Jump to content

Sign in to follow this  
zack

Volvo S80

Recommended Posts

De o luna de zile m-am pricopsit cu un Volvo S80 din 8.2005 cu 96 000 km. Pe chevy l-am lasat mamei mele definitiv...o sa-mi fie dor de el. Volvo trebuia sa fie o captiva dar se pare ca nu am gasit o captiva la banii pe care i-am avut.

Pe volvo am dat 9750, nu ma intrebati ce echipare este...are motorul d5 de 2.4 motorina de 163 cp, 5 pistoane. Consumul este de 7-8 % in bucuresti si 5-5,5 in afara.[cu mers pana in 140]. Sunt foarte incantat de masina.

ps: Aparatoarea din spate am reusit sa o dau jos datorita unei borduri pe care am luat-o dand cu spatele.

Am schimbat filtru de motorina, filtrul de ulei, uleiul, filtrul de polen [l-am spalat...merge si asa :banana: ]. O sa vreau sa ii fac distributia dar la primavara. Cureaua are niste microfisuri dar in carte scrie ca se schimba la 160k.

Mici probleme ar fi: Scartaitul geamurilor de pe fata [trebuie sa ung...si sa schimb tampoanele geamurilor din fata], Geamul de la sofer nu se inchide pe treapta a 2-a...adica se inchide si se deschide la loc.

Are mici julituri pe coltul din dreapta spate si fata, jantele sunt si ele ciupite ici-colo.

Masina am cumparat-o cu o singura cheie-telecomanda si cu o cheie de plastic. Trebuie sa imi fac a 2-a cheie-telecomanda.

In rest merge brici...

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o folosesti sanatos. Motorul, din cite stiu eu este OK. Daca esti sigur si pe km ar trebui sa nu ai probleme cu ea.

 

In rest ... :worthless:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poze...poze si iar poze :banana:

ps: Motorul nu scoate fum deloc...deci este ok.

ps2: Masina a fost pierduta in leasing.

ps3: Aparatoarea din spate eu am reusit sa o dau jos acum 5 zile. Cu ceva timp si cateva nituri/suruburi se rezolva.

post-851-125993778228_thumb.jpg

post-851-125993780791_thumb.jpg

post-851-125993789056_thumb.jpg

post-851-125993791034_thumb.jpg

post-851-125993799877_thumb.jpg

post-851-125993803724_thumb.jpg

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos. Arata super.

Cum adica pierduta in leasing?

 

Pretul mi se pare extrem de mic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica n-a mai putut plati ratele, si-a fost recuperata de firma de leasing :)

 

Zack, arata misto si e o masina "de domn", sa te poarte sanatos. Eu n-as sta insa cu cureaua aia asa. Te-ai interesat si de costurile de intretinere inainte de-a o lua, de curiozitate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costurile de intretinere nu mi se par prea mari. Kitul de distributie ma costa 110 ron care ma tine 160k. Un capat de bara este undeva la 250-300 ron, o bucsa e 25 ron, filtru de motorina a fost 50 ron, cel de ulei 50 ron, 7 litri de ulei care m-a costat pana in 3 milioane... Daca doamne fereste o sa imi pice cine stie ce piesa care este peste 10-15 milioane o sa ma orientez sa o cumpar de la sh. O sa o rasfat la 5k cu injector cleaner, fuel sistem cleaner...si cam atat.

ps: Discurile de frana pe fata sunt cam 350 ron, placutele 150 ron perechea. Vi se par preturi mari? Diferenta de preturi o scot cu ajutorul motorinei.

ps2: I-am facut casco deoarece un set de faruri cu bixenon cum am eu [ am impresia sh] este 1500 euro. Casco m-a dus la 980 euro pe an, asigurata la 15000 euro cu franciza in caz de furt/avarie totala de 20% si franciza pentru reparatii de 100 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumos! Intotdeauna Volvo mi-a inspirat siguranta si rafinament, chiar daca nu detin un Volvo , dar din cate am vazut pe la prieteni. 

 

In al doilea rand fuel injector cleaner si alte chestii din astea s-au dovedit a nu avea efectul scontat, desi si eu credeam ca e mare chestie. 

 

Sa ai parte de ,, masinuta'' si numai drumuri bune!  :lavolan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ai parte de ea fara incidente neplacute.Indradevar o masina deosebita din toate punctele de vedere si sant ferm convins ca te incanta ori de cate ori te urci la volan.Deasemenea sant ferm convins ca iti va rupe capul intretinerea ei.Oricum multi km fara probleme iti doresc.Multa bafta.ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata super masina, sa o stapanesti sanatos.

 

Ai grija la interiorul ala impecabil. :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o porti sanatos> Daca nu te superi, de la ce firma de leasing ai luat-o?

 

Kitul de distributie ma costa 110 ron care ma tine 160k.

Ce contine kitul de 110ron? O curea e minim 60-70 RON...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o porti sanatos> Daca nu te superi, de la ce firma de leasing ai luat-o?

 

 

Ce contine kitul de 110ron? O curea e minim 60-70 RON...

Kitul de distributie e 1100 ron. Masina nu am luat-o direct de la firma de leasing. Am luat-o printr-o cunostinta care se ocupa de vanzarea masinilor pierdute in leasing. Omul le cumpara de la societate si le da mai departe.

ps: Am dat pe scaune cu Mr leder. Cam la cat timp sa fac tratament la tapiterie?

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr. Leather in flacon galben, de plastic?? Un sfat : arunca-l urgent, e cel mai prost produs pentru piele. La a doua folosire pielea si-a schimbat aspectul si feelingul ( in rau !!!) .

 

Cel mai bun tratament pentru pielea neintoarsa este glicerina boraxata pentru maini. ( made in Romania !!)

Se gaseste la orice farmacie sau magazin cu cosmeticale.

 

Se aplica la 2-3 luni si nu ai treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de sfat. O sa cumpar niste glicerina... Da e vorba de mr leather in flacon galben de plastic. Am mai dat si 400 de mii pe ea... :wallbanger: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi nu stiu despre ce e vorba, cre ca merge de dat pe bocanci :P Ai sa ai cea mai scumpa crema de pantofi de pe piata =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bate gandul in viitorul apropiat sa cumpar un mic eleron gen cel din poza. Ce parere aveti?

ps: La primavara o sa vreau sa ii pun niste jante de 18 sau 19 cu cauciucuri de vara.

ps2: Inca o poza cu tuciulia mea :X

post-851-126014384867_thumb.jpg

post-851-126014387798_thumb.jpg

post-851-126014397677_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las-o aşa cum e! Să te bucuri de ea fără probleme, e tare frumoasă  :thumbl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum mai stam cu eleronul? ceva modificari aduse masinii? Trebuie s-o spun din nou - nice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite ca exista si altii care se pricopsesc cu Volvo, sa-l stapanesti sanatos mai Zack.

Vezi ca piesele nu sunt deloc scumpe, piese la pret bun gasesti la Mike1 (si el posesor de S80)

Vezi ca trebuie facut reset la calculatorul de confort, el se ocupa si de geamuri, mai multe informatii gasesti pe forumul volvo .

Problemele masinii sunt cateva, injectoarele, pompa de motorina din rezervor, mecanismul VNT de la turbo, suportii motori si ambreiajul (volanta) .

In rest probleme mecanice nu prea exista, adica nu ai ce bucsi sa schimbi sau pivoti decat dupa multe sute de mii de km .

 

Asa este un far bixenon costa aproape 1000E si la SH nu se gaseste, de asemenea piesele de caroserie sunt scumpe asa ca Casco este cea mai buna solutie.

 

Distributia este 1100 RON cu tot cu montaj, eu atat am dat cu distributie originala Volvo .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post
Share on other sites

frumoasa masina, o masina eleganta care inspira seriozitate, rafinament, siguranta...

 

sfatul meu...nu te apuca sa-i pul eleroane si alte alea...de-astea pui pe masini de clasa mai mica...pe s80 mi se pare tiganie sa-i pui eleron sau mai stiu eu ce...numai bine

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×