Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Cruze - Impresii, Pareri

Recommended Posts

Sunt din aur ?

 

Nu sunt de aur, dar nu se bat prea multe firme sa le produca. Motiv pentru care piesele provin tot de la furnizorii pieselor orginale. Si aplicand politica hipermarketurilor, cum sa coste mai ieftin la aprozar cand la dealer se vinde cu adaos 300 %?

Acelasi lucru si pentru Toyota Avensis unde un kit de ambreiaj original costa 3800 RON (produs numai de firma din Polonia care face si transmisia), in vreme ce pentru Passat primul de luat in seama se vinde la 2200 RON, iar producatori sunt multi. (sursa ASKA srl Constanta).

Share this post


Link to post

Si difera ca forma de placutele de Nubira/Lacetti/Leganza sau Opel ?

Share this post


Link to post

Nu stiu daca difera, dar am in minte un exemplu cu stergatoarele produse de aceiasi firma diferentiate doar de ambalaj:

Matiz 51 / 41 cm - 21 RON

Espero, Nubira, 53 / 41 - 32 RON

Kalos 53 / 41 - 36 RON

Legantza 53 / 41 - 54 RON

 

Fireste ca imi cumpar de ...Matiz. :) )

Share this post


Link to post
E deplasat rau ce spui tu aici.Costul reviziilor este la fel ca la Lacetti.

Si totusi nu se poate compara cu octavia cel putin din pricina materialelor interioare.Eu m-am urcat in ea si imi era scarba de plasticul ala troaca de pe usi.

 

 

poti verifica la dealer

nu e secret , nici minciuna

Share this post


Link to post

am avut placerea sa o conduc in varianta LS 1.6. pot sa spun ca motorul are cuplul maxim prea sus si pana cannd atingi 3000 rpm nu prea faci nimic deosebit.

 

sincer masina asta reprezinta o optiune reala pt mine, dar nu ma pot hotara asupra motorului 1.6 sau 1.8... pareri? (evident e vorba de bani in plus de aceea nu ma pot hotara; merita oare diferenta de bani dintre 1.6 si 1.8?)

Share this post


Link to post

1.8 fara discutie

Share this post


Link to post

Cuplu sus la 3000rpm?! Pe bune?

 

Referitor la 1,6-1,8: conteaza la asigurarea rca si la primarie. Conteaza si la carburant- daca e diferenta mica la consum e ok. Dupa aia- degeaba iti iei tu motor de 1,8, daca mergi cu 2500 rpm si plangi ca n-are cuplu.

Share this post


Link to post

Salutari

 

Sunt si eu posesor de Chevrolet Cruze de vreo doua saptamini si 1100KM (asta dupa ce am pierdut vreo 5 zile prin germania printre hirburi).

Daca as fi citit inainte ce se posteaza aici pe forum despre masina probabil ca m-as mai fi gindit inainte sa o cumpar.

Sincer imi pare bine ca am cumparato si asa cum fac de obicei nu citesc ce zic uni si alti pe forumuri intrucit multi is dau cu parerea probabil de plictiseala.

 

Eu personal consider ca versiunea LS Plus benzina 1.6 pe care am cumparato este super ok pentru banii pe care i-am dat si recomand si altora.

 

Un singur lucru nu mi-a placut la ea, nu are difuzoare pe spate (4 dar in fata cu twetere), lucru ce doresc sa il corectez cit mai rapid.

 

Cit despre demarajul motorului tin sa zic ca mi se pare suficient de puternic (sunt mai linistit de fel in conducere).

Sincer motorul demareaza destul de bine. Eu il folosesc cu regularitate in oras intre 1200-2000RPM si merge brici comparativ cu alte masini (pe benzina) care la sub 1500 nu le place si trepideaza.

Toba este tip sport lucru care pentru unii poate fi pozitiv pentru altii negativ datorita galagiei. Lucru care imi si place dar si displace. Cu o asemenea toba si faptul ca nu are difuzoare pe spate masina, te incinta mai mult sunetul ei si nu iti vine sa dai decit in surdina radioul.

 

Per ansamblu mi se pare o masina foarte reusita si asa cum am mai spus o recomand si celor care doresc o masina ok la un pret acceptabil. Daca doriti o masina luxoasa care eventual sa va spele si pe dinti sau una sport sincer nu stiu ce cautati pe forumul asta intrucit nici una dintre masinile enumerate mai sus nu se incadreaza.

 

Cit despre cei care au cumparato si sunt total nemultumiti de ea, demaraj,... probabil ca sau pripit sau nu au fost in stare sa isi aleaga masina care li se potriveste.

 

Tin sa precizez in incheiere ca nu sunt fan Chevrolet si consider in continuare Chevrolet ca ultima marca Europeana in materie de automobile lucru care cred ca se va schimba daca se mai vor lansa masini ca Cruze.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

De cand este Chevrolet marca europeana?

Si ultima la ce?

Share this post


Link to post

Balogm, e bine pentru tine ca ai facut o alegere rationala. Cateva observatii, fara vreun gand de a intra in polemica pe temele astea:

- nu fa aprecieri despre cum, cine, ce are de a cauta pe forumul asta; de ex. de as avea bani de ferrari si mi-as dori, tot aici as intra, din diverse motive;

- incearca sa folosesti cratima unde se impune;

- regimul 1200-2000 rpm este cel mai prost pentru masina, consulta aria tehnica pentru ca te va scuti de multe probleme pe viitor.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Tare aia cu spalatul pe dinti, chiar o sa trimit un mail la Bentley sa le propun o astfel de optiune =))

 

@root stai linistit ca multa lume face confuzii, la fel si Captiva este nepotul/nepoata lui Tahoe etc etc.

 

Daca nu ai pretentii prea mari de la o masina atunci e ok Cruze, competitia este insa mare si romanu` se bucura la reduceri mai mult decat la produsul in sine .

Share this post


Link to post

@ balogm...

Si eu cred ca regimul asta de 1200-2000 nu este bun nici macar pentru un diesel. Tinand cont ca masina este in rodaj ar trebui sa schimbi pe la 3000 si dupa alti 1000 km sa incepi sa schimbi pe la 3500. Sa fii atent la revizii sa nu-ti bage jegosii 10w40 ca la mine la aveo! S-o stapanesti sanatos si nu uita sa turezi motorul ca nu consuma mai mult!

@Bogdan..

Si eu consider ca aveo este fratele mai mic al corvette-ului si varul de-al doilea al lui escalade!

Edited by rich1974

Share this post


Link to post

Taci, sa vezi cum mere tata cu 1700 rpm cu jetta 1,6 tdi... nici nu simte turbo.

 

Am ajuns s-o vad si pe asta- un motor de 1,6 benzina subturat mai rau ca un diesel...

Share this post


Link to post

Ai uitat sa specifici ca are si siguranta lui Volvo =))

 

Fiecare isi tureaza masina dupa bunul plac, oricum un motor nu moare in 100k km indiferent cum il conduci .

Share this post


Link to post

Valabil si pentru 1,5 dci? Ca ma cam indoiesc.

Share this post


Link to post

Wanna bet on it? Nu ii trebuie unei masini mai mult de 10kkm de mers subturat urban si dupa incep topicuri: multiple misfire, relanti tremurat, engine check, nu trage si vai ce proasta-i masina!

Share this post


Link to post

Revin cu citeva lamuriri referitor la ce ati scris mai sus.

 

Poate am gresit cind am spus marca europeana poate ca nu, Chevrolet inseamna si Daewoo si GM asta ca sa nu uitam ca exista o fabrica si in Romania. Nu la asta ma refeream ci mai exact comparativ cu marcile comercializate in Europa.

Pina la urma ii las pe domni de pe forum sa faca in continuare analiza literare, lingvistice de punctuatie, ... nu am venit aici sa public literatura si nici sa checkuiesc ce scriu.

 

Referitor la turatii. Pentru un motor cu cit este turatia mai joasa cu atit mai bine, uzura mai mica, fara insa sa cadem prea jos unde vibratiile motorului pot distruge transmisia. 1500-2000 pentru oras e mai mult decit optim, altfel nu am face decit sa forjam masina. Prin afara normal ca cu 2000 nu ai ce face. E bine motorul sa mearga variat in turatii dar sa nu exageram cu supraturatii in oras.

 

Tin sa precizez ca nu am cumparat masina pentru ca era la reducere (reclama cu reducere a aparut la televizor dupe ce rezervasem masina).

Mi-a fost foarte greu sa aleg o maina noua si sa nu depasesc 13500Euro si asta dupa ce in prealabil alesesem tipul masini ce doream sa o cumpar din germania, dar am fost dezamagit vazind ce hirburi eurau masinile din modelul pe care il doream (precizez ca am habar si de mecanica si electrica si electronica in domeniu auto si nu lucrez in vreun service sau reprezentanta).

Intors in Rominia m-am mai invirtit vreo doua luni nehotarit, pina un coleg mi-a readus in aminte de Cruze pe care il si lauda.

De la distanta masina nici nu prea era printre preferate in alegere, lucru care sa schimbat cind am ajuns la reprezentanta si am vazut-o cu ochii proprii.

Printre calitati

- design foarte modern care iti ia ochii

- 5 stele la crash

- motor euro 5 de opel si platforma ce va fi utilizata la noul opel astra

- dotari foarte bune

- pret foarte bun pentru dotari si aspectul masinii

 

la lucruri negative

- cost carburant care o sa il rezolv co o instalatie GPL

- intretinere, piese, acesorii mai scumpe, si greu de procurat.

- nu este break

 

Cit despre intretinere ma mai pricep si eu (mai greu fara documentatie) si sper sa iasa mai ieftin. Iar cu carburantu o scot cu GPL.

Share this post


Link to post
...posesor de Chevrolet Cruze de vreo doua saptamini si 1100KM

(asta dupa ce am pierdut vreo 5 zile prin germania printre hirburi).

 

Achizitionata din Germania sau din tara?

Share this post


Link to post

Masina am achizitionato in tara noua.

 

Am pierdut in prealabil 5 zile in Germania cautind alt model (Volkswagen) la second.

Tot acelas model l-am cautat la second si in ro de unde am tras doua concluzi cam aceleasi hirburi sunt si in tancioc in Ro cit si in Germania, se merita sa cumperi din RO decit din DE (Cu precizarea ca m-am axat pe un anumit model de Vw si nu in general).

Am mai invatat si alte lucruri referitor la seconduri cu ocazia celor 5 zile pierdute cum ar fi kilometraje date inapoi la greu,... si alte lucruri pe care nu au rost sa le expun in cadrul acestui forum.

Concluzia pe care am traso eu, masina noua e noua si nemti nu isi vind masinile decit cind sunt cam terminate, doar cele de lux isi merita banii, dar problema lor este cu reparatiile.

 

Am deviat cam mult de la subiect.

Share this post


Link to post

odata ce o sa-i pui gpl poti sa-ti iei adio de la garantie! mergi pe noroc...ca mine, dealtfel!

 

in legatura cu turatiile, te sfatuiesc sa o turezi mai mult ca sa nu ai probleme mai tarziu! tine cont ca la ora actuala se folosesc uleiuri sintetice si piesele din motor au alta calitate, nu mai sunt ca la vechea dacie, cand daca treceai de 3000 rpm ti se parea ca ies pistoanele prin capota! tu daca mergi cu turatia aia in 100k km pui motorul in cap...tine cont ca motorul trebuie sa te duca lejer 600k km...

Share this post


Link to post

Am facut un test-drive azi cu un Cruze LS 1.6.

Nu ma pricep foarte bine la masini, fiind deocamdata client Metrorex dar sunt in unei solutii intr-un buget de maxim 13.000E. Oscilez intre Octavia si Cruze.

La Cruze am remarcat design-ul in primul rand, lucru care iti sare in ochi imediat. Motorul de 1.6 cu siguranta nu este pentru pasionatii de condus sport. Oricum ai tura-o la schimbarea de viteze, nu reuseste sa te bage in scaun. Scaune care de altfel sunt extraordinar de bine facute pentru o pozitie foarte buna la condus.

Daca aveti bani cred ca ati putea merge pe un 1.8 sau poate ceva diesel. Altfel, daca n-ai mofturi, cu siguranta te poti declara multumit si cu 1.6 caci pentru "un om normal" cu un stil de condus "normal" este suficient.

Trebuie mentionata insa marea deziluzie: bucatile de material textil de pe bord si usi. Mi se pare o prostie imensa. S-or fi gandit ca plasticul va incepe sa troncane si mai bine folosesc textil? Mai ales daca e deschis la culoare (cum era la modelul testat) pun pariu ca se va murdari foarte repede...Si suprafetele textilate sunt considerabil de mari. Cica la Base ar avea plastic iar la alte modele mai scumpe ar exista optiunea de piele in loc de textil. Sunt variante spuse cu putina nesiguranta de catre dealer!

Ecranul computerului de bord de asemenea pare micut, eu avandu-l in cap pe cel de la C4...

Personal mi s-au parut cam dubioase si materialele de pe bord. Mai ales in regiunea de sub radio/cd pana in maneta de viteze. Au un usor aer de ieftineala, de casetofon cromat cumparat din complexul Europa. Poate ma insel...O sa vad si Octavia sa-mi fac o parere comparativa.

Ca si pret, cu tot cu vopsea metalizata (de care nu prea spune niciun dealer la inceput), varianta base o scoti in 11.900 iar LS la 12.500, evident 1.6, preturi foarte bune in raport cu ce poti cumpara la banii astia.

Edited by Lyvyoo

Share this post


Link to post
Revin cu citeva lamuriri referitor la ce ati scris mai sus.

 

Poate am gresit cind am spus marca europeana poate ca nu, Chevrolet inseamna si Daewoo si GM asta ca sa nu uitam ca exista o fabrica si in Romania.

Mai exista ?

Referitor la turatii. Pentru un motor cu cit este turatia mai joasa cu atit mai bine, uzura mai mica, fara insa sa cadem prea jos unde vibratiile motorului pot distruge transmisia. 1500-2000 pentru oras e mai mult decit optim, altfel nu am face decit sa forjam masina. Prin afara normal ca cu 2000 nu ai ce face. E bine motorul sa mearga variat in turatii dar sa nu exageram cu supraturatii in oras.

Orice motor are o turatie optima de functionare , intre anumite turatii . Daca Cruze are cuplul disponibil intre 3000 si 4000 e bine sa o tii in turatia aia , nu o mai conduce ca pe un mpi . Gandeste-te ca are motor de turatie . Pe termen scurt nu conteaza , pe termen lung poate vei regreta .

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Lyvyoo, daca vrei sa-ti cumperi masina, din experienta iti zic, nu te baza pe ce zic dealerii.

Materialul textil de pe bord si portiere e prezenta la versiunile cu tapiterie textila, la cele cu tapiterie textil+piele sau integral piele, acolo se afla piele. In plus, materialul textil este tratat antistatic si antimurdarie.

Raportat la computerul de bord, ecranul acestuia are si el dimensiuni diferite in functie de nivelul de echipare.

In orice caz, pretul la care este oferit acum Cruze concureaza cu brio multe alte marci asa-zis de renume.

Share this post


Link to post
Revin cu citeva lamuriri

 

Chevrolet inseamna si Daewoo si GM asta ca sa nu uitam ca exista o fabrica si in Romania.

 

Unde ? De cand ? Ce modele produce ?

Share this post


Link to post

In alta ordine de idei, stie cineva cu exactitate daca exista optiuni de inlocuire a materialului textil de pe bord sau pe ce variante de echipare se poate gasi plastic sau piele?

Edited by EM!L
înlăturare offtopic

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...