Jump to content
Sign in to follow this  
vladawd

Balta Pe Presul Pasagerului !

Recommended Posts

Salutare !

 

Daca va uitati la poze veti vedea ce baltoaca se creaza pe presul pasagerului dupa ce spal masina. Problema a aparut dupa ultima revizie. Inainte nu mi s-a intamplat niciodata.

 

Am demontat torpedoul si am observat ca furtunasul acela care este incercuit cu rosu, era cam fleasca. Firele fotografiate erau si ele ude. Mi se pare ca s-a intamplat ceva la carcasa ventilatorului si nu mai este etansa.

 

S-a mai intamplat ? Idei ? Sau direct la garantie cu ea ?

post-8022-1252012217_thumb.jpg

post-8022-1252012227_thumb.jpg

post-8022-1252012249_thumb.jpg

Share this post


Link to post

ala nu prea e furtunas, e traseul de aer. Apa nu are de ce sa fie acolo, asa ca da navala peste ei la service. Vreo garnitura sau piesa de etansare din grila din fata parbrizului a cam cedat.

Share this post


Link to post

Cel mai probabil pasagerul s-a urcat cu zapada pe picioare si apa este de la topirea zapezii... :P

 

Stii ce nu inteleg eu, de ce ti-ai pus covoare de cauciuc in masina? Daca apa iti patrunde supt acel covor nu se mai evapora si o sa miroase ca dracu! Tu ai vazut ca presurile originale sunt permeabile? Crezi ca de prosti le-au facut asa?

Share this post


Link to post

Hai ca asta a fost tare =)) . Adevarul e ca aveo e o masina mai speciala, ii trebuie presuri prin care sa se evapore apa care intra pe la toate inaditurile =)) .

 

E clar ca exista o problema undeva. Fuga la service. Nu stiu cum e la aveo insa la mine exista un capac de plasic deasupra aerotermei pentru a nu intra apa in ea. E posibil la tine sa fie deplasat, sau sa se fi uitat demontat la ultima revizie.

 

PS. O gramada de masini, inclusiv a mea a avut si are covorase de cauciuc, tocmai pentru a impiedica apa de pe picioare sa se imbibe in mocheta si sa miroasa cum miroase.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Stii ce nu inteleg eu, de ce ti-ai pus covoare de cauciuc in masina? Daca apa iti patrunde supt acel covor nu se mai evapora si o sa miroase ca dracu! Tu ai vazut ca presurile originale sunt permeabile?

 

Stiu ca presurile originale sunt permeabile si tocmai asta a fost motivul pentru care am cumparat covorasele de cauciuc in ziua in care am ridicat masina. Prefer o baltoaca pe covoras pe care sa il pot scutura cand ma dau jos din masina, decat sa las mocheta sa se usuce de una singura, fapt care pe timp de iarna poate deveni o problema chiar f mare.

 

Am un prieten care are un Logan (nu are nici un pres de cauciuc) si care trebuie sa mearga tot timpul cu aerul conditionat pornit, ca sa nu se abureasca geamurile.

 

Insa cu tot cu presul de cauciuc, tot mi se mai abureste parbrizul cand ploua afara. L-am degresat de curand, urmeaza sa vad daca se va mai aburi.

 

Crezi ca de prosti le-au facut asa?

 

Cred ca le-au facut asa pentru ca sunt mai ieftine. Caci eu nu vad utilitatea mochetei.

Sa te vad cand o sa calci intr-un "noroc" :D

Share this post


Link to post

Ce treaba are presurile cu aburitul geamurilor? :o

Share this post


Link to post

Umeazeala mare in masina => geamuri aburite.

Share this post


Link to post

La filtrul de polen ti-au umblat? Daca este murdar se aburesc geamurile!

Edited by simon2tibi

Share this post


Link to post
La filtrul de polen ti-au umblat? Daca este murdar se aburesc geamurile!

 

Exista vreo posibilitate de a-mi curata singur filtrul de polen? mie mi se cam aburesc geamurile...?

Share this post


Link to post
La filtrul de polen ti-au umblat? Daca este murdar se aburesc geamurile!

 

Filtrul de polen nu a fost schimbat la revizie. In zilele urmatoare o sa incerc sa-l schimb. Ce-i drept, l-am scos de acolo, l-am curatat, dar cand am vrut sa scot capacul acela lunguiet care permite accesul la compartimentul filtrului, i-am rupt o urechiusa :D

 

Exista vreo posibilitate de a-mi curata singur filtrul de polen? mie mi se cam aburesc geamurile...?

 

Consulta manualul masinii; vei gasi acolo procedura de demontare a filtrului.

Eu am folosit o perie pentru a-l curata.

Edited by vladawd

Share this post


Link to post

Aceiasi problema cu apa pe presul pasagerului am avut-o si eu de-a lungul verii, se intampla doar cand mergeam cu AC-ul pornit si afara era foarte cald, sa fie oare condens? Nu aparea tot timpul problema asta. Are cineva idee de la ce poate fi?

Share this post


Link to post

La tine Nightmare e din cauza drenei de la AC. Vezi ca e un furtunas elastic din cauciuc situat cam in dreptul piciorului stang al pasagerului, furtunas care a iesit din ghidaj si apa rezultata din condens nu mai nimereste orificiul care o ghida afara din habitaclu. Cel mai probabil careva cu picioare lungi a impins in el si l-a scos din locul lui. Am patit si eu acelasi lucru. Daca te apleci un pic se poate vedea usor, e cam la limita mochetei.

 

La Vlad insa e o alta poveste, mai complicata se pare. El afirma ca apa provine de afara (dupa ce spala masina) deci are un alt traseu de patrundere in habitaclu. In cazul lui nu ma pronunt ca nu stiu ce ar putea fi.

Edited by root

Share this post


Link to post

Multumesc de raspuns root, am sa verific.

Share this post


Link to post

Aceasi problema o am si eu la un Aveo HB din 2007. Am mers la service Radacini si mi-au zis ca este din cauza filtrului de habitaclu care era foarte murdar. M-au intrebat daca vreau sa-l schimb dar am refuzat pe motiv ca se apropia revizia. Pe scurt imediat dupa revizie am spalat masina si ...surpriza: apa pe presul pasagerului !!! Exact asa cum a aparut si la tine racordul acela este ud. Tu ai ajuns la service? Ce ti-au spus?

Share this post


Link to post

M-am programat pt martea viitoare la Expocar Targoviste.

O sa revin cu detalii dupa ce ma intorc.

Share this post


Link to post
Am mers la service Radacini si mi-au zis ca este din cauza filtrului de habitaclu care era foarte murdar.

 

Legatura dintre un filtru de habitaclu imbacsit si patrunderea apei din exterior in habitaclu nu poate fi decat o ineptie.

Share this post


Link to post
Legatura dintre un filtru de habitaclu imbacsit si patrunderea apei din exterior in habitaclu nu poate fi decat o ineptie.

 

 

Ai perfecta dreptate. Asa am zis si eu dar nu avea sens sa o tin pe a mea in conditiile in care omul se vedea ca are o minte odihnita. ;)

Share this post


Link to post

Am fost la Expocar Targoviste.

Mi-au dat jos "sita"aceea din dreptul parbrizului care acopera gurile de scurgere a apei de ploaie si gura de admisie a aerului in habitaclu.

Au turnat la apa pe acolo de umpleai o piscina. Nu ajungea nimic inautru.

 

Concluzia a fost : data viitoare cand mai speli masina, spal-o si tu cu geamurile inchise :) )

 

Mi-a venit insa o idee (incercati sa nu radeti prea tare) : cand am fost la spalatorie (automata), eu stateam in masina cu...ventilatorul pornit. Si acesta este motivul pentru care m-am trezit cu apa pe pres.

Share this post


Link to post

Pana aici n-am priceput nimic. Poate in seria urmatoare.

1. De cate ori ai spalat masina dupa revizie.

2. De cate ori din alea de mai sus a aparut fenomenul ala?

3. Chiar s-a intamplat la spalatorie automata sau manuala?

4. Daca-i b), esti sigur ca nu s-a urcat ucenicul cu tenesii uzi p-acolo?

Share this post


Link to post

Cu o mica-mare intirziere vreau sa aduc si eu o lamurire. Furtunasul incercuit cu rosu din poza 2 nu este un traseu de aer al instalatiei de climatizare. E drept ca pe acolo circula aer insa aerul respectiv are rolul de racire a rotorului. Personal nu prea cred ca pe acolo a intrat apa :)

Share this post


Link to post
Pana aici n-am priceput nimic. Poate in seria urmatoare.

1. De cate ori ai spalat masina dupa revizie.

2. De cate ori din alea de mai sus a aparut fenomenul ala?

3. Chiar s-a intamplat la spalatorie automata sau manuala?

4. Daca-i b), esti sigur ca nu s-a urcat ucenicul cu tenesii uzi p-acolo?

 

1. de doua ori

2. tot de doua ori

3. automata, cu mine in masina si ventilator pornit

4. eram singur in masina, in ambele cazuri

 

Dupa ce am venit de la service am spalat masina iar si supriza...nu s-a mai udat presul.

Share this post


Link to post

Inseamna ca debitul la "automata" e mai mare decat poate sa duca scurgerea de la grile si patrunde apa pe carea de aer.

Baietii cu batul cu apa nu insista atat de mult in zona aia ca nu au de ce.

Interesant e ca n-a mai raportat nimei, ceea ce arata ca lumea nu prea foloseste automatele sau... nu e atenta.

Share this post


Link to post

E posibil ca a lui sa fie infundata de mizerie. De aceea nu a mai raportat nimeni. Recomand o inspectare vizuala pentru localizare si apoi "digitala" pentru curatare.

Share this post


Link to post

E posibil sa fi fost infundata.

Cand au demontat masca aia de plastic de la parbriz au desfundat canalele de scurgere probabil, din moment ce nu mai intra apa acum.

Share this post


Link to post

Timp de 1an si jumate,am stat cu problema asta "cu apa in masina",pina incepusa sa se faca mucegai...asta cand ploua sau spalam masina,vedeam ca se uda toata partea stanga fata-spate...toata problema asta era datorata REPREZENTATEI RUCOM,care ar fi trebuit sa-i dau eu putin in judecata si sa le cer niste daune,pentru ca atunci cand am vrut sa-mi montez alarma,mi-au impus sa mi-o monteze un electrician specializat de-al lor sa nu pierd asa zisa garantie,dar pustiul ala "electricianul"care nici macar nu era angajat la ei...isi lua si omul un comision si smecherii de la RUCOM pune-au doar stampila...tipul cand a tras firul de la baterie,a scos dopul prin care trece cablu de tras capota,si nu sa ostenit sa-l mai bage...si toata apa trecea pe acolo...SA LE FIE RUSINE NESIMTITILOR

GoogleSearchIconShadow.gifSuperSearchIconShadow.gif

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...