Jump to content
Sign in to follow this  
cris06

Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

Recommended Posts

Esti tare,nu m-am gandit la asa ceva 👍

Share this post


Link to post

Fix asa am si eu adaptarea la espero, mai putin suruburile care sa tina cablul sa nu intre intre spirele arcului.

Share this post


Link to post

Va multumesc. Pana la urma, siguranta primeaza. Nu e mare lucru, doar migala si atentie. Fir intins! 👍

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Asa arata franele pe spate. Urmeaza fata...

Urmeaza pregatire de iarna: anvelope noi (probabil, doar fata) ulei, filtre, ceara, putin retus la vopsea si ... maruntisuri.

IMG_20191015_115644.jpg

IMG_20191015_115655.jpg

Edited by cris06
  • Like 5

Share this post


Link to post

Vad ca se tin bine aripile pe spate in ceea ce priveste rugina😛.Sa inteleg ca tratamentele applicate intercut au dat roade 😀😀 ??

Share this post


Link to post

Stiu ca a trecut o luna de la postarea ta intiala, dar daca gaseai postarea mea de aici probabil scapai fara sudarea surubului pe punte 😁

Share this post


Link to post

Da, ai dreptate. Am fost asa de "harnic" ca nu am mai gasit profilele ce trebuiesc montate pt cablu. Avand aparat de sudura la dispozitie, a fost mai simplu si ieftin de facut adaptarea asta. 

Legat de aripi, da. Ceara si antifon.

 

Edited by cris06
  • Like 1

Share this post


Link to post

234567,8 km. Mai merge :)

IMG_20200227_193825.jpg

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post

Poc! Bieleta antiruliu stanga. Originala!

Am cautat in carnetul de bord si nu am gasit scris ca a fost schimbata.

Pun si poze cu bucsele originale si cele aftermarket. Le am montat pe cele originale.

Bineinteles, am schimbat ambele bielete.

Nu am avut piulite cu autoblocare. Le montez cu proxima ocazie.

A, i-am servit un ulei american: Triax. Are deja 1000 de km. E... ulei!

Km acum: > 238 000 .

IMG_20200502_082610.jpg

IMG_20200502_091516.jpg

IMG_20200502_091557.jpg

IMG_20200502_091624.jpg

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Bucsile alea sigur sunt centrate bine? Ca in poza stau cam dubios.

Share this post


Link to post

Aia ii pozitia originala usor tesite a bucselor in cauza la cielo. N-am ideie cine si cum procedeaza la stringere insa eu unu le string cu bascula ridicata cu cricul pentru a elimina o centrare defectuasa.

Share this post


Link to post

Asa este. Bara stabilizatoare are urechea prin care trece surubul bieletei putin coborata. Fara cric sub brat nici nu puteam pune piulita. Este puzitia corecta.

Share this post


Link to post

La Espero nu e la fel?

Share this post


Link to post

Ba da, nu le-am mai schimbat demult si nu mai stiu exact. Din poze pareau un pic descentrate dar poate e doar o impresie.

Ce stiu exact este ca scrie in manual exact cum se face, inclusiv cat sa le strangi, daca nu ma inseala pe mine memoria era ceva de genul strangi pana grosimea bucsei este de nus cati mm (parca 7).

Ideea e sa fie bine centrate si stranse exact cat trebuie, daca se distruge motul ala firav de cauciuc sunt degeaba dupa. 

Share this post


Link to post
4 hours ago, Dj_Dark said:

Ba da, nu le-am mai schimbat demult si nu mai stiu exact. Din poze pareau un pic descentrate dar poate e doar o impresie.

Ce stiu exact este ca scrie in manual exact cum se face, inclusiv cat sa le strangi, daca nu ma inseala pe mine memoria era ceva de genul strangi pana grosimea bucsei este de nus cati mm (parca 7).

Ideea e sa fie bine centrate si stranse exact cat trebuie, daca se distruge motul ala firav de cauciuc sunt degeaba dupa. 

38mm a intregului partea superioara cu talere (saibe) incluse. Ce-i drept nici eu nu am tinut cont vreodata (chiar am sa masor din curiozitate) si am strins cit a permis filetul ce nu mi-au parut supra tensionate. In schimb, pozitionarea talerilor e cu catare, cele centrale cu gulerii talerului catre distantierul de pe surub, iar cele de pe capete catre exterior, pentru a asigura flexibilitate pe masura modificarii unghiului cazut ori ridicat redat de roata.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

In weekend am inlocuit sonda de benzina care tinea acul indicatorului pe 0. Problema nr 1 la aceasta piesa e legatura de masa care se face printr-un papuc plat care, bineanteles, rugineste. Problema nr 2 e locul unde e montata (in lateralul rezervorului, spre roata dr spate, jos). Asta implica golirea aproape completa a rezervorului.

De aceea, i-am adaptat sondei noi o mufa etansa. 

Cu greu am gasit si garnitura originala (de pluta). Cea de pe masina era de cauciuc. Am folosit-o pe cea de pluta.

Sfat ff important: intai se cositoresc firele pe mufa adaptata, apoi se desfac suruburile sondei si se scurge benzina. Nu umblati cu flacara sub masina! Pericol de aprindere si explozie!

Cu ocazia asta, am desfacut si pompa de benzina. Am ramas mirat de curatenia sitei sorbului. I-am dat cu un spray pt curatat franele. Cu ocazia interventiei, am suplimentat firele de masa care, cel putin la sonda, era oxidat.

Km: 240 200.

IMG_20200523_114157.jpg

IMG_20200523_114141.jpg

IMG_20200523_114411.jpg

IMG_20200524_110640.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Cindva am schimbat si eu sonda iar dupa reconectare am tras un strat de silicon (F.BS un produs f.foarte bun) pe mufele originale pentru a le proteja.

Share this post


Link to post

Cum poate arata o bucata de furtun dupa nici 2 ani de la inlocuire...  

Km actuali: 243 200.

IMG_20200716_135445.jpg

Share this post


Link to post

Traim in secolul vitezei unde, de un produs tine mai mult de un an inseamna ca pe undeva s-a comis o greseala de fabricare, au acordat prea multa atentie.

Share this post


Link to post

A fost special de asa ceva luat din magazin sau adaptat din alt tip de furtun?

Share this post


Link to post

Ochiu' meu de soacra imi sopteste ca e special, furtun gaze carter partea superioara. 😉

Share this post


Link to post

E furtun mic ventilare carter, luat de la magazin piese Dw.  Chinezarie de vreo 15 lei. Nu gasesc la diametru un furtun pt instalatia de racire sa-l adaptez in locul astuia.  

Share this post


Link to post

Nici nu va tie la temperaturile alea, din pacate nici chinezaria aia nu era ce trebuie.

Vezi pe la magazinele de tuning au de silicon, ala tine, eu de-ala mi-am luat la sfi de la wrtparts.

 

Share this post


Link to post

Multam!  Vroiam sa fac din furtun siliconic,  insa e dificil datorita cotului scurt la 90 grade. 

Share this post


Link to post

Exista deja cotit la 90 unde zic eu. Au multe coturi, reductii, etc.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...