Jump to content
Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

Si problema e mai "groasa" de atat. Din pacate in unele cazuri problema este la mufarea firului in tablita. Dupa 10 ani contactul oxideaza si genereaza acelasi comportament.

Cel mai bine in cazuri de genul se taie firul si se cositoreste sanatos de lamela. Eu asta as face daca tot desfac acolo, macar la consumatorii mari gen blower high, dezaburire spate, compresor AC...etc.

Am aceeasi problema la blower high dar spre rusinea mea nu am rezolvat-o. Oricum e inutil, in noua configuratie treapta a doua de ventilatie nu mai este conectata, se va conecta odata cu AC-ul cand se va face.

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post

Eu am rezolvat problema prin adaugarea unor relee suplimentare in comp. motor, pt fiecare ventilator.

  • Like 1

Share this post


Link to post

:) Pai au deja relee, in ritmul asta schimbi toata instalatia usor usor.

La releele alea ai pus si sigurante?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Releele sunt sub bord. Inseamna trasee lungi, caderi mari de tensiune, alimentare prin contact etc. Deci, o instalatie prost proiectata.

Bineinteles, am sigurante. Am scris ca tot ansamblul de relee de faruri, proiectoare ceata si ventilatoare l-am adaptat intr-un panou de Espero din comp. motor. Acesta are sigurante.

Edited by cris06
  • Like 2

Share this post


Link to post

Buna asa ;) . La espero s-au desteptat, au pus panoul de relee langa baterie. Din pacate Majoritatea sigurantelor (inclusiv aia de blower high) tot in cabina sunt.

  • Like 1

Share this post


Link to post

La un Cielo 1999 nu merg luminile de pozitie , lumina iluminare ceasuri bord, lumina bricheta . Toate se aprind cand apas pedala de frana.

V-as fi recunoscator pentru sfaturi

Share this post


Link to post

Ai siguranta pt iluminare arsa si un scurt sau un bec pus aiurea in soclu la triplele spate. E vorba de becurile din lateral, cele cu 2 filamente.

Share this post


Link to post

Multumesc mult.

 

O sa verific astazi


Inca odata multumesc cris 06

 

Am remediat defectiunea.

 

Eu deja verificasem siguranta F13 (iluminare ) si era OK.

Azi am luat la rand toate sigurantele si am vazut ca F2 (martor parcare) era arsa. Am inlocuit-o si totul a revenit la normal fara ca eu sa inteleg ce s-a intamplat. Habar nu am ce protejeaza siguranta F2

Share this post


Link to post

Sig. F13 nu e pt iluminare. Ea protejeaza mai multi consumatori, pe linia 15, prin cheie. F2 e cea pt. iluminare/ pozitii. Vezi schema exacta a sigurantelor la postul nr. 1276 din acest topic.

Share this post


Link to post

Cris, vezi ca difera... variantele de euro/non-euro au sigurantele altfel pozitionate. Cel mai sigur e capacul.

Share this post


Link to post

Nu imi mai functioneaza suflanta pe nici una din cele 4 trepte de viteza.

Se pare ca ventilatorul este ars . Am incercat sa dau jos torpedoul sa ajund la el dar nu reusesc .

Imi poate spune cineva cum se poate desface zona asta sa ajung la ventilator?

Va multumesc!

P.S. Sper sa nu deranjez cu problema mea, nu am putut deschide un topic nou.

 

Share this post


Link to post

Scuze pentru emotii ! Am inchis topicul dintr-o eroare ... :D . Multumesc celor care m-au notificat !

Share this post


Link to post

La mine se topeste siguranta 6(horn/ blower motor),17 si 18. A mai intampinat cineva asa ceva?

La mine se topeste siguranta 6(horn/ blower motor),17 si 18. A mai intampinat cineva asa ceva?

 

Da si la mine se topea la cielo aia. Mai ales daca dau drumul la AC se incinge de o ia dracu. Eu am schimbat asta vara papucii la care vin firelele din spatele tabloului de siguranta. din spatele sigurantei si am cumparat siguranta de 30A de la dezmembrari ca astea din comert cadea plasticul de pe ele pe pantaloni sau adidasi si plasticul incins de pe sigurantele din comert de 2 lei a incins si soclul sigurantei si l-a topit un pic.

 

Eu inca nu am gasit rezolvarea la incingerea foarte tare a sigurantei respective. Presupun cand o sa vina caldurile vara si o sa dau drumul la AC.. presupun ca iar o sa se incinga si probabil o sa inceapa iar sa se topeasca. Iarna vad ca nu mi-a facut probleme si a rezistat. Nu stiu daca schimbarea papucilor din spatele tabloului pe siguranta respectiva si strangerea la cleste a contactelor o sa tina prea mult.. Pana acum m-a tinut 6 luni pe timp de iarna.. dar sa vedem vara.. Oricum siguranta asta se incinge.. la aproape toate cielorile am vazut ca se incinge deci este problema generala asta.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Salutare.

Am si eu nevoie de putin ajutor legat de rulmentii de la alternator la un Cielo GLE an fabricatie 99, am nevoie de cote sau ceva date sa stiu ce cumpar.

In mers suiera si troznesc tare si cred ca sunt sparte bile prin rulmenti.

Ms anticipat.

Share this post


Link to post

Eu unu nu m-as incumeta a cumpara rulmenti pentru alternator pina ce nu ii extrag pe ai existenti pentru a merge la sigur. Da' ma rog, fiecare dupa cum crede ...

Share this post


Link to post

Bingo !

 

Achizitionata si montata jucaria . Din fericire ii copie reusita a originalului, referitor la acea curbura a manetei de care aminteam. Am studiat-o pe toate partile la fata locului dupa care am da cu "da", se cumpara.

 

Codul piesei : ERA440420

 

attachicon.gif959740_600_width_thumb.jpg

 

 

 

 

Vad ca e pe stock la epiesa. De cand ai cumparat-o ai avut probleme cu ea? Eu mi-am luat o chinezarie de bloc si m-a lasat acum. Cand dau faza lunga, nimic. Cateodata pornesc semnalizarile cand comut intre faze.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Din fericire nu fu probleme cu ea. Cel putin deocamdata. Imi pare totusi o idee mai indepartata de volan maneta fata de originala dar nu asa rau precum chinezaria de am incercat-o inaintea asteia.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut, am un cielo din 2007, ieri si azi dimineata am avut probleme la pornire. Am pus contactul, nu se aprinde bordul si nici ledurile la gaz dar aerul, radioul si plafoniera merg iar motorul invarte puternic. Dupa cca 15 min de incercari revine lumina in bord si porneste. Daca ma poate lamuri cineva, multumesc!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post

Mai mult ca sigur e contactul de cheie!

  • Like 2

Share this post


Link to post

Mai mult ca sigur e contactul de cheie!

si totusi in timp ce bordul e mort daca dai la automat invarte motorul fara probleme, numai ca nu porneste

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post

Da, pt ca demarorul e actionat dar nu si ECM si implicit bobina de aprindere. Cauta in topicul dedicat: Contact defect.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Mai mult ca sigur e contactul de cheie!

mersi mult, am fost la electrician si mi a schimbat partea electrica de la contact. Problema s a rezolvat

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post

Vezi ca daca ti-a pus chinezarie contactul ala electric o sa te lase cat de curand :) . Eu am schimbat vreo 3 in decurs de doua luni pana am prins unul bun nou :) Contactul oem original care l-am prins nu mi-a facut figuri de aproape 5 ani :) .. dar chinezariile facaturi la 2 saptamani ma lasau..

Edited by koss_x_treeme
  • Like 1

Share this post


Link to post

Vezi ca daca ti-a pus chinezarie contactul ala electric o sa te lase cat de curand :) . Eu am schimbat vreo 3 in decurs de doua luni pana am prins unul bun nou :) Contactul oem original care l-am prins nu mi-a facut figuri de aproape 5 ani :) .. dar chinezariile facaturi la 2 saptamani ma lasau..

nu stiu ce mi a pus, ca si asa l am rupt de la alte treburi, cred ca daca il intrebam acolo ma lasa. Voi vedea[emoji870]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...