Jump to content
Sign in to follow this  
mgrigo2000

Testare Dispozitiv Patentat De Reducere A Consumului

Recommended Posts

Special pentru cei care au masina cu cruise control si calcul consum, dar si pentru cine circula cu 150 km/h constant (desi cea mai mare economie magnetii stiu sa o faca pe la 70-80 km/h)

Păi şi ce se modifică în "comportamentul" lor la dublul vitezei unde "ştiu" să facă economie? :-?

Share this post


Link to post

Ete se modifica partz.

La 70-80 ( de fapt cam 90 ) km/h e cel mai bun consum posibil la orice masina si deci daca mergi atunci cu magnetii la vitezele astea ( viteze la care dealtfel nu circuli niciodata pentru ca ori mergi mai incet in oras ori peste 110-120 in afara orasului ) vei observa ca se consuma mai putin.

Surpriza insa. Si fara magneti se consuma mai putin la vitezele astea.

Share this post


Link to post
Păi şi ce se modifică în "comportamentul" lor la dublul vitezei unde "ştiu" să facă economie? :-?

Raspunsul cred ca il stie cine stie si de ce la 90 km/h masina consuma mai putin decat la 150 km/h in treapta 5 (fara magneti).

Edited by mgrigo2000

Share this post


Link to post

Pai acolo in general se pupa cel mai bine coeficientul de inaintare prin aer cu inertia. N-am explicat foarte bine dar in nici un caz nu tine de motorizare ( drept dovada ca e valabil pentru orice masina )

Share this post


Link to post

Nu inertia, ci cresterea (proportionala cu patratul vitezei) a rezistentei la inaintare datorata aerului.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_(physics)#Power

 

Note that the power needed to push an object through a fluid increases as the cube of the velocity. A car cruising on a highway at 50 mph (80 km/h) may require only 10 horsepower (7.5 kW) to overcome air drag, but that same car at 100 mph (160 km/h) requires 80 hp (60 kW). With a doubling of speed the drag (force) quadruples per the formula. Exerting four times the force over a fixed distance produces four times as much work. At twice the speed the work (resulting in displacement over a fixed distance) is done twice as fast. Since power is the rate of doing work, four times the work done in half the time requires eight times the power.

Share this post


Link to post
N-am explicat foarte bine dar in nici un caz nu tine de motorizare ( drept dovada ca e valabil pentru orice masina )

Nu-i chiar asa :) . Una e sa hranesti 30HP, alta e sa hranesti 80 Hp. Ceri mai mult de la caluti, trebuie sa-i hranesti mai bine. E drept ca tine destul de mult si de cutia de viteze.

 

LE: Oricum, chiar daca dispozitivul patentat sau improvizat functioneaza pe bune dar intr-o gama de viteze sau RPM arareori atinsa ... isi pierde din interes. E cam cum ziceam zilele trecute despre pastilele de slabit ;)

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Ziceam ca nu tine de motorizare in sensul ca indiferent de motorul in sine , in 99% ( 1% sunt masinile foooooooooooooarte aerodinamice ) din cazuri cel mai bun consum e la 90km/h pentru fiecare masina in parte.

Share this post


Link to post

Revin cu un rezultat dezamagitor.

105 km parcursi cu 12.1 l GPL. 80 km in Bucuresti, restul extern. Consumul mediu - 11.5 l/100 km. Media in oras a iesit aproape 13 l/100 km, consum pe care il aveam in Bucuresti si inainte sa montez magnetii.

Diferenta mare fata de rezultatele anterioare ar putea fi cauzata de schimbarea calitatii gazului, deoarece acum am alimentat de la alta statie de GPL.

Share this post


Link to post

Salut.

Un nou rezultat dupa ce am alimentat de la statia de la care am obtinut celelalte consumuri acceptabile si cu un reglaj modificat foarte putin pentru relanty si de asemenea pentru putere. De asemenea am incercat sa fixez magnetii mai bine pe galeria de admisie aer (stateau aiurea din cauza pliurilor galeriei de cauciuc de la intrara in admisie.) si pe cea de gaz. Masina si-a mai imbunatatit putin mersul.

 

- 32 l GPL

- 370 km parcursi, 203 km extern (55 % din distanta), 167 km in Bucuresti (45 %)

- consum mediu: 8,66 l/100.

- viteza: intern preponderent 50 - 70 lm/h, extern preponderent 80-90km/h, 100-120 km/h pe unele portiuni scurte.

 

Comparand cu consumurile anterioare, s-a mai apropiat putin de consumul nominal al masinii (intern si extern).

Daca s-a pastrat acelasi consum extern (7 % din posturile anterioare) atunci cel intern calculat este 10.63 %. Daca s-a pastrat cel intern (11.3% din posturile anterioare) atunci cel extern calculat este 6.46 %).

 

Numai bine.

Edited by mgrigo2000

Share this post


Link to post

Cred ca cea mai logica justificare pentru performanta este ca magnetii au adunat pilitura din GPL si ti-au infundat conductele iar cum tu ai o instalatie statica mergi pe amestec sarac...

Share this post


Link to post

Adevarata logica :-W . Doar ca ar trebui sa plece de la niste premize adevarate.

E suspect de unde s-ar fi putut aduna atata pilitura pe o conducta larga cat degetul aratator cat sa o obtureze :-? . Masina si-a schimbat mersul fara sa o curat, doar umbland putin la suruburile de gaz.

 

Ce-i drept, inainte de reglaj amestecul parea sarac la turatie mare si bogat la turatie mica.

 

P.S. A gasit cineva pilitura feroasa in vaporizatorul de GPL? Daca da, rog sa dea un reply sa confirme aceasta intamplare.

Eu am gasit in vaporizator putin praf negru, ca funinginea, cand am vrut sa il purjez.

Edited by mgrigo2000

Share this post


Link to post

Salut baieti,

 

Un nou rezultat:

 

- 31.25 l GPL

- 114 km extraurban

- 196 km Bucuresti

Consum

- mediu: 10.1 l/100 km.

- presupus extern: 7 % (ca cel anterior)

- calculat intern: 11.9

 

De data aceasta am mers mai sportiv in oras si portiuni mai mari extern cu 100 - 110 km/h

Un impediment care cred ca a afectat putin negativ rezultatul a fost ca am oprit masina cand era GPL-ul pe terminate (mi se limita turatia la maxim 4000 la accelerarea in gol) si apoi nu a mai mers pe GPL decat dupa realimentare.

Share this post


Link to post
De data aceasta am mers mai sportiv in oras si portiuni mai mari extern cu 100 - 110 km/h.

Deci, cu alte cuvinte, ai mers normal :)

 

Un impediment care cred ca a afectat putin negativ rezultatul a fost ca ...

Daca vrei sa faci un studiu obiectiv, nu-ti propui un target aprioric ... Ceea ce mie imi e clar ca s-a intimplat. Rezultatul este vizibil, subconstientul tau lucreaza in favoarea "dispozitivului", fie prin mersul mai putin sportiv ;) , fie la viteze reduse (care sint economice pentru orice masina ;) ), etc

Share this post


Link to post
... fie prin mersul mai putin sportiv ...

... de parca magnetul stie cand mergi sportiv si refuza sa mai functioneze =))

Share this post


Link to post

Parerea mea:magnetii e vrajeala: cum sa magnetizezi ceva ce nu e feromagnetic??

Share this post


Link to post
... de parca magnetul stie cand mergi sportiv si refuza sa mai functioneze =))

Nu asa bre maestre :) , nu rupe mangetul ... pardon, pisica in doua ... era vorba de subconstientul celui care isi baga piciorul in acceleratie :D

Share this post


Link to post

Eu zic: credinta face constientul sa lucreze pentru a o demonstra. Aici avem de-a face cu o religie. Un demers stiintific porneste de la negare.

Share this post


Link to post
...Rezultatul este vizibil, subconstientul tau lucreaza in favoarea "dispozitivului"...

 

Dl. Salex, cred ca ai auzit de vorba ' cine zice, ala e ' sau ' de ce te temi, nu scapi ' ...

Eu am dat doar rezultate, nu concluzii ...

O solutie pentru eliminarea suspiciunii de placebo ar fi sa demonteze cineva dispozitivul de pe masina fara sa stiu asta, sa merg asa o perioada si sa scot asa niste rezultate. Atunci fi mai usor de tras concluzia asupra magnetilor pentru toata lumea (aici ma incadrez si eu).

 

Din pacate nu dispun de o masina cu computer de bord sa imi calculeze consumul mediu si viteza medie aferenta. Ar fi fost mult mai relevant.

 

Gasisem un fabricant de calculator de bord universal, dar era cam scump si trebuia montat un debitmetru special pe alimentarea cu GPL lichid.

Edited by mgrigo2000

Share this post


Link to post
Dl. Salex, cred ca ai auzit de vorba ' cine zice, ala e ' sau ' de ce te temi, nu scapi ' ...

Eu am dat doar rezultate, nu concluzii ...

1. Te rog, nu ma domni, nu e cazul, ma faci sa ma simt mai batrin decit sint :)

2. Am lucrat si inca lucrez (ce-i drept, acum ceva mai tangential) in cercetare. Din motivul asta nu pot sa ma abtin in a comenta metodele tale. Nu te supara pe mine, ti-am zis de la bun inceput ca sint dispus sa testez si eu dispozitivul, insa in conditii care sa demonstreze cu adevarat utilitatea sau lipsa de utilitate a jucariei. Stiu prea bine ce inseamna sa obtii niste rezultate pozitive pentru ca exista motive bune in a le obtine. Nu vreau sa afirm nici pe departe ca asta este cazul tau, sint convins ca nu esti motivat de nimeni pentru a "fabrica" niste chestii insa vreau sa punctez faptul ca exista multi factori externi care pot duce la o lipsa de relevanta si chiar obiectivitatea unor rezultate.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Chiar asa, un computer de bord ar detrona o conducere "subiectiva"...

Share this post


Link to post
Din pacate nu dispun de o masina cu computer de bord sa imi calculeze consumul mediu si viteza medie aferenta. Ar fi fost mult mai relevant.

 

 

Nenea mgrigo2000, nu e problema ca nu dispui , dispun altii, chiar ti-au pus-o la dispozitie si ai dat-o fix in cotite. Incep sa nu mai gasesc nici o explicatie pentru prezenta acestui topic. Daca ai vrea sa neconvingi ca e ca tine parca ar trebuii sa fi mai convingator. Daca vrei doar asa ... sa relatezi, pai de ce nu o faci pe una din mai muiltele masini cu CB care s-au oferit sa testeze ?

 

Acum serios tu chair crezi ca ai sanse sa obtii realmente un rezultat pozitiv din magnetii aia si pentru ca exista ei ?

Adica, Mos Craciun nu e doar in filme ?

Share this post


Link to post

Eu am oferit informatii despre vanzatori.

Daca cine are CB la masina nu isi permite sa dea de curiozitate pe un dispozitiv fabricat pentru vanzare o suma care poate fi cheltuita lejer la un restaurant nu prea select...

 

A propos ... Daca ar fi existat Mos Craciun, cine voia sa testeze pe masina cu CB s-ar fi trezit dimineata cu un dispozitiv direct sub capota iar eu cu o masina cu CB la scara. Dar pana in Decembrie mai este ... poate cine stie ... numai ca o sa expire cele 3 luni aferente testului..

 

P.S. Nu cred ca mi-ar lasa cineva la dispozitie masina personala cu CB pentru 3 luni ... sau macar pentru 3 saptamani..

Edited by mgrigo2000

Share this post


Link to post

O economie de 20-30%, cat zic vanzatorii, se vede cu ochiul liber, nu-ti trebuie CB, indicatorul de nivel minim si kilometrajul sunt suficiente. Rezultatul apare imediat, fara atata fataiala si consum de combustibil, mai ales cu autostrada langa tine.

Share this post


Link to post
P.S. Nu cred ca mi-ar lasa cineva la dispozitie masina personala cu CB pentru 3 luni ... sau macar pentru 3 saptamani..

 

Cere si ti se va da.

Maestre iti dau eu vaporul si poti sa consumi cat vrei dar cand o aduci inapoi te rog sa o aduci lovita de dauna totala da :P ?

Share this post


Link to post

Salut.

O noua relatare.

Am adunat la calcul si volumul de GPL si distanta din postul anterior.

Distanta totala:

 

- 432 km total

din care

- 196 km intern (distanta veche) = 64 % intern

- 114 km extern (distanta veche) = 36 % extern

- 80 km intern (distanta noua) = 66 % intern

- 42 km extern (distanta noua) = 34 % extern

 

 

- Consumat - 43.35 l GPL total.

 

Consumul mediu per total a iesit: 10.03 l % (fata de 10.1 % anterior).

 

Am observat ca raportul distantei intern/extern a fost aproximativ acelasi data trecuta si acum, iar consumul mediu total s-a pastrat aproximativ acelasi. (diferenta sub 0.1 %).

Stilul de mers a fost cam acelasi.

 

Am observat ca de cand am magnetii nu am mai atins media de 10.5 % pe care o mai atingeam inainte sa ii pun. Suspectez ca au influentat intr-o buna masura stilul de mers si implicit consumul :scarpin: .

Ramane de vazut ce se va intampla dupa expirarea celor 90 de zile, cand o sa ii scot.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...