Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Acumulatori

Recommended Posts

Bateria mea face iarna asta 4 ani. E un BOSCH S5 de 63Ah. Nu am avut probleme cu ea. Recomand modelul asta. Am facut 90 % drumuri in oras cu ea multe sub 20 de km la o pornire si am si audio de 500 de W pe masina.

Share this post


Link to post

Bosch-ul meu are 5 ani,am cumparat-o in decembrie 2006,super baterie,tot de 63 amperi,masina porneste la sfert.Atunci am dat pe ea exact 100 dolari.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Bateria originala de pe Matizul meu a tinut 7 ani :) . Am fost foarte multumit de ea, sincer nu stiu nici ce marca era.

Share this post


Link to post

Am citit majoritatea paginilor de pe aici, dar tot nu-mi pot face o parere. Unii aveti Carande de 3 ani si n-au probleme, altora v-a murit Varta dupa 2 ani... Deci intreb: ce baterie imi recomandati si mie? Vreau una ieftina. Si de cat? 55, sau 60+ ?

 

Ca idee despre bateriile de fabrica: eu am delkorul de fabrica din 2004, deci anul asta face 8 ani (125k de km). A fost descarcata complet de minim 5 ori (nu mi-a mers avertizorul sonor de faruri o vreme + tata uituc) si zilele trecute a fost prima oara cand nu mi-a pornit dimineata. Iar in ultimii ani s-a mers foarte mult in oras. Asta ca sa-si faca unii idee cam cat de rezistente sunt bateriile de fabrica. N-ai nicio treaba cu ele. Acum deja s-a umflat...

Share this post


Link to post

Eu am baterie Bosch de 55A.La mine e de 4 ani jumate, e bateria cu care am luat masina, nu am idee cans a fost schimbata de vechiul propietar.Pana acum fara probleme, o incarc 3-4 ore la redresor o data pe luna ca circula nevasta-mea drumuri scurte si se descarca.Daca fac si drumuri mai lungi nu mai necesita incarcare.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Pai daca o pui pe redresor lunar... Cred ca defapt e o problema.

 

In orice caz, eu mi-am luat ieri o Caranda, fabricata in Noiembrie anul trecut. De dimineata, la -20 asa, porni la a 3-a cheie. Ori bateria (desi cand e cald motorul, porneste mult mai ok ca inainte), ori benzina, ori uleiul 10w :D

Share this post


Link to post

Porneste tu motorul, mergi 2 km, opreste motorul, lasa copii la gradinita, porneste motorul si mergi 2 km inapoi acasa.La amiaza repeta operatiunea si spune-mi daca in 8 km si 4 porniri apuca alternatorul sa incarce la loc bateria.Dupa o luna bateria incepe sa invarta greu, ceea ce se rezolva prin reincarcare.

Cand faceam naveta si mergeam 8 km inainte sa opresc nu era nevoie sa incarc la redresor.Daca fac un drum de 50-60 km o data la 2 saptamani iar nu trebuie sa o incarc.Din fericire cu 3 copii mici nu prea mai apuci sa iesi din oras.

Share this post


Link to post

Atentie, aici discutam despre acumulatori (preturi, calitati, fiabilitate) si nu tehnici si teorie !

Share this post


Link to post

Pe Cielo am un Rombat Cyclon de 52Ah, achizitionata anul trecut, in noiembrie. Bateria anterioara, acelasi model, a tinut 3 ani jumatate pe Cielo si alte 6 luni pe trei tractoare + Cielo. Acum mi-a decedat acumulatorul original de pe Mazda. Cum pentru asta am nevoie de altceva, m-am orientat catre Rombat Premium 12v 60Ah (sunt mai multi consumatori electronici pe Mazda 3 decat pe Cielo).

Un alt prieten, adeptul produselor straineze, si-a luat un Bosch S5 Silver, practic o Varta Silver branduita (a se citi acelasi producator, eticheta schimbata). 2 zile a pornit masina fara probleme. A treia zi a dus-o pe platforma la reprezentanta Bosch si le-a dat cu ea in cap. Deja multor cunoscuti le este teama de noile produse facute de granzi, oare nu cumva patim fix ca in cazul autoturismelor fabricate pentru Europa de Est si restul lumii?

Share this post


Link to post

Bosch si Varta alea sint ambele produse in Polonia. Nu stiu daca exista variante pentru Europa de Est sau nu, tot ce pot sa spun este ca am aproape 3 ani cu o Varta Silver si totul e OK.

Share this post


Link to post

Mi-am cam pierdut increderea in produsele bosch, asta nu inseamna ca-i arat cu degetul.

Share this post


Link to post

Zap Vecter s-a "terminat" dupa 5 ani. Multumitor, avand in vedere ca a fost cel mai ieftin model de acumulator atunci cand l-am cumparat. Iarna trecuta l-am scapat la descarcat complet si e posibil ca si asta sa-i fi grabit decesul.

 

R*****t Premier (este varianta cu carcasa verde) 12 V - 65 Ah i-a luat locul sub capota. Se comporta excelent. Iarna trecuta am mai montat modelul Premier pe un diesel si pe un benzinar si proprietarii inca sunt multumiti, cu toate temperaturile scazute din ultima vreme.

Raportul pret/calitate il consider de bun simt, mai ales daca achizitia se face direct la reprezentanta/depozitul producatorului. Sper sa nu fie considerata reclama.

Share this post


Link to post

Bosch si Varta alea sint ambele produse in Polonia. Nu stiu daca exista variante pentru Europa de Est sau nu, tot ce pot sa spun este ca am aproape 3 ani cu o Varta Silver si totul e OK.

 

Esti sigur? Uite pe pagina celor de la Caranda ce am gasit:

"Bateriile auto sunt produse sub marca inregistrata CARANDA sau sunt importate si comercializate sub brand-urile BOSCH,si VARTA. Productia se face in unitatea din Bucuresti, iar comercializarea prin reteaua proprie de Centre de Vanzare si Service, si prin distribuitori autorizati. Service-ul este gratuit si este asigurat de Centrele de Vanzare si Service proprii CARANDA BATERII sau alte unitati autorizate. Termenii de comercializare se stabilesc prin contracte comerciale, in care se negociaza conditiile de calitate, livrare, plata, service, garantie si post garantie."

Cu permisiunea administratorului, voi posta link-ul unde am gasit citatul de mai sus, dar nu pentru reclama (ar fi culmea!!!)

http://www.caranda.ro/auto.htm

Share this post


Link to post

Pe Cielo am un Rombat Cyclon de 52Ah, achizitionata anul trecut, in noiembrie. Bateria anterioara, acelasi model, a tinut 3 ani jumatate pe Cielo si alte 6 luni pe trei tractoare + Cielo. Acum mi-a decedat acumulatorul original de pe Mazda. Cum pentru asta am nevoie de altceva, m-am orientat catre Rombat Premium 12v 60Ah (sunt mai multi consumatori electronici pe Mazda 3 decat pe Cielo).

Un alt prieten, adeptul produselor straineze, si-a luat un Bosch S5 Silver, practic o Varta Silver branduita (a se citi acelasi producator, eticheta schimbata). 2 zile a pornit masina fara probleme. A treia zi a dus-o pe platforma la reprezentanta Bosch si le-a dat cu ea in cap. Deja multor cunoscuti le este teama de noile produse facute de granzi, oare nu cumva patim fix ca in cazul autoturismelor fabricate pentru Europa de Est si restul lumii?

 

Eu cred ca e invers. Varta din cate stiu a dat faliment si apartine de Johnson Controls. Daca e mai ieftina cu 20, 30 de dolari va spune ceva? Patentul apartine bosch. Cred ca bateriile de la bosch au 3 ani garantie si varta 2 ani. Banuiesc ca alea mai slabe calitativ sunt rebrandate Varta. E ca si cum renault ar da licenta sa se fabrice loganul in China. Modelul e acelasi dar calitatea materialelor poate sa difere. Evident pretul e mai ieftin la modelul produs in china.

 

E foarte probabil ca firme gen bosch si varta sa subcontracteze orice firma de baterie care va respecta standardul de calitate si specificatiile producatorului. In exemplul cu CARANDA va iesii castigata atat caranda cat si bosch sau varta. Caranta va beneficia de noile tehnologii iar bosch sau varta de preturi scazute pentru piata.

 

UN exemplu este in industria textila. In ROmania se fabrica haine pentru LACOSTE, PIerre Cardin, Hugo Boss, etc care se vand in state chiar si cu 300-400 dlari puloverul si costul de productie nu depaseste 50 de lei la noi. Evident calitatea materialelor, cusaturilor etc respecta standardele inalte de calitate.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

E foarte probabil ca firme gen bosch si varta sa subcontracteze orice firma de baterie care va respecta standardul de calitate si specificatiile producatorului. In exemplul cu CARANDA va iesii castigata atat caranda cat si bosch sau varta. Caranta va beneficia de noile tehnologii iar bosch sau varta de preturi scazute pentru piata.

UN exemplu este in industria textila. In ROmania se fabrica haine pentru LACOSTE, PIerre Cardin, Hugo Boss, etc care se vand in state chiar si cu 300-400 dlari puloverul si costul de productie nu depaseste 50 de lei la noi. Evident calitatea materialelor, cusaturilor etc respecta standardele inalte de calitate.

Caranda 12v60Ah costa 150 lei cu bateria veche la schimb. In acelasi magazin, Varta costa 380 lei iar Bosch 470. Sa inteleg ca eticheta face pretul? Pana sa le faca romanii din bucuresti, boshulicile erau tapene, tineau chiar si 5 ani. Caranda, cel putin in cazul meu, indiferent ca am luat modelul pentru Cielo ori am luat geamantanul pentru U650, au murit in maxim 5 luni. Bosch-ul a decedat in 2 zile. Nu ani. Unde e standardul de calitate?

 

Exemplul tau cu hainele este total diferit, deoarece articolele produse in tarisoara noastra se vand exclusiv in alta parte. Caranda nu. Nu vei vedea un tricou Lacoste in Romania la 300 lei langa aceiasi croiala, dar cu eticheta BLABLA. Si de zece ori mai ieftin. Ca sa ma fac si mai inteles, fabricuta de confectii care tese pentru Boss, Lacoste sau mai stiu eu ce mare fitos de haine nu va croi si pentru romanica aceleasi haine, dar cu eticheta "made in ro", la un pret cu un singur 0. Cel mult un atelier sa confectioneze dupa acelasi tipar. Dar nu fabricuta aia, ca risca sa ramana fara comenzi (e mai ieftina mana de lucru in Mexic).

Edited by Coni

Share this post


Link to post

Unde se face reducerea de pret daca duci bateria veche la schimb?

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu toti comerciantii de acumulatori sunt obligati sa preia bateria veche (daca proprietarul doreste) si se scade din pret ceva de genul 10-15 lei.

Share this post


Link to post

Unde se face reducerea de pret daca duci bateria veche la schimb?

Fix la magazinul de unde cumperi acumulatorul nou.

Azi am rezolvat si eu problema pornirii, am inlocuit bateria originala CSUAblabla Battery cu un Rombat Premium 12v 60Ah.

Am amorsat pompa de benzina si a pornit imediat. Am stat o ora cu ea pornita, timp in care mi-am facut de lucru in fata nametilor din parcare. Inca o jumatate de ora m-am chinuit sa trec peste alti nameti. Normal, am ramas suspendat, insa am reusit sa revin la locul de parcare. M-am inlantuit iarasi cu lopata si am croit un lat de masina pana la iesirea din parcare (se vor bucura vecinii mei, @%$#-i in cutia limbii, unu' n-a iesit sa ajute) si, cum numai in romanica se intampla, a trecut plugul pe sosea si mi-a facut ditamai muntele de zapada fix la fix. Din nou $#%@! Am revenit la locul din parcare si, dupa 2h cu motorul pornit, am renuntat la a mai scoate masina pe susea.

Scuze pentru off topic, dar nu m-am putut abtine

Share this post


Link to post

Am reusit si eu marea afacere...am cumparat dupa lungi cercetari din Cora rOMBAT Full Option de 66 A cu ochi de vizitare la formidabilul pret de 2000000 lei vechi cu reducere cu vaucer,cineva a zis ca a mai avut cu calciu de rombat si sunt reusite in plus mai dam de mancare si la romani nu?Are curentul de pornire mai mare ca originala Delkor care ere de 55A doar ca nu e cu poli inversati dar am montat-o cu grija si sta bine,am fost si la verificare la CAIN si ABEL ,o firma de garantie de Rombat din targ,unde aveau preturi dupa haina clentului...de ,ca la piata.Porneste bine masina iar farurile parca au inviat!

Share this post


Link to post

pe opel am varta silver de 65 ah din 2008. porneste foarte usor. :thumbl:

Share this post


Link to post

Salutare! Puteti sa-mi recomandati o baterie de minim 73Ah la un pret bun?

 

E mult mai rentabil sa duceti bateriile folosite la Remat decat sa le dati comerciantilor.

Edited by OmCret

Share this post


Link to post

Va salut .Intre asta: http://magazinulmeuauto.ro/acumulator-caranda-durabila-62-ah.html si aceasta: http://www.compari.ro/acumulatoare-auto-c3660/rombat/calciu-62ah-12v-p45704331/ ,care credeti ca se potriveste unui cielo de 17 ani vechime? Bosch-ul meu are aproape 6 ani si a inceput sa dea rateuri,iar in curand vine iarna. :-? Multumesc.

Share this post


Link to post

Apropo de zap, am avut 2 pana acum, cea veche a murit dupa 2 ierni (am avut probleme la alternator) iar cea curenta are tot cam asa, nu da semne de oboseala in schimb s-a cam "umflat" pe o laterala. De incarcare mare nu poate fi vorba dimpotriva, sunt la limita de jos cu incarcarea. Viitoarea nu va mai fi zap.

Share this post


Link to post

Eu am pe masina de 2 ani(acum intra in a3a iarna) un Rombat(nush ce model) de 62 cumparat cu 170lei, si nu am nici o problema cu ea. Nu inteleg de ce va cumparati acumulatori 'straini' la pret dublu sau chiar mai mare ca doar nu avem Maserati sau Bentley in garaje. Si acumulatorii autohtoni fac treaba foarte buna iar daca e sa crape macar nu imi pare rau de bani.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...