Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

A3 2.0tdi Dsg S-line Cu Influente S3

Recommended Posts

Imi este foarte greu sa imi gasesc cuvintele.

Masina asta m-a complexat, exaltat, impresionat si muuuuuuulte alte ..aturi

In principiu avem asa :

Audi A3 2.0TDI ( 140 cai, 350 Nm aprox ) DSG ( 6 viteze ) an 2004 cu :

- dublu clima

- pedale pe volan

- cutie DSG ( una printre cele mai bune cuti automate din lume )

- xenoane adaptive

- vre-o 6 airbaguri ( minim, ei ziceau 8 dar nu garantez, trebuie sa traduc VINul )

- ABS + ESP si ce sisteme or mai fi fost pe atunci

- directie indescriptibil de comota, dar absolut indescriptibil.

- perdeluta luneta manuala ( foarte buna cand ai soarele in spate )

- proiectoare ceata

- volan regrabil pe inaltime si adancime si invelit in "cea mai perfecta " piele perforata posibila

- scrumiera fata + spate

- oglinzi laterale heliomate electrice incalzite

- geamuri onetouch open/close

- cea mai frumoasa culoare posibila, o nuanta perfecta de rouje

 

Pe ea, fostul proprietar a pus :

 

a. pachet lateral + spate + suspensii S-line

b. grila fata S3 ( care are fata de S-line niste crom ) ( aici a dat cu masina usor pentru casco intrucat trebuie schimbata si capota cand schimbi grila fata cu bara + proiectoarele )

c. Oglinzi S3

d. MMI sau RNS-e , adica navi mare cu 2 carduri SD si comenzi vocale si pregatire telefon si alte multe chichinete _ statie si woofer incorporat in aripa spate stanga ( consola cu butonul de avarii trebuie sa vina cea originala de 2DIN, asta care e acum nu e transformata cat trebuie si butonul ESP si suportul de pahare sunt intepenite ) .

e. jante 17

f. scaune S-line combinatie piele neagra cu panza sac galbuie ( foarte foarte misto intrucat nici nu se incinge si arata si fff bine ca si textura + ca pare foarte rezistenta )

g. tobe sport

 

Probabil ca masina mai are una alta dar acum nu le nominalizez

 

post-3313-1243629827_thumb.jpgpost-3313-1243629831_thumb.jpgpost-3313-1243629836_thumb.jpg

post-3313-1243629840_thumb.jpgpost-3313-1243629844_thumb.jpgpost-3313-1243629849_thumb.jpg

post-3313-1243629853_thumb.jpgpost-3313-1243629862_thumb.jpgpost-3313-1243629867_thumb.jpg

post-3313-1243629872_thumb.jpgpost-3313-1243629877_thumb.jpgpost-3313-1243629882_thumb.jpg

post-3313-1243629890_thumb.jpgpost-3313-1243629899_thumb.jpgpost-3313-1243629905_thumb.jpg

post-3313-1243629910_thumb.jpgpost-3313-1243629914_thumb.jpgpost-3313-1243629919_thumb.jpg

post-3313-1243629926_thumb.jpgpost-3313-1243629931_thumb.jpgpost-3313-1243629939_thumb.jpg

post-3313-1243629945_thumb.jpgpost-3313-1243629951_thumb.jpgpost-3313-1243630112_thumb.jpg

post-3313-1243629974_thumb.jpgpost-3313-1243629988_thumb.jpg

 

Ce NU are masina pentru a fi extra-full:

1. senzori parcare

2. trapa

3. scaune incalzite

4. cruise control

5. comenzi audio pe volan

6. DVD de navigatie pt Romania

Voi rezolva in timp punctele ( in ordinea asta ) 1, 6, 4, 5, 3 ( 2-ul nu se poate )

 

Masina e incaltata cu cauciucuri noi ( au 2000 km ) si va trebuii intai de toate sa cumpar de vara.

Eventual o sa iau cu talon ceva mai inalt ca sa sporesc putin suportabilitatea gropilor, m-am gandit sa schimb suspensiile dar sunt "extraordinar de excelente "

 

Pe cromometrul de la telefon, de la 0-100 km/h in 9-9.3 secunde

Tinuta de drum : perfecta.

Confort : perfect

Antifonare : perfect ( se aude fff putin toba cand esti in masina; nici afara nu se aude deloc sub 2500 ture )

Sistem sunet : nota 6-7 ( mult mai mult decat indeajuns pentru nevasta-mea, dupa spusele ei care n-are pretentii audiofile; ar fi bun un DPS si o statie mai capabila )

Aspect vizual : foarte foarte mici zgarieturi in exterior si uzura 5% in interior. Ambele se pot duce la perfectiune cu un detailing.

Vizibilitate : perfecta fata, buna spate

Franare ( cu cauciucuri de iarna ) : buna

Tinuta de drum : incredibil de bine echilibrata intre confort si stabilitate

Scaunele : nota 9 din 10. Singurul minus ar fi ca nu sunt electrice

Spatiu : foarte bun chiar daca strict, stabil, nu stiu cum sa explic, ergonomic cred ca e cuvantul.

Portbagaj : mai mult decat ok pentru 2+1 sau petnru 2+2 fara bagaje multe.

 

Una peste alta masina este minciuna in poze, absolut minciuna.

In realitate toti cei 10 colegi care au facut testdrive cu ea au recunoscut ca pozele nu spun nimic in comparatie cu masina in sine.

Nevasta-mea e uda toata.

Cred ca in adancul sufletului ii e frica teribil ca nu o sa i-o dau. N-ar exagera deloc. NU VREAU SA I-O DAU !!!!!1

Of, dar trebuie ca asa sunt eu prost si ma tin de promisiuni.

 

Dar lasa , daca totul e ok , dupa ce o lichidam pe asta imi trag neaparat un S3.

 

 

As putea scrie la nesfarsit . Este genul de masina ( in totalitatea ei ) despre care poti povestii 10000 ani cuiva cum e, pana nu o conduce nu intelege.

Da, sunt multe masini mai puternice ( inclusiv 300Mul ) mai .. aratoase, mai cum vreti voi dar la 10.000 euro + tva si 10k km garantati si cum arata masina + 6 luni garantie imbina atat de bine sportivitatea relativa ( 140 cai nu sunt mult dar sunt ok pentru oras cat si pentru afara, amsina are cam 1350 kg ) cu confortul si ergomonia si cu antifonarea si cu ... cineva sa ma opreasca !

Cel mai greu lucru la masina asta e sa ii opresti motorul si sa te dai jos din ea.

O mai tin 1-2 zile ca sa invat starea in care este acum astfel sa pot simtii cand o mai iau din cand in cand in teste daca ceva nu e in regula dupa care o predau. .. ma doare inima !

Ce rau e omul in sinea lui, am ajuns sa fiu invidios pe nevasta-mea :P !

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Sa te bucuri de ea si sa o stapaniti sanatosi!

 

P.S. Sa faci niste poze si ziua!

Edited by sergiuhusca

Share this post


Link to post

Sa mergeti sanatosi cu ea!

 

O afacere buna,. Loc de parcare ai pentru frumusetea asta de masina? Atentie la oglinzi si la navigatia mare! Baietii de pe strada vegheaza.

Share this post


Link to post

Faina masinuta, sa o poarte santoasa doamna. Doua concepte nu prea inteleg eu: toba sport pe dizal si ,,extra-full" (ultimul concept chiar e deosebit).

Share this post


Link to post

Toba "sport" e de fapt o toba care face sa NU se auda ca un diesel la evacuare. Nu in sensul de mai zgomotoasa ci dimpotriva.

 

Cat despre extra-full :

Cand eram in discutii despre ce masina sa luam am considerat ca daca e sa luam una scumpa ( gen d-aia noua samd ) barem sa fie extra-full sa sti ca dai banii o data, te chinui o data si gata, nu te apuci dupa aceea sa bagi in ea.

In cazul de fata compromisul a fost foarte misto ca nici nu e scumpa ca cele noi la care zaboveam intr-o perioada nici cheala ca ele ( cum era A3ul ala rosu in 4 usi din 2007 cu 15k km )

 

Multumesc de urari, ma duc sa imi fac drumuri prin oras cu ea.

Sa ies sa ii fac si un consum in conditii decente ( ca la venire numai 210 a vazut )

Si trebuie sa ajundg si la mecanic ( sau mai bine zis la o rampa ) ca ae 2 urechi de la scutul de plastic de la motor rupte si sa le prind cu soricei sau ceva.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Meseriasa tare ! Cand ai timp, poate pui te rog o poza cu zona pedalelor, sunt curios de distanta dintre ele.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Cred ca are si filtru de aer sport.

Share this post


Link to post

A avut filtru sport dar dupa cum mi-am dat seama omul dinainte facea reviziile cum scrie la carte adica la 15k km si deci toate filtrele sunt vai mama lor.

Am schimbat si filtru polen si filtru aer si acum respira si motorul si respira si ocupantul ( nu avea debit de aer )

Dpdv revizie mai trebuie schimbat uleiul si filtrul de motorina.

Apoi candva, cand o ajunge la 115k, din nou toate filtrele si uleiurile inclusiv cel de la cutie. Va mai dura insa pana acolo, n-o sa ajunga nevasta-mea la km aia niciodata.

Eventual operatiunea asta o sa o fac la intrare in iarna.

 

Iata poze de zi, murdara ca am fost pe Buc-Pitesti ca sa ii dovedesc neveste-mii ca NU e pregatita sa iasa din oras inca. A plecat ea singura cu masina in timp ce eu va scriu la Cora. Sa vedem daca se intoarce cum s-a intors cu tigra prima data adica zgariata, sper sa nu.

 

O sa fac si poze cu pedalele, am citit postul de mai sus abia acum dupa ce deja am intrat si masina nu mai e aici !

post-3313-1243690963_thumb.jpg

post-3313-1243690970_thumb.jpg

post-3313-1243690977_thumb.jpg

post-3313-1243690987_thumb.jpg

post-3313-1243690998_thumb.jpg

post-3313-1243691003_thumb.jpg

post-3313-1243691007_thumb.jpg

post-3313-1243691015_thumb.jpg

post-3313-1243691040_thumb.jpg

post-3313-1243691048_thumb.jpg

post-3313-1243691053_thumb.jpg

post-3313-1243691059_thumb.jpg

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Faină rău. Să vă bucuraţi de ea fără probleme! Pune şi tu parbrizol :P

 

P.S. Bre, dă-o naiba, descrierea topicului şi cu un rând din primul post se bat cap în cap > :)

 

L.E Nu, mă refeream la lichid de parbriz :)

Nu contează care rând, era o glumă, don't mind me :D

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Parbrizol ? ( daca te referi la stergator de parbriz eu folosesc de 2 ani de la Cora d-ala ieftin si nu am avut nici cea mai mica problema cu el )

 

Care rand ?

Share this post


Link to post

E urata bre. N-are numa' doua usi.

 

Hihi, ma roade invidia. Sa va poarte sanatosi mult timp de-acum inainte.

Share this post


Link to post

Multumesc, multumim !

Share this post


Link to post

Multi km fara probleme.

Share this post


Link to post

Cumnate una mai urita nu ai gasit ? =))

Sa nu-ti dai cu tesla ca pica pe mina nevestii ? :)

Bafta coane si in primul rind nevestii ca are nevoie cu asa masina ...

Share this post


Link to post

Lasa, bre, tesla aia in pace, ca n face bine la... sanatate.

Cumnate, beton masina, nu ma asteptam sa fii atat de entuziasmat de ea (chiar, cum e sa te sui in 300m dupa ce te dai jos din haudi?), insa te felicit de alegerea facuta si va doresc la amandoi sa va bucurati de ea. Km multi fara probleme si numai bine!

Share this post


Link to post

Tu ai Skoda? Octavia Tour? 1.9 tdi 105 CP? =))

Share this post


Link to post
Audi A3 2.0TDI ( 140 cai, 350 Nm aprox ) DSG ( 6 viteze ) an 2004 cu :

...blabla...

 

Tinuta de drum : incredibil de bine echilibrata intre confort si stabilitate

Scaunele : nota 9 din 10. Singurul minus ar fi ca nu sunt electrice

 

...

Nevasta-mea e uda toata.

Cred ca in adancul sufletului ii e frica teribil ca nu o sa i-o dau. N-ar exagera deloc. NU VREAU SA I-O DAU !!!!!1

Of, dar trebuie ca asa sunt eu prost si ma tin de promisiuni.

 

 

Ce rau e omul in sinea lui, am ajuns sa fiu invidios pe nevasta-mea :P !

 

Inainte sa i-o dai monteaza un scaun electric macar la sofer! Dupa aia iti va ramane tie. Scrie la lege.

Share this post


Link to post
chiar, cum e sa te sui in 300m dupa ce te dai jos din haudi?

Cand te sui in vaporul ala coborand din orice ai senzatia ca esti din alta era, e larg rau :P

Offtopic : l-am sunat pe om dimineata la 10.30, n-a raspuns si apoi am plecat din Buc. Daca raspunde maine ( sau spune-i sa imi dea un beep ceva ) te rezolv maine.

 

Tu ai Skoda? Octavia Tour? 1.9 tdi 105 CP? =))

Mda, si plasticizata si submotorizata putin si manuala si AC si incomoda samd. Dar e moca deci nu se cauta la jante. Las ca imi iau eu S3 candva :P

 

Inainte sa i-o dai monteaza un scaun electric macar la sofer! Dupa aia iti va ramane tie. Scrie la lege.

 

Am comis-o am comis-o, asta e. Cat despre scaun, se poate misca foarte comod , nu iti trebuie muschi ca sa dai de rotite.

 

Acum, update :

 

Am facut un drum scurt de 40 km in afara Bucurestiului cu iesire prin Sos. Antiaeriana.

Mergand cu 90 in sate si respectiv 130 in afara lor + 180 unde a permis drumul si in depasiri, cu clima pornita ( care dealtfel o sa stea mereu pornita ) si faruri aprinse, 3 persoane in masina , consum 5.4

Dupa schimbarea filtrului de aer care era vai steaua lui, daca inainte cu farurile si clima pornite aveam 1.3L/h acum am 0.9L/h

Tinuta de drum : perfecta ! Daca era mai rigida deja era prea rigida, daca era mai moale nu mai statea asa pe drum, foarte bine balansate suspensiile.

 

Atentie : cine are de gand sa fie full familist si din cand in cand sa si transporte una alta cu masina sa stiti ca pe genul asta de masina NU poti sa bagi un televizor cu tub de 51 diagonala in masina pe locurile din spate prin cadrul usii din cauza scaunului. El intra fara jene in portbagaj sau, daca vrei sa il puneti pe locurile din spate, rabatati intai bancheta spate si apoi il bagati prin portbagaj dupa care ridicati bancheta.

Altfel fi-mea a invatat sa coboare singura din scaun, sa impinga scaunul din dr. fata singura si deci sa iasa singura din masina. Mai ramane sa ii pun o treapta ceva in spatele scaunului dr. fata ca sa se si poata suii singura in scaunul ei.

 

In fata NU se poate suii pe bordura, e cu 2 cm mai mica decat bordurile.

Directia : superba, mai ales in oras, eu unul as da la oricare masina 1000E in plus ca sa am directie asa lejera ca asta.

Ce dracu sa mai zic, repet pentru ultima oara, masina asta pana nu o conduci nu intelegi nimic din ce iti povesteste cineva.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Salut ! Intr unul din posturi cand nu erai decis ce sa alegi mi-am exprimat opinia,respectiv si eu as fi ales A3 UL,chiar si cu cei 105 CP.

Acum cu 140 cp e si mai bine.Am mers si eu cu un 2l tdi cu dsg si mi-a placut enorm-masina ajunge repede pt doar cei 140 cp la 200 km/h,

desi sunt convins ca sotia ta nu e vitezomana(dar poate acum o sa devina :) ) ).

 

Am citit printre posturi,poate mai postezi o data doar pretul.

Sa va bucurati de el ! :)

Share this post


Link to post

10000+TVA

 

Felicitari Cumnate! La tz km fara probleme! :D

Share this post


Link to post

Multumim de urari !

Masina a primit DVD pentru navigatie cu Europa de est inclus si Romania detaliata ( avea doar europa de Vest )

Mistocuta navigatia , nu foarte usor de folosit mai ales in mers pentru ca ar insemna sa iti iei complet ochii de la drum dar ca si imagine si functii e ok.

Era perfect un touchscreen dar cum nu e , nu e.

 

Maine sunt ocupat dar Duminica promit ca eradichez "S3"ul si il fac "A3" respectiv Sline.

Nu de alta dar mi-e cam jena cand ma trag.. aaaa. cand particip la trafic paralele sau nu cu alte masini... sa scot fum de motorina pe o masina pe care scrie S3.

Concluzia serii : nu departe este un chiptuning, o crestere de forta de aprox 15-20% nu e de neglijat. Nu de alta dar eram cot la cot cu masini pe care Chryslerul le manca pe paine. Si daca se poate e pacat sa nu fie facut. Iar neveste-mii i-ar prinde si ei bine, un cuplu mai jos si eventual un consum mai mic ( asta nu prea e relevant la cat conduce ea )

Share this post


Link to post

Din ciclul : unii oameni nu se invata niciodata iata patanie :

 

Intr-o dimineata ( cand inca era in garantie masina ) nu a mai pornit, deloc; invartea dar nu pornea.

Mi-am amintit repede tot ce citisem pe forumuri dar nu , nimic, nu pornea.

Asta e, imi zic, bine ca s-a intamplat acum cat e in garantie. Sun la ei, trimit o masina, o luam pe rampa o ducem la PV2 , o iau cei de acolo in primire si plec.

Trebuia oricum facuta si revizia ( ulei si filtru , de facut la ei ca deh, garantia )

buuun

M-a suna vasilica de la PV2 si imi zice ca nu are nimic, era o mufa care iesise de la motor ( cum dracu nu stiu ca m-am utiat de mi-au venit spumele si nu parea nimic nelalocul lui + ca pana in momentul in care am oprit-o a mers perfect. Cum sa sara mufa stand ca mufele la motor au si sistemele alea de siguranta nu sunt ca jackul de la casti )

Asta e zic, n-am cum sa ii dovedesc ca nu e ca el dar daca oricum o sa am garantie pe "constatare" lor ok.

M-a intreaba omul daca sa purceada la revizie + inlocuirea becurilor arse ( unul simplu de pozitie si un xenon )

Stiam ca xenonul e fff scump la Porsche dar eram convins ca intra pe garantie.

Zic :o k

 

Fac oamenii treaba si ma suna a 2-a zi sa vin sa iau masina. Ii intreb cat trebuie sa le dau si imi comunica blajin : 2800 ron.

 

Trec peste soc si zic : pt ce ?

raspunsul este cam asa( sume aproximative) :

 

schimbare placute frana spate = 250 ron placutele + 150 ron manopera

schimbare ulei si filtru = 400 consumabilele + 150 manopera

schimbare bec xenon = 900 becul si 150 manopera

consumabile ( nu stiu ce cuvânt_urât inseamna consumabile ) = 100 ron

bec pozitie = 5 ron + 60 manopera

spray degrivant = 60 ron

samd, alte nimicuri gen numai constatarea ca e o mufa sarita de la motor nu stiu cati ron.

Am si factura dar nu o pot privii cu placere asa ca citez din memorie. Eram atat de plin de spume mai ales pentru sumele de spray degrivand si consumabile, ce dracu consumabile, hartia igienica cu care s-a sters ala la fund in dimineata aia, nu stiu.. incat am inceput sa tot ijur si sa injur si sa ii bag in .. pe unde au iesit ( asta in mintea mea ) si am lasat-o balta. Am decis ca ei sunt angajati si ca asta e politica Porsche. Nu-i de mirare ca dau faliment, au umplut maasinile de plastice si taxeaza de rup orice nimic.

 

EEee zic, np, dar becul nu intra pe garantie ?

El, nu stiu domne, platiti la noi si daca e pe garantie recuperati de la firma de leasing.

Sun la firma de leasing si aflu asa : becurile NU intra pe garantie. De parca le mananc eu. Cum dracu sa nu intre zic, nu au si ele un numar mediu de functionare si deci un termen de garantie presupunand ca sistemul electric funtioneaza ok ?

Au dar nu intra.

 

Una peste alta am platit si deplasarea pentru ca avaria NU intra pe garantie ca nu era nimic stricat ( daca era ceva la motor stricat si intra pe garantie nu plateam deplasarea ) si am ajuns la o concluzie simpla si fiti atenti astia gaste ca si mine sa stiti :

( daca citeam actul stiam dar deh, cien dracu il citeste )

 

LA MASINILE CARE AU PESTE 60K KM NU SE MERITA GARANTIA, NU ESTE NICI UN ATUU.

Si va zic si de ce : tinand cont de cat costa ora de manopera la ei si mai ales de cat costa piesele daca le ei de la ei ( spre exemplu becul xenon 900 ron la ei, 300 ron pe piata, acelasi bec, original ) de la 60k km incepi sa platesti cam 20 % din valoarea reparatiei chiar daca ai garantie la masina.

Astfel la peste 100k km platesti 60 % din valoarea reparatiei.

Cum becul la ei costa 900 ron , 60 % inseamna 540 ron.

Daca luam becul din comert plateam 300 ron.

Mai pui si manopera la ei ca taxeaza pe catalog si o operatiune care o faceam eu in 2 minute am platit-o cu 150 ron.

Deci total la ei chiar daca intra pe garantie la masina de peste 100k km pt un xenon 1050 ron, total la mine facut cu mana mea 300 ron.

Sa zicem ca nu era doar un bec, si ca era ceva care nu ma pricepam sa il schimb, cu siguranta gaseam piesa sub 50 % ca si pret pe piata si gaseam un service ( daca nu ceva in privat ) cu sub 200 ron / ora de manopera.

 

So, BE ADVICED ! Cititi bine contractul mai ales la partea cu garantia !!!

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Pe la 100k sa te astepti si la calculatorul de lumini :D

Share this post


Link to post

Pai aer 103k.

Sa pice ce o vrea nu asta ar fi buba dar nu mai calc pe la reprezentante cate zile oi avea.

Share this post


Link to post

Eu nu stiu ce-a fost in capul tau de le-ai zis sa schimbe fara sa intrebi inainte cat costa...

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...