Jump to content
Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

Ce becuri ai la faruri?Miroase a bloc de lumini ars.

Share this post


Link to post

BlueVision

 

M-am uitat mai bine: totul se comporta normal daca am doar pozitiile aprinse. Cum am aprins proiectoare sau faza scurta/lunga... s-a terminat. Deasemeni e totul normal daca nu am nimic aprins, dar la dezarmarea alarmei tot pozitiile se aprind. Totusi, la semnalizare, se aprind OK.

 

Nu prea reusesc sa vad nici o logica, sincer :wallbanger:

Share this post


Link to post
BlueVision

Deasemeni e totul normal daca nu am nimic aprins, dar la dezarmarea alarmei tot pozitiile se aprind.

Daca acum alarma iti semnalizeaza in pozitii si inainte nu avea nici o legatura cu pozitiile (doar in semnalizari), este probabil ca firul (firele) care duc de la alarma spre firele cu semnalizarile sa se fi miscat si sa faca acum contact aiurea. De obicei legaturile alarmelor se fac in stalpul stanga, la cele 2 mufe, unde se gasesc aproape toate semnalele necesare. Verifica acolo daca nu e ceva desizolat, dezlipit, etc. Scoate mufa si pune-o din nou.

Share this post


Link to post

Update: am gresit cand am zis ca e totul OK cand sunt doar pozitiile aprinse: semnalizarile pe fata se aprind invers (cand semnalizez stanga se aprinde dreapta si viceversa)

 

Inca nu stiu ce mama naibii poate fi X(

Share this post


Link to post

Verifica modificarile cablajului blocului de lumini si eventual un alt bloc de lumini imprumutat.

Share this post


Link to post

Eu m-as uita, daca as sti unde sa ma uit si la ce :redface:

 

Ce mi se pare ciudat e ca tinde sa depinda de consumul de curent. Daca dau drumu' la AC o ia razna chiar si cu pozitiile stinse... :mda:

Share this post


Link to post

Nu vine curent in nici una din plafoniere, lampi din parasolar sau din portiere.Am verificat cu voltmetrul. Dupa cate tin eu minte,nu au siguranta separata...si oricum..toate sigurantele sunt bune. In torpedou si in portbagaj am lumina.

Aa..si toate becurile sunt bune.

Deci..spuneti-mi,va rog, de unde sa trag un fir cu +, dar fara a deranja sau praji alte circuite. Nu vreau sa merg la un electronist, ca mi-ar lua cel putin 150 000 :mda: .

Asa am luat masina..

Edited by iulian19

Share this post


Link to post

Ai verificat sigurantele din tabloul interior?

Share this post


Link to post

Da,sunt bune toate sigurantele.

Am mai auzit de problema asta pe la Nubira etc. O fi vreun fir intrerupt pe traseu sau..cine stie.Nu trebuie sa trag decat un fir cu "+" (indiferent daca bag cheia in contact sau nu). Chestia e ca nu vreau sa deranjez sau sa ard altceva . Oricum nu e ceva greu, dar nu vreau sa risc.

 

(!) Mersi ca mi-ai mutat topicul. Nu vazusem acest subiect !!

 

LE : :o fftopic: Da' de ce mi-ai dat warn :mda: ?? Pur si simplu n-am vazut Subiectul !! Nu era cine stie ce ca am postat in alt subiect...!!

Edited by iulian19

Share this post


Link to post

Lasa trasul de fire ca nu e dacie.

Antena se ridica?

Share this post


Link to post

Nici antena. Pai se mai intampla sa dispara "plusuri" la orice masina."Trasul firului" ramane ca o ultima solutie. Si electronistii profesionisti o fac adeseori, dar o fac de unde trebuie, fara sa ia foc o masina.

Share this post


Link to post

Schimba siguranta asta : leg.JPG

Data viitoare nu mai spune ca ai verificat toate sigurantele.

Trasul firelor este pentru amatorii care se cred electricieni auto !

Share this post


Link to post

Data Viitoare.. nu ma mai contrazice. M-ai facut sa ies afara,in frig si sa verific toate sigurantele. Toate Sunt Bune...!

 

Off- topic...

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Nu trebuia sa le verifici pe toate.Era suficient numai cea indicata.

Ai masurat daca ai tensiune +12v la unul din pinii sigurantei?

Share this post


Link to post

Verificasem deja si...da, este tensiune in fiecare pin.

Verificarea tuturor sigurantelor a durat putin (cu un "creion-lampa").

 

Off-topic #2

Edited by iulian19

Share this post


Link to post

Cauta firul orange in habitaclu si pune tensiune pe el si cu asta scutesti 15 lei.

 

P.S. Tensiune pe amandoi pinii nu aveai cum sa ai decit daca ai masurat cu siguranta pusa.

Share this post


Link to post

Se pare ca asta e ultima solutie.. Voi incerca maine.

Mersi ..!!

... ... ... !!

Edited by iulian19

Share this post


Link to post
Update: am gresit cand am zis ca e totul OK cand sunt doar pozitiile aprinse: semnalizarile pe fata se aprind invers (cand semnalizez stanga se aprinde dreapta si viceversa)

 

Inca nu stiu ce mama naibii poate fi X(

 

In sfarsit am avut timp sa trec pe la electrician :rolleyes:

Era intrerupt cablul de masa de la lumini. S-a schimbat un papuc si acum totul e perfect :banana:

Share this post


Link to post

Intrebare: Unde se afla al doilea tablou de sigurante? Am cautat si am gasit doar referire la tabloul electric de sub volan si celalalt dar nu reiese unde se afla. Daca n am cautat bine va rog sa ma scuzati si sa ma iertati de warn tura asta.

Va ultumesc

Share this post


Link to post

La cielo nu exista decit un singur tablou.

Ai inteles gresit ca ar exista si al doilea.

Share this post


Link to post

Multumesc ovi. Mai vin cu o intrebare si gata. Ce are comun becul de frana de mana cu cel de avarie sistem incarcare? Am ramas fara incarcare dar frana ce are? :o :o

Chiar ciudat

Share this post


Link to post

Au punte intre ele.Cel de incarcare alimenteaza si pe cel de la frane.

Share this post


Link to post

Buna, am si eu o problema.

Intr-una din zi am observat ca nu mai merge inchiderea centralizata, dezaburirea spate, radio-casetofonul si actionarea din interior a portbagajului (cielo). Am observat in cartea tehnica ca o siguranta (ultima coloana, ultimul rand) este raspunzatoare de aceasta problema. Am incercat sa schimb siguranta, insa in momentul in care introduc una noua imi face un mic scurt si o flama, si binenteles m-i se arde siguranta. Asa am stricat vreo 3 sigurante :wallbanger: . Asa ca am draci caci vreau sa vand masina si nu pot fara sa rezolv aceste probleme. Multumesc

Share this post


Link to post

Pai e clar ai un scurt circuit acolo, pe unul dintre consumatori.

Deconecteaza-le pe toate, din mufe, conectori, etc.

Verifica-le pe rand cu un aparat de masura, pus pe rezistenta, pt: dezaburitor, actionare portbagaj, inchidere.

Ala care are rezistenta f mica, spre 0, da la masa.

Dupa ce ai gasit vinovatul le cuplezi pe celelalte cae au fost verificate.

Ar trebui sa mearga toate, mai putin bolnavul.

Repari bolnavul sau il lasi decuplat.

Radiocass verifici prin prin cuplare la 12V.

Share this post


Link to post

are vreo legatura cu faptul ca mi-a fost furat cass-ul acum vreo 2 luni si de atunci imi stau firele atarnate prin consola centrala?. Oricum problema asta cu nefunctionalitatea inchiderii, portbagajului, cass-ului, etc e abia de vreo 2 saptamani. Eu ma descurc cu aceasta problema, fiind urgenta sau trebe sa caut un service specializat?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...