Jump to content
Sign in to follow this  
VAXXi

Limitele De Viteza Pe DN1 S-ar Putea Reduce

Recommended Posts

Din Jurnalul, o alta emisie gazoasa din putul gandirii:

 

Poliţia Rutieră va înainta Ministerului Transporturilor o cerere privind reducerea limitelor de viteză pe drumurile publice.

 

Astfel limitele de viteză ar putea fi reduse de la 70 la 50 la kilometri pe oră în localităţi, respectiv de la 100 la 90 kilometri pe oră în afara acestora.

 

Aceasta măsura urmează să fie luată pe fondul creşterii numărului de accidente rutiere grave produse în ultima perioadă pe DN 1, în special pe tronsonul ce leagă Capitala de staţiunile de pe Valea Prahovei.

 

Altceva decat "reduceti viteza" nu stiu. Multe din accidentele de pe DN1 se produc din cu totul alte cauze, pe care insa nu le vede nimeni: melteanu' intoarce peste 4 benzi (ca n-au montat separatoare de sens pe toata portiunea Bucuresti-Brasov, ci doar pe-alocuri), melteanu' iese din drum lateral si face stanga desi are obligatoriu dreapta, melteanu' avea 200 km/h si-a ratat curba, samd samd. Iar daca mai cred ca se sperie cineva de limitele astea, sa fim seriosi; cine gonea, gonea oricum cu mult peste limita legala, indiferent ca era 90 sau 70 sau 50. Frectie Diana la picior de lemn, lua-i-ar gaia cu maretele camerele de supraveghere care afurisitele nu functioneaza taman cand e nevoie de filmul vreunui accident.

Share this post


Link to post

Viteza medie prea mica nu provoaca la incalcarea regulilor ? Iar s-a trezit din somn un general cu o singura circumvolutiune provocata de catre cashcheta.

Share this post


Link to post

In conditiile in care intre Bucuresti si Ploiesti pe DN1 se merge mai repede pe banda I decit pe banda II, intoarceri 180* pe banda dubla, pietoni la greu care traverseaza fix sub pasarele (+10 metri) si altele de genul asta sa imi fie iertat dar astia ori sint prosti ori fac pe prostii. Cit despre amaritele alea de (radare fixe +) camere, am constatat ca 90% din participantii la trafic inca reduc la 70 (+10) in dreptul lor, desi s-a anuntat ca sint suspendate. Ceva ceva impact au avut, macar in localitati. Pe de alta parte, cite accidente s-au intimplat in localitati din motive de viteza ? De prin Martie incoace am facut Bucuresti-Ploiesti-retur pe DN1 f. des si NU am vazut astfel de situatii. Daca stau sa ma gindesc putin la imaginile FILMATE de Politie cu ditamai autocarul ce facea depasire in curba , la o viteza mult mai mare decit cea legala ... pun intrebarea retorica: la ce dracu' le mai trebuie masini daca tot nu le folosesc ??? Asa de proaste sint Loganurile de Politie incit nu pot sa prinda un autocar :o ?? Ahaaa, inteleg acum de ce nu se baga sa urmareasca nici carutele de pe DN1.

Share this post


Link to post

Ce mai, o sa ne transformam intr-o tara de biciclisti(off road-ca drumuri nu avem), sau scuteristi(da din alea vechi care sa nu sara de 40-50 Km\h viteza maxima)

Share this post


Link to post

@Salex: Din cate stiam eu, camerele nu au fost suspendate si pe DN1.

 

De altfel toate accidentele din ultima vreme fix la 70km/h s-au intamplat.

 

"Hai sa ne facem ca facem ceva!" E mai dificil sa stai sa urmaresti respectarea regulilor de baza din decat sa pandesti cu radarul prin boscheti.

Share this post


Link to post

Pe de alta parte, constatarea mea este ca, dupa o "cumintenie" evidenta instaurata dupa ce a aparut "noul cod" cu amenzile alea sporite, agresivitatea pe "drumurile publice" (strazi si sosele) a crescut din nou, depasind ceea ce cunosteam acum ceva vreme (contribuie in mod evident si cresterea densitatii de masini, in pofida crizei). Oare poate face fata ansamblul nxmeletean-1xLeon-1xLancer la avalansa de... numiti voi :)

Share this post


Link to post

In loc sa se ocupe de siguranta rutiera, repararea drumurilor, asigurare infrastructurii, semnalizarea rutiera, acordarea permiselor pe bune si in urma unui examen solid si ferm, care sa includa un minim de 40-60 minute de condus, interzicerea conducerii singur - atunci cand esti incepator - a unei masini cu putere peste 100 cp, stam si limitam vitezele maxime... No comment!

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Dupa cum s-a spus cauzele sunt altele si asa este chiar eu era sa o patesc pe DN1 nu mai tin minte exact unde, era o ceata densa si am prins o portiune unde axul drumului nu era trasat noroc cei dupa contrasens ca i-mi mai dadeau cate un flash cand intram pe tarlaua lor si tot atunci alta cauza bizoni dupa sosele un dobitoc cu un volvo xc90, eu aveam cam 30 km/h se lipeste de mine si dai flash-uri claxoane, i-am facut loc si dus a fost. Nu pot sa il numesc altfel in conditiile in care vedeai cam la un metru in fata sa-i dai talpa cu toate ca avea proiectoare dar nu cred ca ii conferea un camp vizual atat de bun, drept pentru care raman la parerea mea inconstienta. Mircea si as mai adauga ceva si scoala daca s-ar face cum trebuie si sa-i invete dar can eu vad VW Passat masina de scoala si viitorul sofer lasat in pace ca na are nspe sisteme smechere masina si dupa ce i-si ia permisul poate nu i-si permite omul o masina asa dotata si cand o sa aiba parte de sa zicem o derapare nu o sa intre abs-ul esp-ul si alte smecheri si rezultatul e clar. Da am pretentii prea mari la frana de motor, abs din gamba cand ei nu-i invata sa dea semnal si sa se asigure la schimbarea benzi, pe mine m-a urcat unu' pe linia de tramvai si la semafor m-am dus prin dreapta (in cazul masinilor de scoala il injur pe ala din dreapta, ca cel de la volan abia invata) il intreb pe instructor ce-l inveti frate? raspuns: Dar ce-a facut? i-am povestit si el habar nu avea de faza respectiva, asa ca nu mai am pretentii.

Edited by Bogdan_80

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...