Jump to content
Sign in to follow this  
augustinionut

Mâtzu' si Motanu'

Recommended Posts

Daca tot bantui pe aici , macar sa ma mai laud un pic.Azi am intors roata de rezerva si mi-am facut placa portbagaj din placaj. Operatiuni:cu flexul am taiat suportul rotii in doua, apoi, inarmat cu manusi de lacatus, am indoit aripile rezultate pana au zburat.Gaurile ramase de la sudura in puncte le-am astupat cu popnituri , pe care le-am vopsit apoi.Am ingramadit in roata intoarsa si pe langa tot ce zdranganea prin portbagaj.Apoi, inarmat cu cafea, am purces la realizarea placii.Am trasat-o pe o placa de placaj , am taiat-o manual, am gaurit in zona de prindere a mochetei(am refolosit-o pe aia veche), am prins pe dedesubt folie de polietilena expandata de vre-o 10 mm grosime,i-am pus un maner "de sertar" si gata placa.Cred ca au disparut si ceva greierasi din portbagaj.Da' asta vad maine. Paste fericit ! :)

post-13903-1240084924_thumb.jpg

post-13903-1240085094_thumb.jpg

post-13903-1240085377_thumb.jpg

post-13903-1240085540_thumb.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Scuzati calitatea pozelor, dar le-am facut noaptea cu telefonul, la sfarsitul lucrarii :) Lucrarea consta in montarea unui nou tablou de sigurante direct "pe baterie" , tablou ce alimenteaza momentan doar lumina din portbagaj (am montat in finitia laterala plafoniera de dacie).

post-13903-1241034341_thumb.jpg

post-13903-1241034723_thumb.jpg

Edited by augustinionut
  • Like 2

Share this post


Link to post

Lumina portbagaj.

post-13903-1241115774_thumb.jpg

post-13903-1241119281_thumb.jpg

Edited by augustinionut
  • Like 2

Share this post


Link to post

Maistre, faza cu roata de rezerva am facut-o acum cativa ani, insa nu am distrus acel suport. L-am taiat de la baza, l-am rajghinat si l-am prins cu doua suruburi zdravene, inainte de asta am dat cu vaselina pe acolo- pun pariu ca va tine mai mult decat acea vopsea data de tine. Este undeva pe aria Matiz ce am facut eu, insa nu stiu exact pe unde. Oricum, e prin 2004 sau 2005 cel tarziu.

 

Km multi fara probleme!

 

 

LE: uite http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=979, fara poze insa.

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Salut Luciane :) .La cine e matizu care l-ai doftoricit?Popniturile e de aluminiu,iar dedesubt, pe dinafara, sunt saibe cu garnitura de cauciuc, pt montaj tabla ondulata pe acoperisuri.Alea rugineste? :) Ma miram io sa nu zica nimeni nik de cand am postat prima data ... :D .Suportul la ce l-ai rajghinat(indreptat ?!?)?

Reedit: sorry, am citit postu tau de prin 2004, si am inteles cum ai rajghinat suportu:casa poti fixa roata cu surubul ei.Culmea e ca nu se balangane prin portbagaj, nici pe drum de tara.

Edited by augustinionut
  • Like 2

Share this post


Link to post

Pacat de placheta, ca ai gaurit-o. Eu mi-am facut fin PAL, am imbracat-o cu mocheta si am pus niste difane de alea mari, ovale. Se auzea excelent.

Share this post


Link to post

Alegerea mea :) Tu ce ai prefera, o tablie buna ascunsa prin garaj, pe care nu o folosesti si una custom made pe masina, sau aia originala customizata? E acelasi chin? Sa gauresti doar , in cazul asteia de fibra , sau sa tai , gauresti , finisezi, imbraci in mocheta , fixat , eventual si sistem balama , la una din PAL?

PS Si astea se aud ok.

Edited by augustinionut
  • Like 1

Share this post


Link to post

Am avut topic la "Masina mea" cu matizul meu, insa nu-l mai vad. Am aratat acolo tableta mea, facuta cu putina atentie din pal mai subtirel, mochetat in albastru, la culoarea masinii. Pot spune ca omul care a cumparat masina de la mine a fost f incantat de cum se auzea muzica inauntru si mai ales de faptul ca avea ceva diferit fata de alte matizuri. I-am zis ca am si tableta originala acasa pe care i-o dau cu placere daca trece pe la mine- a zis ca nu e nevoie. Am vandut-o unui coleg de forum. Poate cand ai sa vinzi masina cineva o sa vrea sa aiba tableta originala, negaurita. Ce o sa faci atunci? :D

Oricum niste dif-uri de 16 cm nu se aud la fel de bine ca unele 16x21 cm de 50w nominali. Nu zic ca e rau, dar pentru a se auzi "loud an clear" e important sa ai membrana dif-ului cat mai mare. Cand aveam celestioanele cu woofer-ele de 20 cm si vreo 90w nominali, incinta inchisa pneumatica si tweetere cu magneti (nu piezo) cu statia Nikko- dadeam doar un sfert si zanganeau geamurile la dormitor si la intrare. Acuma, cu sitemul 2.1 abia ce am oleaca de bass. In masina- cu sub-ul ala amarat- dupa 2 minute de stat pe bancheta din spate mi se facea rau. Ma rog, imi place sa se zgaltaie oleaca plasticele prin masina, sa simt cum trepideaza scaunul sub mine. De aproape se auzea cam nasol, insa vibratiile erau cool. Nu stiu ce naiba are amplif-ul, ca imi scoate un pacanit, de aia am lasat sub-ul deoparte. Scoate pacanitul doar cand e pus pe cd-ul masinii, am incercat cu altceva (un walkman) si se auzea perfect.

In concluzie, ca sa se auda bine muzica, iti trebuie o cantitate mare de aer dezlocuit de membranele dif-urilor. Care dif-uri daca n-au membrane mari, nu vor avea decat, poate, fidelitate, nu insa si putere. Insa daca tu esti multumit- e bine. Avem un coleg pe aici- pesteimputit- care e o enciclopedie in ceea ce priveste sonorizarile auto. Iti poate da cateva sfaturi, daca vrei.

Share this post


Link to post
Nu zic ca e rau, dar pentru a se auzi "loud an clear" e important sa ai membrana dif-ului cat mai mare. .

In concluzie, ca sa se auda bine muzica, iti trebuie o cantitate mare de aer dezlocuit de membranele dif-urilor. Care dif-uri daca n-au membrane mari, nu vor avea decat, poate, fidelitate, nu insa si putere. Insa daca tu esti multumit- e bine.

Luciane, am sa incerc o faza:doua ovale in locasurile originale , inseriate cu astea actuale, sau , in caz ca nu-mi permit finantele, doua ovale(eventual arse), in sistem de membrana pasiva.Am io curiozitatea asta :) Masina nu o vand.Cel mai probabil va primi un fratior, cand va fi cazul.

Poza de ansamblu:

post-13903-1241284633_thumb.jpg

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Paravanturi , tavite:

post-13903-1241351704_thumb.jpg

post-13903-1241356916_thumb.jpg

Edited by augustinionut
  • Like 1

Share this post


Link to post

Am jante negre pe fata ca sunt mai tari.Alea vechi, au murit la accident. :)

Share this post


Link to post

Cum arata cu capacul inchis ? se vede balamaua? cum se inchide/deschide?

Share this post


Link to post

:) se vede nassol,se vad suruburile de fixare, pt c n-am avut adeziv bun pt balamica.Acu am aruncatoare , si caut capac negaurit.Insa isi face treaba in continuare, pana la schimb.Se deschide cu unghia :)

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Interesanta ideea cu torpedoul! Accidentul cum s-a intamplat?

Share this post


Link to post

Am avut si eu o patanie de genul asta cu masina lui tata si am mers cu o roata indoita de la Durau pana la Poiana Largului(cred ca stii zona) cu 20 km/h :( .

Share this post


Link to post

Nice car :) ,imi place si mie ideea cu torpedou suplimentar,multi km innainte :)

Share this post


Link to post
Nice car :) ,imi place si mie ideea cu torpedou suplimentar,multi km innainte :)

Multumesc.

Share this post


Link to post

MA duc sa-l desfac... :(

EDIT: Am desfacut rotile spate.Am gasit si sursa oscilatiilor transversale in jurul vitezei de 50km/h : depuneri de noroi in interiorul jantelor. Tamburul dreapta a inceput sa rugineasca (s-a exfoliat la accident) .Rotile fata sunt ok, discurile ok, placutele ok...uitam:deabia am desfacut piulitele rotilor spate.Le-am gresat cu vaselina , cum am vazut ca au facut cei de la vulcanizare , ca sa nu see gripeze din nou.

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Nemultumit de receptia radio la tara , am purces la inlocuirea antenei vechi(prima poza) , cu una si mai veche :) de dacie.(cablu ecranat mai gros ,antena mai lunga) (poza a2a si a3a).Satisfactie 120% :)

Rog scuzati calitatea pozelor.

post-13903-1241898451_thumb.jpg

post-13903-1241898639_thumb.jpg

post-13903-1241898815_thumb.jpg

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post
MA duc sa-l desfac... :(

EDIT: Am desfacut rotile spate.Am gasit si sursa oscilatiilor transversale in jurul vitezei de 50km/h : depuneri de noroi in interiorul jantelor.

N-am gasit.Tot oscileaza :(

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...