Jump to content
Sign in to follow this  
barabula

Chevrolet Cruze - Probleme Tehnice

Recommended Posts

Din nou probleme tehnice la Cruze

 

De ieri nu mai functioneaza deloc:

- toate ceasurile si indicatoarele din bord, exceptie becul check engine care se aprinde cind dau cheie si apoi se stinge, inclusiv computerul de bord si iluminatul lor.

- senzorul acustic de parcare

- senzorul acustic la semnalizare (desi functionalizeaza semnalizarea sunt cu mina pe maneta sa imi dau sema in ce pozitie este)

- senzorul de temperatura

 

Cel mai mult, ma deranjeaza semnalizarea si senzorii de parcare, care iti fac viata grea la volan.

Ce a fost mai ciudat este, ca azi sa aprins becul de preincalzire la un moment dat (ce naiba ca nu am diesel).

 

In rest masina merge ok, inclusv iluminatul de pe consola centrala, radio. Poate or mai fi si altele, dar nu am descoperit inca.

 

La prima impresie probabil alimentarea lor nu mai merge, vreun releu intepenit de frig, sau vreun BCM ce sio dat duhu de frig.

 

Miine ma hotarasc, daca mai astept sa isi dea drumu, sau fac programare in servis.

 

Am uitat sa mai precizez ca la frig butonul de deschidere portbagaj nici nu functioneaza, parca e intepenit, dar asta nu ma deranjeaza tare ca deschid din telecomanda.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Am testat:

- Daca o apas direct, se duce direct pana aproape de fund.

- Daca fac pedale, cand o apas coboara mai putin. Daca tin piciorul pe ea, se duce tot cam in aceeasi pozitie.

 

Banuiesc ca este OK, explicatia mea ar fi: daca fac pedale se 'consuma' rezerva de vid; pe masura ce se formeaza din nou vidul pedala coboara.

Share this post


Link to post

Am testat:

- Daca o apas direct, se duce direct pana aproape de fund.

- Daca fac pedale, cand o apas coboara mai putin. Daca tin piciorul pe ea, se duce tot cam in aceeasi pozitie.

 

Banuiesc ca este OK, explicatia mea ar fi: daca fac pedale se 'consuma' rezerva de vid; pe masura ce se formeaza din nou vidul pedala coboara.

 

 

Salut si la mine e exact aceasi chestie cu frana prinde putin mai jos.Dar asta nu e o problema ci asa e proiectat iar daca apesi de mai mai mute ori una dupa alta se creaza presiune mai mare si de aceea prinde pe urma frana mai sus si si chestia asta e normal. Atunci e bai cand apesi frana si masina nu vrea sa se opreasca. :)

Share this post


Link to post

#402: In cazul in care exista vidul, este OK.

#403: In cazul in care lichidul de frana este compresibil, da, e normal.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Alice, este absolut normal, comportamentul asta il are cam orice masina cu frana servo.

Balogm, tu ai si umblat nitel in afara garantiei la masina, insa ceea ce spui pare mai degraba un contact imperfect, ce poate fi cauzat inclusiv de temperaturile extreme din ultimele zile. Incearca si baga masina cateva ore intr-o parcare subterana sau una incalzita sa vezi daca se mai intampla fenomenul.

 

@Tommy, comportamentul la care fac ei referire este dat de descarcarea pompei de frana.

Share this post


Link to post

Problema cu deschiderea portbagajului din buton o am si eu cand temperatura scade sub -5. Pe sambata am progr la service cu problema bataie la directie (cica ar fi buba bucsele de la cap telescop), sunt curios ce rezolv.

Edited by Lacy K

Share this post


Link to post

Cei de la G&P iasi si-au dovedit prostia inca o data : dupa mai putin de o luna de la ultima vizita la service a aparut din nou code 95. Ar trebui totusi la atatea reclamatii sa gaseasca o metoda omologata de reparatie pt o prostie de mufa.

Share this post


Link to post

Balogm, tu ai si umblat nitel in afara garantiei la masina, insa ceea ce spui pare mai degraba un contact imperfect, ce poate fi cauzat inclusiv de temperaturile extreme din ultimele zile. Incearca si baga masina cateva ore intr-o parcare subterana sau una incalzita sa vezi daca se mai intampla fenomenul.

 

Nu este nimic in afara garantiei ci in garantie.

Saptamina asta sa aprins continu becul de senzorti de parcare (a stat aprins vreo doua zile non stop in bord chiar daca am plecat) pe linga cel de preincalziere care mergea cam tot timpu cit era motoru pornit. (Acum nu mai sunt aprinse)

Masina a functionat si la -30 grade in trecut.

 

Sigurante verificate (rapid ce am crezut ca poate influenta)

Miine ajung acasa si ii dau un reset (reconectez bateria) poate vreun ECU este blocat.

 

Am vorbit sa bag masina in servis, e ceva defect, nu merge deja de o saptamina.

Am facut si sauna in masina tot degeaba, am tinuto si in soare, e ceva defect si nu are legatura cu temperatura.

 

Am si eu zgomot la roata dreapta asa cum au multi.

Cum nu se stie cauza as banui ca e un joc in caseta de directie din proiectare, o sa le zic celor din servis sa verifice ce se poate verifica sa nu fie pivoti sau dinastea.

 

Sincer deja e penala masina din punct de vedere fiabilitate, nu ma refer la altceva

- volan schimbat

- ceasuri bord cazute

- butonul deschidere portbagaj nu functioneaza la frig

- mia cazut la un moment dat coltul(din masina) de la oglinda (lam rezolvat eu ca aveam cleme noi)

- zgomot roata dreapta (gen dacia 1300 amortizor varza).

- bordurile de cauciuc de la geamuri (bordura de jos care la versiunile de top este acoperita cu crom) sau albit de parca masina are zece ani.

 

Ca confort negativ

- pedala de acceleratie electronica - cind motorul este rece prima respectiv primele doua pedale se accelereaza motorul dupa 4 secunde si e nasol ca poate tocmai atunci te infigi sa iesi dupa o straduta laterala si te trezesti in mijlocu drumului si masina merge ca melcu ca apoi sa isi ia in forta zborul de se sperie pietonii.

 

Sincer nici nu ma asteptam sa fie perfecta, doar e printre primele loturi si intotdeauna la astea sunt multe probleme, important e ca se rezolva pe garantie.

Toate astea sunt maruntisuri, masina e facut a sa mearga si totusi merge.

Pe linga asta mai sunt eu ghinionist cu lucruri noi, mi se cam strica toate, cu cele la second nu am avut probleme.

 

Daca vreti sa stiti cea mai proasta marca. LOGITECH fugiti cit va tin picioarele de ea din patru produse noi doua defecte total si celelalte doua cu defect de fabricatie respectiv material de prosta calitate ce se desprinde. Ultimul produs ma tinut doua zile si am zis ca imi bag piciorul in ea, dupa ce ca mai platesc si dublu fata de orice alta marca.

 

As putea sa laud Loganul cu GPL pe care il am la 70.000 de km am schimbat doar doua becuri de pozitie

E adevarat ca din fabricatie la racordurile de apa ale instalatiei GPL cam curgea lichid, nu erau puse colierele cum trebuie, si zanganeau panourile de la usa la bas (am bagat niste cheder de burete la suporti difuzoare)

 

Per ansamblu EU SUNT totusi MULTUMIT de Cruze, o apreciez ca masina, ca inginerie, dotari, pret,... si sper sa nu mai am probleme pe viitor, acuma nu om baga in seama toate fleacurile la ea, o apreciem pentru lucrurile importante.

Si la cite masini sau vindut nu cred sa fie prea multe probleme la ele.

Poate am uitat sa precizez dar sunt Inginer AR.

Imi cer scuze pentru lingvistica, in graba, nu am chef sa corectez.

Share this post


Link to post

Instalatia de GPL parca nu ai pus-o in service, deci garantie pe buleftrica nu cred ca mai ai...

Bordurile alea de cauciuc se albesc de la ceara sau detergentul folosit la spalatorie, am patit-o si eu cu presurile de la roti si singura remediere a fost sa le dau jos si sa le vopsesc.

Nu vad ce legatura are Logitech in ceea ce povestesti tu...

Share this post


Link to post

Nu au nici o legatura ceasurile si computerul de bord cu instalatia GPL montata in servis autorizat.

GPL se conecteaza doar la baterie, injectoare benzina, sonda lamda si bobina de inductie sau mai bine zis la ECU Motor (Input - Output)

Azi au functionat juma de zi senzorii de parcare si am ramas uimit, acum tot nu functioneza.

Miine inainte sa ma duc la servis reconectez bateria, am ajuns prea tirziu azi.

 

Mai mult ca sigur sa dus pe apa simbeti vreun ECU ori sa blocat si dupa reconectare baterie isi revine, ori sa defectat.

Intotdeauna masinile in primi doi trei ani de fabricatie pot sa aiba probleme, si stiam ca ma risc cumparind masina in primul an de fabricatie. Bine ca e in garantie si se rezolva.

 

Intotdeauna exista scuze pentru calitate slaba, detergenti, ... sau decolorat de la soare.

 

Am mai patit si altele la Cruz dar siau revenit:

- se oprea motorul cind schimbam viteza - periculos ca ramineam fara servo si nu mai eram in stare sa rotesc de volan (are si servo asta partile lui negative) (anu trecut am patito intro luna de vreo patru ori, poate carburantu era nasol)

- uneori nu se aprindeau toate luminile pe consola centrala gen beculetele portocalii de la comenzi AC (roteam de butonul de lumini si isi revenea) (am observat de doua ori treaba asta, ultima data saptamina asta)

- uneori se ducea acu la zero la benzina si se aprindea becul desi era full rezervorul, dar de la vibratii isi revenea la loc (probabil vreun contact imperfect).

 

Am uitat sa mai precizez ca la mersul in treapta intii trebuie sa cunosti masina ca incepe masina sa iti intre in oscilatie (nu ii place accelerari line), uneori patesc asta si la acceleratie cu motorul rece in alta treapta.

Ca sa nu spun ca cu AC e nasol trebuie sa fi atent cum accelerezi motorul la plecarea de pe loc ca e diferit fara AC fata de cu AC (La Logan nu am problema asta)

 

Sincer la Logan nu am nici una dintre problemele prezentate mai sus, sau sesizat alte probleme de functionare.

Daca ar fi sa le iau din punctele astea de vedere Loganul e net superior, dar ca raport inginerie tehnologie, dotari si bani Cruzu e net superior Loganului.

 

Azi am observat ce fain e la Cruze oglinda retrovizoare centrala. Ma enerva unu in spate si pentru prima data am tras de buton si surpriza a fost placuta (oare cum or fi concepute oglinzile astea sa reflecte in doua directi una fiind mai intunecata)

Traction Control e bestial, nu ramii cu masina blocata nicaieri, si nici nu te chinui sa o scoti, anu asta ma scos de multe ori, rapid si fara chinuiala.

Daca ar fi avut si oglinzi retractabile electric ar fi fost super, asa fac de fiecare data turu masinii.

 

Vati pus careva cruize control al masina (adica butoane pe volan) Functioneaza numai daca adaug butoane?

Share this post


Link to post

Azi am observat ce fain e la Cruze oglinda retrovizoare centrala. Ma enerva unu in spate si pentru prima data am tras de buton si surpriza a fost placuta (oare cum or fi concepute oglinzile astea sa reflecte in doua directi una fiind mai intunecata)

Hai ma, pana si trabantu' avea asa ceva... ;)

Share this post


Link to post

Cei de la servis miau comandat panou de bord nou fara se se mai uite la masina, mai avusera in trecut cu una aceeasi problema.

Am bagat masina in servis pentru zgomotul de la roata, vedem daca iese ceva.

La buton miau zis din start ca nu au ce sa ii faca. O sa il fac eu.

Share this post


Link to post

Azi am observat ce fain e la Cruze oglinda retrovizoare centrala. Ma enerva unu in spate si pentru prima data am tras de buton si surpriza a fost placuta (oare cum or fi concepute oglinzile astea sa reflecte in doua directi una fiind mai intunecata)

Wow .. http://justinketterer.com/2010/04/29/rear-view-mirror-dimmer/

 

Traction Control e bestial, nu ramii cu masina blocata nicaieri, si nici nu te chinui sa o scoti, anu asta ma scos de multe ori, rapid si fara chinuiala.

Bestial, mai ales ca uneori tocmai ca trebuie sa-l dezactivezi ca sa poti iesi.

Share this post


Link to post

Mersi Tommy, pentru oglinda.

La nici una dintre masinile pe care le am avut nu am tras de butonul ala, desi am carnet de 10 ani, am crezut ca doar roteste de oglinda si am preferat sa fie ceva in oglinda decit nimic. (cred ca de la Dacia 1310 mi se trage)

 

Cu zgomotul suspenie dreapata:

-sa facut verificare in servis manual si pe stand de vibratii, totule ok.

- persona nu ma crezut si am iesit la plimbare cu masina. Nu se stie de la ce este zgomotul. Nu ma deranjeaza atita timp cit nu am probleme tehnice.

 

Am uitat sa precizez ca si mie imi scirtiie ferodourile (destul de tare) cind dau cu spatele, dar nu ma deranjeaza nici asta.

De dimineata sa aprins becul de carburant, desi am.

In servis mi sa aprins si check engineul si preincalzirea tocmai cind sa dea masina afara, si a pus din nou pe tester, dar tot de la panou era baiul.

 

Concluzia cu care inchei, o sa imi vina panoul de bord cu ceasuri saptamina viitoare probabil, in cel mult doua saptamini il am pe masina.

Sa speram ca nu mai am probleme mari cu masina, desi am strins o lista mare de fleacuri, si deja doua componente mari schimbate.

Share this post


Link to post

Poate sunt putin off-topic, dar pentru mine devine din ce in ce mai evident, ce reprezinta Chevrolet ca si masina...

Echivalentul unui Geely sau al unui Hoover...O "chinezarie" cu concept american si iz european...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut Balogm

Cind ai fost la servis cu masina si au vazut ca ai montat GPL pe masina ce au zis baietii de garantia masini?

Edited by ionelfromrom

Share this post


Link to post

Cei de la G&P iasi si-au dovedit prostia inca o data : dupa mai putin de o luna de la ultima vizita la service a aparut din nou code 95. Ar trebui totusi la atatea reclamatii sa gaseasca o metoda omologata de reparatie pt o prostie de mufa.

 

Salut,

la fel si eu am patit dupa ce am fost la service, a re-aparut eroarea "code 95".

Solutie: am decuplat si apoi cuplat mufa si ff important, am prins mufa in suportul de sub scaun

,ceea ce cei de la service nu au facut, lasand-o sa atarne,

si de mai bine de 6000 de km nu am mai avut aceasta problema...

Si inca ceva: era mufa de sub scaunul din dreapta ;)

 

Numai bine.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut!

Priama problema si la mine ! Senzorul de temperatura s-a blocat. Prima oara vreo 2 zile la -4C si acum la 0 C.

Am fost cu ea la garantie si s-a resoftat ;s-a sunat la linia Gm Service care au spus ca problema e cunoscuta si ca chiar resoftata masina mai trebuie monitorizata cateva zile .

Sa vedem ! senzorul arata in continuare 0 C.( am facut si cativa kilometri recomandati).

In rest in primii 6500 Km pe care ii are din 2010 Mai pana acum nici o problema.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor.

 

Am o intrebare referitoare la volum audio / viteza (sau turatie).

 

La voi cum va dati seama ca se modifica volumul in functie de viteza, doar ascultand sau CB arata faptul ca volumul creste?

Va intreb deoarece eu nu sesizez aceasta crestere a volumului odata cu viteza...

Share this post


Link to post

Azi am fost cu ea la service pt eroarea cod 95. Mi s-a spus ca momentan nu au piesele necesare reparatiei si ca vor fi rechemate in service mai multe Cruze-uri pt aceeasi problema (cod95). Voi stiati despre acest recall?

Share this post


Link to post

Am auzit de recall. Eu am fost la AUTO AISS in Focsani (pt ca cei de la g&p iasi sunt prosti) si mi-au zis ca au primit mail e la GM in care in care au fost anuntati ca s-a descoperit acest defect de fabricatie. Firele de sub scaune sunt tensionate iar problema se manifesta in special la cei care dau scaunul mai mult in spate. Ei au facut comanda de kitul de reparatii si urmeaza sa ajunga. Nu stiu daca vor rechema toate masinile, dar macar cei care au problema respectiva vor putea sa o rezolve. Cand voi avea urmatorul drum spre focsani, am sa intru sa imi repare.

Share this post


Link to post

Salutare

 

In ultima perioada am avut 4 probleme din care mai am doua

1. zgomot enervant la tavan partea dreapta mijloc ( rezolvat la service, cablul de la lumina din plafon nefixat )

2. nuca schimbator exfoliat partea nichelata ( rezolvat partial, adica s-a dat comanda pentru alta nuca )

3. maner interior dreapta fata ( rezolvat partial, comanda pentru un maner nou )

4. martor chek engine aprins pentru 1 ora dupa care a disparut ( baietii spuneau ca poate fi o cauza si super benzina utilizata )

 

Inafara de aceste probleme am mai avut:

 

5. code 95 ( rezolvat )

6. scartait scaun ( rezolvat dar parca cateodata mai aut un catait mai moale )

 

per total probleme minore dar destule :)

Share this post


Link to post

Acum , dupa aproape 2 ani ma bucur sa vad ca nu sint singurul care am luat teapa cu rapciuga asta de masina. Dupa 70.000 km parcursi cu ea pot spune ca o stiu pe de rost. SI CU MANA PE INIMA VA SPUN LA FEL CA IN PRIMA ZI. E C E A M A I P R O A S T A M A S I N A C A R E E X I S T A Stie cineva cat sint placutele de frana la masina asta?

Va spun eu exact cat 2 seturi complete pentru Lexus 400 sau 2 seturi pentru BMW seria 6 si poate continua insiruirea. Am intrebat pretul si am lesinat brusc. 940 RON . La 50.000 cam tb schimbate , depinde cum conduci . Tot 900 RON a fost si prima revizie la masina. I-am intrebat ce imi schimba de banii astia?si a venit raspunsul simplu ; 2 filtre si ulei de motor. Dupa 15,000 km au inceput problemele , o parte mentionate anterior, si de atunci nu a trecut saptamana sa nu fie o problema majora la masina asta. Code 95 de care am s-au cramponat toti mecanicii vreo 3 luni, toti ziceau ca e senzorul de pretensionare a centurii si care costa o gramada de bani.

S-a dovedit a fi mufa proasta de sub scaun

Difuzorul dreapta terminat , fara sa ascult muzica la maxim, senzorul de la portbagaj a fost stricat idn prima iarna si nu e nici scump 250 ron ( cei care au probleme sa se astepte sa il schimbe.Engine check e aprins dupa prima luna. Se mai stinge se mai aprinde. L-am pus pe tester de milioane de ori

raspuns invariabil : "Nu are nimic" - se reseta si aparea imediat. Pe partea dreapta fata se aude un troncanit de cand am luat-o. Acelasi raspuns: nu are nimic. i-am crezut pe cuvant . Timp de 3 luni am carat-o pe trailer saptmanal la service ( contra cost transportul) . Nu pornea dimineata. Asta acasa . Ca acolo o porneau si la tester acelasi raspuns . Nu are nimic. Pana intr-o zi cand nu a mai pornit nici acolo si am descoperit ca de fapt era un contact imperfect la siguranta ce alimenta calc. E frustrant sa te trezesti dimineata in miezul iernii cu frica ca nu iti porneste masina. si sa pleci pe jos 3 km cu familia prin frig ( stau in afara orasului) imi venea sa iau o ranga sa termin cu ea. Le-a zis alora de la service de fiecare data:" are un zgomot mai mare la pornire , si se aude si o bataie usoara" Acelasi raspuns. Nu are nimic Acu are o bataie in motor foarte mare. De 2 zile. Am fost la service si mi-au dat dreptate:" da dom;le , are ceva, da nu da nimic la calc. Am ramas interzis., Acum o sa le-o duc sa o desfaca. Tabla pe ea de tot rahatul . m-am sprijinit pe aripa si nici nu am apucat sa ma ridic ca s-a infundat . Da nu putin . zici ca e cutie de aluminiu . Si Trabantul este mai rezistent - are socrul meu si chiar am fost curios. AM INCERCAT SA IL DEFORMEZ IN ACELEASI CONDITII . TRABANTUL A IESIT INVINGATOR.

 

Nu vreau sa fiu carcotas, Cine nu a mai avut o masina peste Dacia 1300 este o masina minunata pt el, numai sa aibe bani sa o intretina. Inca consuma 9 l% . Enorm .

REGRET ENORM CA NU AM LUAT UN MCV DIESEL . ERAM MAI FERICIT DE 100 ORI. ASTA E. SINGURA MASINA CARE MI-A ADUS NUMAI PROBLEME

AVIZ AMATORILOR : NU CUMPARATI CRUZE. DE 2 ANI TOT ZIC ASTA.

 

AVIZ AMATORILOR : Anunturile comerciale se pun la BURSA ! (Vezi )

Edited by Salex
  • Like 1

Share this post


Link to post

Cred ca postul de mai sus a fost scris la nervi si problema mare nu o are masina ci serviceul. Costul reviziilor depinde si de motorizare(nu e specificata in postul de mai sus). 900 de ron revizia de 15000km...dar urmatoarele? (scrie ca masina are peste 70.000km)

Eu la motorizare 1,6 am platit 403ron revizia de 15000, 430 ron revizia de 30000km plus 150 ron schimbat bujii cu tot cu manopera. In cei 30000km am schimbat in garantie volanul ultimul nu are probleme), ceasurile de bord (le-am schimbat si la Skoda Octavia pt. ca sarea acul vitezometrului), si amortizoarele fata (la Skoda Octavia am schimbat cilindrul de ambreiaj defect din fabricatie la 8000 km). Zgarieturi se fac in ambele masini la fel de usor. Reviziile obisnuite la Skoda Octavia 1,9TDI 600-700 ron.

Interesant este ca in urma schimbarii amortizoarelor au disparut complet (diferenta ca de la cer la pamant) zgomotele pe care le aveam de la inceput (credeam ca amortizoarele sunt mai rigide) Sa fi avut un defect de fabricatie amortizoarele? nu am reusit sa aflu de la service.

Consumul in oras este intre 9,5 si 11%, in exterior intre 6,5 si 8%.

Una peste alta eu sunt multumit de masina si FOARTE multumit de service (preturi, promptitudine, garantie) Toate schimbarile in garantie au fost la propunerea lor, la prima vizita si cel mai important...au rezolvat problemele.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...