Jump to content
Sign in to follow this  
rares.negrea

Schimbare Bec Semnalizator Kalos

Recommended Posts

Salutare stimabililor,

am si eu un neajuns, mi s-a ar unul din becurile de semnalizare. Am un kalos hatch model cu semnalizatorul separat (nu cel monobloc cu farul) si are la semnalizatorul fata 2 becuri.

Mi s-a ars unul din ele si merg de ceva vreme asa.

Am zis sa ma apuc sa-l schimb singur insa in afara de crila din fata nu am reusit sa demontez altceva.

Stiam ca exista un manual de reparatii dar search-urile de pe forum nu m-au ajutat prea mult.

Stiti voi ce si cum se face? Aveti manual de reparatii?

Pot sa o fac eu sau trebuie sa ma duc la service?

Va multumesc pentru amabilitate si va doresc un weekend fierbinte stins cu bere!

Share this post


Link to post

Inafara de grila, trebuie sa demontezi si farul. Are 3 suruburi. Dupa ce demontezi farul ajungi la becul de la semnalizator ars fara probleme. Ca sa il scoti, trebuie sa rotesti becul respectiv cu tot cu soclu. [in stanga sau dreapta...sincer nu mai stiu]. Bafta!!!!

Edited by zack

Share this post


Link to post
Inafara de grila, trebuie sa demontezi si farul. Are 3 suruburi. Dupa ce demontezi farul ajungi la becul de la semnalizator ars fara probleme. Ca sa il scoti, trebuie sa rotesti becul respectiv cu tot cu soclu. [in stanga sau dreapta...sincer nu mai stiu]. Bafta!!!!

Am demontat grila. Am demontat si cele 3 suruburi in care e prins farul. I-am scos si cele 3 contacte electrice din spate. E vorba de farul din stanga (cel de pe partea soferului). E, problema este ca il mai tine ceva, ca si cum ar fi un surub ascuns undeva in coltul dinspre aripa. Am incercat sa trag, sa-l imping in sus, in jos ... nimic. In partea dreapta sus mai are ca un mic punct de prindere din plastic care se agata in caroserie. O fi avand asa ceva si in partea de jos? Se misca in partea dinspre grila, dar in partea dinspre aripa e ca si cum ar mai fi intr-un surub prins. Am tras incet la inceput, apoi am tras si mai tare si degeaba. La un moment dat am vrut sa demontez aripa, dar mi s-a parut o idee absurda. Am demontat inclusiv gatul de la vasul de lichid pt parbriz.

 

Any idea?

Share this post


Link to post

Scoate toate cele 3 cabluri din spatele farului. Cel de la becul H4, de la motorasul farului care il regleaza si de la pozitie [care se scoate cu tot cu beculet]. Apoi trage de far. Trebuie sa al "sucesti" putin ca sa al scoti.

Share this post


Link to post
Scoate toate cele 3 cabluri din spatele farului. Cel de la becul H4, de la motorasul farului care il regleaza si de la pozitie [care se scoate cu tot cu beculet]. Apoi trage de far. Trebuie sa al "sucesti" putin ca sa al scoti.

sa-l sucesc cum? pe ce ax? adica in ce plan?

sa-l imping dintr-un colt si sa-l trag din altul? din care colt sa imping?

sau ..

trebuie sucit cumva in plan vertical, adica in sensul acelor de ceasornic sau invers?

please describe "sucesti" :)

Share this post


Link to post

Sincer din cate imi aduc aminte trebuie tras atat spre tine cat si spre aripa [ spre exterior, opus mijlocului "botului]. Vezi si tu unde tine... Nu e mare filozofie. Eu le-am demontat de 3 ori pana acum. Poti trage si mai tare de far...[cu o anumita limita totusi] deoarece este destul de robust.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...