Jump to content
Sign in to follow this  
Tommy

Camionagii

Recommended Posts

Hai ca de acum facem filosofia liniilor continue cu discontinuitati de speta 1 si 2 :)

Bun.. trecerea de pietoni e o trecere peste drum?

Este marcata si banda aia sau cum vreti voi sa ii spuneti? Deci daca este trece de pietoni, daca esti raspunzator pt mersul ep ea, daca orice fapta e pedepsita la fel si pe ea si pe banda mai lata inseamna ca e drum, si atunci se aplica legea, adica se circula pe dreapta. Daca e orice altceva decat drum inseamna ca legea circulatiei nu se aplica acolo. Crede cineva ca nu se aplica? E liber sa o faca.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Sunteti cam off-topic cu liniile astea continue! Discutii sterile! Cui ii place sa se contrazica o face in continuare pe doua pagini. Mai bine mai povestiti de pataniile voastre din trafic cu camioanele! A,si ca sa inchei ,pe lume exista 3 feluri de oameni:-oameni buni

-oameni rai

-soferi

Share this post


Link to post
Sunteti cam off-topic cu liniile astea continue! Discutii sterile! Cui ii place sa se contrazica o face in continuare pe doua pagini. Mai bine mai povestiti de pataniile voastre din trafic cu camioanele! A,si ca sa inchei ,pe lume exista 3 feluri de oameni:-oameni buni

-oameni rai

-soferi

Iote patanie: camion cu max 60km/h , io in spatele lui, de la Piatra pana acasa n-am avut unde sa il depasesc :D Cum scoteam botu, cum apareau pe contrasens :)

Share this post


Link to post

De ce nu te-ai oprit la un pompas ?

Share this post


Link to post
De ce nu te-ai oprit la un pompas ?

Ca am ajuns acasa :P 13 km.

Share this post


Link to post

Lasa ca ai consumu' mic. Asta nu e patanie, nu ai fost tu in stare sa depasesti, nu reiese nici ca te-a incurcat nici ajutat, deci esti offtopic.

Si daca vrei foloseste si tu addreply or fastreply against replay. ;)

Share this post


Link to post

Trebuie sa recunosc ca e destul de ciudata banda aia.Si marcajele alea indica ca ar fi o banda de mers,daca erau mai mici si mai dese ai intelege altceva.Ciudat sa fie mai ingusta.Astept si eu cu interes sa vad ce hotarare se ia aici cu privire la aceea banda.Ce-i drept pe mine nu are cum sa ma jeneze ca e mai ingusta =)) ,dar un tir..

 

Sunt si buni si rai..suficient faptul ca e roman ca sa atarne mai mult in partea negativa.Soferii,o specie pe cale de disparitie.Ne-ar manca monotonia si nu am mai avea ce scrie pe aici.

Edited by Denied

Share this post


Link to post
De acord, am spus-o si eu mai devreme, vehiculele mari si/sau lente trebuie (e de bun simta) sa circule pe prima banda. Nu asta era problema ci faptul ca pe acea pseudo prima banda nu incape un TIR/camion/autocar. Asta nu poate fi in spiritul legii, nicaieri.

 

...

 

 

 

Indiferent de notiunea de prima banda sau a doua banda, aici vorbim de si de obligatia de a circula pe marginea partii drepte a carosabilului. Atat! Incapi sau nu incapi pe prima banda, nu conteaza. Calcatul cu roata pe marcaje e o problema doar in cazul axului drumului. Atat! E de bun simt, cum bine a zis Tommy.

Share this post


Link to post
Balanel, eu nu am nevoie sa ma ajute nimeni la condus sau sa imi semnalizeze, nici nu prea are timp si nici sens, depasesc imediat ce am vizibilitate si nici intr-un caz daca nu am,

 

Erau 2 camioane, nu aveam timp sa le depasesc pe amandoua, si nu stiam daca ma lasa intre ele. Mi-a facut semna ca ma lasa, asa ca le-am depasit pe rand. :)

 

Calcatul cu roata pe marcaje e o problema doar in cazul axului drumului. Atat!

 

Deci nu te deranjeaza tirurile care merg intre benzi, iar ca sa depasesti, trebuie sa calci linia continua dintre sensuri? :D

Share this post


Link to post
Nu asta era problema ci faptul ca pe acea pseudo prima banda nu incape un TIR/camion/autocar.

Ba chiar incape, cam la limita dar incape si nu chiar rar am vazut tiruri circuland pe banda aia. Discutia e sterila si inutila daca numim banda respectiva acostament asfaltat... Scopul ei este clar: fluidizarea traficului prin oferirea posibilitatii ,,depasirii'' autovehiculelor lente fara a trece pe contrasens. Eu merg pe banda aia si la 150km/h si a dracului chestie, chiar incap si merg bine pe acostamentul ala asfaltat (asta insemnand ca nu dorm la volan si sunt capabil sa tin o banda- lucru care aparent nu este valabil pentru multi soferi).

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Soferii de tir mi se par chiar ok in general fata de soferii de autocar. Luni cand am venit din Moldova, plictisit fiind de E85 am luat-o pe Oituz - Brasov. Pe o portiune dreapta de vreo 700m intre serpentinele de la Oituz era sa ma omoare un criminal dinasta de la Transbus Codreanu. Daca nu opream in loc si nu frana si tirul pe care-l depasea cretinul, intra in mine fara remuscari.

 

Acum un an cand am ramas fara masina am mers cu un autocar, tot o firma din Botosani(soferii de autocar din acest oras concetreaza prostia si nesimtirea) - RVG. Pe cati a bagat in sant soferul respectiv in aceeasi maniera...

Share this post


Link to post
... era sa ma omoare un criminal dinasta de la Transbus Codreanu ...

Nu stiai ca aia au carnet galben, nu roz ?

Share this post


Link to post

Cu dunga rosie in diagonala!

Share this post


Link to post

Buna ziua tuturor! Sunt sofer profesionist de cca 20 de ani. Am obtinut cat. B.C.E. in anul de gratie 1989. De peste 17 ani conduc autovehicule cu mma >40 to. Aproape 1.000.000. in trafic international. De cca 7 ani sunt posesor de turism marca Daewoo. (datorita carui fapt sunt prezent in randurile Dvs.)

Imi pare rau sa vad atatea opinii negative adresate (prin reducere) unora ce stiu cu ce se manaca soferia. Da, soferia , care este o mesrie prin care ne intretinem familia, desi o vad la 10, 14 sau 21 de zile. Nu-mi permit greseli sau teribilisme de dragul unei sicane. Nu pot sa cred ca blochez drumul unui nene ce se grabeste dar reteaua rutiera nu-i permite sa se desfasoare. Nu pot circula cu mai mult de 90 km/h. Nu pot depasi timpul de condus. Nu pot parca aiurea ptr. ca se fura combustibil si marfa. pot sta in soare la 40 de grade 11 ore cosecutive. Nu suport sa vad cum sunt atentionat in cazul depasirii prin folosirea luminilor de drum. Ma inervez cand circulati cu proiectoarele ptr. ceata in functiune ( in conditii de vreme buna). Ma stresez cand folositi faza de drum pe autostrada, ma rog daca poate fi numita asa. Ma inervez cand se incearca depariri la limita in cazul circulatiei in coloana, atata timp cat timpul castigat nu reflecta consumurile.Ma supar cand nu luati in cosideratie faptul ca nu putem merge cu troacele noastre cat mai aproape de acostament,; in cazul Dn 2 banda de urgenta de care tot se vb. nu este proiectata ca si banda de circulatie. Sunt nedumerit de ce se opreste pe banda de urgenta ptr. nevoi fiziologice sau alte motive de natura subiectiva. Rad de cei care la iesirea din tara sunt opriti de politia ungara dupa numai 1500 de matri ca au depasit viteza de circulatie.

As putea sa-mi continui postul mult si bine cu ceeace nu-mi pica bine, dar promit ca vin cu un filmulet pe care-l voi face incepand de luni pe relatia Romania-Austria-Romania.

Va voi arata ca in exterior nu se "da fles" la depasire, ca daca este linie continua nu se aventureaza nimeni in depasire nici daca vizibilitatea este la limita orizontului, dac este limitare de 30 se conformeaza, etc.

Share this post


Link to post
Va voi arata ca in exterior nu se "da fles" la depasire, ca daca este linie continua nu se aventureaza nimeni in depasire nici daca vizibilitatea este la limita orizontului, dac este limitare de 30 se conformeaza, etc.

E minunat ce spui, nu e nevoie sa pui filmul, stim ca lucrurile stau asa, cu asta nu cred ca e cineva impotriva :) . Daca insa te-as intreba ce parere ai despre un nene cu TIR cu remorca ce s-a hotarit sa imi taie cale efectuind viraj stinga (eu mergeam inainte pe verde la iesirea din Bucuresti spre Pantelimon, chiar ieri 13 August) fortindu-ma sa abuzez serios de frina ce film ai mai pune ? Nu cred ca poate cineva sa spuna cu mina pe inima ca toti soferii de camion/TIR sint la fel insa, ca intotdeauna, se remarca doar cei care produc evenimente neplacute.

 

PS: la multi km inainte, fara incidente ! Partea cu plecatul de linga familie pentru mult timp e chiar nasoala !

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Sambata asta am avut lipici la tiristi (de-aia cu TIR-uri, adica nu camionagii) idioti.

No. 1 a fost la primul sens giratoriu din Barcanesti, mergand dinspre Bucuresti spre Ploiesti, un nene cu o ditamai cisterna Rompetrol s-a gandit el ca prioritatea de TIR e mai tare decat orice alta prioritate as putea avea eu, asa ca s-a bagat cu tupeu, fortandu-ma sa franez blana (n-aveam decat vreo 40 km/h, dar el s-a bagat cand mai aveam vreo 10 metri pana la el, asa ca senzatiile au fost intense). Dupa care tot el gesticula si facea ca toate aratarile lumii, deranjat probabil de faptul ca era sa ma infig in el. I-am urat sa se duca fix acolo unde avea treaba.

No. 2 pe DN1, dinspre Campina, a iesit ca o floare un alt TIR, insotit de o SuperNova, care neavand loc sa se bage pe banda de preslectie spre Ploiesti au blocat complet banda a doua spre Sinaia. Frana de la 100 la zero, atat eu cat si nenea cu Octavia din spatele meu. Ce i-am zis, ce nu i-am zis eu, dar tipul din spate mai avea putin si facea clabuci la gura. Iesise trei sferturi pe geam si urla la cercopitecul de la volanul mastodontului, care era complet impasibil. Eu fiind in fata am reusit cat de cat sa intuiesc faptul ca dobitocul de tirist se va baga desi era clar ca nu are loc, dupa "zvacul" pe care l-a facut, asa ca eram pregatit sa franez, insa tipul din spatele meu a fost la cativa centimetri sa se suie pe mine.

No. 3 pe la Posada, urcand spre Sinaia, 2 TIR-uri s-au depasit, pe rand, unul pe celalalt, pe singurele zone unde se poate depasi. Motiv pentru care nicio alta masina n-a reusit sa treaca in acele zone de niciunul dintre ele, asa ca vreo 30 de masini s-au tarat cu 40/h din Comarnic pana-n Sinaia, in spatele lor.

 

Oare i-o fi prostit caldura? Chiar aveam o parere buna despre soferii astia, dar... :-?

Edited by Brainiac

Share this post


Link to post

Ca tot vine iarna :http://www.youtube.com/watch?v=puJJvLQmNyU&feature=related

Share this post


Link to post

o adevarata polemica pe tema soferilor de TIR...lucrez de 10 ani pe Tir...pot sa spun ca nu exista padure fara uscaturi...sintem blamati de unii, respectati de altii...dar acum stand stramb si judecand drept...cum te simti(tu cel care ne faci cu ou si cu otet) cind ai si tu un pic de demaraj la panta si vine unul cu masinuta mica si franeaza in fata ta dupa ce te depaseste(asta ca sa se razbune ca nu urci cu aceeasi viteza ca el)si incepi dupa faza asta sa te chinui sa readuci camionul la viteza initiala?...stiu sint si nesimtiti in rindul nostru..dar sint si oameni cu bun simt...toti sintem oameni..cu bune si cu rele...totul tine de civilizatie si de bun simt...va doresc drumuri libere si uscate

Share this post


Link to post

...vine unul cu masinuta mica si franeaza in fata ta dupa ce te depaseste(asta ca sa se razbune ca nu urci cu aceeasi viteza ca el)si incepi dupa faza asta sa te chinui sa readuci camionul la viteza initiala?...

 

Ala e BOU. Dar...multi din soferii de TIR ii ignora pe cei cu masini mici ca deh, ei au sub fund 20t si nu e prost ala cu masina mica sa se puna cu el...

Share this post


Link to post

Numai eu sunt cel care n-are nimic sa le reproseze tiristilor?

Intotdeauna cand m-au vazut ca stau in coada lor, au stiut sa-mi puna semnalizarea dreapta ca sa pot sa-i depasesc, n-am vazut niciodata un tir sa mearga pe 2 benzi ca sa nu poata trece nimeni, nu imi amintesc de niciunul sa imi fi facut vreo manevra incat sa imi puna mie viata in pericol, etc, singurul mod prin care m-au deranjat in trafic era simpla lor prezenta, ce ma punea in situatia de a face depasiri la limita puterii motorului, dar asta nu tine de ei ca oameni (trebuie sa-si castige si ei o paine), ci de infrastructura de transport de la noi.

Mult mai multe altercatii am avut cu soferi de duba, cu cretini care accelerau fara sa se uite in oglinzile retrovizoare sa vada ca eu vin cu semnal stanga, cu cretini ce mergeau aproape de mijlocul drumului, cu loganisti care mergeau pe banda 2 cu 70 la ora si imi faceau semn sa depasesc prin dreapta si multe alte primate dintr-astea.

De tiristi, numai de bine. Ca poate o fi gresit cate unul care venea de pe contrasens si a depasit mai din scurt si m-a fortat sa incetinesc si sa trag cat mai aproape de marginea drumului, asta e, am patit asta de mai multe ori la cei care aveau vreo 30 de tone mai putin.

Share this post


Link to post

Acum vreo 2 saptamani veneam de la Cluj spre Brasov, fiind martor la cursa de raliu pe care o facea o cisterna ROMPETROL, cu girofarul galben in fuctiune, sofat de un pustiulica. Depasiri neregulamentare, in locuri fara vizibilitate, ii stanjenea teribil si pe ceilalti TIR-isti, era sa-l agate pe unul intr-o curba, de a intrat bietul om in sant ferindu-l pe tembel. Am scapat la un moment dat de el apoi m-a ajuns din urma prin Sighisoara, eu aveam cam 70 la ora, a trecut ca vantul pe langa mine, am estimat cel putin 100 km/h, si asta in localitate. B-28-LKT, asta e numarul de inmatriculare al nebunului cu pricina, mi-a ramas intiparit in memorie. Daca-l intalniti, mare atentie...

Share this post


Link to post

B-28-LKT, asta e numarul de inmatriculare al nebunului cu pricina, mi-a ramas intiparit in memorie. Daca-l intalniti, mare atentie...

 

Sincer daca e numarul remorci (al cisternei in cazul de fata) e irelevant, numarul care are relevanta este cel al capului tractor, asta daca se respecta anumite reguli in firma respectiva daca e ceva de genul azi merge Gigi maine Vasile nu mai are relevanta. Legat de soferi dupa TIR dupa ce firma la care lucrez s-a mutat pe centura si m-am lovit mai des de iei pot spune ca sunt mai civilizati, dau un exemplu ies din curtea firmei in soseaua de centura daca e coada si se opreste coloana in soferi dupa TIR ma lasa sa intru in coloana, astia cu dube sau turisme rar Doamne fereste sa piarda el ~2m care ii mai merge si se opreste. In rest subscriu la ce a spus si @laurentiu.

Share this post


Link to post

E adevarat, de cele mai multe ori camionagii intalniti au fost foarte civilizati si responsabili in trafic. Dar uite ca mai e cate un exemplu ca mai sus care te face sa te uiti cu scepticism la toata "tagma" TIR-ista. Oi negre se intalnesc printre posesorii permiselor din toate categoriile, evident ca generalizarea este o mare eroare.

Share this post


Link to post

Am mai zis-o undeva, dar merita repovestita. E85, cate doua benzi pe fiecare sens. Un mare bou pe un camion imens, mergea lipit de axul drumului, in fata mea, noaptea, pe la 1.30- 2.00 . Dupa vreun km, incep sa-l flashuiesc, vazand ca dihania nu se trage pe dreapta. Viteza era cam de 100/h, distanta intre mine si el de vreo 50 de metri. Stiti ce face omu`?? Imi aprinde in fata FARURILE pe care cretinul le avea montate deasupra stopurilor din spate !!!!!!!!!!!!! Nu vreau sa ma gandesc ce ar fi facut altul in locul meu, mai slab de inger...am franat instictiv aproape de maxim, m-am speriat, evident, apoi m-am luat dupa el, l-am depasit, si l-am tinut cu 70/h cativa km pana m-am plictisit.

Daca aveam un pistol la mine, sunt sigur ca ii trageam in roti.

 

Drumul European E85 are cate 1 banda pe sens exceptie localitatile !!! mare atentie acolo mor oameni nevinovati ca tine.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...