Jump to content
Sign in to follow this  
augustinionut

Mâtzu' si Motanu'

Recommended Posts

Peste un trei'j de ani, ase.

Share this post


Link to post

Cumpar ca tot omul celelalte doua jante noi, monntez cauciucurile de pe alea vechi pe alea noi, le las la munca in vestiar o zi cu gandul sa fac rocada cu alea de iarna azi…. surpriza...

Un drac de cauciuc a fatat. Au 5 ani.

Asa ca 4 noi sunt pe lista. Ma gandesc la niste bunaciuni, gen Goodyear EfficientGrip Compact, Dunlop SP StreetResponse 2, Toyo NanoEnergy 3 sau Apollo Amazer 4G Eco.

Share this post


Link to post

Bre da' ce nume pompoase de galosi, nene ... Cred ca nici nu stiu ce nume sa le mai dea sa mai vinda si ei ceva. Si cind te gindesti ca-s din unu si acelasi aluat ... 😂

 

Mie unu nici cu-n Vredestein nu mi-ar fi rusine.

Share this post


Link to post

Clasa C la consum si B la franare… intre40-50 euro bucata.

Share this post


Link to post

Ma gandesc a trec de la 5W30 la 10W40.

La astia deabia amorteste iarna….si vara e prea cald.

Share this post


Link to post

La Matiji (si nu doar) din start am recomandat 10w40. Parerile is foarte impartite pe tema uleiurilor insa eu unu il gasesc printre cele mai potrivite luind in calcul climatul.

Share this post


Link to post

Pe clima ma bazez si eu. si pe aia 140 mii km facuti fara sa fi umblat la motor.

Share this post


Link to post

De azi am trecut pe 10W40. Ma doare sufletul….. 😄

Share this post


Link to post

Mda, ori s-a ingrasat sotia(insarcinata), ori nu mai trage matizul cu uleiul asta...

Share this post


Link to post

Pina la urma de ce ai convertit-o din racheta ? Il halea pe 5w30 ?

Altfel, probabil sa ti se para doar ca nu mai e acelasi gigantic. Un motor ce nu trage se simte si in consum. Ceva schimbari la acest capitol ?

Share this post


Link to post

Baga 5w40 ca nu e mare diferenta. Viktore, noi avem Matiz, nu Nexianull. Eu nu-i inteleg pe nemti, baga 10w40 in masini noi , dupa care le luam in Romania, ce sa mai faci cu ele...

Share this post


Link to post

Cred ca e de la ambreiaj…

A inviat Sebicaaaaa  😘

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Ionele, ce poti spude de tubulatura aia PVC din compartimentul motor ? Inca-si fac treaba ori au cazut din schema ?

Am folosit pe o caleasca doua capete (de legatura, a cite 40mm lungime fiecare) in compartimentul motor pentru a forma un circuit de recirculare al aerului intern (in cabina) si m-ar interesa cum rezista la temperaturi inalte. Is ventilate ce-i drept, dar torusi ...

Share this post


Link to post

Multam, nenea.

Share this post


Link to post

Cu 10w40 ? Ori ai revenit la vechiul tip de ulei ...

Share this post


Link to post

Nu am revenit ca nu am bani de experimente.  Ideea e ca nu mai miroase a ulei cand o calc pe coada. 

 

Trage acceptabil pentru cate car in portbagaj. 

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

I-ai mutat portbagajul in fata? 🙂

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu incape carutul in spate. Plus c am toata magazia acolo.

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Sa iti traiasca si sa fie sanatos! Se cam cere un break la cata carutul ai 🙂 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Lasa ca sper sa scap de landou cand o sa inceapa sa isi tina caputul singur. 

Share this post


Link to post

Motanu are ulei bagat cu seringa prin gaurile de la bujii. Am vacanta o luna si merg acasa in tara. 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...