Jump to content
Sign in to follow this  
Esperatul

Caseta de directie La Cielo-Espero-Nubira-Leganza

Recommended Posts

Trebuie,zic eu,facuta o verificare a jocurilor ,daca sunt, la directie,adica capete de bara,bielete directie,bucsi bascula

Share this post


Link to post

Salut de ceva vreme imi troncane rau de tot directia. Am niste drumuri foarte foarte proaste de vreo 3 luni de zile si a inceput sa troncane adica sa bata ceva. Precizez ca bate si cand merg cu masina, mai ales cand dau in gropi dar si cand sta masina oprita si misc dreapta stanga de volan pe loc troncane rau de tot. Volanul nu pare sa aiba joc si la viteze mari nu oscileaza nu tremura sau chestii din astea.

Share this post


Link to post

Nu stiu sigur daca asta e topic-ul potrivit pentru intrebarea mea, dar din cautari nu am gasit altul mai adecvat. Am facut o verificare a directiei si la service mi s-a spus totul e ok. Nu stiu exact cum sa interpretez datele in afara faptului ca valorile ar trebui sa se incadreze in limitele de toleranta. Insa se pare ca la campul CASTER nu se incadreaza, sau cel putin asa inteleg. M-ar ajuta opinia cuiva care se pricepe mai bine sa interpreteze valorile si sa-mi spuna daca ar fi oportun un reglaj.

des_2004201213070800.pdf

Edited by Andrei.ss

Share this post


Link to post

salut

la caseta de directie,mai exact suruburile de la suportul iei de pe stanga lipsesc,caseta fiind prinsa doar intr-o parte.

cum as putea sa le prind?nu vad nici un filet acolo ,plus ca este o zona foarte dificila.

Share this post


Link to post

Stanga cum te uiti la masina sau stanga fiind partea cu volanul?

 

Suruburile trebuiau sa fie pe caroserie (nedemontabile) iar suportul se prindea la ele cu piulite. Daca nu mai sunt probabil le-a rupt cu totul cine a desfacut-o ultima data.

Share this post


Link to post

Zona mai dificila e stanga masinii, adica pe partea soferului. Poate sunt acolo dar nu le vezi...

Share this post


Link to post

stanga cum te uiti la ele,dreapta din masina,nu sunt urme deloc acolo,e doar o gaura.daca sunt rupte se pot repara?

Edited by strike112

Share this post


Link to post

Stie cineva precis care sunt cotele simeringului de la caseta de directie la Cielo Exe euro3 (sau un cod de producator)? Eu am gasit asa ceva, dar nu m-as baza pe asta: http://www.pstservice.sk/en/pss524971 . Vad ca difera mult fata de cotele postate de Salex: 7x40x20. Multumesc!

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

@strike. Dai caseta de directie jos si vezi exact ce s-a intamplat acolo. Probabil trebuie sudate alte prezoane sau vazut ce alta improvizatie cat de cat sigura se poate face.

 

PS Eu recomand sa nu mai mergi cu masina pana la rezolvarea problemei. Se pot rupe si celelalte 2 la o manevra mai brusca si risti sa ramai fara directie.

Share this post


Link to post

@andrei.ss Caster este unghiul format intre pivotul inferor si cap amortizor. El este responsabil pentru "culcarea rotilor" in viraje, respectiv daca ai viraj de stanga , roata din stanga are cadere usor pozitiva pe masura ce iei de volan iar roata de dreapta "exteriorul" ai cadere usor negativa pe masura ce iei virajul. Probabil diferenta aia la tine de toleranta tine de flansele amortizor sau prinderile de brat inferior.

Share this post


Link to post

Salut, am si eu o Nubira din 2000, 1,6 , 16 V si vreau sa stiu de la ce poate aparea un clampait sub bord cand fac viraje din volan in stationare. Este vreo problema din caseta de directie sau din coloana volanului?

Multumesc anticipat pentru raspuns!

Share this post


Link to post

La Cielo stiu ca provine din acea bucsa tip "ochelar" din caseta. Se schimba relativ usor. La Nubira nu ma bag, nu stiu, ar putea fi o problema similara.

Share this post


Link to post

Salut. Am o problema la directie. Am joc foarte mare la directie. Daca am masina oprita se misca putin volanul si stanga si dreapta dar trebuie sa misc cam 10 grade ca sa se miste si roata. Dar nu asta e problema cea mare, problema este in mers ca nu pot sa merg nici cu 80 km/h ca imi trage rau ba stanga ba dreapta si trebuie sa tin bine de volan ca sa nu ma arunce in sant, azi era sa o patesc m.am speriat rau de tot ca era sa fac accident din cauza asta, trebuia sa stau incordat ca sa controlez cat de cat volanul fiindca oricat de strans l.as tine eu mi.l trage din mana ba stanga ba dreapta si mi.e frica sa circul cu masina sa nu patesc altceva din cauza asta. Masina nu facea asa pana saptamana trecuta, facea asa dar nu chiar asa de rau nu-mi tragea volanul din mana si trebuia sa stau incordat sa tin volanul. Ce ar putea sa fie?

Share this post


Link to post

Orice ar fi (bielete, capete de bara, caseta de directie, ax volan) e grav si nu inteleg cum poti sa mergi cu o masina intr-o stare tehnica atat de proasta.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Nu sunt nici bieletele si nici capetele de bara fiindca ieri am schimbat burduful de la planetara si rulmentul dreapta fata si am verificat impreuna cu mecanicul si capetele de bara si bieletele si niciuna dintre acestea nu avea joc iar eu am tras de bieleta sa vad daca are joc ea sau caseta si nu avea deloc. Atunci de unde naiba vine nenorocirea asta de am povestit.o mai sus?

Share this post


Link to post

Problema rezovata. Caseta de directia nu avea nimic nici arborele cardanic de la volan nici pivotii nici bielete si nici capetele de bara.

Share this post


Link to post

Si totusi, ne zici si noua ce a fost? Poate mai au si alti colegi probleme similare si le va fi de folos.

Share this post


Link to post

Probloma rezolvata... nu se stie ce-a fost :) )

Share this post


Link to post

Se stie mai baieti care a fost problema, si anume: cu trei saptamani am schimbat bucsile de la bratele fata cu unele noi chipurile "originale" cu sigla GM pe ele. Toate bune si frumoase timp de vreo saptamana si ceva cand dupa perioada asta au inceput usor problemele povestite mai sus care se agravau in fiecare zi. Dupa ce am verificat caseta de directie si arborele cardanic si amandoua nu aveau deloc joc, apoi am verificat capetele de bara si pivotii si la fel toate bune. Dupa ce am verificat toate asta chiar nu stiam de la ce mai poate fi, si am zis totusi sa ma mai uit o data la brate si surpriza la ambele brate bucsa care este plina si care a fost "originala" s-a facut praf in doar 3 saptamanii si nici 500 de km. Am luat bratele fata de la dezmembrari cu bucsi originale pe ele in stare buna si le-am schimbat si gata s-a rezovat problema. Asa ca aveti grija cu piesele koreene sau chiar daca chipurile sunt originale si au holograma GM pe ele pot fi niste piese de rahat asa cum s-au dovedit si bucsile astea care nu aveau si sfera aceea ca cele originale sub cauciuc(sfera aia am observat-o cand le-am dat jos de pe brate pe cele originale. Mare atentie cu piesele noi.

 

Aveam de gand sa scriu rezolvarea azi ca aseara nu am avut timp. De asta exista forumul acesta sa ne impartasim problemele si rezolvarile lor pentru a ne ajuta unii pe altii. Asa ca aviz celor care aveti vreo problema de genul asta verificati si piesele pe care le-ati schimbat recent chiar daca sunt noi dar calitatea lor lasa de dorit.

Share this post


Link to post

S-a rezolvat de la sine. Nu stiu ce ar fi putut sa fie.

Salut de ceva vreme imi troncane rau de tot directia. Am niste drumuri foarte foarte proaste de vreo 3 luni de zile si a inceput sa troncane adica sa bata ceva. Precizez ca bate si cand merg cu masina, mai ales cand dau in gropi dar si cand sta masina oprita si misc dreapta stanga de volan pe loc troncane rau de tot. Volanul nu pare sa aiba joc si la viteze mari nu oscileaza nu tremura sau chestii din astea.

 

Share this post


Link to post

O fi cazut ce era desprins intre timp :D

Share this post


Link to post

Cred ca sunt singurul care am gasit burduful de la caseta ciupit in partea de jos si plin de ulei.Respectivul ulei cred ca a fost in burduf pentru ca nivelul din borcan nu a scazut in ultimul timp.Ultima completare cu lichid a fost acum sapte ani cand am cumparat masina,deci caseta o fi plans un pic,dupa care s-a oprit.Am cumparat un burduf sh dar doar pentru protectie antipraf nu cred ca merita vreo 200 ron manopera asa ca ce variante as mai avea?Merge cumva 'dublat" in portiunea unde este rupt si prins cu soricei de plastic?Ma gandeam sa-l tai pe cel care l-am cumparat si sa-l pun cu taietura spre botul masinii,astfel incat apa care vine de deasupra sa nu intre in el.Orice idee care nu implica service e binevenita!

Share this post


Link to post

Umpli cu vaselina acolo periodic.

La cielo avand in vedere pozitia casetei apa nu prea vine de sus, ci de jos cand dai prin baltoace. Si nu esti singurul, al meu este rupt in intregime si carpit cu sarmulita subtiri (daca nu s-a rupt iar intre timp).

Oricum, ala sh posibil si fie "copt" si sa se rupa la montaj sau dupa.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Mda,mersi de pont,ii pun vaselina si-l tin sub observatie!

Share this post


Link to post

Va salut,sunt nou pe acest forum si vin si eu cu o problema la al meu cielo `95,am schimbat ieri caseta de directie cu una noua,toate bune pana cand am vrut sa o aerisesc ,am invartit de volan de am tocit cauciucurile,satnga -dreapta nimic,problema este ca nu am servodirectie,vireaza foarte greu si cand iau o curba nu revine volanul la loc,daca nu trag de el intru in sant,care ar putea fi cauza ca pana acum vira usor.fiind caseta noua trebuia sa ii pun ulei dinaintea sau altceva de genul asta?va multumesc si sper sa ma ajutati

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...