Jump to content
Sign in to follow this  
barabula

Chevrolet Cruze - Probleme Tehnice

Recommended Posts

Am avut si eu aceasi problema, pe tester a aparut codul p00011 intake camsofht movifold range performance adica randamentul sistemului de poziţionare a arborelui cu came de admisie (sunt 2 electrovalve care controleaza distributia) .Banuind ca de vina a fost benzina, au curatat electrovalva de pe intrare.

Masina a mers 1 zi dupa care s-a aprins iar lampa lui aladin,din nou la service le-au curatat iar dar pentru verificare au fost rotite intre ele si nu au mai fost probleme.Dar atunci am consumat si toata benzina din rezervor.

Parerea mea este sa rogi mecanicul sa curete acele elecrtovalve si daca chiar este sigur ca trebuie desfacuta distributia sa o faca,oricum nu ar strica sa daca poti sa mergi la 2 reprezentante,pentru o a2a opinie. Mai bine consumi niste benzina decat sa desfaca motorul aiurea.

Bafta.

 

 

post-15929-0-62709100-1335653001_thumb.pngpost-15929-0-59798100-1335654345_thumb.png

Share this post


Link to post

Aici vei gasi explicatii in legatura cu functionarea distributiei variabile de pe Cruze si implicit despre cum functioneaza cele 2 electrovalve :

 

Circuit/System Description

The camshaft position actuator solenoid valve - intake and camshaft position actuator solenoid valve -

exhaust are attached to each camshaft and are operated hydraulically in order to change the angle of

the camshaft relative to crankshaft position. The camshaft position actuator solenoid valve -

intake and camshaft position actuator solenoid valve - exhaust are controlled by the engine control

module (ECM). The ECM sends a pulse width modulated signal to a camshaft position actuator solenoid

valve - intake and camshaft position actuator solenoid valve - exhaust. The camshaft position actuator

solenoid valve - intake and camshaft position actuator solenoid valve - exhaust can change the camshaft

angle by a maximum of 20°. The ECM increases the pulse width to accomplish the desired camshaft operation.

Edited by pomo

Share this post


Link to post

Apropo de consum.Nu inteleg un lucru.De ce se vaita majoritatea de consum sa fim seriosi 1.6-1.8 la ce consum va asteptati?

am un cruze din 2011 1.6 124cp am facut 2 drumuri constanta bucuresti...am avut consum 8.3 si 8.7(masina se aseaza f bn la drum lung)

indicat ar fi sa vorbim concret nu dupa ureche...forumul ar ajuta mai multe persoane care chiar detin cruze

Problema cu datu in mansalier si apas frana se aude un scartait zici k se ating doua table o am si eu am intrebat la dealer,nici ei nu stiu :) ...Mai nou am alta problema mi-am gasit bara fata zagriata km mult ...culmea k sa luat vopseaua si se vede negru plastic...vreo idee ?

Edited by Mircea
Nu mai folosi limbaj IRC ca se lasa cu warn din nou!

Share this post


Link to post

Sa o lasi asa pana se mai aduna, sa o vopsesti desi nu cred ca se merita pt atata, sa dai cu creion cu vopsea dar nu stiu cat o sa se nimereasca culoarea. Posibilitati sunt multe, depinde ce ai de gand tu. :)

Edited by raresh20

Share this post


Link to post

@Kostas, 8% benzina consum extraurban ia masina mea de 11 ani vechime si 180CP @2.5L, de fapt BMW 530i sau MB E-280 consuma tot cam atat si au peste 200CP . Ca idee 8% consum benzina extra-urban este un consum de S-500 7G-tronic nu de Cruze 1.6L .

Share this post


Link to post

Depinde si de viteza cu care mergi :P

O masina lesinata gen Cruze 1.6 va consuma mai mult decat cele amintite mai sus la 150km/h, pe cand la 120km/h altfel va sta treaba.

 

Oricum ar fi mers colegul de mai sus, Chevrolet/Daewoo in general face/cumpara cutii ieftine si proaste, de aici si consumul mai mare chiar si pe motoarele noi fata de alte masini. Cu o cutie bine etajata, eventual cu 6 trepte, probabil consumul ar fi mai mic. Fie vorba intre noi si Nubira mea luat tot cam atat la 130-140km/h, desi motorul era pus pe masina inca din 1996 :D . Si sa nu ma luati cu faptul ca Cruze are putere mai mare, pt ca la raport greutate/putere sunt similare.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Da, buna idee . O sa compar montajul cu cel din partea stanga. :thumbl:

 

Ce am observat asa rapid, e ca daca apas putin pe masca de la difuzor, vibratia/bazaitul se reduce aproape complet. Deci cred ca ar fi o problema de prindere nu?

Am avut aceeasi problema la difuzorul dreapta fata.

Am mers la Chevrolet si l-au schimbat (in garantie).

Share this post


Link to post

Salut. Am ajuns la a doua revizie si nu mi-a aparut nimic in bord, nici check service nici nimic. Stie cineva daca de regula apare sau daca masina nu este prevazuta sa iti spuna cand trebuie sa te duci la revizie ? Mentionez ca e vb de un Cruze pe benzina.

Share this post


Link to post

am un cruze din 2010 l am trecut de 1 an si 2 luni pe gaz. sunt f multumit de el. daca stii sa il conduci e o masina f confortabila, fiabila... tot ce vrei. am urcat cu el in locuri unde cu skoda octavia 1.9 tdi pachet drumuri grele nu a putut urca, silentioasa.. demaraj bunicel la turatii corespunzatoare, consum f mic de cand e pe gaz ies undeva la 4.5l/100km in afara si la vreo 7-8 in oras.

 

DAR:

vad ca de vreo 2 luni imi apare o eroare in bord (f rar - in 2 luni de 2 ori a aparut)

- cand pornesc si plec de pe loc se aude un sunet asemanator cu cel scos de masina daca mergi cu frana de mana trasa, dispare intr o secunda, apoi in bord se aprind becurile de abs esp si tc.- daca opresc motorul si il pornesc iar dispare eroarea.

 

-anul trecut am avut o alta eroare- aveam benzina si gaz in masina, dar trebuia sa am cat pt vreo 70-80 km (benzina) cand am iesit de la facultate si am pornit acul de benzina imi arata ca si cum as fi avut plinul facut, apoi a revenit la normal. asta vara acea eroare s a modificat, aveam jumate de rezervor si brusc acul de benzina imi indica ca as fi avut rezervorul gol. (becul galben de benzina nu era aprins). am tras pe dreapta am oprit motorul l am pornit , s a aprins becul de benzina apoi cam in 10 min indica iar normal nivelul de benzina.

 

cel mai mult m ar interesa daca ati avut parte de acea prima eroare cu abs/esp aprins (mentionez ca indiferent daca apasam pe butonul de esp din masina de langa schimbator becul nu se stingea. daca ati avut aceasta eroare sau stiti de la ce poate fi va rog sa raspundeti, mecanicii de la chevrolet din sibiu nu au habar de ce poate fi si nu ma pot ajuta daca nu ma duc cu ei exact cand apare eroare sa o poata vedea. (am avut ghinionul sa se intample numai in weekenduri )

Edited by mysstery

Share this post


Link to post

La kalos imi aprindea becul de ABS in momentul in care aparea o eroare pe circuitul de ABS. La fel, cand reporneam masina eroarea disparea, deci se pare ca unitatea de ABS isi reseteaza codurile de eroare. Sfatul meu este cand mai intalnesti problema sa te duci cu becul aprins la service si sa ii rogi sa scaneze codul de eroare fara sa opresti masina.


Share this post


Link to post

Dar chiar si daca becul se stinge (dupa o noua pornire) in reprezentanta sau altundeva dar cu un scaner adecvat pot sa vada si ce eroare a fost (erorile nu se sterg, se seteaza ca inactive si nu mai sunt semnalizate prin indicatorul din bord dar ele exista in continuare in memoria unitatii de control ca informatie pentru istoric).

 

Mai insista la reprezentanta (poate i-ai prins intr-o perioada foarte aglomerata).

 

Ceea ce spui tu ma duce la gandul ca poate cel putin o roata ar merge infranata pentru timpul scurt de o decunda de care zici tu (ECU-ul de ABS/ESP citeste tot timpul viteza rotilor si daca vede cumva ca vitezele celor 4 roti nu coincid va seta o eroare (eroare de plauzabilitate - adica semnal ne-plauzibil) (asta se intampla pentru ca viteza e foarte mica cand ti se intampla (este la plecarea de pe loc cum spui tu), daca s-ar intampla asta la o viteza mai mare ti-ar face ABS sau ESP) ).

 

Trebuie totusi sa te concentrezi sa tratezi cauza si nu efectul.

Eu unul nu cred ca este o problema a sistemului de franare (dpv electronic: ECU ABS sau senzori de roti), ci mai degraba ai o problema mecanica de infranare a cel putin uneia din roti la plecarea de pe loc. Daca rezolvi asta atunci nici ECU-ul de ABS/ESP/TC nu-ti mai aprinde becuri in bord.

 

Sa revi cu rezultate.

Share this post


Link to post

Salut pe toti cei pasionati de chevi si pe cei cu sau fara probleme.

pentru inceput sunt nou pe forum ,sunt fericitul sau nefericitul posesor al unui cruze din 2009 cu numai 24000km ,deoarece am tot fost plecat.Din nefericire am aceiasi problema ca si NIK79 fara ca eu sa am instalat inst.de gaz si acelasi raspuns l-am primit de la mecanicii din service Radacini dupa ce au schimbat valva indicata de colegul POMO.Sincer sa fiu nu pot sa cred ca acele pinioane de pe axa cu came se pot uza la numai cateva zeci de mii km (24000) sa produca zgomotul respectiv care se stie provine din tacheti si cama.Deci asi fi recunoscator lui nik daca ar posta pana la urma ce a facut a schimbat sau nu pinioanele si care a fost rezultatul ?

Share this post


Link to post

Salut forumului,

 

Si eu sunt, incepand din 29 dec 2012, fericitul sau nefericitul unui Cruze 1.6L pe benzina. Vanzatorul de la Radacini mi-a spus ca e varianta 2013 si ca problemele reclamate de posesorii de Cruze s-au remediat din cauza ca s-a trecut la linia de fabricatie a lui Opel, in fine, cred ca e bullshit de sales.

 

Imi place mult masina, inca nu am km cat sa ma pronunt (am facut vreo 600 pana acum) si deci nu stiu sa zic daca este sau nu buna. Inca nu am probleme si sper sa ramana asa. In alta ordine de idei cunosc si alti posesori de Cruze si nu au avut problemele pe care le-am citit aici inca nici unul.

 

Iata cateva poze aici.

 

Share this post


Link to post

Salutare tuturor posesorilor de cruze!

 

As dori sa-i raspund lui flodor care se intreba daca chiar trebuie schimbate pinioanele. Da, intr-adevar problema a fost la pinioanele de la axul cu came, le-au schimbat si nu am mai avut probleme.

Dupa nu mult timp a aparut iar chek engine aprins in bord, de data aceasta din cauza ca nu erau reglate corespunzator injectoarele de gaz, le-au reglat,(servisul unde s-a pus instalatia de gaz) s-a calibrat din nou instalatia, iar de 20000 de km nu mai am nici un fel de probleme masina merge excelent. Consumul nu a scazut cum spunea mai sus un coleg forumist, nici nu are cum sa scada consumul, dimpotriva a crescut cu 1 l fata de benzina, deci consuma undeva la 9-9,5 l, dar e avantajos pentru ca l de gaz e 3,2 ron.

 

Share this post


Link to post

Salut. Am un cruze 1,6 ls din 2010 si mi se aude un zgomot in spate cam in zona portbagajului. Se aude ca un bang atunci cind virez la viteze mici, cind ies sai intru in parcare. A mai patit cineva asa ceva? N-am nici o idee de la ce ar putea fi. Am scos tot din portbagaj, nu se plimba nimic pe acolo. :-/ Exista cumva inchidere automata la portbagaj? Stiu ca alte masini au asa ceva.

Share this post


Link to post

Verifica evacuarea sa nu aibe joc prea mare (tampoane esapament slabite). Nu stiu cum e la Cruze, insa asa pateam eu la Cielo, lovea esapamentul in ''urechea'' de remorcare a caroseriei din cauza tamponului de cauciuc aproape rupt.

Share this post


Link to post

Salutare colegi.Am Cruze din 2012, 1.6 benzina,124CP?Ma gandesc sa-mi pun instalatie gpl.E bine? Uzura motorului e aceeasi sau creste?

 

Si cat m-ar costa o instalatie pentru modelul meu???

Edited by radumihai

Share this post


Link to post

Buna ziua,

 

Am probleme cu dezaburirea lunetei la un Chevrolet Cruze din 2013. Atunci cand pornesc motorul dimineata imi apare fara a fi apasat cumutatorul deaburire pe ecranul mic din bord la consumatori " Rear Defrost" iar dupa 5-6 minute dispare. Am dezactivat si din opritiuni dezaburire automata a lunetei. Opresc motorul si dupa 2-3 o pornesc din nou si iar apare. Afara dupa cum bine se stie sunt minim 30 de grade. Am fost la reprezentanta si au zis ca nu stiu ce sa ii faca.

Ceva pareri?

Share this post


Link to post

Parerea mea e ca e o masina de cuvânt_urât ... as vindeo ... doar ca am facut customizari la ea ... si porbabil as lua prea putini bani ... e plin de jafuri de pe dincolo.
Evitati sa cumparati Cruze ... in fiecare an e de reparat la ea ... bani grei nu maruntisuri ... urmatoarea o sa fie ori ceva gen Honda ori vreun Logan ... preturi bune, reparatie ieftina ...

Share this post


Link to post

am chevrolet cruze motor 1.7 131 cai sunt foarte multumit este o masina foarte reusita spatioasa conduita buna am numai cuvinte de lauda dar sa zicem si defectele, interiorul plasticaraie ieftina mi s-au decolorat la oglinzi plasticul acela si mai nou cand bag in viteza si acelerez brusc si apoi reduc schimbatorul de viteze se misca cum se misca la ARO .Am fost la mecanic a demontat timoneria a verificato nimic totul ca nou mi-a zis ca s-ar putea sa fie ceva de la ambreaj daca poate cineva sa ma ajute va multumesc mult

Share this post


Link to post

Buna ziua ! Detin un Chevrolet Cruze 2.0 LS disel din 2010 si am o problema cu una din luminile de la bord ... http://postimg.org/image/7zum14wsh/

 

Daca are cineva idee despre ce este vorba as fi tare recunoscator :) multumesc

Edited by Maryolvx

Share this post


Link to post

Manualul de utilizare ce "zice"? Pare a fi simbolul de la filtrul de particule. Rog corectare daca gresesc.

Share this post


Link to post

Buna seara! Am un chevrolet cruze 2010 ,2.0 diesel , 92kw , 125 cp. Si de ceva timp am mari probleme cu ea. In timpul mersului imi da suturi, se opreste in mers, apoi nu vrea sa mai porneasca absolut deloc. Problema este ca i-am schimbat debilimetrul de pe pompa de inalta din motor pt ca pe tester imi dadea ca nu are presiune suficienta. Am schimbat chiar si pompa de motorina din rezervor, am curatat injectoarele, am schimbat senzorul de presiune de pe rampa de injectoare...am curatat tot motorul, am schimbat filtrul de motorina...si tot nu merge. Stie cineva ce as putea sa ii mai fac? Sau cel putin stie cineva care ar putea fi problema? Am fost si la reprezentanta si nu m-au lamurit..nimeni nu stie nimic..

Ps: nici un tester nu da nici o eroare

Share this post


Link to post

Km rulati? Distributia schimbata?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...