Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Probleme ambreiaj sau cutie de viteze

Recommended Posts

Vreau o dovada? F16 nu e suficient.

Lista de demultiplicari ?

 

LE Am gasit eu, sunt identice in manual cel putin.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Salut! ma numesc CRISTI si am si eu o problema cu masina! am un cielo din 2005 si imi face probleme ambreajul :( am sa va explic simtomele poate o sa ma sfatuiasca cineva ce piese sa cumpar cu care sunt cele mai rezistente :D

 

-cand o pornesc si apas pedala de ambreaj se aude un zgomot ciudat( o frecare akolo pe la motor si un fluierar puternic) si de la un timp imi intra putin mai greu in viteze :( eu unul m-am gandit la faza cu  zgomotul sa fie rulmentul de presiune iar  intratul mai greu in viteze de la uleiul din cutie poate e prea gros sau poate numai e delok) MENTIONEZ CA MASINA AM LUAT-O AKUM 1 AN CU 79000 DE KM IAR AKUM AM 85878 !VA ROG MULT SFATUITI-MA SI P MINE CE SA CUMPAR ,CE SA AIBA

 

NR MEU DE TEL 0751856611 

 

 

Share this post


Link to post

In primul rand verifica daca mai ai ulei in cutie.

De cand au aparut simtomele?

Share this post


Link to post

Asa am patit si eu , apasam si se auzea un huruit urat si incepea din ce in ce sa intre mai greu in viteza. Dupa 2 saptamani mi-a cazut ambreiajul complet , intra in viteza doar la rece.

Share this post


Link to post

Acum 2 zile am ramas fara lichid de ambreaj. Am simtit ca pedala e din ce in ce mai moale si tinea foarte jos pana nu mai debreia deloc. M-am uitat la lichidul de ambreaj si era gol borcanelul, am cumparat lichid DOT3, am completat, am facut pedale pana s-a intarit, am completat din nou si am plecat. A mai patit cineva asa ceva?

Share this post


Link to post

Ai ud sub pedale?

daca nu, probabil curge cilindrul de ambreiaj. Vezi sub burduful acestuia, daca nu este ud.

Share this post


Link to post

salutare tuturor si va rog un raspuns la o intrebare.

Am cielo fabricatie dec 96,foarte multumit de el pana acu ceva timp,destul de mult timp l am laudat ca l am deocheat si vad ca la o luna imi crapa cate ceva.Acu 2 luni capac delcou,de craciun butucul de cheie de la pornire ,acum ambreiajul.De acu nu mai laud masina ci uite ca o fac de ras poate inceteaza sa mi faca figuri :) .

Dis de dimineata nu intra in viteza nici moarta,opream motorul mergea bagata in viteza f usor.Am pornit bagata in a doua cand am ridicat pedala s a oprit motorul.Nu ma pricep la masini dar normal,banuiesc ca s a rupt cablul de ambreiaj.Acum an doua intrebari,de fapt trei:

1.Diagnosticul meu e corect sau poate fi alrceva la ambreiaj,discul sau?...

2.Eu imi cumpar singur piesele la pret f bun din alt oras si prietenul meu de acolo mi a spus ca are pe stoc pt cielo vreo doua tipuri de piese,sa i spun ce fel de ambreiaj am ca are si ceva hidraulic,chestii.As vrea sa stiu ce sa comand.La service imi pune diagnostic dar nu o pot lasa 4 zile pana imi vine piesa asa ca ar fi doua drumuri de tractat.

3.Se monteaza complicat prin zona aia?

 

Multumesc pentru raspunsuri si scuze daca nu am oferit toate informatiile necesare,am motor de tipul G15MF

Share this post


Link to post

PS

OK,am descoperit miracolul functiei search si mi am raspuns la intrebari fara sa ma critice nimeni :) .Deci reformulez problema:

M am edificat cum sta treaba,.Cielo are ambreiaj hidraulic vad ca tre sa fac schimbari prin zona.Intrebarea mea de acum este urmatoarea:Masina are 183 000 km.Am vazut ca discul de ambreiaj este cel mai scump,daca nu e uzat rau as putea sa inlocuiesc restul si sa l pastrez sau este neaparat sa inlocuiesc tot kitul de ambreiaj?

Edited by VAXXi
Nu mai cita mesaju' anterior, da-i cu Add Reply in partea de jos a paginii.

Share this post


Link to post

Tot kit-ul (disc/placa/rulment) e 250 lei, e pacat sa umblii cu jumatati de masura. La 183.000km probabil s-a dus discul, restul ar trebui schimbate si ele.

Share this post


Link to post

Si daca tot umblii pe acol schimba si levierul de comanda( al care ipinge rulmentul de presiune in fata) ca mai are prostul obicei sa se indoaie dupa o vreme si e doar vreo 20 de lei unul nou dar trebuie sa dai cutia jos sa-l poti schimba.

Share this post


Link to post

Masina are 183 000 km.Am vazut ca discul de ambreiaj este cel mai scump ,daca nu e uzat rau as putea sa inlocuiesc restul si sa l pastrez sau este neaparat sa inlocuiesc tot kitul de ambreiaj?

Ca sa nu platesti aiurea o manopera de demontare+montare CV, sfatul meu este sa schimbi tot ce ti-au recomandat colegii anterior. In plus, schimba si simeringul prizei CV !!! Probabil te costa 5-10 lei in plus insa oricum se va umbla la rulment si va fi foarte trist pentru tine sa te trezesti la vara ca incepe sa iti curga ulei din cutie si nu o sa iti dai seama pe unde ...

Share this post


Link to post

Inteleg,multumesc pentru raspunsuri,foarte bune informatiile pe care mi le ati dat.Tocmai asa voi face,bine ca mi ati spus cum sta treaba.<BR>Dar acum mai am o intrebare mai off-topic.Dupa ce masina asta a mers IMPECABIL aproape 14 ani si 180 000 km fara sa faca practic deloc probleme(e adevarat ca a fost f bine intretinuta si ingrijita) de cateva luni face o figura cam o data pe luna.Inainte de craciun capacul delcou,de craciun butucul de la contact dus,parbrizul crapat aiurea,acuma ambreiajul.Ajunge cumva la rezerva "biologica" adica mecanica,imbatraneste brusc?Nu am vandut o tocmai pentru ca nu se strica ,motorul exceptional si pusa pe gaz oarecum economica.Dar daca incepe stresul cu ea nu as mai tine o.Au fost doar intamplari fara semnificatie sau incepe sa cada treptat?<BR>Nu astept raspunsuri matematice ci pareri din experienta celor care au ajuns cu tipul asta de masina spre 200 000 km.Vreau sa stiu daca are cate o raceala ocazional sau e simptom de pneumonie.

Share this post


Link to post

Raceala doar. A mea a sarit de 300k km.Still alive!

Share this post


Link to post

Se numește aglomerarea statistic semnificativă a evenimentelor ...sau legea porcăriei universale :mrgreen:

De regulă se întâmplă atunci când îi e voinicului mai greu (adică îi degeră mâna pe scule).

Are personalitate, e de apreciat ... nu de vândut! :lavolan:

 

Acum, serios: 14 ani, 180k... este un moment bun de revizuit ambreiaj. Eu, la 120K, 14 ani, am 2 seturi schimbate: Primul la 90k (rulmntul a distrus placa de presiune), al 2-lea la 97k (set Valeo de KKO);

 

De văzut întâi dacă problema nu vine de la comandă (pompa centrală, cilindru receptor).

Dacă este de la disc ... asta e, set complet. Nu-ți cunosc abilitățile de mecanic, dar schimbarea setului de ambreiaj la Cielo necesită doar 2 mâini dibace și 2 dispozitive simple, ce pot fi produse artizanal. Nu necesită demontarea CV.

Edited by nflt

Share this post


Link to post

... schimbarea setului de ambreiaj la Cielo necesită doar 2 mâini dibace și 2 dispozitive simple, ce pot fi produse artizanal. Nu necesită demontarea CV.

Nu generaliza ! Nu toate Cielo-urile au avut CV cu orificiu de vizitare, deci ...

Share this post


Link to post

La cielo de 14 ani sunt sanse foarte mari sa existe fereastra de vizitare.

Share this post


Link to post

Nu generaliza ! Nu toate Cielo-urile au avut CV cu orificiu de vizitare, deci ...

 

Ce vrea să zică ''orificiu de vizitare'' ?

Share this post


Link to post

Fereastra cutiei prin care se verifica si se shimba kit-ul de ambreaj fara a demonta cutia.

Share this post


Link to post

... :shock: adeq a fost vre-un Cielo fără... sunt șocat ... ăsta a fost unul dintre motivele pentru care m-am îndrăgostit, pe rând, de ambele Cielo (+convingerea că nu mă va înșela cu vre-un mecanic :redface: )

post-26350-085545500 1296497253_thumb.jpg

Edited by nflt

Share this post


Link to post

... :shock: adeq a fost vre-un Cielo fără... sunt șocat ...

Banuiam ca la asta te referi, de asta am si facut mentiunea de mai sus. Da, au fost si fara !

Share this post


Link to post

Si inca sunt fara :D

De prin 97 n-au mai facut tipul asta de carcasa, sa manance si jigodiile un ban de manopera schimbare ambreiaj...

Share this post


Link to post

Multumesc pentru informatii insa pana la urma ce sa fac sa comand levierul si siemeringul de la priza CV?Se va demonta sau nu cutia de viteze pentru inlocuirea kitului de ambreiaj?Si siemeringul de la cutia de viteze care este cel de la ax sau celalalt?Sper ca nu am zis vreo prostie dar asa m a intrebat cel care imi furnizeaza piesele :)

Share this post


Link to post

Asta e chiar culmea ! Tu vrei sa iti spuna cineva de pe forum daca masina ta are sau nu fereastra de vizitare la CV :shock: . In cazul in care nu ai inteles pina acum, daca are, atunci nu trebuie data CV jos. Altfel...

Share this post


Link to post

În timp ce faci târâș pe spate (pentru a răspunde hamletian la întrebarea privitoare la capac), te gândești dacă ai pile la furnizorul de piese ... iei tot tacâmul, returnezi ce n-ai servit.

Share this post


Link to post

Asta e chiar culmea ! Tu vrei sa iti spuna cineva de pe forum daca masina ta are sau nu fereastra de vizitare la CV :shock: . In cazul in care nu ai inteles pina acum, daca are, atunci nu trebuie data CV jos. Altfel...

 

Salex,o mica eroare de rationament.Daca vreau sa imi spuna cineva daca masina are gura de vizitare asa cum ai spus ca vreau inseamna ca am inteles si a doua afirmatie a ta este fara sens.

 

am banuit ca se stie perioada in care se faceau ferestrele de vizitare la cielo de ai a am intrebat ce si cum la al meu din dec 96.,nu stiu ce e asa culmea,dar ,ma rog...

 

Nfit,bun si othelian raspuns la hamletiana dilema,cred ca asa voi face desi tre sa le trimit in provincie inapoi prin curier.si timp si bani pierduti

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...