Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Probleme ambreiaj sau cutie de viteze

Recommended Posts

Asa este, numai o mana sigura si care stie pregateasca o astfel de lucrare (inclusiv racirea cu apa a carcasei) poate realiza asa ceva.

Share this post


Link to post

Parerea mea e ca ia aer in instalatie pe undeva , cilindru sau pompa . Levierul i se rupea de mult, avind in vedere ca problema-i veche .

De-altfel, levier nou de se cere , cu bucse, gresat frumos si la revedere . La al vechi, trebue sa ai un noroc orb sa-l poti aduce la forma initiala, in unghi corect .

Share this post


Link to post

Pai cilindrul receptor l-a scimbat paraca, deci ramane doar pompa in discutie. Zicea ca merge bine dupa aerisire deci e o varianta de verificat, mai ales daca la aerisire iese aer de fiecare data.

Share this post


Link to post

Pai cilindrul receptor l-a scimbat paraca, deci ramane doar pompa in discutie. Zicea ca merge bine dupa aerisire deci e o varianta de verificat, mai ales daca la aerisire iese aer de fiecare data.

Aer sincer nu am vazut daca iese dar merge mai bine dupa aerisire. Multi mi-au zis de pompa...acum intrebarea mea e : pompa sa o schimb cu totul sau sa schimb doar garniturile?

Share this post


Link to post

Preferabil cu totul, nu poate fi foarte scumpa. Poti risca sa schimbi doar garniturile insa, daca cilindrul a fost afectat de piston, le schimbi degeaba. Intrucat spuneai ca NU scade nivelul lichidului in borcan, daca este pompa vinovata este aproape sigur ca sufera de problema mentionata. In mod normal, ar fi trebuit sa ai ceva urme de lichid si in zona pedalierului ...

Share this post


Link to post

Am nevoie de ajutor, va rog! Am un espero de 1,8l si cutie automata.

 

De ceva vreme clipeste ledul <power>; masina ba e lenesa, ba merge ca o tinerica (e din 1995); am fost in service King (mi se par buni si seriosi) si dupa ce au pus testerul a rezultat ca la motor si ECM nu sunt probleme, dar din pacate pentru cutia de viteze automata nu mai au soft ca sa vada defectul.

 

Stie cineva un service care sa-mi poata puna diagnostic?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

uleiul in cutie a fost schimbat vreodata? Da un search pe google, sunt cateva service-uri dedicate cutiilor automate in capitala.

Share this post


Link to post

multumesc Mircea pt sugestie; din pacate nu am cum sa aflu

 

iar masina are doar 83.000km pe bune!

Share this post


Link to post

Salut . Cine a inlocuit mai nou kit ambreiaj la motor DOHC 16V ,as vrea sa stiu care mai sunt preturile actuale ? Renteaza sa te risti si sa mergi la un mecanic de garaj sau se recomanda ca operatia sa fie facuta in service cu garantie ? Modelul este din 2004 si banuiesc din ce am citit pe aici ca nu are gura de vizitare .

Share this post


Link to post

Buna ziua.

As dori sa va cer parerea in legatura cu o (mult spus) problema legata de ambreiaj la un Cielo din 1996-140.000 km.

Pedala a inceput sa fie mai greu de apasat si tine foarte jos.

Ar mai fi vorba si de o intarire a pedalei dupa o perioada de mers, Nu stiu daca este vorba de oboseala piciorului sau intr-adevar se intareste dupa ceva mers in trafic.

Multumesc.

 

Share this post


Link to post

Inlocuit kit ambreaj . Pret kit 236lei Valeo si pret manopera 250 lei service Cronos cu factura si garantie .

Share this post


Link to post

salut am si eu un cielo cu cutia automata din 1997 si ieri am dat intr-o groapa cu ceva viteza si nustiu ce sa intamplat ca nu mai merge decat in mansalier poate stie cineva ce poate sa se fi intamplat oare se poate sa sara ceva de la punct?


sau mai bine sa imi caut alta masina. am observant ca multi mecanici nu vor sa se bage

 

Share this post


Link to post

A inceput sa caraie rau marsarierul la cielo. Ce ar putea sa fie? In celelalte viteze intra 1,2,3,4,5 dar marsarierul caraie rau. Pedala de ambreiaj imi tine jos de tot. Am schimbat kitul de ambreiaj si timoneria acum vreo 2 ani + piesa aia in care se agata ambreiajul in cutie. Cu motorul oprit, la rece nu agata in nicio viteza si intra si in marsarier.

Senzatia este ca si cum nu ar drebraia complet ambreiajul si de aici apare acel carait. Ce trebuie sa schimb in situatia asta. Mi-a zis cineva sa incerc sa schimb pedala de ambreiaj.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Piesa "aia" se numeste furca ambreiaj? Se verifica cursa libera a pedalei de ambreiaj, actionarea levierului (cilindrului receptor) si lichidul de frana din circuit. Acesta, din urma, il recomand a se schimba anual.

Share this post


Link to post

Nu furca. Levierul de ambreiaj din fata l-am schimbat. La naiba, mi-a mers super ok o perioada dar la cateva luni a inceput sa faca figuri. Nu ma deranjau prea tare dar de cateva luni nu mai merge marsarierul. Caraie indiferent ce i-as face. Eu am impresia ca nu debraiaza complet ambreiajul si de aia caraie.. Pedala in podea de tot impinsa pare ca nu debraiaza complet. Cum o ridic 1-2 cm cum pleaca masina de pe loc.

Share this post


Link to post

Probabil sa fie din articulatii, Koss. Repune "la punct", ca nu-i trebue mult a fi deplasata pentru a face figura. Sau slabeste clema de pe tija de comanda (in compartimentul motor) cu schimbatorul pe liber si il duci o idee catre dreapta, apoi restringi clema si-apoi test. Nu prea cred sa aibe legatura cu debraerea (de nu cumva iti alunecara presul sub pedala de ambreaj ... ).

 

:mrgreen:

Share this post


Link to post

Posibil sa ai dreptate. Cand am schimbat timoneria acum 2 ani si m-am uitat la bucsile alea de plastic.. am fost cam reticent. La vechea timonerie eu aveam suruburi in loc de bucsi.. manual made.. dar nu mai imi intra in viteza 1 si 2 aia :) ). Cica bucsile alea ar fi din teflon dar mi s-au parut a fi din plastic ordinar.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Pai ... la treaba , invirte-o pe toate partile si tre sa iasa ... Ia de regreseaza articulatiile alea poate-i prea grasa vaselina aia si nu-i permite sa-si faca treaba .

 

:mrgreen:

Share this post


Link to post

Am rezolvat cu caraitul in marsarier si cu intratul greu in viteza. Am inlocuit pedala ambreiaj + bolt pedala (erau uzate maxim) si cilindrul hidraulic de ambreiaj. Acum merge ca noua. Nu mai caraie gram in marsarier si intra usor in viteze. Mai ramane sa ma obisnuiesc cu pedala care tine semnificativ mai sus si e mai tare :) Toata tarasenia m-a costat vreo 300 de lei.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Regleaza-ti pedala pe plac din tija de actionare a pompei, sa prinda undeva la sfert, apoi opritorul (surubul din fata pedalei) cu jocul aferent (punct mort) pentru a nu-ti tine pompa tensionata.

Apropo, pe axul pedalei ar trebui sa existe bucse teflon, nu ai asa ceva de ti-a halit de ti-a halit cele doua piese ?

Share this post


Link to post

Regleaza-ti pedala pe plac din tija de actionare a pompei, sa prinda undeva la sfert, apoi opritorul (surubul din fata pedalei) cu jocul aferent (punct mort) pentru a nu-ti tine pompa tensionata.

Apropo, pe axul pedalei ar trebui sa existe bucse teflon, nu ai asa ceva de ti-a halit de ti-a halit cele doua piese ?

 

Poate parea ciudat dar bucsile de teflon de pe axul pedalei erau intacte. Boltul pedalei mi-a facut din gaura rotunda a pedalei gaura ovala.. avea joc vreo 1 cm 2.. Cilindrul hidraulic de ambreiaj pierdea presiune/lichid. Nu l-am vazut fiindca lichidul statea in burduful cilindrului.

 

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Gresare, Koss . Dupa o curatare exemplu, dai vaselina peste tot unde se cere si-apoi mesteci in cutie cu un deget. Levierul furcii are bucse unde de regula ajunge greu nitica vaselina, s.a.m.d , absolut toate articulatiile cap-coada, pina si capul tijei cilindrului ii priesete nitica untura. Dupa cum 1+1=2 (de stiu eu bine) ... nu ne prea ajuta de nu o ajutam, cel putin din punctul meu de vedere . In primul rind "tie" iti oferi confort, si nu in ultimul rind evitarea uzurilor premature ale componentelor (zise el :mrgreen: ) .

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salutare tuturor. Sunt nou pe aici

De ceva vreme am o leganza din 99 cu gpl si cu cutie automata

De cand am luat-o mi s-a parut ca schimba cam tarziu vitezele... Dar poate ma insel eu :

Viteza a2a la 2500 a3a la 3200-3500. Mentione ca nu am mai detinut masini cu cutie automata

A 2a problema e ca daca accelere puternic se tureaza motorul dar nu creste viteza cum ar trebuii, pe scurt mi se pare ca aluneca ambreiajul.

Am verificat nivelul de ulei si am scos aproape un litru de ulei care era peste nivelul maxim.

In rest acelasi comportament al masinii.

De cateva ori nu a mai vrut sa porneasca de pe loc nici in d nici in r

Se auzea un harjait cand acceleram si daca acceleram mai tare (pe la 5000rpm)

Se urnea masina din loc.

Mai nou... Se aude zgomotul acela totmereu si masina nu se mai misca de pe loc.

Suna ca si cum ar aluneca discul de ambreaiaj la masina cu cutie manuala.

Aatept pareri din partea voastra.

Rog moderatorul sa mute postul daca nu am postat unde trebuie.

Share this post


Link to post

Tu cum ai verificat uleiul? Stiu ca joja aia are 2 indicatii. 90 si 25 de grade. Si se verifica întotdeauna cu motorul oprit. Posibil ca problemele tale sa fie la convertorul de cuplu, ala tine loc de ambreiaj la cutii automate. Daca nu gasesti masina donatoare, nu cred ca ai alta varianta decat sa treci la manuala. Posibil sa se potriveasca si de la alta masina, nu spun nu, doar ca sunt slabe sansele sa gasesti ceva compatibil. Ce culoare avea uleiul scos?

 

Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post

Imediat cum schimb a doua sau a treia si accelerez apoi lin, fara sa o fortez, se aude un zdranganit discret, ca un rapait metalic ca si cum e un lant care se taraie pe asfalt / clopotel fin. Ca pieton, am observat la multe masini chestia asta, insa e prima data cand aud la a mea.

Excluzand tablele / tobele care sunt toate la locul lor, ce parere aveti?

Pedala de ambreiaj nu scoate sunete ciudate deloc cand o calc, de intrat in viteza intra frumos si fara sa aagate...doar din in 2 in 3 si 3 in 4, la accelerari line...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...