Jump to content
Sign in to follow this  
Costi VLN

Daewoo Cielo 1995

Recommended Posts

Azi iar munca la greu.

De dimineata,pe la 9,m-am apucat sa demontez faruri,stopuri,oglinzi,numere,proiectiare si ce-o mai fii.

Apoi m-am apucat sa o matuiesc bine.Mi-am belit topate degetele de la mana dreapta,terminand 8 coli de smilgher de 1500.

 

Dupa care,spalata bine,uscata si izolata,pregatita pt vopsirea de maine.

Din pacate voi folosii un garaj,al socrului,cuptorul ma ducea prea mult.O voi vopsi cu un prieten,tinichigiu bun care detine si compresor si avand mana buna.

Cum o vrea sa iasa,chiar nu-mi arde sa sparg cel putin 3000 lei pe o vopsire profesionala-cuptor,daca nu mai mult,cu toate ca sant constient ca iese belea.Clar iese mai ok decat e acum.Lacul v-a fi Standox,macar atat. grin.gif

post-18944-089155700 1280596414_thumb.jpg

post-18944-030923900 1280596421_thumb.jpg

post-18944-055757500 1280596431_thumb.jpg

post-18944-008778100 1280596448_thumb.jpg

post-18944-071356500 1280596458_thumb.jpg

post-18944-089406400 1280596478_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Spor la treaba. Cu plasticele din interior ar fi fost mai bine din punctul meu de vedere daca vopseai doar rama la consola centrala , inelele acele de la deschiderea usilor din interior precum si de la scrumiere spate.

Share this post


Link to post

Costi, dar kitul de tuning de pe portiere il lasi la locul lui? Sper ca-l dai jos si-l vopsesti individual, nu?

Share this post


Link to post

O observatie si o sugestie in acelasi timp ... daca nu e prea tirziu :) . Sper ca nu o sa lasi denivelarile alea (capota, usi, etc.) nerezolvate, o sa se vada foarte nasol la o vopsea proaspata si un lac bun. Sint de acord si cu Englezu'. Si eu as demonta plasticele de pe usi. Chiar daca nu o faci profi, tot arunci niste bani, ar fi ideal sa iti iasa cit mai bine ;)

Share this post


Link to post

Cu mare dezamagire,a iesit un dezastru.

Cand s-a dat lacul,la ultima mana s-a branzit apraope toata vopseaua.Am stors creeri,intrebandu-ne de ce,ce am gresit.

Singura concluzie e ca nu s-a pupat diluantul cu lacul,la ultima mana.Pacat,mor de oftica.

Am bagat si ceva poze,cu zonele cele mai afectate,poate va dati cu parerea.Am luat decizia sa slefuiesc bine portiunile cu probleme si sa dam un polish abraziv,poate mai retusam ceva.Insa sant cam sceptic,nu cred ca mai pot face ceva.Pacat,ma oftic de mor.

Daca nu,trebuie facuta iar,alti bani alta distractie. :wallbanger:

post-18944-017937000 1280688216_thumb.jpg

post-18944-046411500 1280688240_thumb.jpg

post-18944-074268800 1280688255_thumb.jpg

post-18944-026880000 1280688271_thumb.jpg

post-18944-026584700 1280688284_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Imi pare rau, iti spun cu toata sinceritatea, am trecut prin asa ceva si imi imaginez destul de bine cum te simti.

 

Totusi, vreau sa iti spun ca vopsitorul tau a facut niste greseli GRAVE ! Din start nu avea voie sa dea vopsea direct peste vechea vopsea matuita. Orice vopsitor ar trebui sa stie ca asa ceva nu se face. A doua chestie, am senzatia ca ai folosit vopsea pe baza de apa. Daca lucrurile stau asa, trebuia lasata la uscat (in absenta unui cuptor) mult si bine inainte de a da lacul. Chiar si la vopselele pe baza de solvent piesa vopsita se tine cca 20-30 minute la cuptor inainte de aplicarea lacului.

 

Pe scurt ... nu cred ca e o problema de materiale ! Parerea mea este ca vospitorul a fost ageamiu rau de tot.

Share this post


Link to post

Of, graba strica treaba... Pe langa ceea ce a spus Salex mai sus - subscriu si eu la aplicarea unui strat de spritzchit sau a unui strat de vopsea suport, cand ai ocazia sa vezi imperfectiunile - niciodata nu se amesteca vopsea, lac si diluant de la mai multi producatori... Eu, ca si solutie ieftina, as fi mers pe vopsea+lac+diluant de la DYO, am folosit de 2 ori la vechile masini cu rezultate foarte bune.

 

Acum, nu mai te chinui cu abraziv si alte tampenii, ca n-o sa iasa, singura solutie este urmatoarea: lasi masina sa se usuce bine - 2-3 saptamani la soare zilnic, apoi matuiesti bine toate suprafetele cu probleme pana dispar imperfectiunile respective si restul masinii pana ii iei lacul, aplici un strat de spritchit pe zonele unde au fost probleme, eventual chituiesti subtire zonele extrem de afectate, apoi unul-doua straturi de vopsea pe zonele cu spritzchit, un strat subtire de vopsea pe toata masina pentru uniformizare, apoi 2 straturi de lac compatibil si ai rezolvat. Din pacate, ce zic eu presupune multa munca si inca ceva cheltuieli...

Share this post


Link to post

Nu vei rezolva nimic cu polish din pacate... asa ceva patisem pe consola de la matiz, oricat de mult lasam vopseaua sa se usuce (si 2-3 zile) cand dadeam un lac la spray exact asa se facea... trebuia sa intrebi de unde ai luat vopseaua daca e compatibila cu lacul ala standox... macar sa te fi dus cu cutia de lac... Cum zicea si Mircea, ar fi trebuit un spritchit, e vreo 25 de lei o cutie de la kober si ar trebui sa ajunga... diluezi cu nitrodiluant si dupa dai.

 

Ca ziceai ca te dor mainile de la smirghel. Cumpara din bricostore un suport de smirghel din cauciuc (4-5 lei parca) si daca ai de chituit si niste spacluri japoneze de diferite masuri(4 lei)... Te vor ajuta sculele astea micute...

 

Uite ai aici un 'tutorial' dupa care am invatat eu. Daca reusesti sa imprumuti un compresor poti face treaba si singur... La mine a cam mers ca in link, dar problema a fost la finisaj la mine (de la bandouri, manere, bad boy etc) chestii care necesita finete. http://205gti.3xforum.ro/post/79/1/Vopsire_si_vopsele/

 

Cum ziceam si dincolo...da-o incolo de masina, nu merita atatia nervi/atata suparare (testate pe propria piele si de mine), capul sus! Si am incredere ca o rezolvi tu si va arata mult mai bine!

Share this post


Link to post

... diluezi cu nitrodiluant si dupa dai ...

Riscant !

Share this post


Link to post

Uffff...ma doare de parca ar fi masina mea, pe cuvant, stiind cata pasiune pune omul asta...

 

Pana la urma, Salex, ce se pune dupa matuirea vopselei vechi, inainte de vopseaua finala? ati pomenit dupa aia ceva-ceva dar nu m-am lamurit. Ce e aia vopsea "suport" ?

Share this post


Link to post

Din ce imi aduc aminte de pe vremea cand am proiectat niste vopsitorii auto - Standox face vopsele si lacuri auto doar ecologice - pe baza de apa. Si stiu de atunci ca nu prea se pupa cu vopselele "normale"- decat daca lasi mult timp (cateva zile spre o saptamana - sau uscare in cuptor) inainte de a aplica lacul...

Ma oftic ca as fi stiut sa iti spun asta inainte...

Share this post


Link to post

Foarte nasol, chiar imi pare rau.

Din pacate cam asa e, vopsea pe solvent nu prea se mai gaseste din ce stiu eu, numai pe baza de apa.

 

La a mea a durat o saptamana pana s-a uscat bine, pana atunci se lua cu unghia. Am si zis la un moment dat nu mai stiu pe unde, sfat de la cineva care a vopsit-o fara cuptor " nu vopsiti fara cuptor, iese un rahat si dureaza mult pana se usuca".

 

Din pacate e tardiv acum, orice s-ar comenta raul e facut, mai bine hai sa vedem cum naiba il indreptam. Daca ai nevoie de ceva zi-mi.

Share this post


Link to post

Riscant !

 

Care este motivul? Eu asa am citit pe net (o varianta a celor '2 vecini' :) si tot asa mi-a recomandat si domnisoara de la vopseluri... o prietena buna si care are ceva experienta in domeniu) Si nu am avut probleme... sa fi avut noroc? Ideea e ca am lasat spritchitul sa se usuce bine... te-ai referit aici la combinatia dintre nitrodiluant din spritchitul dat si stratul de vopsea urmator care se da peste?

 

(nu e post ironic, dar nu am multa experienta in domeniu si sunt curios ;)

Share this post


Link to post

Nitrodiluantul este foarte puternic, ceva in genul acetonei. Daca nu ma insel (nu stiu sigur), nitrodiluantul e mai agresiv chiar decit diluantii sintetici. Riscul este de a-ti ataca vopseaua veche este destul de mare, nu e problema cu stratul de vopsea pe care il dai peste. In plus, evaporarea este foarte rapida, lucru de care am vazut ca toti vopsitorii experimentati se cam feresc.

Share this post


Link to post

Azi masina a fost rematuita.

Am terimat tarziu,pe la 9 juma.Zonele cu defecte majore am reusit sa le scot in mare parte,insa se mai cunosc inca.

Am vb cu MESERIASUL rau.gifrau.gifrau.gif si mi-a zis sa cumpar un litru de lac si sa mai tragem o mana spatamana asta,insa nu stiu,sant cam sceptic sa nu se intample aceeasi patanie.

Mai bine,de banii pe care-i voi da pe lac si ce m-o mai costa pe acolo,cumpar o masina de polish,un polish la culoare abraziv,nr2,urmat de inca o mana de polish de lustru nr 1.Apoi in 2 zile sa trag si o mana de ceara si am terminat treaba.

Ideea e urmatoarea,au ramas destule pete urate,mai ales la zonele unde s-a branzit vopseaua,iar daca dau lacul nu fac altceva decat sa le accentuiez,asa cu polishul la culoare le egalez cat-de-cat.Oricum o vopsea v-a urma clar in viitorul,sper cat mai apropiat si cu aceasta noua mana de lac voi avea de slefuit de ma ia draq.

 

Ceva poze cu masina si inca 2 cu diferenta pe care am putut-o realiza la aripa spate,defapt,cea mai nenorocita parte a masinii.

 

Ceva sfaturi?

post-18944-054179100 1280775085_thumb.jpg

post-18944-018146300 1280775126_thumb.jpg

post-18944-031415700 1280775247_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ai vrut sfaturi...

NU iti lua masina de polish ieftina! Dai banii aiurea si nici nu iti faci treaba cu ea...

Una cat de cat ok e peste 1,5 mil si nici aia nu isi face neaparat treaba exact asa cum ar trebui, pt un rezultat cat mai bun!

Iti spun din experienta, mai bine mai pui bani si iti iei ceva de calitate!

Share this post


Link to post

Singurul sfat pe care ti-l pot da este sa te opresti in acest moment in a arunca bani fara folos. Parerea mea: lasa masina la soare (norocul tau ca vremea te ajuta in perioada asta) vreo citeva zile sa se usuce bine tot ghiveciul ala. Masina de polish-at nu te-ar ajuta la cojile alea de portocala, la urmatoarea vopsire s-ar vedea traseele prin vopsea. Vopseaua metalizata e prea pretentioasa ca sa o pacalesti in felul asta. Dupa ce te asiguri ca uscarea este completa, te apuci iarasi de slefuit. Imi pare rau de miniile tale insa va trebui sa ajungi cel putin la stratul anterior vopsirii asteia. Ca sfat, poti cumpara un aparat de slefuit de genul asta. Cu asa ceva am facut MOSul anul trecut si a iesit cit se poate de bine. Pasajele aripilor spate eu le-am facut si le stii sau le poti studia Joi in parcare. Nu e scula tocmai profi insa iti garantez ca te va scoate din belele.

 

Dupa slefuire, avind jucaria asta mecanizata si niste chit fin, poti remedia si denivalarile alea de care iti ziceam anterior. Evident, suport, alta vopsea, asteptat frumos, alt lac si gata ... e ca noua. Eu personal sint total impotriva vopselelor auto pe baza de apa, motiv pentru care MOSul a beneficiat de vopsea pe baza de solvent. Poate nu ar fi rau sa incerci si tu

Share this post


Link to post

Eu personal sint total impotriva vopselelor auto pe baza de apa, motiv pentru care MOSul a beneficiat de vopsea pe baza de solvent. Poate nu ar fi rau sa incerci si tu

 

Daca se mai gasesc...

 

Eu ti-am raspuns "dincolo" tot in genul asta.

Share this post


Link to post

Acum vin din tirg unde mi-am imbuteliat 1 spray la culoare (din ce imi ramasese in iarna). Special pentru Costi am intrebat si am primit raspuns pozitiv. Se gaseste (inca) orice vopsea pe baza de solvent. Pentru cei familiarizati cu Tirgul Vitan, mergeti la nea Fane. M-a asigurat ca ii poate aduce gri sau orice ii doreste inima.

Share this post


Link to post

Multam pt sfaturi.

Insa o sa ma apuc de polish,oricum nu mai am ce strica.

Deja am cumparat materialele si masina. :P

Share this post


Link to post

Cat ai dat pe ea? SI ce specificatii are?

Share this post


Link to post

Mai las-o sa stea putin in soare ! M-as hazarda daca as spune ca nu ai scos-o din garaj de cind a fost vopsita ? Nu te mai grabi, deja raul a fost facut si e pacat sa o intinzi asa pina la toamna.

Share this post


Link to post

Am dat deja azi capota,aripile fata si spoilerul si merge.Nu iese cine stie ce,insa macar prinde putin luciu.A stat si in soare. ;)

 

Pun o poza cu ustensilele de azi.

Share this post


Link to post

Dupa 3 zile,in care s-a dat o mana de polish abraziv,apoi o mana de polish la culoare,dupa care o mana de polish lustru si la urma o mana de ceara.

Toate la masina de polish.

Cam asta a iesit,nu e cinestie ce insa fata de cum era,e mai ok.

Share this post


Link to post

Exact masina din aia am si eu..e prea slab motorul, zic eu. Ai reusit sa faci treaba cu ea?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...