Jump to content
Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

Ce sa fie? O legatura electrica gresita. Vezi cum ai legat firele pt. ca la mufa casetofonului original ajunge si un plus de la pozitii/iluminare pt. functia de dimmer (micsorare luminozitate) pt. displayul Tank-ului.

Share this post


Link to post

nu inteleg unde e problema legaturi sunt bune dar cand aprind farurile mi se opreste sunetul nu si casetofonul

Share this post


Link to post

Daca ai legat firele la "culoare", sigur sunt incorecte! Vezi ca in postul 1287 din pagina anterioara gasesti schema si culorile firelor la instalatia audio la Cielo. De ce nu ai luat un adaptor Dw-ISO si nu mai aveai batai de cap?

Share this post


Link to post

Hai sa fiu eu mai exact, simt eu asa dimineata ca tu ai legat + ala pentru dimmer din mufa masinii la firul de MUTE pentru telefon al casetofonului. Rezolvarea simpla este desfacerea celor 2 fire si lasarea lor in "aer", binenteles izolate corespunzator.

 

Hint: firul ala de mute al casetofonului este... brown iar ala de illumination este de obicei ...orange. Deci desfa ce ai legat la brown si leaga la orange (lasa bown in aer) si pe urma sa vezi minune cand aprinzi pozitiile masinii.

 

PS data viitoare nu mai lega "la culoare" ca la poker, ia si tu o schema.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

La mine spre exemplu firul cu tensiune de iluminare casetofon era gri pe instalatia masinii, dar firul corespondent din mufa casetofonului Tank (pe care l-am montat dupa ce am cumparat masina, si pe care l-am cumparat cu o mufa ce avea firele taiate intrucat eu nu mai aveam mufa pe instalatie) era maro.

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Adica brown :) E cam standard la toate casetofoanele, la fel si ala de illumination orange.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

... adica illumination, simbol ILL (ca sa pastram "trend"-ul) :)

Edited by smv

Share this post


Link to post

Dap, greseala de tipar :) mai sus am scris bine. Romgleza asta ma omoara. Am corectat ;)

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Am verificat din nou sigurantele, le-am scos pe toate, spray de contact in socluri etc. Am verificat si toate becurile, nu este nimic peste specificatiile masinii. Dupa un drum de 50 km nu pare sa se mai fi incalzit sigurantele, dar releele mentionate mai sus se infierbanta destul de tare. Pareri de la veterani? :-/

Share this post


Link to post

Pai, aceeasi parere, contact imperfect. Schibma releul de test cu altul si daca tot se incinge, soclul e de vina. E de munca.

Share this post


Link to post

Va salut pe toti , nu stiu daca postez tocmai bine aici, dar nu stiu unde in alta parte, intentionez sa schimb motorul la cielo al meu GLE , care este foarte uzat, pentru asta am cumparat un executive 1,5 16v pe care vreau sa il folosesc ca masina donatoare, care este problema mea defapt: eu nu ma pricep la electrica si mie frica ca pun motorul si nu stiu sa ii pun electrica, pentru ca trebuie si electrica pusa cea de exevutiv, cea de la motor. Astept sfaturi de la voi , va multumesc!

 

Edited by JonnyGLE

Share this post


Link to post

Nu numai instalatia de la motor si ECM-ul trebuie mutate (transplantate) ci si cea din interior inclusiv tabloul de bord (care nu este la fel).

Share this post


Link to post

Nu ar fi asta problema pentru ca eu am totul pe executive, problema este ca nu ma pricep sa o pun la loc acolo si electricienii ma mananca de viu pentru operatiunea asta...

 

Share this post


Link to post

Buna ziua,

 

Am o Leganza din 1999, recent a aparut o problema la sistemul de semnalizare. Semnalizarea pe toata partea stanga (stanga fata, stanga mijloc, stanga spate) nu mai merge. Cand semnalizez stanga din maneta se aude tzacanitul acela rapid dar nu semnalizeaza. Pe partea dreapta semnalizarea merge normal.

 

Daca pun avariile, merge doar becul de pe partea dreapta.

 

Nu sunt foarte tehnic, dar probabil problema este dintr-un releu? Am gasit schema de principiu a sigurantelor si releelor, dar nu reusesc sa identific releul care este responsabil de semnalizare. Ma puteti ajuta? Atasez schema aici.

 

Ar trebui sa fie "Tail lamp relay", dar daca il scot pe acesta, semnalizarea pe dreapta merge... Deci nu are cum sa fie acesta...

 

 


 

post-43959-0-00328300-1425307650_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Eu cand am avut aceasta problema a fost prima oara ars becul pe dreapta si dupa un an cand iar am intampinat aceasta problema era firul ros dar pe stanga de data asta.

 

Share this post


Link to post

Trebuie urmarit firul albastru deschis de la plecarea sa din conectorul comutatorului (manetei) de semnalizare. El se conecteaza la lampile stg. fata si spate si la comutatorul de avarie. Undeva este o intrerupere, un papuc iesit, ceva care intrerupe legatura cu lampile stg.

Share this post


Link to post

Va salut ! Nu stiu daca s-a mai discutat despre asta, insa eu nu am gasit, si anume: nubira 1, din '99.am lasat geamul jos pe dreapta fata si lasat a ramas. nu se mai ridica nici din butonul lui, nici din comanda de la sofer. am schimbat butonul lui, si chiar modulul de la sofer de la o leganza. tot nu merge. il ridic doar daca pun curent direct pe macara. ce ma sfatuiti ? va multumesc!

Share this post


Link to post

Un fir intrerupt, cel mai probabil la usa soferului.

Desfa furtunetele de trecere dintre usa si caroserie si vezi daca au fost agatate de opritorul usii.

Share this post


Link to post

Va salut.

Am un espero 1.8.

Am lasat masina o perioada lunga fara s-o folosesc. Azi am avut surpriza sa constat niste probleme aparute peste noapte (bateria n-a fost lasata pe masina cat timp n-a fost folosita).

 

Deci! Cand actionez geamurile electrice, la apasarea butoanelor pentru geamuri se aprind si semnalizatoarele de pe aripi iar geamurile nu se deschid. Cu bateria pusa direct la motorul geamului (cu fata usii desfacuta), geamul electric merge perfect. Cu bateria pusa pe masina, la geamuri, din 12,5V ajung 11.5V si cu aceasta tensiune nu merg geamurile din cate vad. Becul din portbagaj ramane aprins si dupa inchiderea portbagajului (am actionat manual comutatorul din portbagaj, dar becul doar scade putin in intensitate ,dar nu se stinge.

 

Am verificat toate sigurantele, releele, nu-s probleme.

Ce sa fie de vina? Un scurt circuit? Pe unde putea sa intre apa si sa cauzeze aceasta problema?

Share this post


Link to post

Cablurile de masa intre baterie si caroserie. Adica deasupra farului stang si legatura dintre alternator si baterie.

Share this post


Link to post

Am verificat, refacut masa, chiar am scos toate mufele de la motor. Si chiar si cu motorul oprit, cand apas pe butoanele de geamuri electrice, vine un voltaj mai scazut la geamuri si concomitent cu apasarea butoanelor pentru geamuri se aprind si semnalizatoarele laterale.

De asemenea becul din portbagaj ramane tot timpul aprins, desi comutatorul e functional.

Unde sa ma mai uit? ce sa-i fac?;((

Edited by robert1000

Share this post


Link to post

@ robert 1000

Cu motorul oprit ... pare a fi normal a fi „ vine un voltaj mai scăzut la geamuri”, că ... e pe acumulator ( și care sărăcuțul, nu-i ajutat de alternator prin funcționarea motorului, dă și el cât poate !!! ).

Cu semnalizatoarele „funcționale” ( la acționarea geamurilor) ... este bine de consultat un electrician BUN pentru diagnoză și remediere probleme. De la distanță ... dificilă rezolvarea problemelor.

La portbagaj, poate trebuie să-i corectezi cursa la limitatorul care acționează „comutatorul e funcțional” .

Un electrician priceput în „electrica” Espero ... poate rezolva problemele semnalate .

Mult succes !

Share this post


Link to post

"Cu motorul oprit ... pare a fi normal a fi „ vine un voltaj mai scăzut la geamuri”, că ... e pe acumulator ( și care sărăcuțul, nu-i ajutat de alternator prin funcționarea motorului, dă și el cât poate !!! )."

 

Nu prea e normal. Normal ar fi sa se furnizeze o tensiune corespunzatoare geamurilor electrice astfel incat sa functioneze corect, dar motoarele par subalimentate, nu pot actiona geamurile la ridicare-coborare, motoarele se chinuie putin dar, cam atat...

Am o baterie de 75AH bine incarcata.

 

Daca totusi s-a mai confruntat cineva pe aici c-o problema asemanatoare, poate imi poate da niste sfaturi. Multumesc!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...