Jump to content
Sign in to follow this  
fry

Noul Chevrolet Spark 2010

Recommended Posts

Nustiu ce sa zic... posibil sa iasa mai normala cu pleoape... la cata dihaniile de faruri are, sunt sanse sa arate mai bine daca se micsoreaza catusi de putin farul. O pleoapa destul de mica si bine lucrata posibil sa dea rezultate mai bune decat jumatatea de creier a designerului care s-a gandit la asa faruri.

 

 

Standard:

Pleoape:

Edited by fry

Share this post


Link to post

Draguta masina,seamana cu asta?

post-18700-126285188169_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Normal ca seamana... este absolut aceeasi masina, distribuita sub alta denumire intr-o alta parte a lumii (probabil Rusia).

Share this post


Link to post

Opel Agila: http://totalweek.files.wordpress.com/2008/03/opel_agila_1.jpg

Suzuki Splash: http://www.e-transport.ro/_files/newscustom/SUZUKI%20SPLASH.jpg

 

Si comparati cu pozele de mai sus.

S-a dus dracu' si masinuta asta, macar pina acum era si originala si "exclusivista", de-acu' o sa fie tot una cu nus'ce ibrice de cafea o sa scoata GM sub diferite marci pe 5 continente si Antarctica.

RIP Matiz.

Share this post


Link to post
... S-a dus dracu' si masinuta asta, macar pina acum era si originala si "exclusivista"...

Stii ce spun aia de la marketing: "asta vrea clientul".

Share this post


Link to post

Stii ce spun aia de la marketing: "asta vrea clientul".

 

Clientul vrea pe dracu' sa-i ia de marketeri ...

Rezultatul sondajului pe internet pentru viitorul Spark, facut de GM acum citiva ani a dat cistigator varianta mild, nici prea fancy nici prea grunge ... e, si veni criza peste capul lor de cretini de sefi ai GM si s-au trezit cu 2 modele invechite (Lacetti si Spark) si nici un ban pentru productie; s-au uitat lung in curtea lor si au vazut pitite prin curtea "neperformantilor" de europeni de la Opel o gigilice, geamana cu o asiatica si si-au soptit in barba ca nu e doua fara trei ... si iata noul Spark.

Bleah.

 

Sa muara Cici, sint din ce in ce mai convins ca Matizda a fost o masina foarte reusita, mai ales de cind o conduc doar ocazional. Ce finete in miscari, dar ce agerime la sprint ... si cum muti casa cu ea ...

Si ce mutrisoara simpa, chiar daca a mea sta cu kooroo ...

Edited by FLEX

Share this post


Link to post

Are aceleasi linii ca toate masinile din clasa ei, Fiesta, Mazda 2 s.a.m.d, nu are nimic cu care sa iasa in evidenta, cand a aparut matizul in romania a fost ceva inedit...acum...

Share this post


Link to post

Ieri cand am trecut pe langa dealerul Chevrolet Radacini de pe bd. Timisoara am vazut ca iesea in cursa un chevrolet spark modelul nou. Este foarte dragut.

Share this post


Link to post

Nu seamanaa izbitor de mult cu...Hyunday i10?

Share this post


Link to post

L-am vazut si eu la dealer in Sibiu. E putintel mai mare decat vechiul spark, arata bine mai ales la exterior, iar interiorul cam la acelasi nivel cu toate masinile sub 10 mii euro. Totusi daca ii faceau o fata mai normala ar fi aratat si mai bine. Cred ca e o alternativa buna la sandero sau aveo hatch

Edited by claud20012

Share this post


Link to post

Nu seamanaa izbitor de mult cu...Hyunday i10?

 

Ba da, are tot 4 roti. Deh, lipsa de imaginatie.

Au inceput deja cu reclama TV pentru el.

Share this post


Link to post

Asta e mai mult agila decat matiz! O duba inalta, tabloasa, urata de iti da cosmaruri... Nu mai are absolut nimic din reteta de succes a matizului original: simpla, agila, motor mic, design fain si european ,,de firma".

 

Asa ca vechiul matiz vs noul spark:

1. 0.8sohc vs 1.0 dohc

2. 800kg vs 1t

3. L3495/l1495/h1485 vs L3640/l1597/h1522

 

Pariem ca va fi mai gurmand, mai instabil si mai putin fiabil?

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Greutatea m-a dat si pe mine pe spate. Poate o fi ranforsata ca la raliu.

Share this post


Link to post

Goala nu cred ca are o tona, ci 939kg am vazut in pdf. Dar cocotata pe rotile de 4.5 Jx13/155/80 R 13. De mare angajament.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Combinatia inalta, ingusta, greluta, gume cu talon demn de dacie (parca daciile vechi aveau 155/80...) cred ca nu va necesita prea mult efort sa o pui pe o parte. Comportamentul rutier al noului spark va face matizul sa para masina sport!

Share this post


Link to post

Pariem ca va fi mai gurmand, [...]?

Pariu sigur!

Cuplu maxim (Nm la rot/min): 93 la 4800 rpm 111 la 4800 rpm

Putere furnizat􀃂 (kW/ CP la rot/min): 50/68 la 6400 rpm 60/81 la 6400 rpm

 

"Nu trage" şi "consumă exagerat" vor fi "hiturile" :mrgreen:

Share this post


Link to post

Orice masina consuma exagerat in ziua de azi. Consumul ideal e cand nu consuma nimic si iti mai si pune bani in portofel.

Share this post


Link to post

Exagerati putin, e cu 10 cm mai lata ca un matiz si cu doar 4 mai inalta, deci nu cred ca o sa fie mai instabila doar pentru ca are cauciucuri de dacie :D . Sincer nici vechiului matiz nu i-ar fi stricat 5 cm in plus la latime, si ceva mai mult comfort.

Consum de 6.6% in oras probabil ca nu va scoate in veci, din moment ce vechiul spark cu motor de 1l avea consumul declarat de 7.2 parca. Insa cu motorul de 1.2 nu are cum sa fie mai gurmand ca un aveo 1.2

Share this post


Link to post

Schimbarile radicale sunt greu de acceptat. Se exagereaza ... normal :D

Share this post


Link to post

Nu stiu daca e chiar asa de exagerat. Cauciuce de iarna am pe matiz 155/70R13 si deja mi se pare sesizabila diferenta la abordarea virajelor cu un pic de viteza. Nu as incerca 155/80 cel putin pe Matizul vechi sub nici o forma. Am vazut azi expus in Carrefour noul Spark si nu se vad urat cauciucurile astea, dar as trece la ceva pe 14 cu talon mai mic fara a clipi.

Altfel, masina e cel putin la fel de ridicola precum noul Colt. Parca li s-au lipit boturi de la alte masini.

Share this post


Link to post

Marele plus al acestei masini este interiorul si dotarea standard mult peste clasa din care face parte. La versiunea LT exista chiar si AC automat! Masina are in general review-uri foarte bune prin presa de specialitate. Andrew, suspensia spate e total schimbata nu are legatura nici cu cea de la spark. Saptamana viitoare ma duc sa fac si eu drive test cu ea sa vedem ce stie sa faca.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Botul e urat cu spume dupa parerea mea, la fel si Cruze-ul, extrem de tartanesti, pana la urma Spark-ul e si masina de gagica, si nu prea se potriveste. Chiar atat de lipsit de succes s-a dovedit design-ul Kalos-ului hatch 2005-2007 ca sa nu ia nimic de la el?

 

Pe cat de mult mi-au placut Daewoo-urile (simple si fiabile, intretinere simpla si ieftina, confortabile, etc), pe atat de nereusite mi se par Chevy-urile, iar tendinta continua.

Am un coleg la munca cu un Espero din 1997, cu 20 de mii de km in bord, masina de garaj. Cand mai iese cu ea, de multe ori gaseste biletele in geam cu diferite oferte de cumparare. Nu cred ca s-ar repeta istoria asta la vreo masina de generatie mai noua si mult mai complexa.

Edited by laurentziu83
  • Like 1

Share this post


Link to post

Ca bine zici Laurentiu... Chevy-urile astea noi sunt ciudate rau la design.

Woo-urile au fost faine ca si design datorita impliacrii italiene - Italdesign Giugiaro. Astea noi par a fi desenate de niste americani imbecili imbuibati de popcorn hamburgheri si cola.

 

Insa ca mecanica/fiabilitate - de mult nu se mai produc masini ca Cielo, Espero, Tico, Leganza... acum masina este mult mai mult o "consumabila".

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...