Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Relanti Variabil

Recommended Posts

Pai nu motorul in timpul in care se invart rotile nu coboara la turatia de relanti nici chiar daca ai apasat ambreaiajul. Asa fac toate, asa trebuie sa faca.

Share this post


Link to post

NU ai inteles. Hai sa o luam altfel. Pe loc, daca turez motorul mai mult de 1.500 rot/min, am simptomele descrise mai sus. Am observat ieri ca apa in motor ajunge la 80 grade dar relantiul tot greu coboara la cit e normal.

Si in timpul mersului cu o pauza de schimbare intre 2 viteze la fel se intimpla.

Share this post


Link to post

Amestec sarac sau pierderi de vacuum.

Share this post


Link to post

Am inteles ovi jer, dar aceleasi simptome le am si pe gaz. Voi verifica toate furtunasele care vin pe la galeria de admisie.

Multumesc!

Share this post


Link to post

Am verificat furtunasele ce au legatura cu galeria de admisie si intr-adevar am gasit unul ce era fisurat (furtunasul din capatul galeriei, spre baterie) dar tot asa ramine. Voi face un test ca sa vad daca IAC-ul are parametrii normali. Din punct de vedere mecanic, cum se poate verifica daca acesta nu este intepenit?

Si tot legat de IAC, de la care model de Opel s-ar potrivi?

 

Multumesc!

Share this post


Link to post

Trebuia sa dai reset la ecm si initializare iac dupa ce ai rezolvat pierderile.

Share this post


Link to post

Am inteles, sa traiti!

Share this post


Link to post

De la un timp incoace imi tacane un releu pe sub bord(cred ca cel de accesorii) si in acelasi timp creste turatia de mers in gol la 1500-1600,se opreste tacanitul revine turatia la 900 si tot asa.

Are cineva idee cam despre ce ar putea fi vorba?

Share this post


Link to post

Este model cu aer conditionat?Functioneaza?

Share this post


Link to post
Este model cu aer conditionat?Functioneaza?

Are A/C si functioneaza.

Share this post


Link to post

Tacanitul se aude tot timpul sau numai cupleaza/creste turatia apoi decupleaza/revine turatia?

Share this post


Link to post

Tacane creste turatia,nu mai tacane scade turatia fara legatura cu a/c-ul sau alti consumatori

Share this post


Link to post

Incearca sa depistezi prin atingere cu mana care releu tacane.

Share this post


Link to post

Este releul cel mai inalt cum bagi mina sub bord,al 2-lea din dreapta,nu stiu la ce ajuta pt ca figurile din manualul de service sint complet diferite de realitate.

Share this post


Link to post

Este releul cel mai inalt de pe linia aia,o fi de stergatoare,nu stiu.

Share this post


Link to post

Scoate releul acela si vezi daca mai face.

Banuiesc ca ai ceva probleme din cauza unui contact imperfect.

Share this post


Link to post

Domnilor, am descoperit acest topic si m-am gandit sa postez aici in loc sa deschid unul nou.

Am un Cielo Standard cu GPL cumparat acum 3 saptamani. Masina e noua. Primii 1100 km i-am facut numai pe benzina. De ieri am inceput sa utilizez si gazul, evident pornirea o fac tot pe benzina, asa cum e normal.

Ei bine observ un fenomen ciudat: Turarea motorului cand maneta schimbatorului e la punctul mort si ... bineinteles NU apas acceleratia :) )

Fenomenul se produce fie ca motorul e cald, fie dimineata cand inca nu a ajuns la temperatura optima, dar functioneaza pe gaz.

Motorul s-a turat singurel la 1500, ba chiar si la 2000 rot/min chiar DUPA ce oprisem la semafor. Ba chiar a stat la 2000 destula vreme. . Cand am plecat de la semafor, tot turat ramasese. Mergeam tot pe GPL, evident.

Am observat ca daca franez fara sa scot din viteza si reduc astfel ramanand in viteza a 4-a pana ce turometrul ajunge pe la 1200 rot/min, FENOMENUL DE TURARE ULTERIOARA, nu se mai produce.

Oricum, mie nu mi se pare ca e normal sa se intample chestia asta.

Pe benzina nu se petrece asa ceva. E adevarat ca exista o mica "intarziere" la scaderea turatiei, am inteles ca asa e si normal la o masina cu injectie, insa de aici si pana la fenomenul de turare "de unul singur" e cale lunga!

Sfaturi, va rog! :(

Edited by Cristian W

Share this post


Link to post

Masina nu se scoate pe liber in mers.

Share this post


Link to post
Masina nu se scoate pe liber in mers.

 

Mda...din 1992 sunt invatat sa procedez astfel cand ma apropii de semafor... dezvatul e dificil. :( .

Spune-mi te rog daca ce ai postat la :

http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=211759

 

se aplica si in cazul meu. Vaporizatorul si calitatea amestecului sa fie de vina? Ca sa stiu ce sa le zic celor de la service cand o duc peste cateva zile la revizia aia obligatorie de pana la 1500 km.

Merci.

Share this post


Link to post

Nu mai cita mesajul anterior.

Vaporizatorul se lasa dupa 1000 km.

Ai facut si faci in contiunare aceasi greseala :Cand vrei sa aflii mai multe despre masina pe care doresti sa o cumperi sau deja o ai, citesti in subiectele de probleme tehnice sau instalatii gpl sa vezi cum trebuie sa se comporte o masina cu gpl.

Aspectele astea nu se discuta la cafenea sau in subiectele din ''Masina mea '' .

Share this post


Link to post

Mi se pare corect ca daca am o problema sa scriu despre asta si la topicuri gen "Masina mea". Eventual, cei mai vechi pe forum pot sa imi dea acolo un link ori o indicatie despre rezolvarea problemei, ori despre ceva similar.

Stau si butonez acest forum destule ore pe zi, insa imi e imposibil sa citesc TOT ce se scrie, asa ca inevitabil sunt lucruri care imi scapa.

Am gasit acest topic despre "Relanti variabil" si cum ma confrunt exact cu asta, am postat problema pe care o am. Habar nu aveam ca vaporizatorul se lasa dupa un anume numar de km.

Share this post


Link to post

S-a scris de nenumarate ori in subiectul cu instalatiile gpl.

Share this post


Link to post

Salutare

Acum doua luni am pus masina pe tester, relantiul atunci era la 880 rpm, iar mecanicul ala mi-a reglat-o la 800 rpm. Problema mea este urmatoarea la masinile care au cv automata nu este bine sa fie relantiul mai mare? De ex. cand merg noaptea si am multi consumatori, masina fiind in D tremura destul de tare la relanti, daca o las pe liber merge bine. Nu ar fi mai bine sa merg sa-i dau relantiul putin mai mare pentru ca ma zapaceste zbarniala aia la semafor si de multe ori o dau pe liber :)

 

Astept pareri , merci

Share this post


Link to post

In carte scrie 850 rpm la relanti.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...