Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Probleme ambreiaj sau cutie de viteze

Recommended Posts

Va salut pe toti.Sunt posesorul unui Cielo din 97.Inca de la inceput vreau sa va spun--cu amabilitatea admin--ca am ceva vechime aici.Nu credeam ca ma voi lovi de asta.Adica sa nu am iesire din beleaua asta...

De ceva timp in urma {cand apas ambreiajul} debreiez si bag in viteza se aude un zgomot ciudat ca si cand ceva in cutie se misca.E clar ca e ceva acolo.Am schimbat kit-ul de ambreiaj.Astia au spus ca sunt segmentii la vibroken din capat si ca se misca vibrokenul..I-am schimbat.Au mai schimbat niste chiestii pe acolo,nu mai stiu...nu era nici asta.Apoi au ridicat din umeri.NU STIE NIMENI.Ma deranjeaza zgomotul.Spuneti voi acum...CE SA FAC?VOI CE CREDETI? :(

 

Cu deosebit respect si consideratie.

Edited by spyk

Share this post


Link to post

Scuze.Zgomotul se aude axact in momentul cand bag in viteza si iau piciorul total de pe ambreiaj sau cand scot din viteza si iau piciorul de pe ambreiaj.Se aude si la plecarea de pe loc si in mers.Se mai aude si cand masina este in viteza si iau piciorul de pe acceleratie apoi accelerez iar.Exact cand accelerez iar se aude un zgomot.Ceva de genul parca ceva s-ar lovi acolo.Zgomotul se aude si la plecarea de pe loc si in mers.Zgomotul nu se modifica in functie de sarcina.Nu inteleg.Voi?

Edited by spyk

Share this post


Link to post

Sal, am si eu un Cielo GLE din '95 cu 100.000km. Nu am cursa libera deloc la ambreaj (masina pleaca imediat dupa ce ridic piciorul de pe ambreaj, oricat de putin) iar in timpul mersului intra greu in viteze si caraie. In marsarier caraie si intra la fel de greu. Se poate regla in vreun fel ambreajul (imi amintesc cum strangeam la dacie, desi aici e vb de un ambreaj hidraulic)? Mentionez ca atunci cand plec dimineata (in general cand e motorul rece) se schimba destul de bine, problema apare cand se mai incalzeste, in general cand folosesc mult ambreajul. Cand am cumparat masina (la 98.000) nu facea asa niciodata.

Share this post


Link to post

Schimba lichidul de frana de la ambreiaj si regleaza cursa libera la pedala de ambreiaj.

Share this post


Link to post

cum reglez cursa libera la ambreiaj? am citit topicul in intregime dar nu stiu daca s-a mai explicat.

Share this post


Link to post

Vezi aici.

 

Ideal ar fi sa-ti procuri si manualul de service.

 

bafta

Share this post


Link to post

Am ramas cu masina pe autostrada!!! :spumelagura:

Am plecat din Bucuresti, am mers pe autobahn :dizzy: 120-130-140. Totul bine si frumos. Cand ajung in Pitesti este un semafor la intrarea in Metro. Era rosu. Calc frana, inainte sa se opreasca apas si ambreiaju, moment in care motorul da semne ca vrea sa se opreasca. Nu s-a oprit. Cand vreau sa o scot din viteza... surpriza! Mestecam in "benzina"! :spumelagura: Nu mai simteam nimic la schimbator. Era un bat pur si simplu care nu mai se lovea in nimic... :spumelagura:

Cand pornesc motorul si ridic ambreiajul motorul se opreste. Daca accelerez si ridic ambreiajul masina incepe sa se duca in fata.

Cred ca a ramas si in viteza a 5-a ca atunci cand am incercat sa o imping nu vroia sa o ia inainte. Am ajuns cu ea tractata acasa si cu o gramada de nervi :spumelagura:

Are cineva vreo idee?

Edited by jimmyd

Share this post


Link to post

Timoneria schimbatorului de viteze !

Share this post


Link to post

Am avut aceeasi chestie, in conditii aproape identice (numai viteza de pe A2 fusese 170 in loc de 140). Am plecat de la stop, in Bucuresti cu a 5-a pt. ca imi cerea pe tractare 1 milion urcatul, 1 milion coboratul si vreo 30.000/km pana la primul service care era la 5 km. Am ajuns cu chiu cu vai (4 stopuri din care la 2 am stat) fara sa distrug placa/discul de presiune. Am avut noroc pt. ca era sarit (cred ca stiu si la ce hop) boltul( siguranta) de la timonerie. Era duminica seara asa ca n-am gasit unul nou si mecanicul a modificat un surub (parca de 12) si l-a pus acolo. Am facut deja vreo 10000 de km cu surubul, pt. ca la un alt service mi s-a spus ulterior ca nu e nevoie sa-l scot si sa-l inlocuiesc cu piesa originala. Ba chiar cica ar tine mai bine. Daca ai noroc poate e si la tine la fel...

Edited by Bel_Ze-but

Share this post


Link to post

Dap. Si mie mi-a spus mecanicul care s-a uitat la masina ca a sarit nu's ce bolt... si a pus un surub acolo, pt ca eu am ramas sambata seara, si duminica dimineata cand s-a uitat la ea, nu era nici un magazin de pieste auto deschis.

Share this post


Link to post

La mine a inceput sa scoata un zgomot urat si la relanti, ca si cum ar patina ceva acolo. Simt trepidatii in pedala si atunci cand plec de pe loc. De fapt simteam pt ca am dus-o la Grand Garage si am schimbat tot kitul de ambreiaj. Din pacate a depasit 500ron. Acum constat ca pedala era foarte tare inainte. Am acum cursa libera, no sounds si bineinteles o pedala ffff moale.

Share this post


Link to post

De citeva zile incoace am observat ca schimbarea vitezelor se produce mult mai usor decit inainte, in sensul ca, practic, schimbatorul nu mai opune rezistenta aproape deloc...Intra in viteza lin, fara zgomote, dar parca nefiresc de usor. Se intimpla in special dimineata, dar probabil are legatura mai mult cu timpul de stationare decit cu temperatura. Este acesta un simptom al unui nivel foarte scazut al uleiului in cutie ? Precizez ca masina nu a suferit nici un incident recent, iar atunci cind schimb vitezele incerc sa o fac fara sa fortez, mai ales la retrogradare.

Share this post


Link to post

Cateodata cand incerc a bag in marche-arriere nu vrea si pace , trebuie sa mestec bine in cutia de viteze pana intra, asta nu de fiecare data, o face cand si cand, dar cand o face ma... X( .

 

Aveti idee cam ce ar putea fi?

Mentionez ca masina doar ce a facut 1 an si 30.000km

 

L.E. Si asa face aproape de noua, am crezut ca e mai stransa si tre sa isi dea drumul dar se pare ca nu asta era cauza

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post

Salutare...

[...]

cum sa incep...

[...]

in octombrie 2007 am cumparat un cielo executive nou... toate bune si frumoase...problema este ca acum in februarie (aprox. 7600km) cand schimb din viteza I intr-a doua se aude un mic carait la cutie.. ca si cum nu as apasa pedala de ambreiaj pana la capat... problema este ca chiar apas k lumea pedala de ambreiaj... si nu mai caraie decat daca apas cu varful de am impresia ca rup podeaua...

ce se'ntampa...

va reamintesc ca ac. lucru se'ntampla doar cand trec in viteza a doua... si chiar nu am rabdare pana la 10.000 km pentru revizie...

va multumesc anticipat...

Share this post


Link to post
in octombrie 2007 am cumparat un cielo executive nou

 

 

2007? :-?

 

Iar cu ambreajul du-te la service in 2008 cand o sa ai masina si o sa iti faca problema ca o sa fie in garantie

 

Daca ai vrut sa spui ca o ai din 2006 si acum in 2007 iti face problema tot la service trebuie sa te duci si nu trebuie sa astepti revizia de 10.000 ca sa te duci cu o problema la ei

Masina e in garantie asa ca ei trebuie sa remedieze problema ...asta bineinteles daca este una :thumbl:

Share this post


Link to post

Probabil voiai sa zici in oct.2006. Verifica daca nu cumva presul impiedica pedala sa ajunga pana unde trebuie(pana jos).La mine din cauza presului nu isi facea cursa complet.

Share this post


Link to post

mirelx@

Mergi la service si cere :

-Verificarea nivelul lichidului de frana din paharul pompei de ambreiaj.

-Verificarea cursei libere a pedalei.

-Verificarea nivelului uleiului in cutia de viteze.

Share this post


Link to post

Ziceti va rog la un cielo din 95 cu cutie automata este normal ca in momentul cand este manevrata din P in R sau D ori din N in R sau D se aude o cuplare mai intensa,mai puternica, sincer ma deranjeaza mai ales ca e foarte intretinuta si nu accept nici un zgomot :grumpy: in scimb la drum scimba fara probleme (nici nu se simte).

Share this post


Link to post

Salut! Am schimbat si eu lichidul de ambreiaj (era negru, si mal in pahar) dar nu am bagat decat juma de bidon de 0.5L (Mobil DOT4), pana a inceput sa iasa pe la aerisitor uleiul curat. Nu ar fi trebuit sa bag tot bidonu de ulei nou, si sa iasa 0.5L de ulei vechi..?

 

PS: Nici o diferenta in forta de apasare a pedalei (nu e nici tare, dar nici moale).

Share this post


Link to post

Buna ziua, am observat de curand cateva probleme la schimbatul vitezelor. Pornesc motorul, cand vreau sa schimb in viteza intai trebuie sa apas de doua ori pedala de ambreaj, la fel face si daca vreau sa introduc in marsarier. Apoi fenomenul parca dispare. Verificat nivelul lichidului dupa ce am citit acest topic si este ok.

Ce ar putea fi? Cum as putea sa remediez problema?

Masina este un Cielo Standard/AC si are doar 2400 KM.

Va multumesc.

Share this post


Link to post

Masina e in garantie. Mergi la service si cere reglarea ambreiajului.

Share this post


Link to post

Problema e simpla .Masina mea facea exact la fel si acum la fel mai

ales cand afara este mai rece in treapta I.

I-am chemat pe cei de la craiova ,care au pus un diagnostic

preliminar ( cilindru ambreiaj defect, deci mi l-au schimbat).

Degeaba masina se comporta la fel.

Cand era rece nu intra in treapta I daca masina nu era

oprita definitiv(trebuia sa frinez pana cand masina era oprita

si de abia atunci imi intra in treapta I,

dupa ce se incalzea intra in treapta I si in mers.

In concluzie am lasat-o balta si m-am adaptat stilului ei

de mers.

Tot la fel la 2500 km i-am schimbat cilindrul de ambreiaj.

Acum are 6500 km si parca nu se mai comporta

chiar la fel ca atunci sau m-am obisnuit eu cu ea.

Share this post


Link to post
Cand era rece nu intra in treapta I daca masina nu era

oprita definitiv(trebuia sa frinez pana cand masina era oprita

si de abia atunci imi intra in treapta I,

dupa ce se incalzea intra in treapta I si in mers.

In mod normal I a se foloseste doar la plecatul de pe loc, zic ei! In mod normal ar fi trebuit sa stai pe capul lor pana iti rezolvai problema! Mie imi intra din mers (~20km/h sau mai jos)! Din cate am citit in carte nu e recomandat sa retrogradezi intr-a I a cand ai mai mult de 16 km/h pt. ca dauneaza mecanismului ambreiaj si CV!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...