alexinno Posted June 19, 2007 Nu va suparati,ce tipuri de becuri imi trebuie pentru luminile de pozitie din bordul unui Cielo Sohc(cele verzi,cu capison) si pentru cele de la semnalizare stanga-dreapta din bord?Multumesc! Share this post Link to post
bella Posted June 19, 2007 Aici s-a discutat despre becurile din bord. Lectura placuta "> Share this post Link to post
alexinno Posted June 19, 2007 E ok,dar cele de la semnalizare stg dreapta de ce tip sunt,ca nu se pomeneste de ele?Multumesc! Share this post Link to post
papie Posted June 22, 2007 De cand am achizitionat masina siguranta de la stopurile de frana respectiv semnalizare (si ce o mai fi) era inlocuita cu modelul ceausescu - lita de cupru. Am schimbat cu una de putrea indicata pe capacul de la tabloul de sigurante. Ok. In aproximativ 3 - 4 zile se ardea, nu stiu exact momentul, imi dadeam seama in momentul in care nu mai functiona semnalizarea. Am schimbat aceasta siguranta de cca. 3 ori (chiar cu una de putere mai mare), acelasi rezultat. Am pus din nou lita (f. subtire, nu am masurat nici grosimea nici nu am calculat ce cadere de curent ar putea suporta, dar la ochi cred ca pana in 10 - 15 A) functioneaza de cel putin 1 an. Eu zic asa: aluminiul de la sigurante are un timp mic de topire fata de cupru, deci in cazul meu cred ca ar fi vorba de o supra tensiune care apare pentru o fractiune de secunda (si aici banuiesc un releu care face arc electric prea mare in momentul aclansarii, sau un curent indus de alarma avand in vedere ca este legata la avarii). Ce parere aveti ? Share this post Link to post
papie Posted June 24, 2007 Este de 20 A (siguranta nr. 8 din cartea tehnica - semnalizare, abs ). Din cate imi aduc aminte am "fortat" chiar cu max. adica cu o siguranta de 30 A. Acelasi rezultat, functioneaza numai cu lita de cupru. Share this post Link to post
dflorescu Posted June 25, 2007 Verifica toate becurile de semnalizare (parca sunt 6) sa vezi daca nu cumva vreounul nu are contactele uzate si da la masa. Share this post Link to post
covasna Posted June 29, 2007 Buna ziua , Posesor Cielo 1996 . Nu mai pot porni pentru ca in momentul cand pun contactul imi arde siguranta de pe ciruitul pompei . In localitatea unde locuiesc nu exista un service specializat asa ca nu stiu cum pot diagnostica defectul . A mai patit cineva asa ceva ? Multumesc ! Share this post Link to post
ovi_jer Posted June 29, 2007 Scoate releul pompei de benzina din soclu si vezi daca porneste sau se mai arde siguranta. Share this post Link to post
Stepquint Posted July 4, 2007 Salut, am vazut de dimineata ca becul de pozitie din farul stanga lumineaza mai slab decat cel din dreapta...asa trebuie sau am probleme la sigurante?..... plus ca m-am dus in spatele masinii sa vad stopurile si in stopul din stanga era doar o lumina pe pozitie...iar in dreapta mergeau doua. Scuzati-ma daca nu ma exprim prea profesionist dar incercam sa explic lucrurile exact asa cum sunt. In rest... faza scurta si faza lunga merg bine... Share this post Link to post
papie Posted July 4, 2007 De obicei asta este manifestare de masa (minus) lipsa undeva in instalatia de iluminare. Share this post Link to post
Lao Posted July 4, 2007 Sau desfaci binisor capacul farului cu pricina si impingi bine bine becul de pozitie inspre fata masinii. Si eu patesc la fel din cauza ca iese soclul becului de pozitie. Pe spate ai un bec ars cred. Verifica. Share this post Link to post
webcath0s Posted July 16, 2007 Ieri dimineata cand am pornit acul de la turometru a inceput sa oscileze brusc si puternic...turatia masinii ramanea constanta!!Dupa cateva oscilatii a cazut jos si nici ca a mai miscat!!!Acum cand pun contactul imi sta aprins ledul rosu de la ac..am bordul facut de Soran,dar acul tot nu se misca!La ce sa ma uit? Mentionez ca am verificat toate sigurantele. Share this post Link to post
webcath0s Posted July 16, 2007 Pai am dat ceasurile jos si am bagat mai bine mufa!Tot nu merge. Share this post Link to post
ovi_jer Posted July 16, 2007 Motorul merge normal la relanti? Nu sta turat? Share this post Link to post
Adi_Iacob Posted July 16, 2007 Ceva foarte asemanator a patit cineva cu un Opel Vectra 1.6, si problema s-a dovedit a fi de la puntea de diode de la alternator, care crapase. Partea proasta a fost ca nu mai incarca bateria si sistemul de injectie papa ceva curent, s-a trezit cu bateria moarta. Merita verificat daca de la alternator mai iese tensiunea necesara incarcarii bateriei. Oricum, o punte de diode e clar mai ieftina decat un turometru. Adi Iacob Share this post Link to post
mcrusu Posted July 19, 2007 Zilele acestea mi-am prajit cu ocazia unui drum la munte garnitura de chiuloasa din cauza ventilatorului de la radiatorul de racire care functioneaza cu turatie redusa.Punandu-l pe direct ventilatorul se invarte absolut normal.Stie cineva care ar fi cauza ? Share this post Link to post
ovi_jer Posted July 19, 2007 Asa si trebuie adica sa porneasca pe treapta mica la 93 grade si la 100 pe treapta mare.La pornirea pe treapta mare se aprinde si martorul motor care indica o problema la sistemul de racire.Deci cauza arderii garniturii de chiulasa este alta. Share this post Link to post
ovi_jer Posted July 19, 2007 Daca e vorba de ardere a garniturii de chiulasa la cilindrul de linga cutia e viteze este din cauze constructive accelerata de amestescul sarac.Lichidul de racire cand a fost schimbat ultima data si cu ce marca? Share this post Link to post
tzutzu Posted July 21, 2007 salut mi-am luat recent un cielo "97. nu-mi functioneaza butonul de dezaburire luneta si ceasul care indica benzina !poate cineva sa ma lamureasca inainte sa ma duc la un electrician. ms anticipat Share this post Link to post
Assus Posted July 21, 2007 Cred ca tocmai am comis-o ... Am spalat zona in care se pun frunzele (langa stergatoare) si se pare ca apa a sarit si prin alte zone, cert este ca la relanti oscileaza turatia pana la 500 ture si in sarcina parca nu mai trage ... Credeti ca o sa-si revina sau tocmai am sticat ceva ... bobina etc Ar ajuta un reset la ECM sau alta combinatie ? Share this post Link to post
tolin Posted July 21, 2007 Ai distribuitor pe aprindere ? Doar acolo daca intra apa face urat motorul. Share this post Link to post
ovi_jer Posted July 22, 2007 Distribuitor la aprindere au decit cielo si espero. Posibil sa fi luat apa la vreo mufa de senzor sau la fisele bujiilor.Isi revine cand se evapora apa. Share this post Link to post