Jump to content
Sign in to follow this  
martiz

Un Matiz De 8000e

Recommended Posts

Tot OFF-Topic: eu nu detin nici o componenta de la BRAX , dar am ascultat cateva masini din romania cu brax audio inside. Eu am dvd-player Pioneer, 2x Helix Esprit 136 amp de un helix e40 esprit + subwoofer cu 2 x alpine type R la care momentan nu am amplificator ... 

 

On TOPIC: Imi place acest matiz ! Singurul lucru este ca nu l'as cumpara la suma care se cere pe el.

Share this post


Link to post

Casetofonul de Matiz are 6w,fata de un CD Player cu 20w,e normal sa se auda altfel

Share this post


Link to post

Off:Ce aratura de topic :) )

On: E neinspirata combinatia de culori la el + cum a mai zis cineva,si eu cred ca il termina din punct de vedere aerodinamic designul exterior+ greutatea suplimentara la ce are pe/prin el.

In rest e alta masina,alte gusturi.Poate ca daca il vezi live,cum se comporta la plecarea de pe loc,partea de rulare pe sosea,poate iti schimbi parerea.

Share this post


Link to post
Casetofonul de Matiz are 6w,fata de un CD Player cu 20w,e normal sa se auda altfel

Deja aberezi!

CAss-ul de matiz AKF-4306SW are numai in mintea ta 6W! Cauta datasheet-ul integratului TDA 8560Q, si apoi mai vorbim!

Sal.

Edited by martiz

Share this post


Link to post
Deja aberezi!

Foarte subtila atentionarea...

Da,are vre-o 15-20w,ca si celelate

Share this post


Link to post

N-am vrut sa te jignesc, sau sa-ti dau in cap! La un Hu nu conteaza numai puterea muzicala, se mai tine cont si de fidelitatea acestuia! Tu ce ai alege 20w 80-1000hz sau 15w 20-10.000 hz?

Peace!

 

Foarte off-topic:R-cass matiz AKF-4306SW TDA 8560Q 2x40W Af 2 Cod xxxx

Rcass auto tico KIA 6299H 2x5,8W

Rcass auto Tank TDA 8560Q 2x40W

Edited by martiz

Share this post


Link to post

Ok

Toate finalele din casetofoanele auto au banda de la 20 la 16k Hz

Fidelitatea vine mai mult de la celelate etaje,mai sunt si diverse corectii de ton si functia de loudness etc

Aia 40w sunt pt difuri de 2 ohmi,care sunt destul de rare. Sau pt 2 difuri de 4ohmi,puse in paralel

Share this post


Link to post

:-W

Share this post


Link to post

O masina super bengoasa (cred ca e termenul corect ) ,as putea sa spun .

 

Tolin a punctat foarte bine !! (al doilea post din topicul asta lung )

Share this post


Link to post

Ce bine ca la masina mea am Alpine si Dynaudio de fabrica :) )

 

PS> si cotiera standard .

Share this post


Link to post

Singura idee care imi place este capota bad-boy. Pacat ca a stricat-o cu priza de aer - nu are nicio noima.

Turometrul mare e o chestie impresionanta, dar celelalte ceasuri sunt (aparent) de aspect si cam atat.

Masina e ok, per total... dar cam impopotonata. Mie nu imi place, dar asta nu inseamna ca e kitsch.

E o idee... intelegem ca nu va place "designul"... dar de la a spune ca "nu imi place"... la kitsch... e drum lung. Macar spuneti si voi: "parerea mea este ca e un mare kitsch" in loc sa folositi metoda traditionala: "da-o-n balarii... e kitsch".

 

Dupa parerea mea kitschurile se regasesc pe Daciile cu sigle de ///M, "Nike-uri" pe luneta, bare si praguri de "GheTeIi"...

 

Si daca vorbim de tuning... mi se pare mult mai reusit GEF-ul (atasament) decat XXL-ul. Macar la GEF se mai pastreaza linia rotunda a Matizului, pe cand la XXL din rotund a ajuns la "ceva patrat, dar si rotund".

post-21905-1254464896_thumb.jpg

post-21905-1254464928_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Mie unu imi plac amandoua si mai e cel al lui NickNasta care dupa mine sunt cele mai consacrate matizuri din romania restul... mai avem de invatat,din pasiunea acestor oameni pentru aceste masini

 

Adica el

post-24464-1255036810_thumb.jpg

post-24464-1255036818_thumb.jpg

Edited by gabi boldeanu

Share this post


Link to post

Daca din fabrica matizul are o capota frumoasa si potrivita masinii, la astea parca cineva cu o ciuda prosteasca i-a dat cu barda in capota si in faruri.

Share this post


Link to post

Cind am dat click pe imagini si i-am vazut capota, primul gind care mi-a trecut prin cap a fost: "Fraaate, ce fata de TATA are!". Dar, din nou, fiecare cu gusturile lui :)

Share this post


Link to post
Adica el

Foarte frumoase proiectoarele şi jantele :D

Share this post


Link to post
Mie unu imi plac amandoua si mai e cel al lui NickNasta care dupa mine sunt cele mai consacrate matizuri din romania restul... mai avem de invatat,din pasiunea acestor oameni pentru aceste masini

 

Adica el

 

 

Ai auzit si cum ,,suna" masina asta? Hai sa fim seriosi. Ai vazut ce finisaje si imbinari are? Daca tu zici ca e consacrata inseamna ca al meu Cielo e Bugatti.

Share this post


Link to post

M-am uitat pe toate pozele , am incercat sa raman cu mintea deschisa ,asta pana cand am vazut numarul . La masina imi plac stopurile si cam atat insa propun proprietarului un consult psihologic, se pare ca sufera de grandomanie ( hai ma da`o`n ... XXL?) . Sunt sigur 100% ca face parte din comunitatea 4tuning unde 3 sf dintre useri nu depasesc iq-ul unei gaste. Respect pentru sfertul ramas!

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare de bula, il cunosti pe proprietar? Stii macar cum arata?

 

XXL este fix dimensiunea pe care o are la tricou, poate o mai fii slabit de cand nu l-am vazut dar nu cred .

 

PS> macar masina asta a castigat un premiu anul asta la cel mai frumos interior, masina ta ce competitie a castigat ?

Share this post


Link to post

Ce stiti voi mai bine sa faceti,ati facut,criticati pe toti care incurajeaza tuningul.Dupa cum am stat si am privit,acest topic chiar nu are rost sa il mai tineti,stergetil,nu isi are rostul,putini din voi aveti habar de asa ceva,si aia ii inumeri pe degete,restul sttttttt tinetile stok si aveti grija de ele.

Share this post


Link to post

Scrisul tau e in ton cu tuningul la matijii de mai sus :) )

Asa Bogdane, si daca a castigat premiul pentru interior trebuie sa imi placa mie musai la exterior? :)

Si a luat vreun premiu mondial, european, la vreo autoritate automobilistica internationala?

Si care ar fi diferenta daca l-am cunoaste pe proprietar, ca doar nu il apreciez pe el cum arata.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Ce stiti voi mai bine sa faceti,ati facut,criticati pe toti care incurajeaza tuningul.

Pai lamureste lumea, te rog frumos, ce inseamna tuning!

 

Io cred cam asa, bineinteles si cu ajutorul lui Goagal:

 

Car Tuning (cel adevarat)= modificariile facute masinii astfel incit sa imbunatateasca performanta, controlul si look-ul, cuvinte luate exact in aceasta ordine!

 

Performanta

Include modificariile la: motor, suspensii, gear-box, etc.

 

Controlul

Include modificariile la: intarirea caroseriei, montarea de spacers la roti, anvelope, micsorarea centrului de greutate, faruri etc.

 

Look-ul (aici ai body tuning si interior tuning)

Include montarea de spoilere si body kit cu scopul de a usura masina si a imbunatatii coeficientul aerodinamic, custom paint. La interior tuning intra in principal: montarea unor scaune sport in fata si un sound system bun.

 

Asta inseamna car tuning. Adica daca ai etapele da mai sus indeplinite, poti sa spui: da domle' masina e tunata. Gresesc, am omis ceva?

 

Pentru celelate masini, asa zis 'tunate', ce nu se incadreaza in cele de mai sus, exista West Coast Customs si tuning gen 'spatele blocului', 'in curte', 'am vazut pe internet/forum', etc.

 

Revenind la subiect, poate imi explici si mie te rog la cel fel de tuning se incadreaza inghesuirea de gadgeturi pe si in masina la Matizul de 8000 Euro?

 

Iar la Matizul alb, te rog explica cum se incadreaza capota aia in ecuatia coeficientului aerodinamic, ca sa dau numai un exemplu ?

Edited by hitman

Share this post


Link to post
Iar la Matizul alb, te rog explica cum se incadreaza capota aia in ecuatia coeficientului aerodinamic, ca sa dau numai un exemplu ?

E capota cu tavita pentru documente, nimic nu stii!

Share this post


Link to post

Arata oribil sincer simpla arata mult mai bine decat asa ;)

Share this post


Link to post
Ce stiti voi mai bine sa faceti,ati facut,criticati pe toti care incurajeaza tuningul.Dupa cum am stat si am privit,acest topic chiar nu are rost sa il mai tineti,stergetil,nu isi are rostul,putini din voi aveti habar de asa ceva,si aia ii inumeri pe degete,restul sttttttt tinetile stok si aveti grija de ele.

Cumva au si un motor mai mare masinile astea? Dupa mine marele handicap al Matizului e lipsa unui motor de 1.2 16V de 75CP cu care sa te descurci onorabil. Degeaba adaugi 1000 de tampenii ca sa pui motorul de 0.8 sa traga din greu.

Pana nu vad si eu un motor mai mare pe ele ma mictionez linistit pe rotile masinilor de 8 mii de euro...

Share this post


Link to post

Ce placere sadica aveti sa va contraziceti unii pe altii. Inteleg diversitatea de pareri dar nu inteleg "extremismul" cu care le sustineti. Eu incerc mereu sa nu uit ca, vorba aceea, intre sublim si ridicol e o linie foarte subtire.

Daca ar fi dupa mine, definitia car tuning-ului s-ar limita doar la imbunatatirea performantei si a controlului (si asta m-ar interesa). Look-ul e pana la urma ceva relativ care poate place sau nu.

Si daca ar fi sa catalogam ca si kitch orice modificare adusa curbelor unei caroserii sau formei farurilor, atunci dupa acelasi principiu, orice facelift facut de fabricant unei versiuni anterioare, care modifica liniile sau formele ar trebui sa fie kitch.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...