Jump to content
Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

Salutare.

 

Am si eu o problema. Am o nubira din 99 modelul Coreean si am o problema cu luminile. de ceva timp s-au blocat pe faza lunga, insa un far e pe faza lunga celalt pe faza scurta. ideea e ca degeaba am incercat sa mist semnalizatorul , nici flash-ul nu mai merge decat daca am luminile complet stinse.

 

Am schimbat blocul de semnalizare si cand am desfacut, am observat ca mufa care intra in blocul de lumini are un pin ars. l-am curatat putin dar degeaba. am incercat sa gasesc sa schimb mufa aceea insa pe la 2 magazine de piese mi s-a zis ca mufa vine cu toata instalatia electrica de bord.

 

As dori sa stiu daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, sa ucu numarul de telefon al vreunui electrician bun, nu de la vreun service daewoo, ca aia ma rup de bani...

 

ps: sunt din Bucuresti :)

Share this post


Link to post

Salut

Am shi eu o problema ... nu-mi mai functioneaza faza scurta si pozitiile , am schimbat tabloul de lumini dar degeaba , nici martorii de bord de la faza scurta faza lunga shi pozitie nu-mi mai apar ... o fi vreun scurt? ms .. astept q nerabdare un raspuns

Edited by Mircea
Nu mai folosi IRC

Share this post


Link to post

Ai verificat sigurantele?

Share this post


Link to post
Salut

Am shi eu o problema ... nu-mi mai functioneaza faza scurta si pozitiile , am schimbat tabloul de lumini dar degeaba , nici martorii de bord de la faza scurta faza lunga shi pozitie nu-mi mai apar ... o fi vreun scurt? ms .. astept q nerabdare un raspuns

 

Poate blocul de lumini a fost inlocuit.Verifica releul de protectie.

Share this post


Link to post
Ai verificat sigurantele?

 

sigurantele le-am verificat , am fost la un vecin la service si mi-a zis k nu s baga ( nu prea s pricepea ) poate e un scurt ceva...

ms pt sfat :)

 

Poate blocul de lumini a fost inlocuit.Verifica releul de protectie.

 

 

blocul de lumini l-am schimbat mai demult ... Cum verific releul de protectie... si unde s afla releu? ms anticipat

Edited by cielo2005

Share this post


Link to post

Pai atunci ce tablou ai schimbat?

 

Tabloul cu sigurante si relee :

tablou_cielo.JPG

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

A mai avut cineva problema asta?

De curand mi-se intampla ca atunci cand pornesc dezaburirea lunetei,martorii de la faza lunga,lampi ceata spate si dezab. luneta sa se aprinda(la o intensitate mai mica decat ceilalti martori).

De asemenea cand pornesc lampile de ceata spate si semnalizez dreapta,martorii de la faza lunga,semnaliz. dreapta, lampi ceata spate, si dezab. luneta sa se aprinda in acelasi ritm cu semnalizarea dreapta.

In rest,daca nu pornesc dezab. lunetei sau lampile ceata spate e ok!

Unde sa caut problema? (releu ars/bec ars/scurt circuit?)

In speranta ca m-am facut inteles,multumesc.

Share this post


Link to post

Masina are modificari electrice gen alarma,etc?Ai verificat care este tensiunea de incarcare cand este pronita degivrarea lunetei?

Share this post


Link to post

nu am incercat asta,o sa verific tensiunea deseara.am incercat doar sa scot unul din cei 2 papuci de la luneta-fara niciun rezultat.

 

masina are alarma dar nu mai functioneaza.nu cred sa fie asta cauza pt.ca totul a fost ok pana acum 2 sapt!

 

masina are alarma dar nu mai functioneaza.nu cred sa fie asta cauza pt.ca totul a fost ok pana acum 2 sapt!

Share this post


Link to post

Am un Cielo Exe cu alarma , si se comporta cam ciudat, de obicei cand inchideam masina se aprindeau semnalizarile , acum nu mai scoate decat un sunet si nu se mai aprinde nimic. Si cand dau in marsarier de obicei inainte se aprindeau avariile si licareau , acum nu mai zice nimic, dar cand semnalizez sau pun masina pe avari functioneaza. Posibil dar nu stiu sigur , s-ar putea sa fie dezizolate firele de la alarma.

Share this post


Link to post

:o :o

Scuze daca s-a mai postat . Problema sta cam asa , Cielo EXE 2004.

Eu l-am luat la 36000 km in 2006 si am acum 55000 km , problema care am sa vo descriu am constatat-o pe la cca. 42000 adica acum 1 an dar nu am postat pana acum ( acum mi-am adus aminte de ea ).

Deci , am avut un bec ars de la far si l-am schimbat ,dar inainte de al schimba am zis sa ma uit si la sigurante sa vad daca nu este una arsa. Am avut dreptate , una de 10 A era arsa , inlocuiesc siguranta arsa cu un buna si ce sa vezi ? nu se mai arma alarma , adica inchiderea functioneaza dar nu mai se aude nici un sunet de armare a alarmei si chiar nu lucreaza deoarece am lovit roata si masina si nimic.

Pun siguranta arsa la loc si OK , functioneaza . Repet procedura de 5 - 6 ori si degeaba , am renuntat si de 19000 Km am o siguranta arsa dar nu am nici o problema in rest ( dubios )

Aveti idee ce naiba se intampla ca devin curios

 

Va multumesc

Share this post


Link to post

siguranta de 10A... vezi pe capacul tabloului ce simbol si text corespunde...

 

cu siguranta arsa - se aprinde plafoniera? :)

Share this post


Link to post

Mai incearca urmatoarele:

- cu siguranta pusa, cu intrerupatorul de lumini pe faza lunga, dar stins (impins spre bord si nerotit) vezi daca mai functioneaza alarma + sirena;

- cu siguranta pusa dar cu becul care depinde de siguranta aia scos (ii scoti mufa) verifici daca functioneaza alarma + sirena.

Este posibil ca electricianul care-a montat alarma sa nu fi luat masa de unde trebuie , sa fi gresit firele pe-acolo pe sub bord.

Cand spun sa verifici alarma trebuie sa verifici daca iti incuie usile (daca e legata la inchiderea centralizata), face un beep de sirena si da din semnalizatoare. Apoi cu alarma pusa verifici daca raspunde la socuri (dai cu picioarele in roti) si apoi deschizi usa cu cheia: va trebui sa faca scandal, si sa dea din semnalizatoare (sau alte lumini).

 

Daca observi ceva ciudat la probele sugerate de mine i le spui unui electrician, ii va fi mai usor sa depisteze firul montat aiurea (ori masa alarmei, ori masa sirenei). Apoi scrii si pe forum, poate o sa mai aiba cineva defectul asta si va sti cum sa-l remedieze.

Share this post


Link to post
siguranta de 10A... vezi pe capacul tabloului ce simbol si text corespunde...

 

cu siguranta arsa - se aprinde plafoniera? :)

 

 

Am sa ma uit si pe capac

DA si plafoniera si orice altceva ( lampa portbagaj , proiectoare , faza lunga/scurta , a 3-ia lampa stop etc ).

 

Am sa ma uit si pe capac

DA si plafoniera si orice altceva ( lampa portbagaj , proiectoare , faza lunga/scurta , a 3-ia lampa stop etc ).

M-am uitat pe capac si nici nu mai stiam ca am scos siguranta de tot ( credeam ca am lasato asa arsa ).

Corespunde notatiei AUDIO ( ING ) , nu stiu ce reprezinta.

 

Mai incearca urmatoarele:

- cu siguranta pusa, cu intrerupatorul de lumini pe faza lunga, dar stins (impins spre bord si nerotit) vezi daca mai functioneaza alarma + sirena;

- cu siguranta pusa dar cu becul care depinde de siguranta aia scos (ii scoti mufa) verifici daca functioneaza alarma + sirena.

Este posibil ca electricianul care-a montat alarma sa nu fi luat masa de unde trebuie , sa fi gresit firele pe-acolo pe sub bord.

Cand spun sa verifici alarma trebuie sa verifici daca iti incuie usile (daca e legata la inchiderea centralizata), face un beep de sirena si da din semnalizatoare. Apoi cu alarma pusa verifici daca raspunde la socuri (dai cu picioarele in roti) si apoi deschizi usa cu cheia: va trebui sa faca scandal, si sa dea din semnalizatoare (sau alte lumini).

 

Daca observi ceva ciudat la probele sugerate de mine i le spui unui electrician, ii va fi mai usor sa depisteze firul montat aiurea (ori masa alarmei, ori masa sirenei). Apoi scrii si pe forum, poate o sa mai aiba cineva defectul asta si va sti cum sa-l remedieze.

 

Am incercat doar faza cu faza lung cuplata fara sa rotesc de maneta SI FUNCTIONEAZA si alarma si inchiderea.

Share this post


Link to post

Verifica si releul de faruri, ultimul din dreapta (stanga cum te uiti din spatele tabloului de sigurante si relee). Este negru, mic, deasupra releului temporizare dezaburire luneta (maro). Daca functionarea alarmei e conditionata de siguranta de la faruri - pe faza scurta sau lunga? (ca nu ai specificat) e foarte posibil ca alimentarea sa fie facuta pe circuitul de faruri. Cum scria si dflorescu verifica si legaturile la masa. Succes!

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Am sa verific , multumesc

Share this post


Link to post

Salut. Am un espero din 96 si sunt cam nedumerit cu o problema la el.Ca sa va dau un exemplu:am farurile aprinse si actionez geamul electric sau inchiderea centralizata--in momentul ala, pe timp de noapte, se observa cum scade intensitatea luminoasa a farurilor si a luminilor de bord.

La fel se intampla si daca pun semnal si am pozitiile aprinse.In momentul in care se aprinde becul de semnal scad in intensitate celelalte becuri.Care sa fie cauza?

Sper sa ma poata ajuta cineva. Ms

Share this post


Link to post

Nu ai masa (minus) pe una din triple sau pe ambele, verifica si tu cablajul , masoara voltajul cat ajunge in becuri.

Verifica masa motorului , a bateriei pe caroserie, cel mai probabil au oxidat contactele

Edited by ROV

Share this post


Link to post

Va salut.Am si eu o problema :dupa vreo 20 minute de functionare aer conditionat ,se simte un miros ca de plastic ars in habitaclu.Banuiesc ca ar fii siguranta consumul fiind mare,dar mai e si un releu ,n-am putut sa-mi dau seama care sunt incinse,cum sa verific sursa acestui miros si cum as putea remedia situatia?Aerul functioneaza bine da rece ,cureaua de la compresor nu e rupta,dar nu-l mai pornesc sa nu ia ceva foc.Multumesc.

Share this post


Link to post

cauta sigurantele si releele ventilatorului si compresorului de clima (sunt trecute in carte si pe dosul capacului de sigurante)

 

ca chestie - pe ce treapta de ventilare apare mirosul? pe 1 sau si pe cele mai mari?

Share this post


Link to post

1- mirosul se simte in habitaclu;

2- sigurantele sau contactele unui releu incinse nu miros;

3- infasurarea motorului de la ventilator trece printr-un grup de rezistente de limitare a curentului atunci cand acesta se afla pe trepte intermediare, acestea se pot incinge si sa miroasa in habitaclu.

Share this post


Link to post

exact la rezistentele ventiulatorului ma gandeam - de aceea intrebam treapta ventilatorului

si siguranta sau releu pot mirosi a ars, daca incep sa afecteze plasticele din zona... sau carcasa aerotermei...

Share this post


Link to post

Ma scuzati,am lipsit peste 24 de ore,stiti cum e in viata apar tot felul de probleme,dar sa revin : cu aerul conditionat merg numai pe pozitia 2,miine am sa verific sigurantele si releul sa vad daca sunt incinse dupa o anumita perioada de functionare,stiu unde este panoul de sigurante dar nu stiu unde sunt rezistentele ventilatorului,care, banuiesc ca nu sunt arse deoarece sistemul functioneaza.Multumesc de raspunsuri.

Share this post


Link to post

salut baietii!! am si eu o intrebare ptr voi daca putei sa imi explicati:am un cielo si miam schimbat becurile din faruri si proiectoare si miam pus din alea super light de la philips h4saau h1 nu mai stiu exact de care sunt si cele din proiectoare mi se ard intruna ,cele din faruri nu am avut nici o problema cu ele in schimb pe alea din proiectoare leam schimbat de nshu cate ori,cand le aveam pe alea originale nu sau ars niciodata si am mers cu ele intruna. aveti idee de ce?

Share this post


Link to post

Va salut.Revin cu o noua problema,pina sa ajung la electrician,am mers in seara aceasta vreo 15 minute cu proiectoarele de ceata aprinse ,si a inceput sa miroasa in habitaclu,cumva ca un textolit incins,dar un miros puternic.M-am speriat am oprit masina,am deschis capota,dar mirosul nu era de acolo.Apoi am plecat din nou, dar cand am aprins luminile de pozitie ,nu s-au mai aprins luminile din bord.Am mers cateva minute asa dar fara proiectoarele de ceata aprinse,iar mirosul nu s-a mai simtit.Am oprit masina si dupa 10 minute am pornit-o din nou,am aprins faza scurta,si am constatat ca luminile din bord s-au aprins ,iar dupa ce am conectat proiectoarele ceata, mirosul iar a aparut.E clar ca trebuie sa merg la service, dar totusi intreb cam la ce ma pot astepta,deoarece ieri am verificat sigurantele,pt cealalta problema cu aerul,si toate erau bune si calibrate.Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...