mai rar), dar anul asta a fost prima data cand masina a intrat intr-un "Limp Mode" dupa ce treceam de 200 km/h, lucru care nu s-a mai intamplat. Ce face masina: arata luminita de bujii, reduce puterea de tot pana ajung la 100 la ora, iar apoi se anuleaza tot si intre timp imi arata si un cod de eroare (nu mai stiu care);

- la primele actionari de ambreaj, am un scartait in momentul in care decuplez sa plec de pe loc. Dar doar la primele 3-4 actionari, dupa nu se mai aude. Sper sa fie doar arcul de la rece si nu mai mult;

- volanul este exfoliat + nuca rupta (am vazut ca este problema comuna, dar nu am persistat cu ele fiind niste chestii cosmetice care nu ma impiedicau sa conduc masina. O sa le schimb la un atelier de tapiterie auto.);

- chederul de la portbagaj s-a rupt, din ce am simtit, probabil il voi schimba si pe ala.

Astea fiind spuse, am s-o duc la o reprezentanta Opel pentru o inspectie mai amanuntita si sa vad ce se mai poate schimba la ea (distributia cel mai probabil, daca nu sigur).

Pros:

- comfortabila, spatiu suficient, rezervor maricel, consum ok;

Cons:

- spatiu mic la pasageri de picioare, farurile se ard repede, la fel si becurile de la numarul de inmatriculare spate.

 

Astept sugestiile voastre si ce ati facut voi.

Pana atunci, sarbatori fericite!

 

 

Share this post


Link to post

Salutare! Eu am Captiva, dar motorul este aproape acelasi cu al tau, al meu are 2.2 litri si 184cp, diferenta fiind data de cilindrea mai mare si probabil turbina mai mare, posibil si injectoarele cu debit ceva mai mare. In rest sunt cam la fel, multe accesorii se potrivesc de la una la alta cum ar fi pompa de apa, supapa PCV etc.

Fumul negru si pornirea greoaie la rece poate sugera un dpf infundat sau un egr care ramane blocat pe deschis. EGRul poti incerca sa il cureti tu, am gasit tutoriale cautand pe google.

Turbina poate avea de suferit daca se conduce tare cu dpf-ul infudat. Posibil de asta sa intre ai in limp mode cand te dai la ea. Regenerari la cati km isi face?

Sugestia mea este sa mergi la un service sa iti verifice turbina atat dpdv mecanic cat si in mers ca sa vada cat boost cere ECU si cat face turbina. Bineinteles ca daca ti-a aparut semnul ala cu arcul cu puncte dedesubt ar trebui sa ai si eroare stocata in ECU (atentie ca nu orice scaner stie sa citeasca toate erorile). Totodata poti verifica si nivelul de colmatare al dpf, tot din diagnoza si eventual pot sa ii dea o regenerare fortata. Dar 200000 km e cam numarul de km dupa care dpful trebuie schimbat. Poate totusi ai noroc.

Bafta!

Share this post


Link to post

Buna seara, am o mica problema la un chevrolet cruze 2013 1.6. Pierdeam apa pe la garnitura de la flansa de apa, am inlocuit-o si a inceput mai tare sa curga. Am fost dinou la servicr si mi-a pus alta garnitura + mastic si tot se prelinge... A intampinat cineva aceasta problema? 

Share this post


Link to post

Nu am patit asa ceva, dar e posibil sa fie furtunul un pic ciupit acolo unde vine colierul si sa se prelinga apoi pe zona unde vine garnitura. Examineaza cu atentie furtunul ca sa elimini orice indoiala.

Share this post


Link to post

Nu are colier, piesa este din metal/aluminiu. O sa mai verific daca e fisurata. Multumesc

Share this post


Link to post

Colierul este pe furtun si poate sa te pacaleasca daca se scurge catre blocul motor 👍

Share this post


Link to post

Bună.. E prima data când postez aici dar am o problema la care nu găsesc soluția.. Si anume.. Am un Chevrolet cruze iar uneori când merg inafara orașului si e un pic deal adică mașină e un pic in forță imi apare in bord "error 84" însoțit de martorul care e o mașină cu o cheie in interior si imi taie din forță pedalei si nu găsesc de la ce ar putea fi.. Pe tester nu da nimic ce sa se lege cu asta. 

Va mulțumesc 😊 

Share this post


Link to post

Buna, code 84 e un cod generic pt "putere motor redusa". Da-ne mai multe detalii legate de ce motor ai pe masina (benzina, diesel, cati cai putere, cati cmc) si cum se intampla asta (ce turantie ai, incerci sa calci pedala mai tare sau o tii constanta, face si cand cruise control este activat etc). 

Share this post


Link to post

Buna ziua,

Poate ma puteti ajuta cu o parere, in orasul in care locuiesc nu are niciun electronist soft de Chevrolet ca sa pot afla cauza problemei.

Cruze 2012, 1.7 cdti.

Pe scurt, masina scoate fum. Am acesti martori aprinsi.

Am curatat filtrul de particule de multiple ori, am resetat eroarea, dar revine problema la 1-2 zile dupa.

As vrea sa o repar, dar nu stiu ce sa cumpar.836-C2-B51-3-CA9-4624-8156-2619-FE68-C42

Share this post


Link to post

In principiu orice interfata originala sau copie dupa Delphi DS 150 poate vedea parametrii motorului si codurile stocate. Ce cod era stocat? Din pacate nu pot sa vad poza...

Cauze comune pentru fum negru (daca e negru, tu nu ai scris nimic):

- EGR blocat

- ceva crapat pe admisie dupa turbina: furtun sau tubulatura intre turbina si intercooler, intercoolerul crapat, furtun sau tubulatura intre intercooler si galerie de admisie, galerie de admisie crapata (am mai auzit cazuri pe Chevy).

- injector blocat deschis

 

O interfata de diagnoza Delphi costa undeva pe la 250 lei, deci aproape cat i-ai plati unui sa iti faca diagnoza (cumpara si tu de undeva unde vezi ca au review-uri pozitive, eventual de la oameni cu Chevy si Opel).

Bafta si nu uita sa scrii solutia aici cand o afli. 

Share this post


Link to post

salutare

revin si eu cu o intrebare: cunoasteti pe cineva care rescrie soft?? pentru un chevy cruze 2.0d...

multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Salut 

Am un Chevrolet cruze 1.8 benzină 2010 și am o întrebare:

Alternatorul este cu încărcare inteligentă ? 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...