Jump to content
Sign in to follow this  
Den

Rulmenti Tico

Recommended Posts

iuliu m. cu tot respectul dar cine si-a cumparat Tico a cumparat ori ca nu a avut bani de altceva ori din zgircenie-economie.Poate din cauza asta cam toti proprietarii de tico se orienteaza spre piese cit mai ieftine sau macar piese cu pretul corect.Pe mine rulmentii Optimal m-au tinut 300 km,poate i-am montat gresit sau am nimerit unii mai prosti,nu inseamna ca la altii nu au mers bine.La 30 lei perechea merita sa risti.SKF sint tot ambalatori ca si cei de la Optimal si cum spuneam mai sus am intilnit mai multe persoane care nu au fost multumiti de SKF,chiar nu inteleg de ce le iei apararea.skf,optimal,ashika(am eu la roata si deocamdata merg bine) nu sint producatori sint niste buticari,cumpara de unde este mai ieftin,ambaleaza,si incearca sa vinda cit mai scump posibil.

Share this post


Link to post

Asta-i o prostie enorma! SKF sunt cei mari si mai buni PRODUCATORI DE RULMENTI DIN LUME!

Oare ce tampenii s-or mai debita pe forumurile astea si unii se mai si iau dupa ele...???!???

Ashika si Optimal sunt buticari(i) in toata povestea asta. Iar tu trebuie sa inveti sa folosesti majuscula. Poti incerca! Niciodata nu-i prea tarziu!

Tu inca nu pricepi ca eu vorbesc in cunostinta de cauza?!?

Inceteaza cu datul cu parerea ca devii hilar. Treaba ta!

Share this post


Link to post

Pe primul loc pe plan mondial la volum de fabriccare rulmenti se afla SKF urmat de aproape de alti 3 producatori japonezi THK, NSK si IKO. Apoi vine fabricantul american RBC, vestitii germani FAG iar restu' lumii ASAHI, TIMKEN, NACHI, si nu in ultimul rand INA, KOYO, SNR, RKB, NRB, SNL, KML, NTN, NWB, URB, THB, HRT, HCH, NBC, BMG, RKB, PSL, PYC si multi muulti altii.

 

Cel ma vechi producator in viata de rulmenti este NSK din 1916

Cel mai bun pruducator de rulmenti din industria auto mondiala este FAG urmati de INA.

Edited by Muratu

Share this post


Link to post

Oarecum adevarat desi unele dintre brand-urile enumerate sunt fuzionate cu altele , iar unele sunt localizate gresit.

De exemplu "cel mai bun producator mondial" FAG, este "urmat" de INA pana la "identificare" intrucat fac parte amandoua din grupul Shaeffler, care are "ar vrea el" sa ajunga sa fie cotat ca SKF in ceea ce priveste calitatea. Insa , desigur ca nu este o alegere de "lepadat" pe langa "mizeriile" de brand-uri inventate care apartin unor ambalatori.

RBC lucreaza din 1902 care este inainte de 1916(sau nu?) si nu se compara in state cu Timken, s.a.m.d.

Si, de asemenea, multe nume de brand-uri enumerate sunt ale unor producatori minusculi sau efemeri sau disparuti( de exemplu autohtonul URB). Mai aduce a "cunoasterea subiectului" dar sunt "ingramadite" si inexactitati...

Sanatate!

Share this post


Link to post

Ce vaselina sa folosesc pentru rulmenti?

Share this post


Link to post

http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=82&pcid=17 numai daca sunt cu role si se lubrifiaza in timpul montajului.

Altfel, la cei radiali nu trebuie sa intervii in vreun fel asupra lor ci sa-i montezi cat mai profesional(cu presa).

Bafta!

 

Edited by iuliu m.

Share this post


Link to post

Sunt bune toate vaselinele din comert

Share this post


Link to post

mi am cumparat azi rulmenti koyo pentru fata 18 lei bucata

Share this post


Link to post

eu tocmai ce am returnat skf inapoi pentru ca aveau joc de noi 110 lei si de kk ce rulmenti cumpar ma fratilor nici sa dau o juma de sac de bani da nici sa pice in 1000 km

Share this post


Link to post

Asa trebuie. Au un joc prescris. I-ai returnat degeaba.

Share this post


Link to post

ai dat mult pe ei...eu gasisem cu 35 de lei bucata

Share this post


Link to post

Iuliu M . Joc prescris am inteles dar... aveau jocuri diferite unul din ei destul de mare celalalt putin mai nesemnificativ.Totusi ceea ce ma facut sa le dau retur a fost faptul ca i-am primit desigilati si am banuit ca daca altcineva ia returnat inaintea mea asta afost si motivul lor.

Mike: de unde cu 35 buc skf? Astia ai mei erau de la unix comandati printr-un magazin de piese din oras de la mine (Buftea) Am verificat pret pe site unix si asta era 110 lei 2 buc

Share this post


Link to post

Pai normal ca au costat atat daca erau de la unix

Ia-i si tu de la distribuitorul lor...am mai scris de el!

Share this post


Link to post

pentru skf exista brandi, de acolo am luat rulmenti . si au fost eftini .

Share this post


Link to post

Am schimbat rulmentii skf cumparati de la badi 33 de lei bucata cica nu sunt romanesti (ca aveau si romanesti mai ieftini) , totusi zumzaitul a disparut dar parca nu in totalitate daca stai atent tot se mai aude ceva micut asta de la ce sa fie?

Share this post


Link to post

Cheloo zumzaitul poate fi si de la cauciuc.Si referitor la rulmentii skf pe care i-ai luat,sigur nu sint Romanesti s-ar putea sa fie fabricati in China.Daca mai ai semeringul ar trebui sa scrie pe el unde sint facuti.

Share this post


Link to post

nu am nici un semering , daca e vorba de cel exterior ca sa nu iasa vaselina l-am pus tot pe cel vechi , unul din rulmentii vechi incepuse chiar sa rugineasca putin pe un capat, zumzaitul insa persista chiar cu un bocanit mic dupa 80k (dar slab) posibil sa fie placutele de frana care la viteza mica mai da cate un scart scart?

Precizez ca la actionare pedala frana mai se aude ca un frecat de cum placutele nu ar mai avea pe ele sau ceva de genul

Edited by danielcheloo

Share this post


Link to post

Ma refeream la semeringele rulmentilor din interior,asta in cazul in care le-ai scos.Bocanitul poate fi de la capul de planetara sau...rulmenti,caz in care trebuie sa iei totul de la capat (asa am patit eu cu rulmentii optimal decedati dupa 300 km,se auzea o bataie in curbe,indiferent de viteza)Piulita de la planetara a fost strinsa bine?1500-2000 kgf/cm este cuplul dat de producator

Share this post


Link to post

Piulita de la planetara a fost stransa la mana de mecanic cum a si fost stransa acum cateva luni de el cand am schimbat capetele de planetara ... in fine am mai facut vreo 100 de km cu el si parca nu se mai auzea dar la viteze sub 80 asta in buc

Totusi o frecare cred ca se aude si de la cauciucuri si am ramas eu cu gandul de rulment uzat

 

Share this post


Link to post

Nu stiu ce sa zic poate fi si de la rulment chiar daca este nou si skf .Incearca sa stringi mai tare piulita de la planetara sau daca poti face rost de vreo cheie dinamometrica stringe la cuplul recomandat de constructor.1500-2000 kgf/cm trebuiesc transformati in unitatea de masura a cheii.

 

Share this post


Link to post

wrong post... scuze

Edited by aalex

Share this post


Link to post

In urma cu o luna am schimbat rulmentii pe roata fata dreapta iar ieri a venit randul celor de pe roata stanga. Desi am folosit aceeasi marca la ambele roti, la roata stanga se aude un huruit destul de puternic la peste 60 kmh. Apoi am mai sesisat la viteze mici (plecare de pe loc sau inainte de oprire) un scartait ca de cauciuc. Am dat jos ambele roti si am observat ca roata stanga (cea la care am schimbat ieri rulmentul) merge infranata si asta nu din cauza placutelor iar scartaitul provine de la burduful planetarei,cel dinspre roata. Prezoanele erau foarte incinse dupa o distanta de 70 km la viteza de apx 90kmh la drum lung fara franari dese.

Problema e ca am ajuns cu masina la Bucuresti si nu mai ajung prea devreme cu ea acasa pt a o duce la service-ul care mi-a schimbat rulmentul. Aveti idee daca e problema de la rulment prost gresat sau de la montaj? Mai pot merge cu ea in siguranta inca 300 km pana acasa?

Share this post


Link to post

S-a blocat pistonul etrierului. E cam riscant sa mergi 300 km cu roata infranata.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...