Jump to content
Sign in to follow this  
ovi

Nu Mai Porneste

Recommended Posts

bujiile cand le-ai schimbat ultima oara?

fisele sunt ele noi... dar or fi bune? masoara-le...

carbunele din capacul de delcou cum e? sa nu fi scapat cand ai desfacut capacul...

altceva in afara de ce s-a spus mai sus nu prea cred ca ar putea fi...

Share this post


Link to post

Bujiile le-am schimbat prin vara, capacul este in regula , ieri l-am cumparat. Am fost acum si am cumparat bobina si am inlocuit-o dar din pacate a lesinat bateria si nu mai are putere sa invarta, dupa cum am auzit motorul parca ar vrea sa porneasca dar nu are suficient curent, o las pana maine la incarcat si sa vad dupaia ce se intampla.

 

Daca nu porneste maine atunci o sa te rog sa imi imprumuti modulul pana ii fac o proba sa vedem daca este din cauza lui.

Share this post


Link to post

Esti incapatanat rau vad :)

Share this post


Link to post

am si eu o problema cu masina mea, Cielo.Cand vreau sa pornesc masina se aprind becurile de bord, iar motorul incepe sa se invarta 3-4 secunde dupa care se opreste.am incercat de mai multe ori sa pornesc masina dar tot asa se intampla.Tin sa precizez ca bateria ii noua(cumparata luna trecuta), si masina are alarma, numai ca problema ii ca nu stiu ce fel de alarma ii.Sper sa ma puteti ajuta.

Share this post


Link to post

Bateria(cumparata luna trecuta) e praf, pune aparatul de masura pe ea.

Share this post


Link to post

Poate sa imi spuna cineva daca nu poate porni din cauza ca se invarte magnetul in jurul axului delcoului?

Acum raman la mila unui forumist care vrea sa ma ajute sa imi dea pt o proba scurta delcoul lui sa vad daca imi porneste asa.

Share this post


Link to post

Mai explic o data. Daca ai scanteie buna la fisa centrala atunci bobina, modulul EST, magnetul, draci baltati functioneaza... Te duci intr-o directie gresita.

 

Am explicat intr-un post mai sus cauzele problemei tale, altele nu au cum sa fie. Asta in cazul in care explicatiile tale au fost corecte.

 

PS. Dupa cate observi mai sus nu sunt singurul care te bate la cap cu capacul de delco si fisele, n-om fi toti prosti la naiba. Si inca o chestie. De ce ceri sfaturi si pareri daca nu le urmezi? Si daca incerci cu un alt delco ce rezolvi? Afli ca e de la delco si mai departe? Il schimbi cu totul?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

@DJ, si daca e de la magnetul ala, vii aici si scrii de 100 de ori: Am gresit , imi pare rau :) ?

Share this post


Link to post

:) Nu are cum sa fie, daca era de la el nu mai aveai scanteie nici la fisa centrala. Atata timp cat ai scanteie la centrala totul merge acolo la naiba. Luati manualul de service si vedeti principiul de functionare :P . Este si o procedura de test la modulul EST parca. Oricum daca e de la modul se aprinde SES-ul.

 

Problema mea de fapt e alta. Cand vii sa ceri un sfat inseamna ori ca nu te pricepi, ori ai ramas fara idei, si in ambele cazuri mi se pare normal sa-l urmezi si daca tot nu merge revii cu rezultatele. Ce nu intelege domnul tkd este faptul ca o piesa noua nu trebuie neaparat sa fie si buna.

 

PS. Nu sustin 100% ca am dreptate si nici nu stiu de ce ma agit atat, asta e parerea mea, la urma urmei e masina lui, dar a cerut un sfat pe car i l-am dat. Trebuia sa ma opresc la primul post dar asta chiar e ultimul pe tema asta.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Cred ca am explicat destul de clar, am doua capace de delco,cu nici unul nu porneste, am schimbat o fisa noua cu una mai veche se comporta exact la fel.

Esperatul a fost azi la mine si a vazut ca nu sunt fisele si capacul de vina.

Daca cu alt declo porneste cu capacul si fisele mele atunci nu este de vina delcoul meu ? Asta vreau sa verific pt ca am aproape tot nou pe masina.

Share this post


Link to post

@DJ: Ce naiba, unde e simtul umorului? :P

Totusi, nu i-ai raspuns lui Esperatul.

Share this post


Link to post

Tkd, observa in link piesa cu numarul 9:

http://www.autoware.ro/catalog.php?car_id=...fo=Distribuitor

 

@Dj, problema in explicatia ta e ca din faptul ca vine scanteie la fisa centrala ai presupus ca aceasta are si frecventa corecta. Daca vine de exemplu de 5 ori mai rar decat in mod normal?

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post
Cred ca am explicat destul de clar, am doua capace de delco,cu nici unul nu porneste, am schimbat o fisa noua cu una mai veche se comporta exact la fel.

Aici e dialogul surzilor.

@tkd: ceea ce faci tu e bajbaiala babeasca si inutila. Eu zic sa incerci cu alt motor sa vezi daca porneste :| . Ia un multimetru de rahat de 20 roni dintr-un hipermarket sau de la orice magazin de electronice si masoara fisele alea intai, ce o tot bajbaim aici si postam kilometri de aiurea. Daca fisele sunt bune (in general fisele de cielo sunt f proaste si crapa in draci) mergi la urmatorul punct: delcoul. Deschizi pdf-ul cu manualul, iti listezi procedura de diagnosticare, poza cu partile componente si metoda de demontare/ montare.

Share this post


Link to post

Momentan nu mai dau banii pe nimic , pana o sa gasesc un Cielo de pe care sa iau delcou si sa il pun pe al meu sa vad daca merge si in functie de asta o sa mai bag bani in continuare in piese.

Share this post


Link to post

hai ca m-a lovit si pe mine o chestie legata de aprindere (de-aia postez aici)

se da cielo din profil 68k km la bord pe bune, nu s-a umblat niciodata la aprindere in afara de schimb bujii...

aseara (umezeala la greu) porneste la sfert de cheie, merg cam 5 km si incepe la un stop sa tremure (mers din cand in cand in 3 clindri)... se accelera destul de greu, cu "inecari", asta apana jungeam pe la 3000 rpm unde mergea relativ ok...

am mai mers inca vreo 10km cu el asa, ajung la destinatie, stau cam o ora si pleca iar... porneste sfert de cheie si merge ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic pana acasa (cam 15km)

am deschis capota si joc de lumini nu pare a se vedea (sau nu era destul bezna), fisele nu curentau (incercat cu mana proprie), insa si la dus si la intors (si cand mergea prost si bine) turometrul fluctua cu +/- 500rpm chiar daca motorul mergea constant, sau era in acceleratie constanta...

 

eu banui fisele - (sau una dintre ele mai exact) - sunt la tara, si incerc sa ajung w/e asta sa le schimb... voi ce credeti, ar mai fi simptom de altceva (capac fisurat, bobina, etc)? ... banuiala mea e din cauza fluctuatiei turometrului...

 

multumesc

Share this post


Link to post
Momentan nu mai dau banii pe nimic , pana o sa gasesc un Cielo de pe care sa iau delcou si sa il pun pe al meu sa vad daca merge si in functie de asta o sa mai bag bani in continuare in piese.

Atunci te rugam deschide un topic special de schimb de piese si nu mai polua acest topic inutil!

Share this post


Link to post

Am facut ceva progrese..am schimbat axul din delco si dupa juma de ora de chinuri am reusit sa o pronesc dar mergea neregulat si dupa vre-o 5 secunde sa oprit.. dupa ceva timp a pronit la fel si iar sa oprit, dar din pacate a murit bateria si pana maine cand o las la incarcat nu mai pot face nimic.

Share this post


Link to post
@Dj, problema in explicatia ta e ca din faptul ca vine scanteie la fisa centrala ai presupus ca aceasta are si frecventa corecta. Daca vine de exemplu de 5 ori mai rar decat in mod normal?

 

Eu am presupus ca omul stie ce vorbeste si scanteia e buna la centrala. Eu nu inteleg incapatanarea omului de a nu schimba acea prostie de bobina care costa 10 lei si care stii si tu foarte bine ce probleme poate cauza, mai ales ca din pozele lui pare facuta praf. Daca ar fi citit un alt topic care nu-l gasesc acum ar fi vazut.

 

@bella. Umor? Ce e ala? :P

 

@ madkat, si la tine as incepe cu aceelasi lucru.

 

PS Acea bobina este primul lucru care se strica intr-un delcou. Din cauza temperaturii ridicate pur si simplu se "coace". Daca este defecta ori apare scanteie aleatorie ori deloc la centrala, cum zice si Esperatul care stie el ce vorbeste :D .

 

@tkd29. Si daca merge cu un alt delco il cumperi cu totul? :P

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

eeee... pana la a desfacae delcoul am luat fisele la masurat (din cauza fluctuatiei turometrului)

fisele de la cilindrii 1,2 si cea de la bobina 3-4kohmi (fise originale de 10 ani)

in schimb fisa de la nr.4 ca capatul de la deslcou - ruginita bocna, la fel si plotul delcoului ... smirgheluit plotul, schimbat fisa

fisa cil 3 - arata excelent - dar multimetrul nu arata NIMIC... mi se pare imposibil... o sa incerc si cu alt multimetru, dar preventiv am schimbat-o si pe aceea

 

rezultatul - merge super

cu toate astea cu prima sambata libera o sa arunc un ochi si in delcou :->

Share this post


Link to post

Am testat azi capacul de la delco , fisele si luleaua pe masina lui Esperatu si toate functioneaza perfect.

In cazul asta cand tot ce am zis mai sus functioneaza si sunt ok , ce mai poate fi stricat?

In delco am nou capacul , luleaua, bobina si axul, am pus alt modul dar nici o schimbare.

Scanteie la bujii vine, benzina la fel.

Share this post


Link to post

Singurul lucru care am uitat sa-l verific e daca ai montat prinderea axului la 180 de grade, in rest pentru mine e zona crepusculara.

Share this post


Link to post

@ esperatul Eu pana la urma am inteles asta. Cu delco-ul tau a mers masina lui nu?

Cu delco-ul lui a mers masina ta? Nu.

 

Delco-ul lui are schimbat capac, lulea, bobina si tot nu merge?

 

Cum e pana la urma? Din ultimul post al lui am inteles ca are scanteie la bujii dar tot nu merge?

 

Nu mai inteleg nimic. Va rog structurati un pic.

 

@madkat. Cand o iei metodic, se rezolva repede :P

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Delcourile complete nu merg de la una la alta, dar merg capac, fise, lulea. Le-am schimbat pe astea 3 de la una la alta si ale lui functioneaza la mine fara probleme, deci sunt in regula. Cu ale mele la el, masina lui nu merge, deci nu e de la asta.

Am mai incercat pe masina lui un alt modul de aprindere si tot nu merge.

Are noi: bobina, ax, capac, fise, lulea, bujii(NGK). Scanteie vine la fiecare bujie si fiecare bujie e functionala, verificate una cate una. Benzina ajunge la fiecare bujie.

Share this post


Link to post

Modulele sunt la fel (al tau si ala de pe masina lui?) ?

Share this post


Link to post

Aproape sigur da, au si acelasi cod ca repere(1989747).

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...