Jump to content
Sign in to follow this  
Costi VLN

Daewoo Cielo 1995

Recommended Posts

Scuze de offtopic...dar costi,daca ai cumva idee unde gasesc sau stii tu pe cineva care vinde praguri+ornamente ca a-le tale da-mi si mie de veste,

Multumesc!

 

N-am nici cea mai mica idee.Sorry.

 

Motoarele nu necesita mentenanta de desfacere si curatare, asta e treaba uleiului.

 

 

- In 15 ani se depune si mama uleiului.Indiferent de firma. :o fftopic:

Edited by velican_costi
  • Like 1

Share this post


Link to post

Daca aveai pasiune pentru masina cu adevarat aveai grija si de motor, sau in primul rand de motor.

Vorbesc asta din prisma unuia care a vandut un cielo cu presiune egala pe fiecare cilindru, fara consum de ulei,

fara gram de rugina.

Din pacate pentru cei ca tine, ITP-ul nu minte, pe deasupra vopsit vai mama lui gardul, inauntru leopardul :)

  • Like 2

Share this post


Link to post

Tommy,masina a fost cumparata in 2007,cu 84 kkm.

 

Motorul merge perfect,nu consuma ulei,trage bine,singura problema e ca bate axa cu came,ce va fi schimbata cand voi face distributia.

Rugina era deja aparuta cand a ajuns la mine,daca o aveam de noua te asigur ca nu avea gram de rugina.Cat despre vopsea,stii povestea,sincer ma cam doare inima sa dau 4000 lei sa o vopsesc cand ea face toata banii astia.

De fapt stii si tu aceste lucruri,insa asa esti tu,carcotas de meserie.

 

Lasand deoparte injectiile,zilele astea am achizitionat o pereche de amortizoare spate noi pe ulei Monroe R 1622.Montate,inecate-n vaselina,probate si da, alta viata,mult mai tapana si rigida.Sper ca,cu ele sa nu-mi mai atinga jantele de vara,cele pe 15.Ceea ce nu cred,vom vedea.

post-18944-084568200 1291841392_thumb.jpg

post-18944-076660400 1291841395_thumb.jpg

post-18944-060700700 1291841398_thumb.jpg

post-18944-034803700 1291841401_thumb.jpg

Edited by velican_costi
  • Like 1

Share this post


Link to post

Bataia aia s-a rezolvat?

Share this post


Link to post

Greu de inteles de ce ti-ai luat niste amortizoare la fel de fleasca cum erau alea stock... Cu atat mai mult cu cat ai probleme ca iti ating rotile in spate :(

 

Normal ca e mare diferenta cu ORICE amortizor nou, fata de cele originale obosite, dar nu cred ca o sa dureze mult multumirea ta :(

Share this post


Link to post

Da Dj_ule,s-a rezolvat.E liniste acum peste denivelari.

.

Madkat,am gasit cu 110 lei bucata si vazand ca sant Monroe nu am putut abtine sa nu le iau.Pe anterioarele vreau sa le modific rezistenta si anume sa le fac mai rigide,mai tari.

Stiti cumva vreun centru prin Bucuresti?Stiu ca era unul pe Fundeni,o sa vad daca mai exista.

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Parere personala - decat sa intervii in interiorul unui amortizor, modificandu-i parametrii, mai bine iei unul care are din fabrica taria/raspunsul pe care le doresti.

 

Eu nu as iesi pe drum cu o masina cu amortizoare/arcuri manarite in atelier.

 

Intr-adevar KYB vad ca sunt mai scumpe oleaca - cu gaz (cum am eu), aproape 150ron, cele cu ulei sunt mai ieftine.

Edited by madkat

Share this post


Link to post

.Sper ca,cu ele sa nu-mi mai atinga jantele de vara,cele pe 15.Ceea ce nu cred,vom vedea.

 

Nu are legatura una cu alta. Apropos de preturi, eu am luat cu 250 ron bucata de spate, Sachs Advantage, ca tot am vrut tari, si fac fiecare banut.

Share this post


Link to post

Era o idee.Oricum,ma mai documentez.

 

Cunosc pe cineva ce avea o astfel de modificare si era multumit.Lucrarea a fost facuta la un meserias batran undeva prin spatele pietei Floreasca,insa din pacate nu mai traieste;

Share this post


Link to post

sunt mai multi care fac, consta in schimbarea uleiului cu unul mai gros.

Share this post


Link to post

Parere personala - decat sa intervii in interiorul unui amortizor, modificandu-i parametrii, mai bine iei unul care are din fabrica taria/raspunsul pe care le doresti.

101% de acord !

 

Era o idee.Oricum,ma mai documentez ...

E riscant. Operatii de genul asta implica prea mult artizanat. Cred ca iti dai seama ca omul ala nu are instrumente de masura si nici "stiinta" de a face lucrurile cu cap. Da, o sa ai un ulei mai gros in amortizoare, o sa ai (probabil) amortizoare mai tari vara. Insa iarna iti dai seama ce inseamna lucrul asta ? Pe de alta parte, in cazul unor amortizore obosite (asa cum pomeneai despre ale tale), daca mai pui si ochiometric un ulei cu viscozitate dubioasa, crezi ca vor lucra echilibrat ? Eu cred ca nu. Din cauza asta dublez sfatul lui Madkat, decit sa arunci niste bani degeaba (sau, mai rau, cu efecte negative asupra sigurantei) mai bine folosesti cu cap ceva mai multi banuti. Despre amortizoarele lui Madkat poti vorbi direct cu el. Aceleasi amortizoare le-am montat unui amic pe Cielo Exe si este super incintat de ele. As putea plusa ... tipul cara destul de des o rulota de cca 600kg ;)

Share this post


Link to post

De luat in seama si cele recomandate de Argon. Monroe-urile gasesti repede sa le dai, sunt inca destui sub fascinatia numelui.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Sincer,nu stiu prea multe despre aceasta operatie,doar ca se inlocuieste uleiul cu unul mai vascos.Aveti dreptate,meseriasii din ziua de azi sant carpaci mare parte si vb lui Salex cum draq pot calcula ei ca ambele amortizoare sa aibe aceeasi rezistenta.

Asa cum am zis,era doar o idee.Tot zac degeaba si ma gandeam sa incerc. :P

 

Tommy,de vandut nu le vand,chiar daca-mi voi lua altele mai tapene,ambalate,unse cu ulei si la beci cu ele. ;)

Edited by velican_costi
  • Like 2

Share this post


Link to post

Mda,trebuia sa se intample si asta,ambreajul isi da duhul.A inceput de saptamana trecuta sa scartaie incet rulmentul la apasarea ambreajului,apoi din ce in ce mai puternic pana azi cand huruie grav,iar la plecarea de pe loc,cu a I-ia dardaie ca draq.Sunetul e metalic,de frecare fara lubrifiere,probabil e pa rulmentul,implicit s-a zapacit si discul cu placa.

Drept pt care am cumparat azi kit de ambreaj,Valeo,original Koreea.M-am gandit sa schimb si pompa de ambreaj,sa fac treaba buna.Vinereri urmeaza sa fac si inlocuirea si voi revenii cu impresii la cald.Si poze din timpul lucrarii.... :P

post-18944-043496200 1292348351_thumb.jpg

post-18944-012107800 1292348359_thumb.jpg

Share this post


Link to post

fix cum facea si a mea asta vara. Interesant ca a inceput dintr-o data - la mine vreo 5000km i-au trebuit sa treaca de stadiul de scartiala pana la pornirea cu zmucituri si zgomotul metal-pe-metal

 

pompa nu era musai - ESTE insa musai sa iei tija de debreiere - adica aia in care impinge pistonul de ambreiaj.

Edited by madkat

Share this post


Link to post

La mine nu a fost cazul de tija, am mers mult si bine cu cea veche.

Pompa noua vine si cu tija de obicei.

Share this post


Link to post

M-am exprimat gresit - e vorba de tija de pe cutie. Cea care face legatura intre cilindru si furca de debreiere.

Share this post


Link to post

Madkat,era musai si inlocuirea pompei de ambreaj,pierdea niscai lichid,nu mult insa plangea.Daca tot fac o treaba,macar s-o fac calumea. ;)

Share this post


Link to post

El vorbeste de parghia de actionare a furcii, bucata aia in care apasa boltul cilindrului de ambreiaj. Eu nu am schimbat-o pe a mea, si, la cate probleme am auzit ca aluneca in prinderea de pe furca, nici nu recomand decat verificarea si daca e in regula las-o tot pe asta.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Am vb cu mecanicul cand am cumparat piesele daca mai e nevoie sa mai iau ceva,implicit de acea parghie,mi-a raspuns sa nu mai cumpar nimic.

 

Maine dimineata sper sa rezolv problema,pacat ca nu puteti auzi in ce hal haraie,insa cuidat e ca intra la fel de bine in viteza si tot la fel de bine si trage,ca pana acum.Singura problema e sunetul si tremuratul la plecarea de pe loc.

 

 

Share this post


Link to post

Azi am rezolvat si cu ambreajul,la fel si cu pompa de ambreaj.

Chinul draq la inlocuirea pompei,are surubul inferior dificil rau,pozitional chiar sub conducta de servo,insa l-am rezolvat pana la urma.

Mai usor a fost inlocuirea kitt-ului de ambreaj.Priviti in poze cat de fraf e placa de ambreaj,nu mai zic de rulment,la demontare curgeau bilele din el ca dintr-un sirag de margele.Nu0i de mirare de ce caraia asa ingrozitor.

Cu ocazia asta am curatat si instalatia ambreajului,bagat lichid nou,aerisit,reglat cursa pompei si gata,mere brici.

 

Impresii la cald,e alta masina.Pedala e moale,foarte confortabila,iar masina parca e o idee mai fasneata.

 

Intr-una din poza apare si mecanicul care de vreo 3 ani e doctorul masinii,un om deosebit.41000000.gif

 

Poze...

post-18944-073512900 1292590798_thumb.jpg

post-18944-099906200 1292590800_thumb.jpg

post-18944-004758000 1292590803_thumb.jpg

post-18944-018385500 1292590804_thumb.jpg

post-18944-090697300 1292590805_thumb.jpg

post-18944-079975100 1292590807_thumb.jpg

post-18944-064164100 1292590809_thumb.jpg

post-18944-046436200 1292590811_thumb.jpg

post-18944-027964900 1292590813_thumb.jpg

post-18944-063076400 1292591020_thumb.jpg

post-18944-037714600 1292591031_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

La fel era si la mine rulmentul, insa discul si placa aveau uzura maxim 50%

 

Vad ca mecanicul tau a stiut sa nu deconecteze vasul de expansiune pentru schimbarea pompei. De acel surub stiu, am scris si pe topicul meu ca e ceva chinuiala, insa, cu tubulara mica de 13 si o cruce cardanica e o nimica toata de desfacut. Mai mult mi-a luat sa ma prind pe unde sa bag cheia decat operatia in sine.

Share this post


Link to post

Pai,daca nu demontezi vasul de espansiune nici nu ai cum sa demontezi pompa,oricat ai vrea.

Cat despre surubul cu pricina,daca ai scule potrivite e floare la ureche,daca nu,nu ai cum sa-l scoti.Asta,asa cum ai zis si tu,sa te prinzi pe unde sa bagi cheia,noi am folosit un crichet mic,cu un melc. ;)

Share this post


Link to post

Mr. Velican: acu' ca ti-ai schimbat kit-ul de ambreiaj pot sa iti spun ce mi-a stat pe limba in parcarea unde ne-am intilnit. Auzind zgomotul, pe moment mi-am zis ca nu mai dureaza 2 saptamini pina il vei schimba. Din ce am citit, a durat o saptamina ... deci am fost optimist si ingaduitor cu buzunarul tau :)

Share this post


Link to post

Mr. Velican: acu' ca ti-ai schimbat kit-ul de ambreiaj pot sa iti spun ce mi-a stat pe limba in parcarea unde ne-am intilnit. Auzind zgomotul, pe moment mi-am zis ca nu mai dureaza 2 saptamini pina il vei schimba. Din ce am citit, a durat o saptamina ... deci am fost optimist si ingaduitor cu buzunarul tau :)

 

 

:o fftopic: Cam tarziu nenea,iti asteptam replica ceva mai devreme. :P

 

Lasand glumele ai avut dreptate,cu toate ca s-a intamplat inexplicabil de repede.De la intalnirea noastra din parcarea KFL,in 2-3 zile huruia grav,idiferent cu pedala apasata sau nu.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...