tolin Posted March 15, 2005 Azi am curatzat stutul de acces aer la senzorul MAP si tubul capilar de legatura la galeria de aer. Am folosit carb-cleaner. Am facut bine ? Ce solutie era mai buna la curatzarea senzorului ? Alcool izopropilic ? In orice caz, rezultatul a fost vizibil. Motorul raspunde excelent la variatiile mari si/sau rapide ale clapetei. Cu o seara inainte, la astfel de manevre aveam impresia ca am o fisura in toba finala si motorul reactiona lent si oscilant la semnal treapta (ielectronisti stie). In plus, la teste, pe frana brusc in a III-a, motorul ramanea in picioare pana aproape de oprirea masinii, dupa care, calcand pedala de acceleratie, motorul isi continua rulajul nestingherit. Avand in vedere ca acest senzor este cel mai important in socoteala unei amestec combustibil corect recomand si la altii aceasta operatiune de 5 minute. Doar sa stim exact cu ce solutie este bine s-o facem. Share this post Link to post
john Posted March 15, 2005 Masina mea merge jenant in ultimele zile, suspectez ultima benzina, Lukoil de 500k, maine o termin si fac un plin de OMV sau Rompetrol. In cazul in care nu revine la normal cam ce ar trebui sa curat, pe unde si cum ?? Daca are cineva rabdare sa imi explice ca la ... ca eu dupa ce am luat Matizul am vrut vreo 2 luni sa completez lichidul de racire cu detergent de parbriz, noroc ca tot mai aveam lichid de parbriz si cand deschideam capota vedeam ca ala nu scade deloc . Share this post Link to post
sprite Posted March 21, 2005 Azi am curatzat stutul de acces aer la senzorul MAP si tubul capilar de legatura la galeria de aer. Am folosit carb-cleaner. Dom'le, eşti fenomenal. Eşti plin de idei geniale! "> PS: ...momentan am "dispărut" în parcare. Revin în 15 minute. Share this post Link to post
sprite Posted March 22, 2005 ... am revenit dupa alea cinşpe minute, plin de spume. Pentru ca "şpreiul meu de curăţat de toate" era gol! Probabil i s-a strâmbat un pic gâtul şi s-a golit tot... Aşa că azi am luat altul: Instant Gum Cutter, de la 2+2... Adică (citez dă pă etichetă): "Curăţitor carburator; curăţă şocuri automate, carburatoare, supape pvc, furtune" ...iar pe spate maare: "Safe for Oxigen Sensors and Catalytic Convertors" ...cre' că-i bun. PS 1: Îl probez mâine pe MAP, ca acum e întuneric... PS 2: "Catalytic Convertors"? Opa! Adică cum? Pulverizez pe ţeava de eşapament pân' ajunge-n catalizator? Share this post Link to post
ovi_jer Posted March 22, 2005 Sant unele care afecteaza catalizatorul la pulverizare in galeria de admisie. La asta zice ca e ok si nu se intampla nimic. Share this post Link to post
NFS Posted March 22, 2005 ...si nu se intampla nimic. Cu alte cuvinte, dai degeaba! Share this post Link to post
cornel_mocanu Posted March 28, 2020 Salutare! Ma puteti ajuta si pe mine unde e pozitionat senzorul MAP la un Chevrolet Spark din 2009, motorizare 800 cmc. I mi tot da eroarea P0108 Manifold absolute pressure senzor - hight input si ma gandesc ca poate il pacalesc cu o curatare. Multumesc! Share this post Link to post