Jump to content
Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

Am si eu o problema la Leganza,cand pun frana mi se reseteaza toate ceasurile din bord si se aude sub volan un releu cum ``tacane``,m-am uitat la relee dar nu am gasit nici unul `` prajit``,aceeasi simptoma o am si la frna de motor,mi-e frica sa nu iau foc :)

Share this post


Link to post

Buna ziua. Cum o dai tot la cielo am ajuns, ma duce cu multa sarguinta cand mai trebuie. In ultimul timp a aparut o problema, a fost la reparat tablaria pe partea stg si in spate iar dupa aproape o sapt dupa ce am scoso din service imi face urmatoarele probleme la ceasurile din bord:

-martorul de benzina nu mai indica

-martorul de apa se duce la maxim cand e motorul cald si normal

-martorul de faza lunga se aprinde la jumatate de intensitate

-semnalizarea stg se aprinde si ea tot la jumatate

 

 

Mg andesc ca din cauza vechimii('96) sa se fi dus masa tabloului de bord, masa imperfecta si sa se produca astfel de anomalii. Alta varianta care sper sa nu fie e ca atunci cand au lucrat la prag sa fi atins cablajul, dar in acest caz de ce s-ar aprinde martorul de faza lunga si cel de apa motor.

 

Stie cineva cum sunt mufele din bord si unde mai preics e punctul de masa? Ori sa il dublez, ori sa il curat pe cel actual. Vreo idee?

Edited by raresvintea

Share this post


Link to post

 

-martorul de benzina nu mai indica

-martorul de apa se duce la maxim cand e motorul cald si normal

 

Probeleme ceasurilor de bord pot fi cauzate de slabirea suruburilor din spate (vreo 3 la fiecare indicator)

Share this post


Link to post

Masa bordului este pe coloana de directie. Sunt 2 fire la un surub insa e foarte dificil de ajuns chiar si cu ceasurile date jos, cred ca mai simplu este pe la pedalier.

Share this post


Link to post

Buna seara,

vreau si eu sa intreb ceva: de vreo 2 zile nu imi merg claxoanele. Am cautat pe forum pt. solutii: m-am uitat la papucii goarnelor, am desfacut si plasticul din jurul volanului, etc. si am ajuns la urmatoarele concluzii: claxoanele sunt bune (merg legate direct la baterie), cand apas claxonul din volan se aude un tacanit (de la releu, deci releul e bun, nu?), siguranta nr. 18 nu e arsa, deci probabil s-a rupt un fir. Am fost azi la un electrician si mi-a spus ca goarnele nu primesc curent la + si m-a sfatuit sa trag un fir de la baterie (+) pana la claxon. Asa am facut si acum imi merge un claxon, cand il actionez din volan. Insa vreau sa intreb, cat de sigura e solutia asta? (Evident, e o solutie temporara, electricianul mi-a spus sa revin peste 1-2 saptamani pana cand isi revine din operatie... Dar e in siguranta masina cu firul de + tras direct la claxon?)

Share this post


Link to post

Aceeasi faza fost la mine. Vezi ca ai pe traseul claxonului, jos, langa radiatorul de AC, o imbinare, din fabrica, ascunsa in camasa protectoare. Desfaci, refaci imbinarea si asta e. A oxidat, asta e tot.

In alta ordine de idei, mie imi face figuri ceva pe traseul sondei de temperatura de pe chiulasa, cea care porneste electroventilatoarele (pleaca ambele). Sunt sigur ca e de acolo pentru ca imi apare si martorul de la ECM in bord. Sa fie un scurt sau cel mai probabil sonda e pa? Face aleatoriu si numai cu motorul cald. Obisnuiesc sa cedeze relativ usor (sau doar e norocul meu, e schimbata de vreo 2-3 ani). Multumesc!

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Piesele de daewoo nu mai sunt ce erau... Daca e ieftina schimb-o si gata. Presupun ca vorbim de senzorul de sub delco.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Dupa constatare, sonda e ok, problema e la bifurcatia de pe traseu, care pleaca spre sonda. Undeva acolo e firul in scurt. E bn de stiut pentru posesorii de Cielo, sa nu mai caute aiurea. De obicei cedeaza mai mereu in aceleasi locuri (vezi faza cu claxonul). Multumesc pt raspuns!

Share this post


Link to post

Cand spuneam ca nu am probleme cu Doamna,bine m-a mancat undeva sa schimb becu de la bricheta,si cand am pornit luminile,s-a oprit iluminat cluster

,panou climatizare,iluminat butoane de pe usi,lampi de ceata fata/spate plus martori lampi de ceata,si martor lumini aprinse,iluminat radio,poziti spate,iluminat bricheta si scrumiera,in rest martor centura bord si sonor functioneaza,restu de martori din cluster functioneaza,avari,semnalizare,faza scurta/lunga,plafoniera,radio functioneaza.

 

Am verificat sigurantele ,sunt ok,am citit pe forum,ce poate sa fie de vina ,in afara de mine :wallbanger: ,releu iluminat bord,din spatele panoului de sigurante,oare acela e de vina,sau am prajit jumatate de instalatie electrica?

Share this post


Link to post

Este o siguranta pentru toate cele enumerate. Daca nu e arsa, desi ma indoiesc, e de munca in a vedea unde s-a ars circuitul (cal mai lung din toate).

Incepe cu releul, dupa care cu circuitul din spatele panoului de sigurante.

Share this post


Link to post

Ai avut dreptate! Era o siguranta arsa,dar la Daewoo e ciudat rau de tot,in loc de cluster illumination,au pus toate cele enumerate plus lampi de ceata pe tail illumination.

 

Merci de ajutor!Dau o bere cand ajungi in Constanta,daca nu imi spuneai de siguranta pentru toate,nu mai verificam toate sigurantele.

Share this post


Link to post

Confirm, si eu sunt patit. Luminile din bord sunt pe aceeasi siguranta cu pozitiile/lampile spate. E foarte interesant sa te trezesti noaptea doar cu faruri si fara nici o iluminare in spate / in bord.

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Casetofonul merge in continuare deci ai o lumina :)

 

PS Pentru posteritate. Sigurantele se pot arde si fara se se vada la ochi. Pentru siguranta se foloseste un multimetru cand se testeaza ;)

Share this post


Link to post

cum inlocuiesc siguranta la claxon imediat se arde . care sa fie cauza?

Share this post


Link to post

Pai este simplu.Daca se arde inseamna ca are un scurt undeva verifica traseul de la panoiu pana la releu su cumutator sau buton claxon alceva nu are ce sa fie

 

Voua vi sa intamplat sa se aprinda martoru de la frana de mana simultan cu cel al bateriei? Nu se aprinde sta semiaprins iar cand accelerez astea dispar ! De la ce oare sa fie de la releu de incarcare ? Daca este de la releu unde e releu ca eu unu nu l-am gasit.Sigur ati mai avut plobleme de gen pentru ca la Daewoo e o boala cu astea

Si as mai avea ceva de spus : traseele care modifca ca aerul pe unde sa vina la Leganza sunt electrice nu sunt pe cablu. La mine nu functioneaza si din cate am vazut nu au nuci o siguranta.Momentan baga"peste tot" aer in masina dar oare de la ce poate fi? Are cineva ideee?

Share this post


Link to post

:) aci nu era vb de claxon era vb de releu de incarcare pentru eroarea cu cei doi matrori aprinsi (frana de mana si bateria)

Edited by DanLGZ

Share this post


Link to post

 

Si as mai avea ceva de spus : traseele care modifca ca aerul pe unde sa vina la Leganza sunt electrice nu sunt pe cablu. La mine nu functioneaza si din cate am vazut nu au nuci o siguranta.Momentan baga"peste tot" aer in masina dar oare de la ce poate fi? Are cineva ideee?

Nu sunt electrice nici pe cablu sunt pe "VACUM"

Share this post


Link to post

M-am dus draq

Pai inseamna ca e stricat compresoru de de aer care face presiunea pentru "urnirea" lor din loc in altu

Eu am desfacut decat fata cu cele 3 rozete si nu am vazut decat fire de aceea am crezut ca sunt "electrolux"

Share this post


Link to post

"Compresoru' de aer" care face (de)presiunea pentru "urnire" este chiar corpul clapetei de acceleratie.

Share this post


Link to post

Stai un pic.Deci ce imi spui tu Salex este ca ce a spus cristian gog la romanii au talent

 

"Putem noi ca oameni sa cunoastem necunoscutul?" Adica de la clapeta de aceleratie (corupul) are vacum uri care conduc presinea de aer pana acolo ?

E incredibil ca cei de la Daewoo nu sau gandit sa puna un compresor cum are spre exemplu golfu 3 la inchiderea centralizata

 

Bun si de unde sa ma apuc sa o iau sa verific ?

Share this post


Link to post

nu presiunea,ci vacuumul.posibil un furtunas spart sau un releu pneumatic defect,care pierde vacuumul.

Share this post


Link to post

Buna seara ! Pana in ziua de azi am reusit cu ajutorul dvs. sa-mi repar masina sau sa-mi pun un diagnostic exact la masina mea ,un espero din 96 . Dar azi am stat aproape toata ziua pe topicuri ca sa caut si sa gasesc ceva date despre problema mea va rog sa ma ajuati !

Nu se mai modifica intensitatea la lumini cand franez cu pozitiile aprinse pe timp de noapte , iar ziua cand nu am pozitiile aprinse nu se aprind luminile pe frana.

Share this post


Link to post

Verifica circuitul de minus la stopurile spate.

Share this post


Link to post

Din ce inteleg eu, nu ai stopuri pe frana deloc, in nici un fel de conditii.

La pedala de frana, deasupra ei, e un contact din plastic cu 2 (parca 2) fire. Verifica acel contact, el inchide circuitul cand calci pedala de frana si se aprind stopurile de frana. Cand pedala e sus, neapasata, contactul e apasat. Cand calci frana, acel contact se duce in jos. Scoate-l din locasul lui, verifica cu contactul pus, apasand si dandu-i drumul, daca se aprind stopurile. Daca nu, scoate cele 2 fire si atinge-le, tot cu contactul pus. Acele 2 fire unite ar trebui sa aprinda stopurile de frana.

Daca totusi nu merge nici asa, e posibil ca problema sa fie de undeva de pe traseu... ori un fir intrerupt, ori contact imperfect pe undeva. Dar tind sa cred ca e de la acest contact de deasupra pedalei de frana.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...