Jump to content
Sign in to follow this  
ovi

Nu Mai Porneste

Recommended Posts

Poti sa-mi dai un PM?

Nu reusesc sa o pornesc.


 

Daca masina are imobilizator, aia e problema. Cauta-l si leaga-l pe direct.

Cauta in schema firul de la injectoare (e doar 1) si vezi daca e intrerupt pe traseul catre ecm.

 

PS Daca exista scanteie senzorul functioneaza, problema nu e de la el. Nu mai tine injectoarele la masa fiindca se vor arde.

Vrei sa-mi dai nun mail la adresa ildor64@yahoo.com cu modalitatea punerii pe direct a imobilizatorului?

S-au perindat mesteri mari si nu au stiut ce are.

Astazi am gasit imobilizatorul sub ceasurile de bord. are 2 fire care vin pe inelul de la contact. cred ca cititorul cheii. un plus permanent, un plus pe contact, o masa si un fir alb-negru care merge la ECU pe care am 5v , masurat la mufa ECU, mufa scoasa din ECU..

Cred ca tot din acelasi cablaj mai pleaca ceva dire la un soclu de releu. Nu sunt sigur.Miine verific.

Multumesc anticipat.

Edited by ildor

Share this post


Link to post

Nu pot sa-ti zic, ala e antifurt. Eu ti-am dat ideea, ia si tu o schema si vezi cum functioneaza (nici eu nu stiu exact).

Share this post


Link to post

Salutari,am si eu un Espero din 95,am pornit masina la sfert,am mers cu ea vreo 50-60km,apoi dintr-o data moare motorul si nu mai vrea sa porneasca sub nici o forma,am luat un "mecanic" a desfacut bujiile,le-a curatat,a pornit-o mai greu(a dat de cateva ori la automat),mergea in 2-3 bujii(cum a zis el) am adus-o acasa si de atunci nu vrea sa mai porneasca,am verificat bobina,da scanteie,dar din delcou nu da scanteie,am schimbat doua delcouri,fisele sunt bune... aveti vreo idee ce as putea face??

 

Multumesc

Edited by viorelll

Share this post


Link to post

Salutari,am si eu un Espero din 95,am pornit masina la sfert,am mers cu ea vreo 50-60km,apoi dintr-o data moare motorul si nu mai vrea sa porneasca sub nici o forma,am luat un "mecanic" a desfacut bujiile,le-a curatat,a pornit-o mai greu(a dat de cateva ori la automat),mergea in 2-3 bujii(cum a zis el) am adus-o acasa si de atunci nu vrea sa mai porneasca,am verificat bobina,da scanteie,dar din delcou nu da scanteie,am schimbat doua delcouri,fisele sunt bune... aveti vreo idee ce as putea face??

 

Multumesc

Va salut stimati forum-isti!

 

Am si eu o problema ciudata, BAG CHEIA IN CONTACT, PUN CONTACT DE PORNIRE, NU SE APRINDE NICI UN BEC LA BORD, DAU LA DEMAROR,PORNESTE CATEVA SECUNDE MASINA SI APOI SE OPRESTE. DACA LAS MAI MULT PE DEMAROR MI-E FRICA SA NU DISTRUG CEVA CE MA POATE COSTA MAI MULT ,ma refer la electromotor. DACA SUNTETI AMABILI POATE MA AJUTATI SI PE MINE. va multumesc anticipat!

Edited by Apostolovici

Share this post


Link to post

Citeste REGULAMENTUL forumului legat de scriere. La tine ar putea fi problema contactul electric de cheie. Vezi topicul "probleme electrice" CNEL.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Multumesc, voi vedea topicul cu probleme electrice!

 

Share this post


Link to post

Am mers cu masina ieri si zilele trecute, a pornit la prima cheie, a mers bine, iar azi dimineata nu a pornit. A invartit, dar nu pornea. La fel si pe gaz si pe benzina. Uneori ajungea pe la 500 de ture, dar nu pornea chiar daca tineam contactul pus. Vreo 2 minute am tinut contactul pus. Am incercat sa apas aceleratia, dar nu a pornit. Am verificat sigurante, relee. Tot nu porneste. Ce sa mai verific / schimb ?

Share this post


Link to post

Pare a fi o problema electrica. Verifica daca bobina de inductie primeste alimentare cand dai la automat. Cand dai la automat becurile din bord se sting?

Share this post


Link to post

Cand dau la automat becurile din bord raman aprinse, merg toti consumatorii. Cum pot sa verific bobina de inductie fara multimetru?

Share this post


Link to post

Dragii mei,

 

Am un Cielos Executive cu GPL din 2007, inchidere, geamuri electrice, bla bla... daca il tin mai mult pe dreapta - se termina bateria (masurata cu voltmetrul - are ZERO volti!!!)

OK, defectul asta a aparut si iarna trecuta, cand a trebuit sa schimb baterie noua cu alta noua si rebobinat/reparat electromotor.

Dupa regenerarea bateriei (tinuta bateria vreo 12 ore la o sursa variabila stabilizata, 14,4V/10Ah) - masina a luat-o.

Ca sa nu bajbai si sa fac nefacute, stiti cumva in Bucuresti un atelier/service bun de Cielo, mai ales partea electrica (la nivel de an 2015)? Nu am decat 60.000 de km cu el si imi pare rau sa-l vad tras pe dreapta pentru o nimica, poate.

Va multumesc si astept raspunsurile voastre!

Edited by xeonix

Share this post


Link to post

In legatura cu descarcarea bateriei la acest tip de Cielo pot sa te informez ca, in stare de stdby, curentul absorbit este de 65 mA. Ca atare in 30 zile (720 ore) bateria se va "goli" de 47Ah, deci TOTAL d.p.d.v. al pornirii ! Deci nu este nici un miracol. O substantiala contributie la acest consum "parazit" o are memoria "nevinovatului" RC Daewoo; cca. 30 mA (dar mai sunt si alte branduri cel putin la fel de gurmande !).

Edited by smv

Share this post


Link to post

 

Buna .

 

Am o problemă cu contactul la Cielo , adică introduc cheia in contact deblochez volanul , întorc cheia in contact si se aprind becurile martor apoi când întorc cheia sa ii dau scânteie nimic !!! Interesant e ca cu cheia de rezerva pornește si atunci am schimbat cheia ce o folosesc zilnic cu rezerva , apoi surpriza nu mai pornește nici cu rezerva ! Am luat din nou cheia veche si surpriza ! pornește ! Concluzie pornește cînd vrea si cu ce cheie vrea ! Daca știe cineva despre ce e vorba vă rog HELP !!! ��

Share this post


Link to post

@rawll76

Vezi în topicul „probleme electrice” CNEL; verifică contactul electric cheie.

Share this post


Link to post

... sau starea de functionare a imobilizatorului...

Share this post


Link to post

Va salut,sunt nou pe forum si intampin o problema la un espero 1.8

Simptome de inceput

1 A inceput cu mici trepidatii in mers,apoi iar si-a revenit.

2.In unele momente nu mai avea forta deloc in ea nici cat sa urc un deal mic.(abia cu viteza a 2-a am reusit)

3.Am venit acasa cu ea,am studiat toate cauzele posibile ce le-am gasit pe acest forum.

4 Curatat senzor ( I.A.C, cel de la clapeta de acceleratie ,inclusiv clapeta acceleratiei senzorii lucreaza)verificat bujii(3 erau negre si 1 caramizie) le-am schmbat

5 pus la loc dat cheie(pornire relativ usoara la relanti)numai ca in momentul apasarii acceleratiei motorul murea.

6.Verificat rampa injectoare(nu sunt infundate).presiune in rampa avea

7 Dupa montare la loc nici macar o simptoma ca sa mai porneasca.

Verificat tot ce tine de delcou,capac fise,bobina scanteie.Totul pare in ordine.Verificat pana si pozitia pistonului sus si luleaua din delcou pe directia pistonului respectiv.

Verificat supapa vacuum

Am ramas in impas nu mai stiu ce sa mai verfic.

 

Sa zicem ca ar fi pompa de benzina defecta,sa nu mai bage presiune,dar in acest caz nu ar trebui totusi sa dea un semn de pornire.

De ce scot bujiile ude?Deci functioneaza

Inainte de demontare rampa injectoare, bujiile nu se udau,si masina pornea dar tinea relantiul pe undeva in jur la 500,iar daca apasam acceleratia se oprea.Nimic nu pare sa ridice suspiciuni.

 

Legat de injectoare am o nedumerire la cum se manifesta(la punerea contactului)pompa bazaie 2 secunde si se opreste.In situatia asta injectoarele pulverizeaza,fara a fi actionat electromotorul,sau ele puverizeaza in momentul cand se invarte motorul.Va intreb asta deoarece imi lasa impresia dupa cele obesrvate(3 bujii negre la inceput)ca nu ar mai inchide bine.

Da un "mic semn" de pornire doar daca tin apasata pedala de acceleratie,dar degeaba ca dupa prima rasucire de cheie (circa 5 sec-10) bujiile sunt ude.

Am 3 zile de cand imi tocesc mintea,ce sa ii mai fac,ce sa ii mai verific.

Va rog mult pe oricine se pricepe sa ma ajute cu un sfat,inainte de a apela la asa zisul "mecanic din coltul strazii" sa ma puna sa cumpar jumatate de motor pana ce ii da el de capat,si eu sa fac serviciul cu el pe langa masina.

 

 

 

Edited by Florin79

Share this post


Link to post

Avand in vedere simptomele, eu as suspecta, in ordine: bobina DIN "delcou" si apoi pompa de benzina. Bujiile alea umede ma fac sa cred ca pompa de benzina s-ar putea sa fie in regula.

 

Verifica daca ai scanteie la bujii.

Share this post


Link to post

Avand in vedere simptomele, eu as suspecta, in ordine: bobina DIN "delcou" si apoi pompa de benzina. Bujiile alea umede ma fac sa cred ca pompa de benzina s-ar putea sa fie in regula.

 

Verifica daca ai scanteie la bujii.

Multumesc pentru promptitudinea raspunsului, donu SALEX dar dupa cum am mai spus.

Bobina da scanteie(albastra) direct pe fisa centrala.

Din delcou la fel ajunge scanteia pe bujii,deci exclus ar fi sa fie de vina bobina din delcoul.Magnetul ala dinautru,ca am vazut pe multi aducandu-l in discutie este ok si el.

 

Distributia e ok,dupa ce am verificat pozitia lulelei din delcou cu cea a pistonului

 

Pana sa demontez rampa injectoare,(exclus inversare mufe pe ele)Scos,dat la automat, benzina pulveriza,dar din cauza "inginerilor" care au adaptat conducta de benzina pe ea mai mult de 1 cm nu am reusit sa o ridic,si practic nu am observat decat primul injector(cel din partea cutiei de viteze)cum dadea pufuri de benzina,celelate neavand o distanta din care sa apreciez cu exactitate cat de bine pulverizeaza

.

M-a interesat in mod expres sa nu fie infundate.Le-am pus la loc,si saracuta masina nu a mai vrut sa "tuseasca" deloc.

pana sa umblu la rampa pornea la sfert motorul,numai ca in momentul deschiderii clapei de accelerare,dadea in nas si murea.

Share this post


Link to post

Tps bolnav? In manualul de service scrie ca motorul nu porneste cu acceleratia la fund, ca are nevoie de minim 400 rpm si acceleratia la mai putin de 80%. Schimba cu al unui cunoscut daca ai cum si incearca iar. Si stiu ca se intampla ca oring-urile injectoarelor sa sufere la remontare si sa traga aer fals pe-acolo. Poate te ajuta ce am spus aici, daca nu, un tester poate lamureste problema. Incearca si "agrafa", poate are vre-un cod stocat

Share this post


Link to post

Nici un rezultat pana acum.

O singura intrebare mai am.Doresc sa stiu ordinea fiselor pe delcou,caci de atata bataie de cap si umblaturi pe la ea au cam iesit din capacul de delcou..Stiu ca aprinderea este 1.3.4.2 dar de unde incep numaratoarea. banuiesc ca pistonul 1 e cel din partea stanga,(spre distributie)dar nu stiu pe capacul de delcou unde vine prima fisa,ca sa pot restabili ordinea.Daca ma poate ajuta cineva cu o poza ceva, facuta pe masina lui raman indatorat.

Posibilitate ca sa vad la alt espero nu am,deci nu ma judecati :)

Acesta este modelul de capac.post-44450-0-02496700-1436459424_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

Edited by Florin79

Share this post


Link to post

Sper ca te ajuta pozele. Daca nu, pot merge iar si sa le urmăresc eu sa-ti explic fiecare unde vine. Fisa de jos ajunge la cilindrul 4, de langa delcou, spre bara fata cilindrul 3post-42699-14365439096_thumb.jpgpost-42699-143654391908_thumb.jpgpost-42699-143654392945_thumb.jpg

Edited by tunning4life

Share this post


Link to post

Multumesc enorm,acum am bateria pe redresor,deoarece si-a cam pierdut din randament.Postez si eu o poza modifica de a dvs.post-44450-0-06624000-1436545919_thumb.jpg

Dar am totusi o mare nelamurire cu aprinderea la espero.

am gasit pe youtube altceva,si se vede foarte clar cum sunt puse fisele pe acelasi tip de delcou.https://www.youtube.com/watch?v=SLXQo4r0gOA

poftim si o poza post-44450-0-77942000-1436546444_thumb.jpg

 

 

 

Edited by Florin79
  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut. Am achizitionat un espero 1,5;16 valve. Nu porneste cu motorul rece nici de nebuna,tre sa o imping ca sa porneasca. Cu motorul cald porneste instant.Nu iese curent din fisa centrala. O imping,porneste apoi cat timp cat motorul este cald nu are probleme. Sa racit motorul nu mai porneste.


Poate cineva sa imi dea un sfat?

Share this post


Link to post

Nu iese curent din fisa centrala adica nu scapa curent sau nu ai scanteie la rece? Incearca sa masori rezistenta ei, parca nu are voie sa depășească 9 kohmi. Daca e ok, împrumută o bobina de inductie si vezi daca ai găsit vinovatul. Daca nu e bobina, verifici delcoul dupa

Edited by tunning4life

Share this post


Link to post

Bobina am imprumutat si la fel,fara pornire la rece.


Cum de porneste la cal si la rece nu?


Ce legatura are delcoul din moment ce bobina nu da scanteie

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...