Jump to content
Sign in to follow this  
mongoose

Senzor sau martor nivel Stropitoare Parbriz

Recommended Posts

Verifica daca nu cumva furtunasul a iesit din cleme si il stranguleaza capota la inchidere , deci incearca si cu capota ridicata.

Share this post


Link to post

am umblat cu masina pe frig si in rezervorul pt spalat parbrizul am avut doar apa.

cat era inghetata i-am dat de cateva ori sami spele parbrizul-dar nimic.

dupa ce am ajuns acasa am pus un flacon intreg de spirt sa se topeasca apa.s-a topit dar pompa nu o mai aud sa functioneze.

imi poate zice cineva cum se poate desface/repara/schimba pompa ?(joi plec la rev aprox 300km si cred ca ar fi bine sa functioneze-nu vreau sa stau cu flaconul de 2 l langa geam)

Share this post


Link to post

Iti zic cum e la Espero.

Pompa este atasata de rezervorul de apa. Primul lucru care trebuie sa-l faci e sa verifici daca ajunge curent la pompa. In partea de sus a acesteia trebuie sa intre o mufa de alimentare. Scoate-o si verifica daca vine curent(cineva la volan care da la maneta cu contactul pus, si cu aparat de masura sau bec de 12 volti). Daca vine, vezi sa nu fi iesit sau sa fi fost contact imperfect. Daca nici asta nu e, trebuie sa scoti rezervorul de apa. La Espero e plasat astfel incat trebuie desfacute stergatoare si plasticele alea. Dupa ce l-ai scos, scoate furtunul din pompa care iese spre duze. Pompa este infipta in rezervor pur si simplu. Inainte de a o scoate descarca lichidul din rezervorul de apa. Dupa ce ai scos-o poti sa ii faci o ultima verificare la 12 volti. Daca nu vrea, mergi si cumperi una (e vreo 200 de mii) si repeti pasii invers.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

la cielo cred ca trebuie data jos aparatoarea de plastic din interiorul aripii.-am dreptate?

Share this post


Link to post
Iti zic cum e la Espero.

Pompa este atasata de rezervorul de apa. Primul lucru care trebuie sa-l faci e sa verifici daca ajunge curent la pompa. In partea de sus a acesteia trebuie sa intre o mufa de alimentare. Scoate-o si verifica ...etc

 

Daca stii poate imi zici si mie o chestie. In pompa vin firele de alimentare dar in partea opusa a ramas un papuc cu 2 contacti ... de unde vine, unde se baga.A fost data jos aripa pt a indrepta ceva si cred ca lau scos, dar acum nu gasesc unde se baga la loc.Stau fara apa si in perioada asta e nasol.Poti explica in cateva cuvinte? merci oricum.

baftos

Share this post


Link to post

E model de espero cu ABS?

Share this post


Link to post

Mai e pe acolo o mufa pentru sonda de nivel lichid in rezervor. Dar majoritatea espero nu au asa ceva(au mufa dar nu au sonda) si e in plus.

 

Edit , am inteles aiurea intrebarea. Conform manualului motorul pt pompa de apa se leaga la mufa X2 . Vezi schemele.

post-775-1145033393_thumb.jpg

post-775-1145033400_thumb.jpg

post-775-1145033409_thumb.jpg

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

In general numai Espero cu ABS au sonda aia. Nu degeaba a intrebat ovi_jer.

 

Cu stima,

Costel

Share this post


Link to post
E model de espero cu ABS?

 

da , model cu ABS - urmaresc schema

Share this post


Link to post

dupa schema nu ajung nicaieri , sau cel putin nu imi dau seama.nimic nu am gasit pe la suprafata .Sa dau jos aparatoarea aia din plastic semiaripa sau cum ii zice . acolo sa fie pe undeva conexiunea , acea mufa X2 /? stie cineva exact ?

Share this post


Link to post

Daca ai mufa aceea care iese dintr-un snop de fire, e cea care merge in bord la beculet. Pe capacul rezervorului de apa de spalat se afla sonda de nivel. In buson sau montata sus pe respectivul rezervor. Tot ce trebuie sa faci este sa o gasesti si sa o potrivesti cu blandete in cea din snop.

 

Succes!

Cu stima,

Costel

Share this post


Link to post

am rezolvat. mufa de la martorul pt lichid spalare parbriz si de la motoras erau sub vasul de expansiune , mama lui ala de apa.

merci oricum

bafta

Share this post


Link to post

O intrebare: martorul pentru lichid parbriz trebuie sa se aprinda cand pun contactul (la fel ca alti 4 martori care mi se aprind si apoi se sting cand pornesc motorul) pentru a vedea ca functioneaza? Sau se aprinde numai cand nu mai este lichid in rezervor? Pt Cielo intreb.. multumesc.

Share this post


Link to post

doar cand se goleste se aprinde

Share this post


Link to post

Stie cineva cum e senzorul ala,ca la mine se goleste vasul dar becul nu se aprinde,am bec nou la bord

 

 

 

ms

Share this post


Link to post

Trebuie sa dai aparatoarea de plastic de sub aripa ca sa vezi daca nu e sarita mufa la senzorul de pe vas sau daca face contact binel

Share this post


Link to post

O intrebare de om disperat. Pe la duzele din dreapa (cum ma uit din masina) nu mai curge lichid aproape deloc.(ma rog doar cat sa ude capota). Am incercat de toate:cu capota ridicata am desfacut racordul de la prima duza, l-am astupat si parca a mai crescut distanta de stropire, am incercat sa desfund cu un ac cele 2 gauri, am suflat cat am putut de tare cu un tub direct in duze si nimic. Acum spal geamul doar in stanga, in dreapta nu ajunge jetul la parbriz. De unde poate sa fie problema? Nu mai are pompa suficient debit, sau e ceva infundat? Cum pot sa scot si sa inlocuiesc duzele din capota.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post

La Nubira Wagon care-i circuitul la stropitoarea din spate? ca nu-mi mai stropeste pe acolo. si banuiesc ca-i sarit vreun furtunas pe acolo

Share this post


Link to post

Ramane aprins becul de la lipsa lichid spalator parbriz desi am lichid plin :(

Care-i cauza ? si care-i solutia ca ma enerveaza...

Share this post


Link to post

Nubira I are asa ceva? Ca si ea are vasul pus dedesubt si nu poti sa vezi nivelul lichidului...

Share this post


Link to post

Am vazut la Nicu Barbu senzor electric spalator cu 41 lei...

E cel care imi trebuie ?

Il pot schimba eu?

 

becul galben ma streseaza :(

Share this post


Link to post

Nu_stiu_totul@ Da jos aparatoarea de sub aripa si verifica starea mufei de la sonda inainte de a cumpara alta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...