Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Anvelope

Recommended Posts

Buna!! Ce parere aveti despre anvelopa PIRELLI WINTER CARVING la 120 ron ?? merita ? Multumesc..

Share this post


Link to post

CITEZ din alt forum : ( sa ne incredem in aceste masuratori ?? asta e intrebarea )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Timul ma preseaza, voi scrie pe scurt. Dimensiunea pneurilor este 205/55 R16, masin pe care au fost testate este un C280

 

Voi scrie: locul ocupat, nume model, pret (in euro Germania), punctaj si in paranteza minusurile mentionate de redactori.

 

Informatiile sunt preluate din auto motor si sport si nu sunt reproduse integral.

 

1: Goodyear Eagle Ultra Grip -> 126E, 260 pct (nivel ridicat al rezistentei la rulare) Yes

 

2: Continental Winter Contact TS 810 -> 139E, 259 pct (tractiune medie pe asfalt ud, rezisenta la rulare si uzura crescuta pe asfalt ud)

 

3: Dunlop SP Winter Sport 3D -> 126E, 232 pct (distanta de franare prea mare pe ud si uscat, tractiune medie pe ploaie, nivel mare de zgomot)

 

4: Hankook Icedear W440 -> 107E, 229 pct (rezistenta la rulare)

 

5: Goodyear Eagle Vector (allseason) -> 114E, 225 pcte (tractiune slaba pe zapada)

 

6: Michelin Primacy Alpin -> 149E, 223 pct (cracteristici medii la acvaplanare, tractiune mediocra pe zapada, distanta lunga de franare pe asfalt ud)

 

7: Pirelli Winter 210 Sottozero -> 127E, 223 pct (distanta de franare relativ lungape zapada, mediu la acvaplanere, zgomot mare, confort mediu)

 

8: Firestone Winterhawk -> 116E, 222 pct (preczie scazuta a directiei, tractiune mediocra pe ud, coeficient ridicat la rulare)

 

9: Nokian WR G2 -> 122E, 215 pct (aparitie prematura a acvaplanarii, cmportare mediocra pe zapada, rezistenta crescuta la rulare)

 

10: Semperit Speed Grip -> 114E, 206 pct (tractiune insuficienta si distante mari de franare pe zapada si ud, rezistenta la rulare)

 

11: eukohama W drive -> 112E, 202 pct (tractiune slaba si distanta mare de franare pe zapada)

 

12: Vredestein Snowtrac 2 -> 105E, 201 pct (eficienta mediocra a tractiunii pe asfalt ud, valoare ridicata a rezistentei la rulare)

 

13: Vredestein Quatrac 3 (allseason) -> 102E, 195 pct (grad redus de manevrabilitate si distante mari de franare pe ud, aparitie timpurie a acvaplanarii)

 

14: Falken Eurowinter HS 437 -> 96E, 166 pct (nesatifacator pe zapada si ud, tractiune slaba, distante mari de franare, acvaplanare timpurie, rezistenta mare la rulare) No

 

Sper sa va fie de folos aceste informatii"

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post
Buna!! Ce parere aveti despre anvelopa PIRELLI WINTER CARVING la 120 ron ?? merita ? Multumesc..

post-6308-1198168955_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Rezultatele testelor au aparut si in revista Auto Motor si Sport (Romania) din 19 Noiembrie 2007.

 

De ce nu am avea incredere in aceste teste ... doar nu sint facute de INFOMAS (sau cum naiba s-o numi)

Share this post


Link to post

Tocmai mi-am luat 2 Semperit wintergrip. Sa vedem ce e de capul lor, scrie pe ele made in cehia, mai multe pareri dupa ce la montez pe masina.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor!

Dupa indelungi cautari pe diferite site-uri si citind toate posturile despre cauciucuri, am cumparat luna trecuta SAVA ESKIMO S3. Am vrut sa iau ceva cu un raport calitate/pret bun (113 ron/buc - Metro Bv - 175/70/13). Pana acum nu am avut probleme de niciun fel (pierdere aderenta, derapaj, etc) si fac naveta zilnic Bv-Predeal. Concluzia: excelente :thumbl:

Share this post


Link to post

Subscriu la Sava Eskimo S3.

In ceea ce privste zgomotul la rulare, desi sunt anvelope de iarna, sunt mult mai silentioase decat Debica Presto cu care a venit masina din fabrica. As putea spune ca, dupa ce le-am montat pe cele de iarna mi se parea ca nu am pneuri.

 

Toate bune. Sarbatori fericite tuturor!

Share this post


Link to post

OK, am luat 2 gume de iarna ca nu mai tinea, mergeam cu sania. Am ramas in zapada ca fraierul intre blocuri si am impins la masina...si nu e usoara, mama ei.

Deci, 2 gume michelin pilot alpin 1200 lei / buc.

 

Nu simt zapada, nu simt gheata...sunt super tari. In cateva zile mai iau 2 pentru ca fuge spatele, dar macar am tractiune (scos ESP ca incurca acum) si franez super bine.

La scorul asta, mai stau putin.

Share this post


Link to post

La scorul asta iti luai si jante pe 16 si niste anvelope cu balon putin mai mare =))

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
La scorul asta iti luai si jante pe 16 si niste anvelope cu balon putin mai mare =))

 

De ce? Asa nu e OK? Pretul dat de fapt este mai mic, pentru ca sunt pe compensare, daca scad adaosul meu la produsele pe care le-am dat la schimb, poti sa reduci la 1/2.

Edited by cristi.a

Share this post


Link to post
Deci, 2 gume michelin pilot alpin 1200 lei / buc.

..

La scorul asta, mai stau putin.

 

 

De ce? Asa nu e OK? Pretul dat de fapt este mai mic, pentru ca sunt pe compensare, daca scad adaosul meu la produsele pe care le-am dat la schimb, poti sa reduci la 1/2.

 

Pai matale ai spus in prima faza altceva :)

La 24 de bulioane poti lua 4 anvelope pe 16 cu tot cu jante vroiam sa zic.

Ma rog, doamne fereste sa comentez eu ce face fiecare cu banii lui, e excelent ca ai luat marfa de prima calitate :)

Share this post


Link to post

Corect Tommy, asta era pretul oficial.

 

Si acum marea bomba.

Drum spre Craiova, pe la Slatina am simtit ca vibreaza volanul, opresc...si stupoare, ditamai galma exact pe talon, in dreptul buzei jantei..se vede sarma. Cauciuc varza, ban aruncat.

Problema e din montaj, la montaj am vazut ca i-a scapat idiotului levierul (de fapt gheara aia de la masina de montat) dar nu am considerat-o o problema. S-a cam chinuit sa le puna pe janta, erau si reci.

Cine face ca mine, ca mine sa pateasca. Nu se merge la vulcanizarea din colt pentru operatii de acest gen. Am bonul, ma duc sa-l strang de gat pe pustiul care e angajat, chem patronul, o sa iasa scandal...dar tot nu cred ca se rezolva.

Daca e rupt la talon nu se acorda garantie, cel putin asa a spus Michelin.

 

Sunt prea nervos sa continui, va tin la curent cu evolutia, ca nu o las asa.

post-1446-1200053410_thumb.jpg

post-1446-1200053443_thumb.jpg

Share this post


Link to post
... S-a cam chinuit sa le puna pe janta, erau si reci...

 

Care ar fi treaba ca sunt reci cauciucurile cand le pune pe janta? Eu le-am montat dupa ce au stat cel putin o ora in frig sub 0 grade si nu au nimic. Plus ca nici in depozit nu era mult mai cald ca afara. Sincer imi miroase a defect de fabricatie. Parerea mea.

Oricum iti doresc bafta in rezolvarea problemei.

Edited by ZeNeSeu

Share this post


Link to post

S-au chinuit sa le puna din cauza ca e balonul foarte mic, am vazut asta de mai multe ori.

Deci.. iarna nu se recoamanda cauciucuri cu balon extrem de mic..

Share this post


Link to post

Am fost la vulcanizare. Mi-au demontat cauciucul de pe janta si apoi l-am montat la loc. Nu are cum sa atinga gheara masinii de montat in zona aia, deci a fost un defect de fabricatie. Nu mai ramane decat sa vad ce fac cu vanzatorul gumei, cred ca reusesc sa inlocuiesc cauciucul pe garantie. Evident ca am fost acuzat ca am lovit roata, ceea ce nu s-a intamplat. Oricum nu cred ca avea voie sa plesneasca asa de la o lovitura iar janta sa nu aiba nici macar un semn. Nu se vede nimic nici pe interiorul jantei.

In fine sper sa rezolva problema pentru ca acest cauciuc e oricum compromis. Este atinsa si panza deci nu se poate face nimic cu el.

Share this post


Link to post

Daca spui ca furnizorul ti-e partener.. probabil ti-l va schimba, cu atat mai mult.

Alea is cauciucuri pentru autostrada, nu pentru romania, parerea mea.

Se pare totusi ca la michellin si pirelli asa se intampla de la lovituri.. nu e prima data cand aud asta.

Share this post


Link to post

Eu am cumparat din dristor 4 cauciucuri fulda carat pe care am dat cu tot cu montaj, echilibrat , indrepatat janta aprox 12 mil. Sunt foarte multumit de ele. Urmeaza sa schimb placutele de frana.

Share this post


Link to post

Bun, cumparat 4 Dunlop Sp 01, pret 200 Ron bucata (inclusiv tva, montaj).

 

Impresii: Zgomotul s-a redus, dar se pare ca pentru mine considerabil inseamna altceva :) - e prost izolat cielo..

Aderenta destul de buna, am incercat sa rup la cateva plecari de pe loc, era si un pic ud si ..aproape nimic :) . Cu montana la orice demaraj mai barbatesc invartea in gol.

 

M-am plimbat doar prin oras, vmax 85, putin fortat pe curbe, dar cum nici cu montana n-am pierdut niciodata spatele nu pot sa fac diferenta.

 

O sa revin cu impresii la viteze mai mari, pentru ca inainte simteam volanu usor pe la 90-100 si zgomotul era teribil. Sper ca s-a rezolvat.

Edited by andy

Share this post


Link to post
Se pare totusi ca la michellin si pirelli asa se intampla de la lovituri.. nu e prima data cand aud asta.

 

Am patit o faza identica cu un Firestone. Avea mai putin de 400km, am lovit o groapa pe soseaua de centura si a rezultat gilma. Stiu, o sa ziceti ca situatia e diferita insa nu as baga mina in foc. Si la mine jeanta era absolut intacta iar taietura de pe interior era localizata undeva cam la jumatatea balonului.

 

In situatii de genul asta nu prea ai cum sa demonstrezi ca e defect de fabricatie si nici ca nu ai dat intr-o groapa sau chiar bordura. Fara "cunostinte" orice vinzator se spala imediat pe miini.

Share this post


Link to post
O sa revin cu impresii la viteze mai mari, pentru ca inainte simteam volanu usor pe la 90-100 si zgomotul era teribil. Sper ca s-a rezolvat.

 

Facut test, toate bune :) Multumiri!

Share this post


Link to post

2 bucati Fulda Carrat ... 205/60/15, 95H, cu montaj cu tot 450 RON. Profilul nu apare pe www.fulda.com. Sint facute in Slovenia. La prima impresie (am facut mai putin de 2 km cu ele) par bune, astept o autostrada sau un drum la munte > :) ca sa ma pronunt.

 

Nu e o greseala, sint 95H, am zis ca e bine sa fie balonul ceva mai rigid, atit pentru drumuri proaste cit si pentru viraje luate puternic. Daca din cauza asta o sa schimb bucse la jumatate din intervalul la care le-am schimbat inainte, tot e super OK.

 

LE : courtesy 26 mad ;)

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Fulda am si eu, si dupa 20 k km,fara sa fie deloc menajate,poti jura ca sunt noi noute.

Share this post


Link to post

Azi am testat noile anvelope in toate conditiile posibile. Deci, e vorba de Fulda Carat Atiro, tipo-dimensiunea mentionata mai sus, umflate la 2,1, jante de aliaj. Impresii:

 

1. Am fost putin surprins la inceput de comportamentul lor, primele plecari au fost numai cu invirtit in gol, similar, primele frinari au dus la blocare imediata a rotilor. Pe moment am avut impresia ca sint facute dintr-un cauciuc f. dur cu consecinte negative asupra tractiunii/frinarii. Ulterior mi-am dat seama ca primele impresii s-au datorat stratului protector de ceara/ulei, plecarile si frinarile sint OK.

 

2. Nu le-am echilibrat inca, astept sa mai fac vreo suta de km. Cu toate astea, le-am dus pina spre 150km/h si vibratiile induse in volan sint mai mult decit rezonabile.

 

3. Zgomotul la rulare, atit la viteze mari cit si pe asfalt f. rugos sint reduse, am fost placut impresionat. De asemenea, rezistenta la inaintare este mica, comparativ cu anvelopele de iarna pe care le-am dat jos.

 

4. Desi au indice de greutate 95, nu sint dure asa cum ma asteptam. Isi fac treaba f.f. bine la denivelari si gropi dar si pe piatra cubica.

 

5. Dupa citiva kilometri facuti, la frinare se comporta foarte bine atit pe uscat cit si pe asfalt umed.

 

6. In conditii de mers pe iarba, am fost placut surprins atit de comportamentul la plecarea de pe loc cit si de cel de la frinare mai violenta. Pur si simplu diferenta intre asfalt si iarba este cvasi-inexistenta. Asta e ceva de interes pentru mine pentru ca sint pescar si am patit de citeva ori sa nu pot iesi decit cu mare mare chin de pe malul vreunei balti.

 

7. Am lasat la urma punctul tare respectiv ceea ce m-a impresionat cu adevarat. Desi cu teama la inceput, am abordat citeva viraje mai in forta. Comportamentul in curbe este absolut EXCEPTIONAL, am luat viraje ceva mai strinse de 90grade cu peste 60km/h FARA A DERAPA nici un milimetru. Nota 10+ fara alte comentarii, la acest capitol. Pentru cei care cunosc intrarea pe A2 din soseaua de Centura, stiti probabil ca la dreapta se face un drum catre Manolache. Despre acele viraje vorbesc, dar si de manevre rapide de evitare in ultimul moment a gropilor de pe drumul catre Cernica (manevre exagerate facute intentionat in conditiile in care drumul era liber)

 

Impresiile pe care vi le-am impartasit mi le-am format in conditiile in care amortizoarele de pe fata sint obosite (peste 50.000 km) si mai sint si Monroe. Prietenii stiu la ce ma refer ;) . In plus, pe spate am inca anvelopele de iarna insa amortizoarele sint noi, arcurile sint noi si rigidizate.

 

Concluzia mea personala este ca isi merita cu virf si indesat banutii, raportul pret/calitate este excelent. Per-ansamblu, dupa ce am vazut eu, as acorda in acest moment nota 8 cu bataie spre 8,50 din motive de amortizoare ;)

 

Am raspuns pe aceasta cale unor intrebari, sper ca sa va fie de folos ceea ce am povestit.

 

PS: am vazut acum pe site-ul Fulda ca aceste anvelope la o alta dimensiune au cistigat in 2003 testul ADAC pentru anvelope de vara. Deci, desi sint batrine, se tin bine :D

Share this post


Link to post

Care din anvelopele de mai jos sunt cele mai bune raport calitate -pret?

 

http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestell...998&dsco=39

 

http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestell...747&dsco=39

 

http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestell...282&dsco=39

 

Multumesc

 

P.S. daca aveti alte recomandari sunt dispus sa le ascult

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...