Jump to content
Sign in to follow this  
ovi

Nu Mai Porneste

Recommended Posts

Bateria invarte bine(la rece) pana sa o pornesti impinsa?

Share this post


Link to post

Nu are scanteie la rece


Nu am probleme cu bateria,invarte mai mai sa plece de pe masina


La cald este totul prfect functional,daca o las cateva ore tre sa imping la ea ca sa porneasca. Asta e singura problema.

Share this post


Link to post

Florin, eu am facut poza pe masina mea si te asigur ca merge foarte bine asa. Nu stiu ce sa zic, incearca asa cum crezi tu.

 

Codin, acum am inteles. Esti sigur ca e buna fisa aia? Masoara-i rezistenta. Daca bobina e buna doar asta poate fi cauza, alta idee eu nu am

Edited by tunning4life

Share this post


Link to post

Am pus bobina mea cu tot cu fise pe un alt espero,functioneaza perfect.


Care rezistenta? Unde e situata?

Share this post


Link to post

Fisa are o anumita rezistenta, ca orice alt conductor. Iese din calcul in cazul asta, daca zici ca ai luat alta cu totul. Cauta prin manualul de service sa vezi cum stie ecu sa trimită scanteie cand pornesti si sa vezi ce mai e implicat in aprindere. Tre sa stie si bobina aia cumva cand sa lucreze, doar nu lucrează de cand pui contact

Share this post


Link to post

sa aibe vreun releu care e terminat si unde e?

Share this post


Link to post

Florin, eu am facut poza pe masina mea si te asigur ca merge foarte bine asa. Nu stiu ce sa zic, incearca asa cum crezi tu.

 

 

Voi da o cheie maine la ea.Pana atunci isi revine si bateria.Voi incerca ambele variante la delcou,daca nu si nu luni merge la doctor,ca eu nu imi mai bat capul cu ea.

Share this post


Link to post

Posibil sa fie un senzor hall în delcou, un fel de releu care inchide circuitul în camp magnetic, nu cand se aplica tensiune

Imprumuta si un delcou, grija la avans

Edited by tunning4life

Share this post


Link to post

Am revenit cu noutati despre pornire.

Am dat la cheie,a pornit.masina.Relantiul ajunsese asa pana la 1000.A stat cam 1 minut dupa care a inceput sa se balbaie pana s-a oprit.

Scos inapoi bujii afara,uscate din nou si dat iar la cheie,dar cand reusea si pornea relantiul tinea pe la 400.Am mai dat o tura cu verificatul peste tot,si cand sa ma las balta la ultima pornire am rotit usor de delcou la avans si a inceput sa mornaie cum trebuie.

Mergea super bine in acceleratie.

Dar acum avansul e dat maxim la delcou,si inainte era situat cam pe mijloc,deci ce s-a intamplat.

Am ceva de schimbat la avans????

 

Precizez ca atunci cand delcoul e dat maxim are cam 1500 de turatii,incercand sa il mai micsorez avansul scade pe la 1200 iar daca incep sa accelerez imi da in nas.

 

Ce ar trebui sa fac in situatia asta.

Share this post


Link to post

Scoate borna la baterie, scoate iac-ul, curata cuiul fara sa îl misti de la distanta lui fata de motoras cat și locul in care intra in clapeta. Carb cleaner si bumbac. Cat faci tu asta ecu-ul se va reseta si iac-ul va invata din nou in ce pozitie sa tina ralanti-ul. Dupa ce termini de montat o pornesti, posibil sa fie haotica. O lasi putin, o opresti, pornesti iar. Acum ar trebui sa fie mai bine. O lasi sa se incalzeasca, o opresti, iar borna scoasa la baterie sa faci un idle learn corect, la cald. Dupa 2 minute fara borna, acum cu motorul cald pui borna la loc, pornesti, dai drumu la consumatori (electrici+ac), o lasi 20 sec cu ei, opresti. La urmatoarea pornire ar trebui sa fie totul in regula acum

Si du avansul inapoi, nu te mai juca cu el. Ai facut semn unde era prima data? Scateia era buna, aerul era problematic la tine

Share this post


Link to post

Senzorii sunt ok

Tps nou,iac-ul curatat(varful lui,cat si locasul unde intra)La punerea contactului cu el scos incepe sa iasa afara conul acela.(deci e functional)

Clapeta curatata inclusiv tot corpul ei

 

Daca o pornesc(cu avansul initial unde am semnul lui) merge neregulat(zici ca isi da duhul) relantiul e undeva la 400.Daca o las asa sa mearga nu duce mai mult de 1 min si moare singurel.Daca vreau eu sa o opresc(oprita ramane)Urmatoarea cheie daca ii dau nu o mai ia in veci vecilor,pana nu scot bujiile sa le usuc.

 

Singura metoda a fost sa misc avansul (rotindu-l dreapta total) doar asa a inceput sa se tureze singur,ajungand undeva pe la 1500 de rotatii.Am incercat usor usor sa il dau la locul lui,dar incepe sa trepideze si se opreste motorul.

 

Aprinderea este asa post-44450-0-42895800-1436631854_thumb.jpg total invers fata de aprinderea dvs.

 

Cum se poate totusi deregla avansul ala asa din senin,si sa mearga bine motorul cu el dat la maxim.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Florin79

Share this post


Link to post

Ai incercat si cu fisele ca la mine? Doar asa porneste?

Daca o tii din accelerație sta pornita?

Edited by tunning4life

Share this post


Link to post

Am incercat si asa,dar nu dadea nici un semn.Pe urma am inversat si cand am dat la cheie,a inceput sa dea semne de pornire.Si am lasat-o asa.

 

Cu acceleratia apasata nu porneste,mai ales daca ii dau avansul unde era.O inec de tot.

 

Share this post


Link to post

Fisele sunt puse corect? Distributia e la punct?

Share this post


Link to post

Fisele le-a pus dupa cum a vazut la un espero pe YouTube, am facut poze la al meu dar al meu difera. Distribuția zice ca e ok, vetificat piston cu pozitie lulea. Uita-te si tu pe paginile astea la pozele facute la masina mea cu fisele si la ce a gasit si zi tu care asezare e corecta. Ma mira ca sunt diferente intre a mea si una din rusia

Share this post


Link to post

Fisele sunt puse corect? Distributia e la punct?

Domnule GEO

Masina a mers bine(fara nici o interventie asupra motorului.

A inceput in prealabil cu scaderea puterii la motor.Pornea usor usor de la 1 cheie,dar in 2 zile s-a dat peste cap totul.

Am dat sa plec cu ea.Am pornit usor,si cand sa apas acceleratia pauza,dadea semne de oprire.Am inceput sa ii dau sprituri sa o pot tura macar la 2000.A mers sprituita de cateva ori,pe urma la apasarea acceleratiei incepea sa se inece.

Si tot asa a facut pana ce am luat la verificat totul .Am desfacut rampa injectoare,crezand ca poate sunt infundate,si de aici sa nu am ce accelera.daca nu ii venea benzina.(totul era ok la ele)

 

Pus inapoi,dat cheie si pauza.A ramas moarta.

 

Tot cautand o solutie sa o pornesc din nou,au iesit fisele de la capac.

Singura varianta posibila la care masina a pornit a fost cu orinea fiselor cum am pus eu poza.

 

A pornit asa,dar a dat aceleasi semne la accelerare(murea motorul)

Am pornit,si am rotit avansul dreapta maxim,si a inceput motorul sa se tureze.

Acu eu daca dau avansul la delcou inapoi pe semnul unde era ajung de unde am plecat.

 

 

 

Edited by Florin79

Share this post


Link to post

De verificat presiunea si debitul pompei de benzina, chiar daca "la ochi" pare bine.

Nu mai deregla degeaba motorul. Si recomand si schimbarea filtrului de benzina cu aceasta ocazie.

Share this post


Link to post

Am facut proba cu alta pompa scoasa de pe un vectra A care merge 100%.Schimbat filtrul.

Verificat distributia de 2 ori(odata "mecanicul")si ca sa ma conving am desfacut si eu.

Injectoarele,functionale(nu picura)

Bobina schimbata,fise la fel. Schimbat delcoul(tot)Senzorii de la clapeta de acceleratie.

Senzorii de la temperatura (sunt 2 pe acolo in zona termostatului) daca scot ala cu 1 singur fir se opreste motorul.

Am obturat furtunul de retur(crezand ca poate e dus regulatorul de presiune din rampa) nici o schimbare.

Furtunele de vacuum(sunt ok)

Supapa de vacuum(ciuperca aia) este deschisa(daca bag degetul sub ea si ridic in sus se opreste motorul.

Schimbat calculatorul(scos de pe alt espero functional)acelasi model de motor,si optionale.

Porneste numai cu avansul dat maxim,si atunci daca dau pe acceleratie se accelereaza,daca revin cu delcoul pe pozitia lui merge cam pe la 400 relantiul,poate si mai jos de 400 ca zici ca invart eu motorul cu mana.Daca e sa apas acceleratie moare motorul de tot.

Ramane de scos benzina din ea si sa o aprind.

 

 

 

 

Share this post


Link to post

Desfa fulia de jos si verifica pinionul de distributie sa nu aiba pana rupta si sa joace pe ax. Asta in cazul in care distributia este sigur pusa corect.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Pai fulia de jos am dat-o (desfacut 4 suruburi) si m-am uitat sa vad semnul de pe roata.Am alianiat semnul de la roata de jos exact pe o taietura de la baia de ulei si pe urma m-am uitat la cea de la axul cu came.Sunt aliniate perfect si totodata scosa si bujia de la pistonul 1(care este sus)

Edited by Florin79

Share this post


Link to post

vezi ca nu ala e semnul unde tre pusa distributia la punct

 


mai mult ca sigur ai minim un dinte in minus din moment ce porneste cu avansul la maxim.


vezi ca pe fulie ,spre motor tre sa existe un semn si pe motor

Share this post


Link to post

Pai la roata de jos,dupa ce am scos fulia mare a ramas roata pe care trece cureaua de disbutie,iar singurul semn care indica era in zona de imbinare a baii de ulei cu motorul avand o crestatura in V practic semnul de sus vine perpendicular cu semnul de jos.

 

 

Am facut un desen exact cum am vazut eu.post-44450-0-62817400-1437195111_thumb.jpg

Edited by Florin79

Share this post


Link to post

Fulia de jos are un singur surub mare pe mijloc, care 4 suruburi??

 

Anyway, semul de pe pinion trebuie aliniat cu crestatura de jos, deci semnele de la pinion si fulia de sus de la axa trebuie sa fie fix la 180 grade (pe pinion jos de tot) la fulia de la axa sus de tot.

 

Eu ziceam sa scoti pinionul de pe ax de jos si sa verifici daca pana e sigur buna. Poate fi rupta si pinionul intepenit in alta pozitie decat cea normala.

 

Mai recomand sa se verifice magnetul pieseli polare din delco sa nu se fi rasucit pe ax. La fel, daca se stie ca s-a desfacut axul prin desfacerea piesei cu 2 "craci" care se blocheaza in axa cu came, sa nu se fi remontat piesa la 180 grade.

 

@codin, daca se da fulia jos la schibarea distributiei(cum este recomandat), pinionul are alt semn in alta pozitie ce trebuie aliniat cu crestatura de jos ca in desenul colegului, nu cu motul ala de plastic de pe capacul de protectie. Ala e doar daca nu dai fulia jos.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Fulia de jos are un singur surub mare pe mijloc, care 4 suruburi??

 

Anyway, semul de pe pinion trebuie aliniat cu crestatura de jos, deci semnele de la pinion si fulia de sus de la axa trebuie sa fie fix la 180 grade (pe pinion jos de tot) la fulia de la axa sus de tot.

 

Eu ziceam sa scoti pinionul de pe ax de jos si sa verifici daca pana e sigur buna. Poate fi rupta si pinionul intepenit in alta pozitie decat cea normala.

 

Mai recomand sa se verifice magnetul pieseli polare din delco sa nu se fi rasucit pe ax. La fel, daca se stie ca s-a desfacut axul prin desfacerea piesei cu 2 "craci" care se blocheaza in axa cu came, sa nu se fi remontat piesa la 180 grade.

 

@codin, daca se da fulia jos la schibarea distributiei(cum este recomandat), pinionul are alt semn in alta pozitie ce trebuie aliniat cu crestatura de jos ca in desenul colegului, nu cu motul ala de plastic de pe capacul de protectie. Ala e doar daca nu dai fulia jos.

 

 

 

da fulia are 4 suruburi,cel pe mijloc tine in mod express roata de distributie pe arbore.

 

 

Edited by Florin79

Share this post


Link to post

post-2698-0-87543000-1437721841.txt

 

Asta este fulia, arata-mi cele 4 suruburi.

 

PS. Sa nu o confunzi cu fulia de la pompa de servo.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...