Jump to content
Sign in to follow this  
Esperatul

Rateuri Simtite In Filtrul De Aer

Recommended Posts

am rezolvat. de vina mecanicii de dinainte, in primul rand NU Autobella service(in curte la mecon), ei la ITP au umblat la avans si la senzorul de langa filtrul de aer si au lasat asa dupa ce au iesit noxele, de aceea consuma mult. iar alt mecanic destept de la un service de pe strada lunga(spre centru) a scos MAP-ul si filtrul de aer si a lasat asa provizoriu ca sa rezolve consumul cica. :mda:

 

s-au mirat si mecanicii de azi, au pus testerul, au reconectat MAP-ul, au reglat senzorul foarte simplu si gata, mergea cum trebuie fara erori. deci am ramas cu MAP-ul cumparat, nu cred ca-l mai pot returna.

 

de plasa improvizata pe tub au zis sa o las, ca protejeaza de insecte/frunze etc dar am dat-o jos oricum.

 

am schimbat furtun ventilatie "S" si cel de aspiratie(cel gros si cu pliuri), au zis ca nu si din cauza lor mergea rau si ca mai grav pt uzura era lipsa filtrului de aer- pe care l-am schimbat, desigur.

 

am mai schimbat si capac delcou(aprox. 35 lei, cam ieftin, dubios / :) ) acesta avea sarma in loc de carbune, probabil tot mana celor de la autobella :flaming: . si am schimbat si rotor distribuitor (aprox 25 lei- cam ieftin si asta) am preferat asa decat sa curete/racaie cu surubelnita pe cel vechi. si in plus schimb ulei si filtru.

 

in final, mai scumpa un pic manopera decat piesele, desi au fost operatiuni foarte simple. am aflat ca trebuie si un burduf de planetara la care costa 90 de lei manopera. :/ totusi raman abonat la acestia(romintrade).

 

 

 

 

Edited by m.b

Share this post


Link to post

Salut. De ceva vreme nu mai scap de aceste rateuri. De obicei aceste rateuri apar la plecarile dupa loc,daca nu accelerezi mai tare,la reducerile de viteza si schimbarea treptei de viteza.... Am schimbat carcasa de aer cu tot cu furtune, filtrul de aer,filtrul gpl...aceste rateuri apar doar pe gpl.. Oare nu este reglat cum trebuie gpl-ul? La drum intins merge perfect.

Share this post


Link to post

Aprinderea cum se prezinta? Fisele au rezistenta ok? Bujiile cati km au?

 

Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post

Reglaj incorect pe gpl. Tipul instalatiei?

Share this post


Link to post

Instalatia e Lovato. Bujiile au cam 10 mii,fisele par ok,nu se vad a fura curent

Masina este din 2006 cu gpl din fabrica

Share this post


Link to post

Eu am gasit un furtun crapat. Furtunul care leaga capacul motorului cu galeria de aer. (la dacie furtunul asta avea o diuza in el, care daca se infunda, motorul merge urat rau). Sper sa nu mai dea rateuri.

Edited by valt3r

Share this post


Link to post

Salut.in urma unui rateu puternic în filtrul de aer,au apărut următoarele probleme.fisele 2 și 3 nu mai da scânteie pe relantiu,daca turezi motorul la peste 2000 rpm își revine. Și cel mai ciudat după un drum de 10km se înroșise foarte puternic catalizatorul( sau cum să-i numii,de la galerie un pic mai jos).la turație motorul merge normal,la relantiu in doua. Care ar putea fi cauzele?

Share this post


Link to post

Schimba fisele si bujiile. Apoi verifici instalatia de gaze, respectiv reglajul acesteia. Catalizatorul s-a inrosit din cauza arderii incomplete (bujii / fise proaste/amestec incorect).

Share this post


Link to post

Am schimbat fisele și bujiile,rezultatul e același. Nu o fi oare bobina?

Share this post


Link to post

La fel se manifesta si pe benzina si pe GPL?

Share this post


Link to post

S_a rezolvat:am pus testerul la un service și a arătat bobina,dar buba era mufa care alimenta bobina,a scos-o,a curatat-o și acum merge perfect. Va multumesc

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...