Jump to content
Sign in to follow this  
cris06

Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

Recommended Posts

De curand am schimbat esapamentul preluat de la donatoarea gri, cu exceptia tobei finale si a saxofonului cu racord flexibil. Ei, ast de la cea gri avea gatul mai lung atat cat sa preia lungimea precatalizatorului. Se pare ca precatalizatoare au montat pe la sfarsitul lui 2005? Problema e sudura tevilor in peretele tobelor (primele 2 pozele  sunt de la toba celei gri ). Efectiv, stutul se plimba in toba! (poza a 3-a de la toba rosiei) Bineinteles, am resudat toate incheieturile. Finala am ales-o Bosal. Acum trei ani am pus Asso, daca nu ma insel. Asta s-a rupt, efectiv, in doua! Problema e condensul acumulat sub brida mediana de fixare. Trebuie sa regandesc sistemul asta de fixare.

Km actuali: 246 000.

IMG_20200926_132539.jpg

IMG_20200926_132533.jpg

IMG_20201006_152710.jpg

IMG_20201006_152746.jpg

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Eu astfel am rezolvat problema bridei finalei. Si cu asta am sistat "topirea" de la jumatate.

Share this post


Link to post

Asa, cautam solutia asta a ta. Nu atinge in lonjeron? Hatchbackul tau are toba mai scurta?

 

Share this post


Link to post

Troasca mea nu e hatchback, lungimea tobei ~50 cm sí nu atinge niciunde cu suspendul actual. Bara respectiva pare masiva in poza dar nu are decit 15x15 mm, suficient de stabila sa opuna rezistenta eventualelor trepidatii ale tobei. 

Share this post


Link to post

Super! Am sa "fur" si eu adaptarea. 😀

Share this post


Link to post

Veșnicul simering capac delcou care nu tine mai mult de 2 ani... Am montat tot "daewoo" pana găsesc ceva siliconic. I-am schimbat și bujiile mergând tot pe Beru ultra z. Am dat jos și capacul tachetilor sa vad cum arata după funcționarea cu uleiul Triax. I-am făcut schimbul de ulei tot cu Triax.

Km: 249000

20210113_163838.jpg

20210113_163847.jpg

20210113_182228.jpg

20210113_182242.jpg

20210113_182254.jpg

Edited by cris06
  • Like 2

Share this post


Link to post

Simering ori O-ring e in discutie ?

Share this post


Link to post

Oring cel mai probabil din ce vand in poza.

 

Share this post


Link to post

La ala imi fugi mintea si mie. Eu l-am ajutat cu silicon inca de nou, nu inainte de a trasa, insemna pozitia delcoului cu carcasa acestuia ca dupa montaj sa cada "la punct" fara a necesita vreun reglaj de stinga - dreapta al delcoului.

Share this post


Link to post

Da, e o ring. Am incurcat denumirile.  Neavand un subler la indemana, cunoasteti, cumva dimensiunile o ringului?

Share this post


Link to post

Pai si... iti place uleiul ala? Eu vad mizerie, arata destul de urat...

Share this post


Link to post

Eu sincer nu vad mizerie multa, depinde cati km are.

Ce e pe culbutorul ala nu se pune, restul e oglinda.

Share this post


Link to post

Pozele au fost facute pe intuneric, zona fiind iluminata cu lanterna telefonului si cu o lampa de lucru facuta dintr-o bagheta de leduri la 12V. Nu e mizerie. Din 2018 de cand am schimbat chiulasa motorul a mancat Ravenol si Mobil. Cu uleiul Triax a mers vreo 11500 de km si m-a convins sa continui cu el datorita caracteristicilor din fisa tehnica care nu mint (vascozitate la cald aproape 15, Hths de peste 4, TBN de 10 si altele). Consumul de ulei s-a redus semnificativ, adica 1,5 l in 11500 de km. Motorul e neumblat la el.

 

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Asta nu poate fi numit un motor murdar ! Ii cit se poate de OK. Nu e extra curat insa se incadreaza la fix in normalitate.

Share this post


Link to post

Am ajuns si la un sfert de milion:

20210209_072927.jpg

  • Like 6

Share this post


Link to post

Multi inainte!

Share this post


Link to post

Multumesc! Azi a facut 16 ani de cand e in familie. Km actuali: 267 de mii.

  • Like 3

Share this post


Link to post

Multi inainte (ani/km)!

Edited by vrazvanc

Share this post


Link to post
On 4/28/2022 at 5:50 PM, cris06 said:

Multumesc! Azi a facut 16 ani de cand e in familie. Km actuali: 267 de mii.

Cam atat avea si bejul meu cand am aruncat prosopul si l-am tras pe dreapta, la mai multi 😉 .

Share this post


Link to post

Ms. Il mai tin pe linia de plutire. Tabla e problema!

 

Share this post


Link to post

Scriu in jurnal de o problema careia nu-i dau de cap: arderea sigurantei de la pompa de benzina. Pompa a fost schimbata anul trecut. Functionand pe GPL, pompa de benzina lucra si ea. Cand mi-au montat instalatia de GPL nu s-a put face intreruperea pompei de benzina. I-am adaptat eu un releu comandat de elctrovalva pricipala.

Studiind schema electrica, siguranta responsabila de circuitul pompei de benzina e F7 (30A). Aceasta protejeaza si circuitele de alimentare ale injectoarelor si cel de comanda a rezistentei de incalzire din sonda lambda 2, precum si alimentarea dupa contact a ECM. Cei doi conectori maro S101 si S102 din comparimentul motor (de pe cablajul injectoarelor) defapt, niste strapuri, alimenteaza separat circuitele amintite. Conectorii i-am desfacut si sunt ok. Ma gandesc sa fac un artificiu: sigurante separate pe fiecare circuit alimentat si sa vad care intra in scurt.

Manifestarea o are doar la cald.

Am rezolvat, mai elegant, si pierderea de ulei pe la capacul axului cu came de care e fixat modulul de aprindere: snur Loctite pt infiletari utilizat la instalatiile sanitare.

Share this post


Link to post

Sa nu fie pompa in sine cea de da rateuri, faptul ca-i aproape noua nu inseamna nimic! Ori, releul in cauza sa joace un ON/OFF la cald.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Viktor, nu. Pompa de benzina nu e noua. E de la Cielo gri, donator. Releul l-am făcut de curând, în speță, un temporizator care decuplează pompa de benzina la câteva secunde după pornirea pe gaz. Nu am sesizat fenomenul cand se intampla exact (gaz sau benzina). Am sa merg separat pe gaz, și apoi pe benzina. Am separat circuitele electrice: injectoare și alimentare ECM. Sonda lambda e alimentata prin alta siguranta. Oricum, schemele electrice sunt praf!

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Se cunoaste cauza problemei ori a ramas asa ...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...