Jump to content
Sign in to follow this  
mr_

Skoda Superb - Pro Si Contra

Recommended Posts

Se dau 25k€, si se cauta o masina de familie. Criteriile ar fi:

 

- confort si spatiu, inclusiv pe scaunele din spate, insonorizare decenta, suspensii mai inclinate spre confort decat spre masaj shiatsu

- insonorizare decenta

- portbagaj mare (min 450L). Trebuie sa incapa fara pb un carucior quinny (asa se scrie :P ), un landou, sa poata fi ascunsa o scoica si alte prostii pt un copil mic, sa mai incapa si niste bagaje, un gratar, un cort, niste biciclete pliabile etc. Insa sa nu-mi fie jena sa o parchez in fata unui hotel de 5 stele sau sa ma duc la teatru cu ea . Prin urmare,

- sa fie berlina, nu suv. Personal nu-mi plac nici monovolumele sau breakurile, chiar daca admit ca sunt practice.

- sa fie decent de rapida (suta sub 9s, min 200km/h) chiar daca se cauta mai degraba cruiser decat masina sport

- dotari minime necesare - clima/ac, xenon, regulator de viteza, senzori de parcare, scaune incalzite, isofix, jaluzele in spate pt intimitate.

- sa fie noua sau aproape noua (max un an si 10kkm). Am insa reducere intre 15 si 18%, si din motivul asta de obicei SH-urile recente nu prea sunt competitive pt la ca SH nu am reducerea si ies cam la acelasi pret cu cele noi.

- va fi probabil pastrata 5 ani min. Ideea e sa corespunda unei masini de vacanta + weekend, va face km putini si daca acum corespunde cerintei asteia atunci va corespunde si peste 5 ani.

 

Nu sunt interesat de navi, piele, reglaje electrice la scaune si tot felul de senzori pe care ii are incorporati si soferul. O cutie gen DSG ar fi un moft interesant, insa nu o necesitate intrucat pe autostrada pe unde va merge masina asta e destul de inutila. 4x4 e inutil.

 

Potentialul de tuning reprezinta un avantaj.

 

Consumul e putin semnificativ, deoarece va merge putini kilometri preponderent extraurban. Urban voi folosi in continuare masina actuala. Sa zicem 10k/an, poate chiar mai putin. Mai important e ca taxele fixe (taxa de drum, asigurare) sa fie scazute.

 

Deocamdata, in fruntea listei mele personale se afla in ordine si dupa cateva driveteste:

 

- Skoda Superb, 1.8 TSI 6M (si poate pe locul 2 2.0TDI CR 6M) Ambiente + cateva optiuni. Are OK-ul de la sotie

- Subaru Legacy 2D Luxury, 5M model vechi. Din pacate nu prea mai e disponibil pe stoc. Are OK-ul de sotie si asta, ei asta i-a placut cel mai mult, desi e cam limitat portbagajul. In caz ca e disponibil si "castiga" competitia si mai e vreunul pe undeva se va face un test de incarcare. Modelul nou nu-mi place.

- Ford Mondeo 2.2 tdci Ghia + optiuni. Nevasta nu a participat la test insa cred ca i-ar placea.

 

Am eliminat Honda Civic si Honda Accord (la una nu mi-a placut calitatea si insonorizarea, la caelalta confortul in spate), Alfa 159 (confort in spate, desi in fata e super), Opel Insignia (grea si performante mai slabe decat superb desi e mai puternica),Seat Exeo (confort in spate, pacat ca in fata e f confortabila) Avensis (scumpa si stearsa), Mazda 6 (neconvingatoar motorul de 2L benzina, cel de 2.2 dizal scump), Reno Laguna.

 

Ideea e ca voi lua o decizie probabil cam intr-o saptamana. MAine merg la salonul auto Bruxelles si incerc sa negociez si acolo. E posibil sa apara canditate noi - marcile premium + VW, volvo, saab, etc. De obicei la marcile astea reducerile sunt destul de mari, poate devin interesante. Imi place designul la Passat CC, insa deocamdata e in afara bugetului.

 

Tot la design imi place si Cruze, insa nu m-am urcat inca in ea, o sa incerc sa fac un test in zilele urmatoare.

 

Bugetul are oarece elasticitate, daca este necesar.

 

Astept din partea voastra comentarii, sugestii, modele noi de luat in calcul, sau comentarii pro sau contra celor luate deja in calcul. Va multumesc

Share this post


Link to post

Eu as lua Mondeo.

Share this post


Link to post

Mondeo e mai fain decat superb la tinuta de drum. La confort sunt comparabile. La design, tot Mondeo mi se pare mai fain.

 

Insa motorul 2.2 diesel in mod surprinzator nu e mai iute decat 1.8 tsi pe superb. In catalog skoda scoate suta in 8.6s, iar Mondeo in 8.7. Eu le-am testat pe amandoua si skoda mi s-a parut sensibil mai rapida.

Le-au testat si cei de la moniteurautomobile si ei au cronometrat skoda in 8.2s, iar mondeo in 9.ceva. Se pare ca diferenta e deci mai mare decat zice catalogul... si repet, se simte la test. Ambele urca frumos spre 200, insa mondeo nu da senzatia unei masini f rapide.

Cutia e mai fain etajata la superb, daca o duci la rosu cand schimbi cazi tot pe turatie inalta, la mondeo de la 4500rpm cazi la 2500...

 

Alt avantaj in favoarea skodei (desi nu e decisiv) e cel financiar. La pretul catalog, mondeo e cu vreo 3000€ mai scump, la aceeasi echipare. La asta se adauca 1200€ taxe de inmatriculare mai mari (la skoda sunt 1200€, la mondeo 2400 pt doar 15CP in plus). Si taxele anuale si asigurarile sunt mai mari la mondeo (motor 2.2 vs 1.8 skoda).

 

Si nu in ultimul rand, prietenii de la ziptuning promit 210CP din motorul 1.8tsi... pe dyno zic ei ;)

 

Astea ar fi deci motivele pt care am pus Skoda in fata lui Mondeo pe lista.

 

Concesionarii Ford de la mine din cartier sunt putin cu capu'.... adunatura mai mare de cazuri sociale de IQ 80 ca la dealerul Ford n-am vazut pana acum. Desi cel mai rau mi s-au parut Saab... nu doar prosti, ci si aroganti. La Ford doar prosti.. si la Audi doar aroganti.

 

Cel mai simpatic mi s-a parut concesionarul Subaru (particular, care e si concesionar Jaguar sau Tata Motors...). Ii fac reclama pozitiva intrucat mi-a facut cadou si o intrare la salonul auto si o invitatie la o bomboana la standul lor :D Insa pe langa asta au auzit de email (uaaau!), stiu sa respecte ora unei intalniri, stiu sa fie amabili, stiu sa raspunda la intrebari, stiu sa explice ce vand, daca le ceri o informatie pe care n-o au stiu sa iti trimita un email ulterior fara sa le reamintesti de 100 ori ca astepti un raspuns, etc.

 

Peste 200CP stock ar costa peste 4000€ inmatricularea doar, asa ca sa anticipez sfaturi gen "ia-ti 200CP stock" :) Daca nu ar fi rahatul asta de taxa ar fi fost tentanta varianta 3.6fsi 4X4 DSG... pretul catalog e f rezonabil, insa se mai adauga 4950€ taxa...

Share this post


Link to post

TSI + DSG = :X

 

Am condus Passat (B6?) TFSI+DSG+4motion şi am rămas "interzis".

 

Din cele 3 aş alege Subaru :) Dizălurile de la Ford (2.0, 2.2) mi se par "anemice", iar Skoda, pentru banii ăştia, după părerea mea, e ştearsă.

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

As vota cu Passat CC , mai stringi ceva bani. Ca design e superb iar motorizare, fiabilitate, dotari cred ca e mult peste Skoda.

Inteleg ca vrei masina de familie, ce nu inteleg de ce vrei una super rapida, daca faci diferenta intre 8.3 8.7sec 0-100km/h.

Mai ales ca e pt concediu si nu pt fuga contratimp catre servici :)

Uita-te la Cruze, Opel Insignia, noul Opel Astra J parca e si versiune in 4 portiere.

Daca vrei confort-putere-viteza la superlativ deja treci la alta gama BMW, Audi, Mertz etc...alti bani...

 

 

Share this post


Link to post

Omul are 25k euro de dat pe o masina si tu ii recomanzi sa-si ia cruze, sau Astra J, masini din clasa compacta, in detrimentul unei masini din clasa medie?? Asta chiar e tare. Sunt ferm convins ca materialele/dotarile/spatiul/confortul din cruze sau astra j sunt peste cele din mondeo, superb, avensis sau acoord.

 

On: M-am uitat si eu la Superb, varianta Elegance, motor 1.8TSI vine destul de dotat iar motorul pare destul de ok pentru masina. Spatiu are garla, portbagajul este maaaare iar spatiul interior, cel putin pe hartie pare mare. Din punctul meu de vedere, eu n-as da totusi 25k pe masina aia, mi se pare fada, fara nici un Dumnezeu. Mult mai frumoase mi se par Accord-ul sau Avensis-ul, cu mentiunea ca intr-adevar, locurile din spate sunt cam inghesuite la Accord. Insa daca tie iti place Skoda, go for it.

Share this post


Link to post

Test drive

 

Eu as merge pe Superb 2. Pina acum nu am vazut comentarii negative pe forumuri despre aceasta masina.

Edited by hitman

Share this post


Link to post

Eu am zis de Passat CC. De uitat la celelalte oricum s-a uitat si el...

Apropo de CC la noi cel putin teoretic gasesti :

 

Passat CC 1.8 TSI/160 CP,M6

 

Pret EUR 19.431,65 CuloareGri (iron grey metallic) Culoare interioaraCuloarea tapiteriei: negru titan

Podea: negru CaroserieLimuzina Numar usi4 usi Numar locuri4 locuri Motorbenzina Capacitate cilindrica1.798 ccm Putere118 kW/160 CP Consum7,6 1/100 km Emisii CO2(0} g/km TractiuneFata Cutia de vitezeManuala - 6 viteze Masa proprie1.430 kg Sarcina maxima1.920 kg TVA19 % Dotari optionaleAer conditionat Climatronic,reglare

temperatura pe 2 zone,ventilatie

indirecta

Alarma antifurt "Plus" cu imobilizator

electronic

Park Pilot (avertizare acustica pentru

obstacole fata/spate)

Privacy - Glass,pt.geamurile laterale

spate si luneta (cu pana la 65 %

absorbtie a luminii)

Radio "RCD 510" cu functie MP3 si 8

incinte acustice,inclusiv CD-changer

pentru 6 CD-uri,conector multimedia

pentru surse externe integrat in

consola centrala

Tempomat

Volan multifunctional piele (3 spite)

cu insertii cromate,comenzi pentru

radio,telefon si bordcomputer

Dotare serie4 jante aliaj usor "Phoenix"8Jx17

8 incinte acustice

Aer conditionat "Climatic"

Airbag cortina fata/spate,cu airbag-uri

laterale fata incluse

Airbag frontal sofer si pasager cu

posibilitatea dezactivarii airbag

pasager

Antena Diversity

Anvelope 235/45 R17

Bare de protecyie in culoarea

caroseriei si bandouri laterale cromate

Centuri de siguranta in 3 puncte pentru

toate locurile cu reglare pe verticala

si sistem pretensionare fata;sistem de

avertizare optica/acustica pentru

centuri fata

Comenzi deschidere din interior pentru

portbagaj si capac rezrvor

Computer de bord "Plus"

Cotiera centrala fata cu spatiu de

depozitare,2 guri de ventilare sptae

Covorase textile fata*/spate

Culoare standard B4B4(Candy Weiss )

Décor Matt Chrome pe consola

centrala,plansa de bord si partea

interioara a usilor

Fara inscriptionare model

Faruri cu halogen cu iluminare statica

la virare

Faruri de ceata

Frana de stationare electronica si

asistent urcare panta

Geamuri electrice fata/spate

Geamuri laterale si luneta

termoizolante in tenta verde

Grila radiator cromata cu sigla "VW"

incorporat

Inchidere centralizata cu telecomanda

si functie confort de pornire "Press

&Drive" pe plansa de bord

Lampa ceata spate dreapta

Lampi semnalizare cu sticla alba

integrate in bara fata

Levier schimbator de viteze imbracta in

piele

Lumini cu functie automata "Leaving

Home" si functie manuala"Coming Home"

Lumini interioare cu functie de oprire

si temporizare a luminii;lumini pt.

citit fata/spate cu décor crom

Oglinda retrovizoare interioara cu

sistem automat antiorbire

Oglinzi exterioare reglabile

electric,incalzite

Ornamente cromate la geamurile laterale

Priza 12 V in consola centrala,spate si

portbagaj

Radio CD-Player"RCD 310" cu functie MP3

Roata de rezerva din aliaj usor

Scaune fata cu reglaj pe inaltime

Scaune fata cu suport lombar,reglabil

electric pentru scaun sofer

Scaune sport fata

Servodirectie electro-mecanica

reglabila in functie de viteza

Sistem de prindere ISOFIX pentru scaun

copil (pt.2 copii la scaunele din spate)

Sistem electronic pentru mentinerea

stabilitatii masinii-ESP(inclusiv

aBS,ASR si EDL)

Sistem monitorizare presiune pneuri

Spatiu depozitare integrat in bancheta

spate,situat intre cele 2 locuri

Stergator parbriz cu temporizator si

senzor de ploaie

Suport pahare fata

Tapiterie scaune si usi din stofa

"Silversprint"neagra (HL),Corn Silk

beige (HM)

Triunghi reflectorizant

Volan piele 3 spite cu insertii cromate

 

 

Adica pina in 25.000 euro cu TVA. Pina si 0-100 in 8.6sec zice la carte.

Si nu se compara cu Skoda ...parere personala :)

Poate gasesti oferte bune si pe la tine.

Share this post


Link to post

Pentru ca ai adus Civicul in discutie (nu-mi dau seama de ce, sincer sa fiu, e clar in alta clasa) ti-as propune sa iei in calcul Altea. E 20k EUR motorul 1.8 TSI cu DSG, respecta EURO 5, are un consum decent, 8.4 la suta, 210 viteza de top, insa e cumva penalizata de portbagajul de 405 litri.

De asemenea, vazand ca ai incercat Laguna, iti propun sa iei in calcul si C5-ul.

Recunosc ca nu sunt nicidecum fan Seat sau Citroen, la fel cum nici Skoda nu ma atrage prea mult. Ceea ce ti-am propus vine doar ca urmare fireasca a faptului ca tu singur ai luat in calcul anumite marci sau modele cumva apropiate din punctul meu de vedere.

Din ce-ai insirat tu, eu as alege Honda Accord Tourer, pentru ca imi place foarte mult designul, desi tu te-ai plans de suspensie :) . Altfel Skoda pare singura alegere care sa te satisfaca pe deplin, conform listei asteptarilor tale. E si firesc sa fie asa, ca orice VAG: corect din toate punctele de vedere, dar parca prea... sters, prea comun (e parerea mea, nu-mi sariti in cap va rog :) ).

Share this post


Link to post

Omul are 25k euro de dat pe o masina si tu ii recomanzi sa-si ia cruze, sau Astra J, masini din clasa compacta, in detrimentul unei masini din clasa medie?? Asta chiar e tare. Sunt ferm convins ca materialele/dotarile/spatiul/confortul din cruze sau astra j sunt peste cele din mondeo, superb, avensis sau acoord.

Intamplator, chiar initiatorul topicului a zis ca-i place Cruze si ca vrea sa faca un test-drive cu ea :)

 

Cruze este o masina decenta, la 16500 iei un tractoras de 150CP, suficient de sprinten pt. o masina de cursa lunga (8.7s in carte), cu toate taxele de inmatriculare incluse. Nu cred ca-i sta rau cu 10.000E in buzunar.

 

mr_, daca te duci la un test-drive cu Cruze, vezi si cum se sta in spate. Pe mine chiar nu m-a interesat sa ma sui (din punctul meu de vedere putea sa aiba 2 usi :D ), dar uitandu-ma peste umar mi s-a parut destul de mic spatiul dintre scaun si bancheta. Bine, asta cu scaunul dat destul de in spate.

 

Eu personal masina din grupul VAG nu as lua din cauza service-ului, desi dintre cele enumerate de tine Superb s-ar potrivi cel mai bine cerintelor.

Share this post


Link to post

Passat CC si mie imi place, insa e ceva mai scump. Vreau sa fac test sa vad daca diferenta de e justificata. Pretul e de la 31k (fata de 26 superb) si dotarea de serie e saracuta. Iar optiunile mai scumpe decat la Skoda (de ex xenonul la skoda e 900€, la passat e 1200)

 

Cum spuneam, bugetul e elastic... daca gasesc ceva mai ieftin gen Cruze care sa imi convina, why not. Daca gasesc ceva mai scump si merita, din nou e posibil. Insa nu caut masina pentru fite si "imagine".

 

Honda Civic are spatiu in spate suficient si portbagaj marisor (mai mari ambele decat la Accord, chiar daca e din clasa inferioara!) insa m-a dezamagit la alte capitole, in special la insonorizare si greierasi...

LA Accord m-am plans de confortul in spate si spatiu, nu de suspensie... iar Tourer mi se pare oribila la desing. Berlina e cool, breakul horror... la aceeasi masina. Evident, e doar parerea mea.

 

Marcile premium voi incerca sa vad maine. Asta ar insemna serie 5 (care pleaca din 37k) sau C-classe, desi e la limita. A4 e mai scump decat Passat CC... iar de A5 nici nu mai zic... desi A5 are un desing de toti banii.

 

Exeo am testat, si mi-a placut, insa e asrpu la locul in spate, iar pentru mine si asta e un criteriu important. In plus, motorul de 1.8 nu este TSI-ul "modern" de 160CP, cu injectie directa, ci vechiul motor turbo "clasic" la 150CP. Au pus benzinarele noi pe Skoda si diesele noi pe Seat... pe seat dieselul de 140 e cu CR, pe skoda PD. Dieselul de 143CP pe exeo nu e cine stie ce, la Exeo tentant ar fi fost motorul 2L TFSI 200CP.

 

Mie superb nu mi se pare stearsa... e chiar urata dupa parerea unora, insa nu stearsa. Dupa parerea mea e... "frumusete exotica"... sau mai degraba interesanta decat frumoasa :D

Nu e passat CC sau Alfa 159 la design, insa mi se pare bine individualizata. Si din fericire nu mai are nimic comun cu modelul anterior care chiar era sters.

Share this post


Link to post

La ce dorinte ai,eu as merge spre C5 cu suspensia aia smechera-iti ofera tot ce vrei.

La confort si silentiozitate este peste tot ce ai incercat sau te-ai gandit pana acum.

 

2.0 HDi 163CP Diesel (BVA6) FAP Confort-22.050 EUR

Share this post


Link to post

La mine sunt alte preturi... versiunea de 163CP e 31.800€ (cu cutia manuala, cea automata e +1200€). Xenonul e 1300€. Performantele sunt sub Superb... La insonorizare ambele sunt bune... am gasit undeva niste masuratori si la 70mph nivelul de zgomot e apropiat (67db superb diesel PD, 66db C5 diesel). Insa mie superb benzina mi s-a parut mai silentios decat cel diesel CR, care la randul lui ar trebui sa fie mai silentios decat cel PD, deci e probaibl apropiat de C5.

Pentru comparatie, la Octavia 1.9 TDI aia dau 73db.

 

Asa ca nu sunt convins ca diferenta de pret e justificata. Insa ma voi duce sa o vad, la Citroen sunt promotii marisoare.

 

Apropo de promotii, la Accord acum e o promotie de pana la 8000€ la varianta 2.4 benzina :) In alte conditii, ar fi fost tare tentanta...

 

PS

Sa fac o precizare... cand dau preturile, dau preturile catalog. Insa la majoritatea marcilor am reducere intre 15 si 20%, de obicei la masinile din clasa superioara reducerea e mai mare decat la cele mai mici.

 

De ex pretul catalog la Superb e 26k, cu optiunile alese 29€, iar cu reducerea ies la 23.500k + 1200 inmatricularea. Reducerea e de 18%. Pt Octavia de ex am 15%. La aceleasi dotari, diferenta de pret intre ele e de 1300€, insa superb e mai mare si sensibil mai silentioasa.

 

La superb mai e o optiune care mi se pare interesanta - acoperisul cu panouri solare. Daca o lasi in soare ala alimenteaza clima si ventilatia care functioneaza si fara motor... ideea mi se pare interesanta :) E cam 1000€.

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Da,la pretul ala ai dreptate,uit mereu ca nu esti in Ro. :)

Plusul la Superb e posibila combinatie motor/cutie amintita mai sus de EM!L

 

Faza cu panourile solare e super tare, e prima oara cand aud de optiunea asta,ar trebui s-o preia mai multi producatori!

Edited by Miste_R

Share this post


Link to post

Si pe mine m-a sedus cutia DSG7... pe de alta parte, o sa merg preponderent extraurban unde o cutie automata e un moft. Inca nu sunt hotarat daca sa o iau sau nu.

Plus ca ma cam tem de DSG + chiptuning, intrucat cutia asta in 7 trepte nu am vazut-o decat pe motoarele mici de 1.4 si 1.8, nu apare si pe cele de la 2L in sus...

Share this post


Link to post

Am un vecin care parcheaza linga mine cu un CC ceva ca cel din poza ca si culoare plus jante spitate oldfashion.

Noroc ca nu am tesla in masina...

Iar CC-ul are si oarece valente sportline.

Ca design exterior cred ca pozele vorbesc destul.

post-8387-126349354951_thumb.jpgpost-8387-126349356042_thumb.jpg

Avind in vedere ca e criza (banui ca si in Belgia rolleyes.gif ) nici Cruze-ul nu e de neglijat. Destule la bani relativ putini. Mai ramii si cu bani de concediu si de benzina.

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

La superb mai e o optiune care mi se pare interesanta - acoperisul cu panouri solare. Daca o lasi in soare ala alimenteaza clima si ventilatia care functioneaza si fara motor... ideea mi se pare interesanta :) E cam 1000€.

 

E clar, te-ai scos la economie cu panoul ala :) )

Daca te urci in accordul ala de 2.4 uiti de superba.

Mercedes nu da reduceri? Aici un 180K e vreo 32 fara reducere.

Pt mine, nu exista apropiere intre mertan si restul.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

CC-ul e mijto dar nu prea ai spatiu in spate. :mrgreen: (asta ca sa-i gasim nod..)

 

Tommy ,gandeste-te ce fain trebuie sa fie s-o lasi in soare si cand te urci in masina sa fie racoare,fara sa te mai gandesti la faza cu pornitul de la distanta,ora la care crezi ca pleci etc,super!

Edited by Miste_R

Share this post


Link to post

Clasa C nu da pe dinafara la spatiu... iar E e cam scump, chiar si cu reducerea.

Share this post


Link to post

Din ciclul " fiecare closca isi lauda puii", Passat B6 all the way !

 

Daca iei varianta de de 150PS 4motion sau 200PS :P cu tractiune fata ( benzina) iti garantez ca uiti de ORICE altceva ! acceleratii extraordinare, siguranta, SPATIU, etc, etc, etc. Si nu in ultimul rand, imagine. Sare putin de 25 k de euroi, dar orice sacrificiu iti garantez ca merita. Nu mai vorbesc de dotari ca le cunoaste toata lumea.

 

Daca ar fi sa aleg intre toate cele de mai sus, as alege la NESFARSIT Passatul. Fie el CC sau B6.

 

 

Tommy, asa mare fan Merc esti? :-?

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Din pacate la mine motorul de 2L si 200CP a "disparut"... acum e disponibil 1.8 160CP si 3.6 la 300CP. Ala de 2L ar fi fost numai bun...

Passat e putin mai scump decat superb, insa nu cu mult. Nu e o varianta de aruncat... sa vedem. Desi nu are mutra CC-ului :)

Share this post


Link to post

Superbul imi place din fata, din spate e cam naspa (asta avand in vedere ca mi-a placut si inca imi mai place primul model); in plus parca e prea mare-un lucru e sigur, daca alegi Skoda Superb nu te vei plange de spatiu.

 

Din pacate la mine motorul de 2L si 200CP a "disparut"... . Ala de 2L ar fi fost numai bun...

 

E o idee rea sa iti cumperi masina noua din Ro. ?

Share this post


Link to post

E mai multa bataie de cap. Teoretic e posibil, practic nu stiu exact cum se poate face. Si care-i figura cu garantia.

La unele modele in romania costa cam cat aici cu reducere, deci nu ar fi neaparat o sfaraiala. La altele intr-adevar e o idee buna cumparatul din Romania. Ar cam trebui sa aprofundez asta.

Share this post


Link to post

Ma refeream la masini care nu se mai vand pe la tine dar se regasesc in Ro. ... cum ar fi Passat 2.0 - 200CP :D

Share this post


Link to post

Am mers (in dreapta ca pasager) si am fost impresionat de citroen c5 3.0 HDi 240CP Diesel (V6) dinamic (cca 24000 eu)

ABS-ESP-AFU-REF... 0-100km/h 7.9s: 240km/h

Edited by naylui

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...