Jump to content
Sign in to follow this  
DGT

Firma Pontiac Dispare Din Peisajul Automobilistic

Recommended Posts

Pacat ca o firma americana ce a scis o pagina in istoria automobilismului mondial dispare din cauza dificultatilor financiare prin care trece firma mama,GM. GM,prin intelegerea avuta cu statul american de subventionare,este obligata sa faca restructurari de personal si a ales sa desfinteze efectiv firma Pontiac. Oare ce v-a urma? FORD vad ca anunta ca in toamna o sa iasa prima masina la Craiova (doar montata acolo). Inca nu cred asa ceva.

Share this post


Link to post

Daca e adevarat, sincer regret ca Pontiac nu va mai produce masini. Criza asta mondiala afecteaza din ce in ce mai multe companii.

Share this post


Link to post

Criza asta mai scoate in evidenta si pretul real al unei masini!

Lasa-i ca prea s-au ingrasat ca niste porci din preturi astronomice!

Share this post


Link to post

Din pacate nu prea o sa mai vedem masini adevarate. Cel mai mare profit se scoate la ascutitori de-astea ca ale noastre din pacate.

Share this post


Link to post

DjDark , ce preferi?

O masina adevarata pe care nu ti-o poti permite?

Sau o ascutitoare pe care ti-o poti permite?

Share this post


Link to post

Prefer sa stiu ca EXISTA si masini adevarate. Din pacate vor pica pe capete.

 

Din pacate vreau 2. Una adevarata bine intretinuta si care va fi putin rulata, doar pentru placerea condusului si o ascutitoare pentru treburile de zi cu zi. Asta e singura solutie pentru a-mi satisface pasiunea.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Depinde ce intelege fiecare prin masini adevarate. Desigur, sint destui fani pentru masinile americane, sint multi iubitori de Hummer sau Chrysler. Eu unul sint puternic divizat intre aspect si tehnica/tehnologie. Daca e ceva sa imi placa la o masina americana, asta ar fi aspectul. Natural, nu e valabil pentru toate masinile si nici macar pentru toate masinile apartinind unui producator. De exemplu, imi place 300M, as da foc 300C-ului. Corvette, Pontiac iarasi sint OK (din punctul meu de vedere) al aspectului. Daca deschidem discutia legata de tehnologie, parerea mea este ca americanii au ramas un pic in urma. Motoare cu cilindree de locomotiva si consum de transatlantic, cutii de viteze automate puturoase si cam indoielnice (din ce am vazut in ultima vreme), consumuri ce fac sa paleasca si un TIR ... toate astea isi spun cuvintul. Cu toata subventionarea carburantului, cu tot nationalismul lor si cu toata infumurarea, americanii au fost si sint fortati sa devina ceva mai pragmatici. Daca Pontiac ar mai fi avut succes (sau macar cerere), cu siguranta GM nu ar fi renuntat cu usurinta la ea. Concurenta e acerba, oferta e uriasa, masinile ieftine luate pentru 3-4 ani par sa cistige teren si pe alte tarimuri. "Masini adevarate" ... parerea mea este ca oricum nu prea se mai fac. Piata pentru astfel de modele este extrem de mica, cu exceptia unor marci f. exclusiviste s-a cam renuntat la acest segment. Discutam acum de produse de larg (si rapid) consum, cu preturi mici. Normal ca ne intilnim cu situatii in care, la mai putin de o luna de achizitionare, minerul de la usa se jupoaie, bordul se umfla, etc.

 

Stati linistiti, criza actuala va sedimenta si mai bine segmentele. Cererea va regla piata, a se vedea hectarele intregi populate cu SUV-uri GM cu putin inainte de criza si care acum se ascund sub un strat gros de praf ... Ghinion pentru Pontiac, nu si-a mai gasit loc pe piata. Probabil nu va fi singura marca ce va trece prin asa ceva ... Traiasca TATA-India !

Share this post


Link to post

Eu vorbeam la modul general. Cei care fac masini putine cu simt de raspundere si scumpe vor da faliment. Dacia logan si tata motors vor supravietui.

Asta ca exemplu.

Share this post


Link to post

Daca nu imi pare rau catusi de putin in aceasta conjuctura de "criza" - este decimarea producatorilor americani de masini...

 

Ultimile chestii "coerente" (si nu in totalitate) au fost facute in state prin anii 80 - Camaro, Firebird, TransAm ...

In rest, dupa 90 doar incercari complet nereusite de design, tehnologie foarte invechita si neeconomica si Suv-uri (a se citi camioane pentru uz privat)

Daca la tehnica stateau prost din totdeauna, au reusit sa se duca naibii si dpdv design...

Ce Pontiac al anilor 90 regretati? Ca mie nu imi vine nici unul in minte...

Share this post


Link to post

Eu regret LeMans-ul din 1993, o masina exceptionala =))

Share this post


Link to post

Nu vad nici o jale... Ce masina din actuala gama pontiac e de regretat? Sau din gama anilor 90? Cineva peste ani va achizitiona brandul si va produce o masina noua, la nivelul valorii istorice a brandului.

S-a dus oldmobile, acum pontiac, saturn e la vanzare si probabil se va duce si buick... In unele cazuri e remaarcabil cum de au rezistat pana acum...

Edited by andreib

Share this post


Link to post

TransAM, de exemplu! Pontiac este emblematic pentru americani.

Share this post


Link to post

Traiul in trecut nu e o solutie, oricit de glorios ar fi fost acel trecut.

Share this post


Link to post

... mai ales daca inghite sumele alea astronomice ...

Share this post


Link to post

Dar de pontiac GTO nu ati auzit?! X( Mare pacat daca va dispare pontiac, la fel de mult nu cred ca va dispare :)

Share this post


Link to post
Eu regret LeMans-ul din 1993, o masina exceptionala =))

 

Regret ca bascalia asta ieftina indreptata indirect asupra unuia dintre modelele gazduite de acest forum nu este sezitata de cine trebuie. Daca, indirect, Daewoo-ul ( Pontiac LeMans>Daewoo LeMans>Kadett>Cielo) este de cakat, eu unul prefer sa nu citesc asemenea pareri pe acest forum de MARCA.

Ma intreb ce dracu ma opreste sa ma duc pe forumul Dacia 1300 si sa ma pish in capul alora ca-s atat de prosti din moment ce conduc asemenea masini. Poate bunul simt.

Share this post


Link to post
(...) Ma intreb ce dracu ma opreste sa ma duc pe forumul Dacia 1300 si sa ma pish in capul alora ca-s atat de prosti din moment ce conduc asemenea masini. Poate bunul simt.

 

Exclus! Bunul simt te-ar fi impiedicat sa te exprimi asa!

Cred ca stai aici pentru ca iubesti forumul si oamenii minunati care este.

Share this post


Link to post

Ete na...e a nu stiu cata oara cand "aud" pe respectivul denigrand grosolan amaraciunea asta de Daewoo, am dreptul sa mai refulez si eu.

Oamenii care este, este foarte minunati, e foarte adevarat, dar si exceptiile fac toti banii.

Cat despre intorsul obrazului pentru o noua palma, cred ca sunt destule palme pe unele topice, toate au o limita.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post
Eu regret LeMans-ul din 1993, o masina exceptionala =))

 

Si eu G3-ul :D

 

Pacat ca unii nu au simtul umorului pe acest forum...

 

Serios vorbind, Pontiac n-a mai avut de mult in productie modele demne de numele marcii.

 

Una din preferatele mele este TransAm, pe care, probabil ca multi altii, l-am descoperit ca "pesonajul" Kitt, din serialul Knight Rider, serial pe care l-am urmarit cu placere in adolescenta.

Share this post


Link to post

The Best Pontiacs in Film, Music and TV (with Video!)

 

In afara de TransAm si GTO, nu mai stiu alte modele. Si din pacate, au existat multe formatii muzicale care-au scos doar 1 hit, si-au disparut. C'est la vie.

Share this post


Link to post

Practic, Pontiac nu este o firma, este un brand. Disparitia acestor branduri ar fi trebuit sa se faca acum 50 de ani. GM avea prea multe branduri, vindea aceeasi Marie sub PREA multe palarii. E ok multibrandingul intr-o anumita limita. GM a depasit-o de mult si a fost nevoie de o astfel de criza ca sa faca ceva.

Share this post


Link to post

La ora asta Pontiac face badge engineering asa ca poate sa dispara linistita

Pontiac TransAm, Pontiac GTO sunt istorie, iar GM nu are bani sa le revigoreze.

Cel mai bine pentru ei ar fi sa se restructureze intr-o firma cu mai putine branduri dar cu sanse mai multe.

Am gasit informatiile urmatoare:

* Buick

* Cadillac

* Chevrolet

* Daewoo (will be shut down)

* GMC

* Holden

* Hummer (will be shut down or sold)

* Opel

* Saab (will be shut down or sold)

* Saturn (will be shut down)

* Vauxhall

* Pontiac (will be shut down)

Ar ramane cu:

7 Buick - ar putea sa-l inchida si pe asta ca nu-i mare scula

1 Cadillac - in gama de produse premium, are sanse de succes

2 Chevrolet - ca marca de volum cu reprezentare in US EU Asia

3 GMC - pentru utilitare, dube, etc dar ar putea sa-l inchida si sa ramana Chevy

4 Holden - reprezentare in Australia

5 Opel - marca de volum in Europa

6 Vauxhall - marca de volum in GB, de fapt niste Opel rebranduite

Daca ar inchide si Buick ar ramane cu 6 branduri, mult mai usor de condus si cu mult mai putine costuri!

Edited by dizzzy

Share this post


Link to post

Am vazut mai inainte ca GMC, daca cumperi o masina de la ei in rate si ramai fara paycheck, te pasuie si 12 luni.

 

Unde te impinge criza asta!

Share this post


Link to post

Cel mai mare pacat ar fi sa ajunga in situatia asta Saab... :(

Share this post


Link to post

Dintre cele premium, marca Saab imi place cel mai putin, spre deloc. Eu unul, nu inteleg masina asta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...