Jump to content
Sign in to follow this  
micutu

Diesel Lpg - An Amazing Breakthrough

Recommended Posts

EGRul se curata acolo si normal ca este pe admisia de aer, problema este ca nu asa se curata, se da afara toata admisia de aer (corpul EGR in cazul de fata) dupa care se curata manual nu cu vreun spray, uite cum arata o admisie de TDI cu EGR incorporat care are cateva sute de mii de km http://www.youtube.com/watch?v=fKO138keT4g .

Share this post


Link to post

In clipul postat de catre Alex.T se curata efectele pe admisia de aer ale EGR-ului si nu supapa cu sens unic. Daca vrei sa cureti supapa, trebuie s-o desprinzi de evacuare si sa dai cu spray pe la intrarea in ea, nu pe la iesire din ea. Cand vezi ce efecte are uleiul pentru motor in zona aceea, cazi pe ganduri la alegerea lui.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Dieselul fumega foarte mult de la subturare.

Cred ca nu scap fara sa curat EGR-ul.

 

Inainte se baga putina benzina in motorina iarna ca sa nu inghete in rezervor si motorul pornea foarte usor si mergea bine. Daca bagi putina benzina la un plin nu se obtine oare un efect asemanator cu al GPL-ului? Am vazut cum se curata un EGR si am inteles ca se foloseste un spray care contine si benzina.

... şi de la filtru de aer îmbâcsit, de la filtru de motorină murdar şi în special de la accelerarea atunci când motorul e subturat.

Dacă tot te apuci de curăţat, sfatul meu e să dai toată admisia jos şi să cureţi cum trebuie.

Personal am o reţinere în ceea ce priveşte pulverizarea unui spray cu conţinut ridicat de benzină, în admisia unui motor diesel.

Sfatul meu este să foloseşti la fiecare plin ulei mineral (dacă nu ai DPF) pentru motoare în doi timpi. Vei avea o surpriză plăcută cu privire la mersul motorului. La început doza poate fi ceva mai mare (1l la 60 de ex.) apoi scăzută din ce în ce mai mult ( 750ml la al 2-lea plin, 500ml la al 3-lea) până ajungi să menţii raportul de 1:200.

P.S. Uite cu arată un EGR de Scenic la 160k km:

6.JPG 7.JPG 8.JPG

După curăţare.

9.JPG

 

Şi în Craiova e un service care montează instalaţii GPL pe motoare diesel. De mult timp am tot zis că merg să culeg mai multe informaţii dar... am rămas cu zisul. Din ce am aflat preţul este de 1000 Eur.

Share this post


Link to post

Desi e off topic, chestia asta cu uleiul in motorina e un subiect larg dezbatut, iar eu nu am ajuns inca la o concluzie. Parca nu as baga totusi asa ceva in motorul dci-ului meu, care si asa nu prea scoate fum. Angajatii Reno, ce parere aveti?

Share this post


Link to post

Dar la utilizarea uleiului menajer in motorina ai ajuns la o concluzie ?

Share this post


Link to post
Dar la utilizarea uleiului menajer in motorina ai ajuns la o concluzie ?

Cand aveam volvo-ul diesel bagam ulei de floarea soarelui (la 4 litri de motorina-un litru de ulei), cumparam cu baxul de la kaufland ca era mai ieftin decat motorina. motorul era mai silentios si "fumul" mirosea a cartofi prajiti sau gogosi. Dar motorul meu era cu injectie mecanica indirecta.

Share this post


Link to post

Imi cer scuze, nu sunt vorbitor de limba engleza, de aceea am deschis topicul de aici.

 

Poate continuam discutia aici.

Edited by balanel
  • Like 1

Share this post


Link to post

Bine bine, nu esti vorbitor de limba engleza, dar esti cumva amnezic??

Share this post


Link to post

Gasisem mai demult o documentatie cu un proiect diesel-gpl facut de catre cei de la Mastertuner, cu partea de software management a motorului facuta la ei. Si cum baietii au dinamometru, au masurat si au constatat ca intr-adevar puterea creste (randamentul motorului ajungea pe la 90 % parca). Beneficiul cel mai mare este asupra emisiilor si asupra consumului (luati in calcul si ca alimentarea se face simultan, deci automat consum din carburantul respectiv in cazul instalatiei duale este mai mic fata de o masina care merge exclusiv pe diesel sau exclusiv pe gpl). Practic, la un motor de 1.5 - 1.6 si un rezervor de 50 de litri diesel cumulat cu cel gpl cred ca te plictisesti pana faci iar plinul.

 

Nu este o noutate si nu este nici greu de crezut, dar la masini de zi cu zi nu o sa le vedeti prea curand din doua motive: 1 - un diesel de capacitate mica (pana in 2 L) oricum consuma putin si 2 - costul destul de ridicat al instalatiei. Eu daca as pune gpl pe tractorul din semnatura nu ar fi pentru reducerea consumului, ci pentru cresterea puterii, adica acel 'chiptuning permanent'. Ca dupa aia exista riscul sa pice cutii sau ambreiaje, depinde de masina (daca este folosita in regim normal sau de curse - caz in care e absolut normal sa pice) si nu in ultimul rand de sofer.

Edited by AmunDei

Share this post


Link to post

... (randamentul motorului ajungea pe la 90 % parca). Beneficiul cel mai mare este asupra emisiilor si asupra consumului (luati in calcul si ca alimentarea se face simultan, deci automat consum din carburantul respectiv in cazul instalatiei duale este mai mic fata de o masina care merge exclusiv pe diesel sau exclusiv pe gpl). Practic, la un motor de 1.5 - 1.6 si un rezervor de 50 de litri diesel cumulat cu cel gpl cred ca te plictisesti pana faci iar plinul.

 

 

 

Hai sa moara Veta, astia de la Mastertuner au reinventat termodinamica, apa calduta si gazele de esapament reci! Masinile astora mai au circuit de racire? :rolleyes:

 

Eu am o idee si mai grozava, trebuie musai s-o brevetez: alimentarea tripla, cu motorina, benzina si GPL simultan! Cum aia dubla duce randamentul la 90%, asta tripa l-ar apropia probabil de 113% :thumbl: Plus ca masina asta ar merge si sub apa, n-ar avea nevoie de aer, ar putea folosi GPL-ul vaporizat :thumbl:

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Dupa cite stiu inca nu este nici una omologata in Ro...si nici pt injectie directa...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...